Perfecte producten en service!

Ik had een item vergeten te bestellen, dit is keurig aangepast en nog voor de zelfde verzendkosten verzonden.

Perfect! deels niet ...

Ik had telefonisch een slot voor een antieke kast besteld. De volgende ochtend om half 8 werd er al aangebeld, pakketje van Weijers. Bleek een brievenbus te zijn. Om 08.00 uur gebeld en wat denkt u? om half 11 circa was het antieke slot er al. Ongelooflijk!!!! Mijn timmerman kwam dus niet voor niets om het slot te installeren. Dank voor uw snelle optreden!!! Marianne van Mourik

Meedenkend

Denken mee met praktische oplossingen. Fijn

prima. kwaliteit goed en goede levering.

Mooi programma en correcte levering

Juiste product geleverd, en het was van goede kwaliteit. Tevens bevestigingsmateriaal meegeleverd.

Snel geleverd en netjes verpakt

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd, product exact zoals omschreven

Komt afspraak van snel leveren waar!

Bijzonder goed en snel. Ook retour is direct opgepakt en snel geregeld. Wacht nog wel even op creditering maar vertrouw er op dat ook dat goed zal gaan. Ik had ook direct een correcte set messing scharnieren besteld en snel ontvangen.

Goed hoor, levering duurde wat lang

Het bestelde bleek niet op voorraad, maar er werd niet gecommuniceerd dat het daardoor wat later kwam. Door zelf te vragen moest ik daar achter komen.

goede kwaliteit

goede website, snelle levering

Ik heb nog steeds niets ontvangen en vindt het erg lang duren. plus geen enkel bericht hierover

Zie mijn reactie hierboven. Dus zeker niet tevreden.

Mooi product

Het product voldoet aan de omschrijving. Netjes verpakt en goed afgeleverd.

Mijn bestelling kwam snel en voorzien van de juiste bevestigingsmiddelen.

niet compleet geleverd

schroeven waren er niet bij geleverd !

Prima alles goed.

Alles direct gemonteerd. Niks geen problemen

zeer vlotte, complete levering

kwaliteit heeft een prijs, maar zeer goed

snelle levering en een mooi product

zoals altijd ; uitstekend

deskundigheid in de winkel, en snelheid van leveren via internet. perfect

Prima levering

Goed, netjes en snel gelevy

Snel, correct en kwaliteit

Snelle levering, correcte service en zeer hoge kwaliteit van producten

Prima webshop

Prima webshop, bestelling was binnen twee dagen binnen.

duidelijke website, alleen voor eigenzaak of ondernemer, eigenlijk een andere prijs hanteren!!

Vlotte levering en duidelijke site.

Meubelslot nodig voor kast waarvan sleutel kwijt is. Keuze was snel gemaakt.

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.