Speciale artikelen, snel en precies bezorgd

snel,accuraaten verzorgd.

tevreden

gewoon snel en perfect

perfect

Mooie artikelen, veel keuze en snelle levering

Goede kwaliteit, ruime keuze. Vooraf even gebeld, goede service. Snelle levering.

Mooi en ruim assortiment en snelle levering

Ik kon de benodigde artikelen makkelijk vinden. In mijn bestelling had ik een fout gemaakt en deze werd na telefonisch contact direct en correct afgehandeld. Keurig

Goede overzichtelijke catalogus. Webside is duidelijk. Bestelling en toesturing is vlot.

Zie bovenstaande

snel, betrouwbaar, goed

bijzondere steunen voor trap leuningen in een monument bij Weijntjes gevonden, nergens anders. makkelijk te bestellen, vlotte levering en goed product

Doen wat ze beloven!!

Prima!!

Prima afhandeling, snel, deskundig en gewoon prima!

Goede producten en snelle afhandeling, fijne zaak.

Snel en professioneel.

Veel sites bezocht, maar de site van Weijntjes was inspirerend en met een heel ruim assortiment!

Snel, keurig verpakt en duidelijk

De producten van Weijntje zijn prijs kwalitatief dik in orde. Binnen een dag in huis en goed verpakt.

Nieuwe brievenbus in een paar dagen in huis

De vertrouwde kwaliteit van Weijntjes had ik binnen een paar dagen in huis. De site was duidelijk en daardoor wist ik precies wat ik moest bestellen. Het was in één keer goed.

Makkelijke site en snelle service.

Wat ik nodig had kon ik snel vinden op de site. Verschillende ophaal punten wat ideaal aansluit bij de woon/werk situatie.

Super goed en snel

Wat een verademing om zo snel heel speciale producten te bestellen en ontvangen. Super verpakt en no nonsens, eerlijk en goed.

Goed advies en goede service

Goede en snelle communicatie per mail. Goed advies en goede snelle levering.

Prima site met grote keus

Voor de meest uitgebreide sortering, is Weijntjes wel de beste.

FANTASISCH

Gewenste materialen besteld en de volgende dag, in een stevige verpakking, volgens afspraak bezorgd.

Goede webshop, makkelijk bestellen, snel en stipt geleverd

Goede webshop, makkelijk bestellen, snel en stipt geleverd. Prima dus

Op de technische tekening van het deurscharnier waren niet alle maten vermeld. Gelukkig toch het juiste ontvangen en een snelle aflevering. Prima !

Ik vond, voor zo'n kleine bestelling, van 2 espagnolet sluitingen, dat deze in 2 pakketjes door 2 verschillende vervoerders bezorgd werden, heel verwarrend, verder de inhoud keurig verzorgd !

Goede service, snelle levering

Deurstoppers besteld snel in huis alleen de erbij geleverde schroeven zijn geen goede kwaliteit

Snelle en complete levering

Weijntjes heeft artikelen die je nergens anders voor die prijs kunt vinden.

2 keer Chrome scharnieren besteld en 2 x was er wat mis

1e keer 18 Chrome scharnieren besteld en niet allemaal dezelfde gehad. 2e x 16 Chrome scharnieren besteld en gewone schroeven er bij gehad i.p.v. kruiskop schroeven?

Goed bedrijf,groot assortiment

Uitstekende kennis van zaken,snelle levering, ouderwets goed bedrijf.