slecht

door dat mijn email het niet meer deed kon ik de rekening nog niet betalen na een week of twee krijg je een brief met een verhoging van 2 x15 euro nog geen twee dagen later een brief van de incassobureau waar ineens 40 euro meer moet betalen geen goede zaak en ze reageren ook niet op mail zeer jammer

Onvriendelijk en liegen.

Betaal nooit bijna met achteraf maar ik werd om de 1 of ander reden afgewezen werd mij verteld contact op te nemen. Zo gedaan zonder dat wist dat zo dure gesprek zou worden 5min in de wacht minimaal en daarna een gelogen over de reden dat ik niet kan bestellen. Bellen naar 0900 kost 60cent per minuut . Zeer onvriendelijk. En niks voor mij kunnen oplossen. Voor mij zijn het geldwolven. Zal deze bedrijf niet aanbevelen. Oplossing was niet mogelijk moest privé bestanden opsturen. Wat ik stuurde was niet goed genoeg. Als jullie nou gewoon eerlijk antwoord gaven dat ik teweinig bestel ofzo en een minimum bedrag kan bestellen had ik het begrepen maar om andere mensen de schuld in de schoen te geven nee bedankt. Zal hier iig niet aanbevelen.

Snelle service bloemen waren erg mooi.

Snelle service En de bloemen waren erg mooi. Service om achteraf te betalen was ook erg fijn.

Slechtste service ooit

Bestelling geplaatst bij een webshop. Nog nooit een factuur of herinnering erover ontvangen. Krijg ik een brief thuis gestuurd met dat er meerdere malen een herinnering naar mijn e-mail is gestuurd, die ik niet heb ontvangen, en dat er sommatiekosten op de totaalbedrag zijn gekomen. En ze willen hun fout ook niet accepteren. Laatste keer voor mij dat ik gebruik zal maken van Billink!

Slecht ervaring krijg aanmaning van betalen terwijl de bestelde spullen nog niet eens binnen zijn

Ik had wat besteld voor mn dochter weken gewacht krijg aanmaning om te betalen terwijl ik de spullen nog niet eens binnen had hoe bedoel je afterpay wat is daar het doel van en nu zelfs via een incassobureau aanmaning gekregen voor mij nooit meer afterpay bullshit

Niet aan beginnen

Ik had een product besteld, die pas in juli geleverd zou worden, toch kreeg ik een dag later een bericht dat ik binnen drie dagen een factuur zou krijgen die ik binnen 14 dagen moest betalen. Toen ik hier contact over wilde opnemen, bleek dat niet zo eenvoudig. Ze reageren niet op de chat (bleek uiteindelijk 4 dagen later te gebeuren) en de mail is ook nog steeds onbeantwoord. Als ik in de toekomst weer iets bestel op internet en zie dat het via billink loopt bestel ik wel bij een andere shop die geen zaken doet met billink, wat een slechte service

Waardeloos

14 dagen bedenk tijd ook netjes terug gestuird en nu de ene incasso en aan maling naar de ander + nog extra aanmalingkoste erboven op . Terwijl ik heel dat machine niet in bezit heb maar jullie zelf . Heb de bon van TRACK&TRACÉ nog gelukkig , alle mailtjes die ik stuur geen reactie op terug gehad alleen maar steeds aanmaningen of bedankt voor je bericht . Nou jullie bedankt oplichters mijn voor iets laten betalen wat je zelf in bezit heb

Top bedrijf

Zeer snel en goed geholpen door de helpdesk van Billink. Ga zo door!

klantenservice en klantvriendelijkheid 0

1x besteld en daar zal het bij blijven!

Erg tevreden en duidelijk

Na ontvangst van de producten pas de mail ontvangen om te betalen. Makkelijk om te betalen dmv een fijn en overzichtelijk systeem.

Geen levering van de order maar wel al factuur van Billink ontvangen

Factuur is veel te vroeg verzonden. De afspraak op de website is: Nadat u de bestelling hebt ontvangen sturen wij ( Billink ) de factuur. Het staat er toch echt ! Dat is geen achteraf betalen ! De order heb ik inmiddels geannuleerd,met die drogist doe ik geen zaken meer.

Geen reactie op mails

Als webwinkel met Billink krijg ik na meerdere pogingen geen reactie op mijn mails. Jammer, maar genoeg alternatieven.

Erg tevreden!

Proces loopt goed! Wij zijn erg tevreden!

Doen wat ze moeten doen. Communicatie vaak wel aan de trage kant.

Kredietcheck werkt goed. Uiteraard niet vlekkeloos maar dat is bij collega's niet anders. Dat hoort ook deels bij een automatische controle. Prijsstelling prima. Communicatie zou wel een stuk beter kunnen zowel met ons, als de eindklant. Is niet erg snel. Terwijl dat bij herinneringen of aanmaningen juist wel erg gewenst is.

Heel prettig!

Een fijn en overzichtelijk systeem. En wanneer je ergens niet uitkomt kun je ze altijd bellen. Ze reageren snel en klantvriendelijk!

Werkt goed al jaren klant

Communicatie kan beter

Je moet helaas vrij lang wachten op reactie.

ik gebruik Billink al jaren in mij webshop. gewoon top en goede comunicatie.

Niks te klagen

Niks te klagen

Altijd goed

Betrouwbaar en goed

Super!!

Fijn dashboard, super service en op deze manier kunnen wij een extra service aanbieden voor onze klanten. Een woord: Super!

Handig en betrouwbaar

Geintegreerd met mijn lightspeed shop dmv makkelijk in te stellen app. Ook diverse keren telefonisch contact gehad. Altijd behulpzaam en correct

mis hele belagrijke feature in nieuwe omgeving

Werken nu al aantal jaar met Billink. naar volle tevredenheid,.. Alleen met overgang naar nieuwe omgeving, missen we nu wat er precies open staat bij de diverse klanten in diverse fases. Dit is dus niet transparant. Dit moet echt veranderen.

Het beste bedrijf voor achteraf betalen

Het beste bedrijf voor achteraf betalen

Top bedrijf!

Billink staat klaar voor de E-commerce ondernemer wij van Diamtelecom.com zijn blij met Billink als onze betaal partner en zullen zeker nog jaren lang van deze samenwerking gaan genieten!

Over Billink

Billink maakt het mogelijk een online bestelling achteraf te betalen. Wanneer je kiest voor Billink, ontvang je het product van de webwinkel en de factuur van Billink die je binnen 14 dagen betaalt.