Perfecte levering

Bij de bestelling ontbrak een klein onderdeel dat na melding direct werd nagezonden, prima!

Prima spullen, hoge kwaliteit

Weijntjes heeft een groot en hoogwaardig assortiment hang en sluitwerk. Professioneel spul, maar niet de goedkoopste. Goede service en snelle levering. Ik bestel mijn zwaardere hang en sluitwerk bij voorkeur hier.

Met UPS en downs is het uiteindelijk goed gekomen

Bestelling van raamboompjes, voor nieuwe ramen, moest vanuit verschillende magazijnen verzameld worden. Kwam echter in plukjes. Ook bleken de sluitplaatjes niet bijgeleverd te worden (niet duidelijk op de website aangegeven), moesten apart besteld worden. Ook hier: vanuit verschillende magazijnen en in plukjes geleverd. Tenslotte bleken 2 raamboompjes van het verkeerde type te zijn. De ramenfabriek moest hierdoor 2x terugkomen om alles af te monteren, gelukkig hebben ze geen extra kosten in rekening gebracht. Het heeft me heel veel getelefoneer en ge-email gekost. Contact met Wijntjes hierover liep steeds goed, zakelijk en prettig en uiteindelijk is alles geleverd.

Mijn bestelling is keurig op tijd en compleet geleverd. Met gratis bijpassende schroefjes!

Wederom perfect product én levering

De koperen briefplaat voldoet helemaal aan de verwachtingen en is ook zeer snel geleverd.

Vlotte levering

Makkelijk te bestellen en vlot geleverd

Goede communicatie en snelle service

Goed bereikbaar voor vragen, goede communicatie en pakket spoedig verzonden

Gewoon prima

Goed en snel geleverd voldoet geheel aan verwachting

uitstekend

Snelle levering, goed verpakt, en kwaliteit.

snel en precies zoals op het plaatje!

Snel, oog voor detail en prijs-kwaliteitverhouding

Nieuw oud huis gekocht, waren opzoek naar dezelfde stijl deurklinken. Op advies van oude bewoners exact dezelfde hier kunnen vinden.

Top producten, perfecte professionele service, snelle levering

Deskundige behulpzame medewerkers aan de telefoon, hele snelle verzending, alles klopt, mooie producten, alles op voorraad. Goede medewerkers en goede bedrijfsleiding.

Kwaliteit, keurig veilig verpakt, supersnelle levering

2 maal koperen rail voor de suitedeuren en bijbehorende rolsloten, volgende dag geleverd zonder kans op beschadigingen. Eindelijk een partij die doet wat zij beloofd!!!

130 JAAR TEVREDENHEID

Voor speciale zaken kom je bij Weijntjes terecht. Mijn eerste partner heeft in Amsterdam gewoond en ging altijd naar Weijntjes de ijzer waren zaak, ze hebben alles van heden tot/met het verleden. Ben een oude plantentafel aan het opknappen en had Bledschroef ijzer nodig voor de verbindingen en ja dan moet je bij Weijntjes wezen

Nauwkeurig verpakte artikelen & snelle levering

Ik ben blij dat ik online gebruik kan maken van alle producten die Weijntjes kan leveren.

kundig en attent geholpen

grote collectie

Spullen op tijd, voor de juiste prijs, met de juiste kwaliteit geleverd.

uitstekend

Zeer groot assortiment, zeer kundige medewerkers, snelle levering.

De volgende dag in huis

Zoals al jaren prima

Ik bestel zeker al ruim 15 jaar artikelen via de website en altijd naar volle tevredenheid. tijdens een verbouwingsfase kom ik iedere keer weer terug bij Weijntjes en sluiten deze artikelen mooi aan bij de rest

snelle, accurate levering; top!

snelle, accurate levering; top!

Uitstekend.

Snelle en betrouwbare levering.

Mooi product en snelle levering

Mooi product en snelle levering

k las de historie, bekeek het bedrijf via de website en heb niet verder gezocht. Omdat ik het dus ge

Ik vond snel de producten waar ik naar op zoek was en het smeedwerk is van hoog niveau. Ik heb uw bedrijf bij favorieten gezet, en zodra ik iets van beslag, zwaaihaken e.d. op of rond het huis nodig heb weet ik u te vinden. Zeker op luiken en dergelijke maakt een bedrijf als het uwe de 'finishing touch' .

Vakmensen, mooie spullen, top levering

Voor het hang- en sluitwerk van ons huis togen we naar Bussum. Hier zijn we vriendelijk en vakkundig geholpen. Huiswaarts met een gespecificeerde offerte en eind van de week alle materialen in huis. 'Uit het boekje' zeggen ze bij ons - top!

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.