Eerlijk, snel en betrouwbaar

Mijn ervaring met Studieboekenverkopen.com is dat ze vergeleken met andere inkopers een eerlijk realistisch bod doen. Je betaald misschien wel zelf de verzendkosten, maar je hebt bij Studieboekenverkopen.com toch nog steeds een beter deal Zodra de boeken ontvangen zijn, heb je het geld meestal direct op je rekening en niet na 3-5 werkdagen zoals bij anderen Tweede keer dat ik mijn boeken verkoop en allebei de keren met een positieve ervaring.

Heel makkelijk en snel geregeld!

Heel makkelijke manier om overtollige studieboeken te verkopen. Fijn dat alles in 1 keer kan.

Erg prettig

Snel en handig

Komen afspraken na

Alles goed de website lezen en alles wordt duidelijk de afhandeling verliep soepel en vlug.

Helemaal top

Overgemaakt binnen 1 dag

Mooie prijs voor boeken en na ontvangst stond het binnen 1 dag op de rekening!

Een onterechte review

Ik heb vandaag een onterechte review geplaatst en wil daar mijn excuses voor aanbieden. Dit bedrijf is zeer betrouwbaar, snel en eerlijk. Zeker aan te bevelen voor het kopen en verkopen van boeken. Nogmaals mijn excuses voor het onterecht plaatsen van een negatieve review. Mijn eerdere geplaatste review is dus onjuist en zeer onterecht.

Top bedrijf

Zeer goed en betrouwbaar

Alles perfect

Alles perfect verlopen, snelle afhandeling

Gemakkelijk en snel

De site is duidelijk en na het opsturen van je boeken ontvang je snel je geld.

Fijne organisatie voor het verkopen van je studieboeken

Prima organisatie voor het verkopen van je studieboeken.

Boeken verzonden en de dag erna het bedrag al meteen ontvangen. Snelle service!

Zeer goed, duudelijke communicatie en snelle afhandeling.

Zeer goede en nette afhandeling van de verkoop van mijn boeken. Makkelijk na te kijken welke boeken ze accepteren en hoe deze verstuurd kunnen worden.

Snelste service opit

Boek aanmelden -> verpakken -> verzenden -> geld ontvangen. Dit allemaal in nog geen 20 uur.

Top snel en een goed bod

Top snel en een goed bod

Uitstekende service. Supersnelle afwikkeling!

Heel simpel, snel en correct. Een aanbeveling!

Het proces verliep pima

Het bedrag was snel oveegemaakt. De opbrengst was minimaal maar dat wist ik vooraf dus geen invloed op mijn beoordeling

Veldzijde 3

7561 BT Deurningen