Hier hadden ze het lamptype dat ik verder moeilijk te vinden was. Voor een goede prijs. Bestelling werd direct verstuurd en goed verpakt. Niks mis mee dus.

Alles perfect verlopen

Wel vind ik de verzendkosten die gerekend worden duur....want in werkelijkheid betalen jullie niet zoveel aan jullie koerier.

Lampen zijn gebroken geleverd...geen reactie van de leverancier

Ik heb een mail geschreven.... zonder reactie! Ik heb hun telefonisch gecontacteerd... Alles zonder resultaat. Ik heb enkel 2 gebroken TL lampen betaald en ontvangen!

Na 1 week nog steeds geen levering door postnl

zie hierboven

Snelle en correcte levering

Alles was compleet en zeer zorgvuldig verpakt. Prijs kwaliteit is ook prima.

erg tevreden

goede hulp bij keuze en snelle levering

te vrede met bestelling en levering

te vrede met bestelling en levering

snelle en correcte levering

Kan ik aan iedereen aanbevelen

Prima, snel geleverd

Gewoon goed

Niks op aan te merken. Goed ingepakt.

Zeer hulpvaardig en snel

Aanrader! Ik koop hier de volgende keer zeker weer 👍

Gewoonweg prima, snel en correct!

Gewoonweg prima, snel en correct!

perfect en snel

Ik had een laag voltage lamp nodig voor in de garage. Dit is een heel speciale lamp, niet verkrijgbaar bij bouwmarkt en zelfs niet bij onze lokale lampenzaak. De perfecte lamp werd snel geleverd. Heel plezierig!

prima verzorging

Het heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan. Bovendien snel geregeld.

Goed verpakt, snel geleverd en goede bereikbaarheid en service. Voor mij een webwinkel waar ik vaker ga bestellen.

snel geleverd

mijn bestelde lampen branden prima ! stuk goedkoper dan elders.

Goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt

Ondanks dat ik in Frankrijk woon gewoon in twee dagen in huis 👍

Na bestellen word je goed op de hoogte gehouden wanneer het pakketje arriveerde .dit product was in Frankrijk niet te vinden

Hele goede en snelle service

Dit bedrijf is aan te bevelen door de goede service en snelle levering! alles heel en goed ingepakt.

Snelle levering van prima artikel

Hele snelle levering, prima kwaliteit.

Correcte en snelle levering van de bestelde goederen

Correcte en snelle levering van de bestelde goederen.

Perfecte en snelle levering

Ben zeer tevreden. Lekker dat je een nummer hebt zodat je ook even een vraag kunt stellen. Top!

Geweldig.

Helder, duidelijk en overzichtelijke website! Van bestelling tot aan levering word je goed op de hoogte gehouden via mail en track & trace. Geweldig!

Gemakkelijk online shoppen

Online aankoop perfect uitgevoerd! Zelfs na een order wijziging, prima gedaan.

Keurig en zakelijk heel correct.

Een goed bedrijf om zaken mee te doen. Fouten worden direct opgelost. Voorbeeld: een doosje leeg, direct een volle gestuurd. Lampen besteld die niet in de kap pasten konden terug en verwisseld worden door anderen. Zeer tevreden.

Over Lampenbazaar.nl

Lichtbronnen en lampen voor bazaar prijzen. Wij verkopen ledlampen, spaarlampen, halogeenlampen en gloeilampen. Alle producten hebben wij ook daadwerkelijk op voorraad. Wij hebben altijd minimaal 300.000 lichtbronnen op voorraad en garanderen een snelle levering; voor 16.00 uur besteld de volgende dag 100% bij u thuis. Goedkoopste lichtbronnen en lampen van Nederland, voor bedrijven hoge kortingen en mogelijkheid tot achteraf betaling.