snel en goed

alles goed en snel verlopen,snelle bezorging en prima kwaliteit

Gemakkelijk te bestellen via website, je kan opmerkingen toevoegen en hier wordt wel rekening mee gehouden Heel goede verpakking zodat beschadigingen uitgesloten zijn en gratis vastzettingsschroeven Een winkel om aan te raden Mvg

Goed overzicht van alle producten en redelijke prijs.

Snelle levering en goede administratieve afwerking/communicatie.

Prima product

Weijntjes doet gewoon wat een webshop moet doen: op tijd een goed product leveren.

Prima advies en dus goed geholpen

Prima service en alles volgens afspraak geleverd

Mooie spullen in idiote doos

Net onze nieuwe brievenbusklep ontvangen. Mooi ding, snel geleverd. Maar die idoot grote doos met piepschuimkorrels waarin ik op de fiets op zoektocht moest naar mijn ienie-mienie brievenbusklep, belachelijk gewoon. Een doos met lucht en plastic vervoeren kost ook CO2, mensen!

Prima geholpen

Een aanrader.

De service was uitstekend.

N.V.T. svp.

Persoonlijke aandacht, informeel en zeer deskundig

De verkoopster in Bussum was zeer behulpzaam, had een goede smaak en straalde rust en deskundigheid uit.

Top service !!!!

Super geholpen en met een snelle levering. Ben zelfs in de avond nog gebeld dat het verstuurd was en ik er zeker van kon zijn dat ik het de volgende dag binnen had .Top

Helemaal tevreden

Duidelijke website, hele snelle levering goede kwaliteit.

Ik kon snel de trapleuning houder vinden die ik zocht

Ik kon snel de trapleuning houder vinden die ik zocht

vlot, goede kwaliteit met één mits

snel geleverd, echter, er zat bij het klinkstel een briefje waarop stond dat de schroefjes gratis meegeleverd werden om e.e.a. volledig goed te kunnen monteren. Zaten er niet bij. Niet ernstig, maar klopt niet...

Prima netjes en op tijd geleverd

prima website en snelle levering

Geleverd beslag conform duidelijke foto op de website. Er worden schroeven meegeleverd, maar dat zijn PZ-schroeven, die eigenlijk door profs niet meer gebruikt worden, voor mij dus oud ijzer. Verder prima op orde: mails waarin je op de hoogte wordt gehouden, netjes verpakt en snelle levering.

Super snelle serv9

Goede omschrijving van de producten. Ongelooflijk snelle afhandeling van een bestelling.

Mooie produkten

Mijn hele huis is voorzien van Weijntjes beslag. Echt super mooi!!! Ik had nog één greepje nodig en heb deze via de webshop besteld. Prima en snel geleverd, echter één van de bijgeleverde schroeven zat geen draad op. Verder geen probleem hoor... :-)

Uitstekend assortiment, snelle levering

Uitstekend assortiment, snelle levering

Weijntjes heeft De fout prima hersteld

Ik ben zeer tevreden over Weijntjes

Speciale artikelen, snel en precies bezorgd

snel,accuraaten verzorgd.

tevreden

gewoon snel en perfect

perfect

Mooie artikelen, veel keuze en snelle levering

Goede kwaliteit, ruime keuze. Vooraf even gebeld, goede service. Snelle levering.

Mooi en ruim assortiment en snelle levering

Ik kon de benodigde artikelen makkelijk vinden. In mijn bestelling had ik een fout gemaakt en deze werd na telefonisch contact direct en correct afgehandeld. Keurig

Goede overzichtelijke catalogus. Webside is duidelijk. Bestelling en toesturing is vlot.

Zie bovenstaande