Perfect en snel

Duidelijke site, betaalbaar en snel levering

Goede klantenservice

Geïnformeerd omtrent levertijd en na levering had ik vragen omtrent een van de deursloten per mail gesteld met foto’s en toen kreeg ik meteen advies terwijl ik bezig was hoe het op te lossen. En toen ik vroeg om een missend inbusschroefje van een andere deur werd deze meteen zonder kosten nagestuurd. Super service Carin dank je wel !

goed voorgelicht, juiste produkt aanbevolen en goed afgeleverd met een extraatje1

Helemaal goed zoals ik gewend ben

Binnen 24 uur bestelling in huis. Goed verpakt. Ze doen wat ze beloven.

heel er goed.

Ik heb gevraagd naar een bepaalde kastdeursluiting. Die had Weijntjes niet in hun assortiment. Maar ik kreeg een link van hen naar een jachtbouwer, die ze wél had! Fantastische klantenservice is dat!!

Snel en correct

Ben ook zeer tevreden over het assortiment

Super snelle service

Wij zijn zeer tevreden

Prettig winkelpersoneel

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij moesten de spullen via de webshop kopen. Hadden alles binnen 2 werkdagen in huis. Prachtig jaren 30 deurbeslag.

Prima ervaring maar geen antwoord op vraag

Beoordeling mede ingegeven door meer daqn 100% prijsstijging in 1 jaar op het gekochte product, Dat is wel uitzonderlijk veel.

Snelle levering,artikel is wat je er van mag verwachten dus zeer treveden

Goed spul en netjes geleverd.

Prima ervaring met Weijntjes.nl

Wieltjes voor schuifdeur besteld bij Weijntjes.nl en na 4 dagen maar gemaild wanneer de wieltjes geleverd worden. Ik kreeg gelijk excuus, er was iets mis gegaan met het versturen. Uiteindelijk ontvangen en prima wieltjes en past goed.

Geen juiste foto’s op de site en dan de klant verwijten, zo bestel ik elders.

Ik attendeer jullie er op dat ik een gouden rooster heb gekocht, hij is zwart. Slechte belichte foto krijg ik dan eerst terug. Terwijl ik zo ht op gpudkleurige roosters. Dan komt er nog een mail achteraan dat ik beter had moeten kijken. Ik koop vooraan ergens anders spullen voor mijn verbouwingen.

Beste Koen, Vervelend dat u zich bedrogen voelt (uw woorden in de mail aan ons). In onze productomschrijving vermelden we netjes dat dit om een gietijzeren rooster gaat en de randen van de afbeelding zijn inderdaad niet al te best verlicht. Wij hebben u netjes een voorstel gedaan om dit retour te sturen of om deze in een gewenst Ral kleur te leveren. Helaas hebben wij daar geen reactie op mogen ontvangen. Ik citeer dan ook de volgende zin uit uw email: "Ik hoop dat jullie met een oplossing komen anders voel ik me genoodzaakt een reactie te plaatsen op de site met dit ongenoegen." Wij vinden het erg vervelend dat we er niet uit zijn gekomen, en geen reactie meer hebben mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Weijntjes Webteam.

snelle correcte levering

Geen vertraging opgelopen met de bouw werkzaamheden

Bestelling was vlot in huis, Goed product.

Mooi hang- en sluitwerk voor restauraties en renovaties van oude panden

Ik heb alleen nog geen reactie gehad op mijn opmerking.... (Anders was het een 9 geweest ;))

Duurt lang

Heb nog niks ontvangen

Een halve ster is nog teveel.

Een halve ster is nog teveel. Zeer slechte service. Komen afspraken over terugbetaling na retour niet na. Na diverse aanmaningen na enkele maanden pas geld terug. Een zaak om nooit meer iets te kopen.

snel en goed

vlotte afhandeling en ruim assortiment

onder de maat

Ik had messing scharnieren nodig. had gebeld welke maat schroeven daarbij hoorden. werd zeer vriendelijk geholpen met de mededeling dat ik die niet apart hoefde te bestellen omdat ze erbij zouden zitten. ik heb uiteindelujk bijna twee weken moeten wachten op de scharnieren en wat bleek bij aankomst: er zaten helemaal geen scharnieren bij. Toen ik daarover belde werd ik weer vriendelijk te woord gestaan dat ze opgestuurd zouden worden, maar daar wacht ik nu ook alweer een week op.. Bij mijn locale ijzerhandel heb ik toen alsnog voor ruim €10 aan messing schroeven moeten kopen.

Past

Service is prima, maar het wc slot bevatte niet de juiste bevestigingsmaterialen waardoor we alsnog extra patentbouten moesten kopen. Jammer, want de omschrijving zei dat de juiste bevestigingmaterialen meegeleverd zouden worden, maar schroeven in een holle deur werken natuurlijk niet. Verder prima bedrijf met goede en snelle verzending!

Betrouwbaar, stipt en goede kwaliteit

Er was iets niet goed gegaan met de bestelling. Dit werd snel verholpen.

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.