Geen reactie op mails

Als webwinkel met Billink krijg ik na meerdere pogingen geen reactie op mijn mails. Jammer, maar genoeg alternatieven.

Erg tevreden!

Proces loopt goed! Wij zijn erg tevreden!

Doen wat ze moeten doen. Communicatie vaak wel aan de trage kant.

Kredietcheck werkt goed. Uiteraard niet vlekkeloos maar dat is bij collega's niet anders. Dat hoort ook deels bij een automatische controle. Prijsstelling prima. Communicatie zou wel een stuk beter kunnen zowel met ons, als de eindklant. Is niet erg snel. Terwijl dat bij herinneringen of aanmaningen juist wel erg gewenst is.

Heel prettig!

Een fijn en overzichtelijk systeem. En wanneer je ergens niet uitkomt kun je ze altijd bellen. Ze reageren snel en klantvriendelijk!

Werkt goed al jaren klant

Communicatie kan beter

Je moet helaas vrij lang wachten op reactie.

ik gebruik Billink al jaren in mij webshop. gewoon top en goede comunicatie.

Niks te klagen

Niks te klagen

Altijd goed

Betrouwbaar en goed

Super!!

Fijn dashboard, super service en op deze manier kunnen wij een extra service aanbieden voor onze klanten. Een woord: Super!

Handig en betrouwbaar

Geintegreerd met mijn lightspeed shop dmv makkelijk in te stellen app. Ook diverse keren telefonisch contact gehad. Altijd behulpzaam en correct

mis hele belagrijke feature in nieuwe omgeving

Werken nu al aantal jaar met Billink. naar volle tevredenheid,.. Alleen met overgang naar nieuwe omgeving, missen we nu wat er precies open staat bij de diverse klanten in diverse fases. Dit is dus niet transparant. Dit moet echt veranderen.

Het beste bedrijf voor achteraf betalen

Het beste bedrijf voor achteraf betalen

Top bedrijf!

Billink staat klaar voor de E-commerce ondernemer wij van Diamtelecom.com zijn blij met Billink als onze betaal partner en zullen zeker nog jaren lang van deze samenwerking gaan genieten!

Een goede partij en goede samenwerking

Goed achteraf betaalsysteem voor onze webshop.

Goed!

Wat ik mis in de Billink omgeving, is het ordernummer van mijn webwinkel. Dat zou het opzoeken van (openstaande) betalingen gemakkelijker maken. Ook als het ordernummer van de webwinkel op de factuur geprint wordt, is dat handiger in de communicatie met de klant.

Top service en snel geregeld

Goede professionele begeleiding. Heel snel alles geregeld. Kosten zijn zeer aanvaardbaar.

Billink stuurt spook facturen namens de Phonegigant naar niet bestaand adres

Zeer slecht, zetten spookfactuur door naar incasso bureau, zelfs na eerder geval dat door de incassant werd gesloten. Nu via gerechtsdeurwaarder van Lith. een. dagvaarding ontvangen. Mijn kosten bedragen nu al 500,- euro voor niets. Als Billink of het incasso bureau zijn. werk had. gedaan was ik hier niet voor lastig gevallen.

Beste Tom, Hier is duidelijk iets niet goed gegaan in de communicatie tussen merchant, betaalmethode en deurwaarder. Wanneer je probleem tot op heden nog niet is opgelost verzoek ik je contact op te nemen met onze klantenservice op support@billink.nl. Dit platform is om zakelijke klanten te informeren over onze dienstverlening. Het moge duidelijk zijn dat (het sturen van) spookfacturen noch een verdienmodel noch in het voordeel van Billink is. Met vriendelijke groet, Team Billink

Belachelijk amicaal taal gebruik in de communicatie naar uw klanten

"Hi P. Brink, Leuk dat je voor ons gekozen hebt" Zeer storend ! Dit toontje gebruikt u niet naar de serieuze klanten van de bedrijven waar gebruiken. Dit taaltje is goed voor een webshop van tienerkleding. Maar niet voor volwassen mensen bij de site van ongedierte bestrijding. Goede raad: Billink, pas uw taal aan aan de doelgroep van uw klanten. Daarbij is deze klant de heer P. VAN DEN Brink. Dit tussenvoegsel 'van den, wordt voor het gemak ook maar weggelaten. Zeer slordig allemaal.

Top bedrijf, snel en accuraat. Keep up the good work!

Top bedrijf! Blijf zo proactief en menselijk naar jullie klanten toe!

Pluspunten

Geen contract en op ieder gewenst moment kunnen opzeggen.

Het opstarten ging erg stroef. 3x onze bankgegevens moeten doorgeven. Hierdoor duurde het bijna 2 maanden voordat wij de 1e uitbetalingen ontvingen. Nu alles geregeld is, verloopt dit een stuk soepeler.

Pluspunten

prijs, communicatie, dashboard, uitstraling

bekendheid, werkwijze niet bekend bij kopende klant

Pluspunten

Ik word altijd netjes en snel geholpen met vragen, alles is makkelijk te vinden en de betalingen komen wekelijks binnen.

Pluspunten

Gunstig met tarieven, implementatie was zeer snel gebeurd. Support die meedenkt.

Soms onvoldoende bereikbaar (te weinig personeel). Ook meegemaakt dat niet bestaande adressen goedgekeurd worden.

Pluspunten

Software werkt prima, acceptatie van (potenciele) klanten is soepel

Meer naamsbekendheid bij eindgebruikers creeren Facturen van kosten per maand ipv per week

Over Billink

Billink maakt het mogelijk een online bestelling achteraf te betalen. Wanneer je kiest voor Billink, ontvang je het product van de webwinkel en de factuur van Billink die je binnen 14 dagen betaalt.