Mooi spul, snel geleverd.

Voor mijn Haagse schuiframen stiften en touwen besteld. Ze kwamen de volgende dag en tegen een redelijke prijs. Mooi materiaal met een authentieke uitstraling en het werkt prima.

Prima webshop

Ruime keuze in mooie, authentieke producten die een monumentaal pand helemaal in stijl afmaken. Zeer tevreden over het assortiment en de snelle levering.

top!

snelle levering en keurig verzorgd

Eerste plaats product snel gevonden en een supersnelle levering kwam daarna,

Positief

Positief

Goede kwaliteit en levering

Precies zoals besteld

En goede kwaliteit, geen rommel

Vlotte levering.

Eerste keer dat ik wat bestelde,

Mooi product, snel en zorgvuldig verzonden

Top, ook met bijpassende bevestigingsmaterialen. Aanrader. Niet duur ook.

Besteld en snel in huis

Op tijd geleverd .

Niet anders dan anders !

goede service en aan de telefoon iemand met verstand van zakenz1

zie boven

Deskundig, meedenkend en snelle levering!

Meteen goed geholpen door deskundige medewerker. Snelle bestelling op heel duidelijke site (!). Directe betaald en volgende dag al geleverd. Prima Alleen de tenaamstelling was niet geheel juist: op persoon die bestelde en niet op diens zaak. Gemailed om aanpassing, maar topt op heden nog geen reactie gehad.

Supersnelle levering

Hele ruime keus

Magere communicatie

De communicatie na het plaatsen van een bestelling laat zeer te wensen over.

Snelle levering.

Doet wat het beloofd.

Ruime keuze,....

Er is een ruime keuze aan materiaal, alleen zijn sommige dingen, raamboompje, niet snel te leveren. Besteld in week 17 wordt misschien geleverd in week 40. Kijk eerst even verder. Misschien ergens anders sneller te leveren.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ruim aanbod, goede informatie, snelle levering en goede kwaliteit

Product exact als omschreven

Voldoet geheel aan de verwachting

Advertentie was voorzien van duidelijke informatie/ maatvoering. Hierdoor het juiste product kunnen bestellen

Vriendelijk en behulpzaam

Fijne mensen, heel behulpzaam.

Perfect fit. Super fast delivery as described

Mijn ervaringen zijn gewoon goed.

Mijn ervaringen zijn gewoon goed.

1 ding het zou fijn zijn, als je voor afrekenen de levertijd kan zien. Maar goede service, er ontbrak iets aan mijn bestelling en na t sturen van een email lag het de volgende dag direct op de mat.

Goede producten, levering duurt wat lang.

De website is duidelijk. De webshop werkt goed. De levering duurde meer dan een week, hetgeen in deze tijd wat aan de lange kant is.

Amstelveenseweg 1162

1081JW Amsterdam

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.