Erg Goede service Ruime keuze Helaas niet altijd voldoende op voorraad

Perfecte en overzichtelijke website.

De website is erg overzichtelijk. De artikelen zijn keurig verpakt en de andere dag worden ze bezorgd. Als extra service zaten er ruim voldoende bevestigingsmaterialen bij.

Top ervaring

Nette winkel

Netjes geholpen, maar je moet wel enig geduld hebben. Je moet niet even snel iets nodig hebben. Je kunt het best je bestelling klaar laten leggen.

mooie producten en snelle levering

Hele mooie producten en snelle levering. Tof dat er bevestigingsmateriaal bij zat, alleen paste de bijgeleverde schroeven niet bij 1 van de producten die ik besteld had.

Service gericht!

Eerste bestelling, was verkeerd gemeten door mij. Was een moeilijke maat slot. Oor een oude kast. Gebeld en in overleg de juiste toegestuurd gekregen. Dus dat is prima!

Perfect!

Zeer tevreden over de service en snelheid van levering. De kwaliteit van het product is ook zeer goed!

Ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen

Het is onterecht dat U om een beoordeling vraagt, aks Ik de goederen nog steeds niet heb ontvangen.

Supergoed

Snelle service en de producten voldoen aan de verwachting

Snel en correct !

Al jarenlang klant. Nu digitaal. Geen goedkope rommel maar kwaliteit.

Gevonden wat ik zocht, telefonisch goed geholpen.

Ze hadden wat ik zocht, paumelles, maar links en rechts had dezelfde foto erbij staan. Klantenservice gebeld, en zij brachten licht in de duisternis. Vriendelijk, snel en juiste product. Gratis verzending vanaf 50 euro bleek te zijn 50 euro ex BTW, das wel jammer, want nu had ik toch nog verzendkosten. Verder goede service.

heel fijn

Ging snel en het juiste is geleverd. TOP.

geweldig

zoals aangegeven kwamen de spullen op tijd binnen dat noem ik nu eens service dat je precies weet wanneer je je spullen kan verwachten

Goede website, vlot bestellen en vlot leveren van mooie spullen

Betrouwbaar bedrijf, goede spullen oog voor detail!

Geen bestelling ontvangen !

Er is aangegeven dat er een sms wordt verstuurd als de bestelling binnen is maar nooit een sms bericht ontvangen. Nu ik het verzoek om een review krijg is dit mijn ervaring. Ga zelf maar eens bellen waar de bestelling blijft !

Snelle service en prima kwaliteit

Snelle service en prima kwaliteit

Duidelijke website maakte zoeken van gezochte slot makkelijk

Ik had een meubel-insteekslot nodig voor mijn oude vitrinekast en de juiste maten zijn daarbij CRUCIAAL. Ondanks de gigantische, indrukwekkende, keuzemogelijkheden op de Weijntjes-site, bleek het vinden van het juiste slot gemakkelijk. Mijn gewenste slot was niet op voorraad, maar een dag later werd levering over enkele dagen tóch aangekondigd in een mailtje en die levering van het JUISTE slot arriveerde inderdaad na een paar dagen, goed verpakt als brievenbuspakje. Kortom: PERFECT! COMPLIMENTEN WEIJNTJES!

Zeer goed.

Zeer vlotte levering. Misschien een korting op aankoop van meerdere stuks. Mvg.

Snel

ruim assortiment en super snel geleverd.

Snelle Aanvullende informatie bij telefonisch contact.

De bij de tekening vermelde afmetingen van de sleutelrozet kloppen niet allemaal. Aan de buitenrand is de hoogte 9 mm en in het midden 10 mm.

Ik had een zeer moeilijke draaiknop voor mijn voordeur die ik wou vervangen na ongeloofelijk veel moeite en tijd wisten zij een nieuwe knop voor mij te regelen wat een service top dat maak je tegenwoordig zelden of nooit meer mee daar kunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen .

Een hele mooie deurbel.

Geleverd volgens afspraak en heel goed verpakt. Het is een sierraad aan mijn deurpost, eindelijk een mooie zwarte deurbel eraan. Ik raad iedereen dit produkt aan.

snel en goed

Supersnel geleverd, met als gratis extra de benodigde schroeven

Precies gevonden wat ik zocht.

Solide met verstand van zaken.