Pakketje kwam vlot en de sleutels pasten goed!

Kapot product werd super snel herleverd. Dus dikke prima

goede en snelle service, keurig verzorgd!

Heel attent dat er passende schroeven werden bijgeleverd samen met een leuk kaartje. Dank Ger

besteld en na 2 dagen al in huis. netjes verpakt en ook nog bij behorende schroeven geleverd.

perfect product, wel een beetje duur.

zie boven

kundig en dienstverlenend. Snelle service

goed advies en snel

heb goed advies gekregen en ze hielpen snel met een retour. bezorgen ging ook super snel

top kwaliteit

mooie website, snelle levering, mooie produkten

Top kwaliteit!

Ruime keuze, en vriendelijk personeel

Goed maar prijzig

Zie boven

Product had fabrieks fout

In het product zat een fabrieks fout Daardoor heb ik het helaas retour moeten sturen , het totaal bedrag inclusief verzendkosten wordt netjes terug gestort Weijnntjes heeft me netjes laten weten dat ze in contact zijn met de fabrikant waardoor deze fout niet meer voorkomt in het product

Goedendag, Dit is helaas verkeerd gegaan, waarvoor onze excuses. Inmiddels hebben wij ook uw verzend kosten gecrediteerd, en zijn wij in gesprek met de leverancier of de gietnaad in dit betreffende product netter afgewerkt kan worden. met vriendelijke groet, klantenservice

Snel besteld en snel in huis.

Snel besteld en snel in huis

altijd snellen en keurige service

Altijd snel geholpen, geduld aan de telefoon en mooie assortimenten

uitstekend

vlot, secuur en niet duur

Goede winkel

De telefonisch gegeven informatie was zeer zinvol en de bestelling is perfect afgehandeld.

snel geleverd

de levering zag er goed uit

Niet goedkoop wel mooi en kwaliteit

Niet goedkoop wel mooi en kwaliteit

Mooi spul

Mooie collectie

Goed personeel dat kan adviseren

Uitstekend bedrijf!

Mijn bestelling werd per post snel & goed afgeleverd. Helaas gooide ik per ongeluk de bijgeleverde schroeven weg in de vuilcontainer. Tegen betaling wilde ik nieuwe bestellen, maar vlgs hen was het logisch en gewoon service dat ze mij deze kosteloos zouden toesturen. Ook hele aardige mensen.

Hele snelle levering

Wij zijn erg tevreden over aankoop en snelle levering.

Alles goed. goed verpakt, gedacht aan bevestiging, snelle levering

Prima service: de bestelling kwam goed en tijdig aan

Prettige manier van bestellen, de website steekt goed in elkaar. Service wat betreft levering is ook goed. Met duidelijke track and trace. Een voorbeeld voor elke andere webwinkel.

Alles naar wens

Goede website en productinformatie, correcte tijdige levering, hoge kwaliteit materialen. Kortom de belofte wordt waargemaakt.

snel en goed

snel en goed

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.