Prima afwikkeling van mijn bestelling

Kan het niet beter wensen; aanbevolen leverancier!

Snelle goede service

Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en de persoon die de telefoon beantwoordde had veel kennis van zaken en deed alle moeite om het door mij gewenste product te vinden. Vervolgens een snelle levering dus ik ben zeer tevreden

Kwaliteitsproducten tegen redelijke prijzen en op tijd geleverd zoals beloofd.

Kwaliteitsproducten tegen redelijke prijzen en op tijd geleverd zoals beloofd.

goede service

Medewerker ging op zoek naar iets wat ik zocht en vond het!

Geweldig, mooie vestiging in Bussum

Helemaal top! Online bestelling geplaatst voor diversen verschillende maten messing houtschroeven. De volgende dag even gebeld of dat op voorraad was in Bussum? En ja hoor... was voorradig en kon het komen afhalen. Om blij van te worden! :)

Mooie kwaliteit

Fijn bedrijf waar je van op aan kunt. Prachtig materiaal. Goed verpakt verzonden.

Snel Verzonden mooi rooster

Goede kwaliteit smeedijzeren sierrooster. Makkelijk besteld en snel Verzonden.

Heel erg tevreden

Goed snel en niet te duur. Toppppie

Goede kwaliteit producten en fijne service

Ruim assortiment en eerlijke prijzen

Blij met de geleverde brievenbus en deurbel

Komen afspraken na

Prima verzorgd.

Alles optijd en netjes geregeld.

Correct

Snelle en correcte levering .

Makkelijke website, snelle levering

Gewoon goed

Mooie collectie

Bestelling geleverd zoals beloofd, kwaliteit naar wens.

vriendelijk en deskundig geholpen ondanks hele kleine bestelling.

vriendelijk en deskundig geholpen ondanks hele kleine bestelling.

Goede ervaring

Ruime keuze en correcte levering van kwalitatief materiaal

Alles tip top. Beetje vragen over de juiste leverdatum maar alles liep vlot.

Zeer klantvriendelijk en snelle bezorging

In de winkel in Amstelveen/buitenveldert ben ik vriendelijk geholpen, het deurbeslag werd besteld en zonder extra kosten binnen een week thuisbezorgd.

Goede ervaring

Goede terugkoppeling mbt bestelling en levering. Snelle levering

Bestelde producten niet op voorraad

Ik heb een bestelling gedaan en de factuur voldaan, daarna hoor ik dat een groot gedeelte van mijn bestelling pas over 4 tot 6 weken beschikbaar is. Ik vind dat niet netjes en frustrerend

Snelle verzending,

Een van mijn top-10 winkels in Amsterdam die moeten blijven!

Professionele en uiterst vriendelijke dienstverlening, en een winkel met een bijzonder assortiment!

Goed advies en uitstekend product

Moest nieuwe set deurschilden voor nieuwe buitendeur. De (design) klinken konden gehandhaafd worden. Ik heb gebeld en de persoon van Weijntjes leverde uitstekend advies. Op basis daarvan aankoop gedaan en inderdaad, alles ziet er prima uit met de oude klinken. Top!

Zeer deskundige vaklui

Advies gevraagd, per kerende e-post een goed advies gekregen, en de bestelde artikelen werden snel geleverd. Houden zo

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.