Prima.

Nadat ik nog eens gebeld heb wanneer het zou komen, is de order vlot bezorgd.

Alles perfect in orde!

Prima product, keurige verpakking. De bestelling werd compleet geleverd met bevestigingsmateriaal. Geen minpunten te ontdekken.

in een woord TOP

Ze hebben echt,,,,bijna """alles.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en goed verpakt

Zeer goede service

Snelle, vriendelijke en goede service

Alles prima

Duidelijke website, mooi assortiment, goede prijs en snelle en correcte levering!

opdracht correct uitgevoerd

bestelling tot tevredenheid uitgevoerd

Aanvulling op mijn bestelling werd binnen één werkdag, zeer goed opgepakt. Mijn dank en complimenten.

Vlotte en correcte afhandeling

Vlotte bestelling en correcte afhandeling

Plezierig

uitstekend!

goede service en supersnelle levering

Snel en prachtig

Snel en prachtig

Website duidelijk, levering snel, uitstekende kwaliteit.

Duidelijke site, snel in huis, zeer goed en netjes verpakt.

Duidelijke site, alles netjes verpakt, snel geleverd en als service niet bestelde schroeven voor bevestiging toegevoegd.

Professioneel

Goede en juiste informatie omtrent bestellen en retourneren Zeer snelle toezending van artikeleni

Prima prijs en levering, maar te goed verpakt.

Alles netjes afgehandeld, maar om raamtouw in een doos met van dat schuim-vulmateriaal te versturen vind ik wel weer teveel van het goede. Als mijn bestelling onbeschermd uit een vliegtuig op mijn huis was gedropt dan was het net zo perfect bij me thuis aangekomen.

Mijn bestelling was prima geregeld.

Ik bestel volgende keer weer bij Weijntjes.

Goede site prima navigeerbaar. Vlotte bestelling.

Klantvriendelijk en denken mee met de klant

Ik wist niet wat ik precies zocht, ik vond het knap dat ze met mijn vage uitleg via de mail mij een link sturen van wat ik nodig heb. Fijne service

Prima en snelle levering

Specifieke meubelscharnieren voor antieke kast. Lastig te vinden, maar wel bij Weijntjes via internet. Besteld, laten afleveren op ander adrea. Ging allemaal vlot.

Alles compleet en op tijd geleverd

Goede levering.

Heb paumelles besteld, duidelijke site, goede en snelle levering. De levering is goed verlopen.

het bestelde voldoet aan mijn wensen

snel bezorgd

Fijne winkel, snel geleverd

Ik zocht een bijzonder rooster voor mijn oude huis. Deze heb ik bij Weijntjes gevonden en zij hebben het rooster zeer snel kunnen leveren. Ben er zeer blij mee. Dankuwel.

betrouwbare leverancier

Weijntjes is gekend om zijn brede assortiment. Ik had een raar klein schroefje nodig. Bij anderen niet te vinden. Wel bij Weijntjes. Besteld en binnen 3 dagen geleverd.