Fijne webshop, goede retour service.

Spullen netjes verpakt, snel in huis. Te veel bestelde spullen retourneren ging ook zonder problemen.

Gewoon goed

Was op tijd en netjes geleverd

goede kwaliteit en assortiment

Mooie kwaliteit en assortiment, ook snel geleverd. Het vinden van het juiste item is wat lastig en de snelheid van reageren op vragen was wat traag, maar uiteindelijk heb ik wat ik zocht! :)

Houten raamwieltjes snel gevonden

Houten raamwieltjes snel gevonden en niet duur

snelle en gepaste levering

blij dat ze deze onderdeel hebben

Mooie zaak, goede kwaliteit, kundige uitleg, fijne medewerkers

Bij deze winkel is alles dik in orde. Alles is keurig overzichtelijk geordend, schoon, aan kant en opgeruimd. Vrijwel alles is op voorraad en anders wordt het meteen besteld en is het alsnog binnen 1 a 2 dagen in huis. De pakketten zijn keurig verpakt in plastic, piepschuimvlokken en karton. Fijne mensen die goed met je meedenken, geduldig uitleg geven en alle moeite voor je willen doen. Bevlogen medewerkers die hier met hart en ziel werken! Ik raad deze winkel zeker aan, van mij krijgen ze een dikke 10.

Het is wat het is en het is exact wat het zou moeten zijn.

Geen gezeur, gewoon het product op tijd en netjes verpakt geleverd.

Alles goed geregeld

Geen opmerkingen

Meedenken en service

Telefonisch service was excellent

Snelle beschikbaarheid

Besteld via webshop en 2 dagen later al ophaalbaar in A’dam. Moest daar toch zijn; jammer dat jullie niet meer in Utrecht zitten.

Heb de bestelde producten nog steeds niet ontvangen

Slecht

Groot assortiment en snelle, correcte levering.

Weijntjes beschikt over een groot assortiment deurkrukken, en de levering was snel en correct.

Bereikbaar per telefoon en goede service!!

Gewoon prima

Gewoon doen wat je beloofd.

Prima spullen!

Uitstekende ervaring.

Snelle levering en goed verpakt

Mijn product werd snel geleverd en goed/slim verpakt zodat het in de brievenbus paste. Geen verspilling en onhandige handling door een doos met lucht te gebruiken.

heel goed

snelle en correcte levering van bestelde producten.

prima produkt en snel geleverd

prima product en snel geleverd

Goede beschrijving van product

Niet optiemaal

Chagrijnige medewerkers aan de telefoon (beetje laat middag) die moeilijke vragen niet konden beantwoorden over een van de producten.

Slechte communicatie

Als niets wordt geleverd (mogelijk als gevolg van slechte levervoorwaarden van DHL), en daarna de communicatie kan worden samengevat met volledige radiostilte, is zelfs dit cijfer nog te hoog. Een 140mm deurkrukstift besteld waarvan de portokosten uiteindelijk hoger zijn dan het product zelf, maar gezien de ongebruikelijke maat toch maar online aangekocht. Dat die krukstift dan ook nog eens niet wordt afgeleverd is dan extra zuur. Na een uitstapje richting de 'grote' stad (Groningen), gelukkig toch nog kunnen afhalen voor €3,04 bij een andere leverancier. Hoewel de fout dus misschien niet bij Weijntjes ligt, zal ik dit bedrijf echter niet snel aanraden om online bij ze te bestellen, omdat er geen oplossing wordt geboden als er iets fout gaat (zelfs geen fatsoenlijk berichtje om dat toe te lichten!).

Altijd uitstekende service!

Altijd uitstekende service en snelle levering.

vriendelijke, behulpzame klantenservice

klantgericht, geweldige serevice

Punctueel

Producten sneller geleverd dan aangegeven. Met bijbehorende ruim voldoende schroefjes en ook was mijn gestelde vraag accuraat afgehandeld. Ik heb als architect mijn hele zelf verbouwde huis uit 1880 vol zitten met Weijntjes producten. Zonder Weijntjes had het er heel anders uitgezien...

Bedrijfsgegevens

Amstelveenseweg 1162

1081JW Amsterdam

020-3113646

[email protected]

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.