Snel en correct.

Snelle en correcte levering

goed assortiment en vlugge levering

Prima bedrijf. Goed gesorteerd. Goede klantenservice. Vlugge levering. Mooi product. degelijk en fraai.

Redelijk

Eenvoudig om alles op de site te vinden en de bestelprocedure is ook heel eenvoudig. Maar........van de drie bestelde artikelen was er een onjuist. Verkeerde product. Bestelling en nummers gecontroleerd en alles klopte. Dus in de handling is het fout gegaan. Kosten van het artikel zijn 4 EUR. en terugsturen en de tijd die ermee gemoeid is kost meer. Jammer dat deze slordigheid de overigens goede bestelervaring teniet heeft gedaan.

Goede site en vriendelijk personeel

Goede sortering op de site. Duidelijke informatie. Verzenden goed. Netjes op tijd. Op verzoek is mijn levering zelfs in twee gedeeltes verstuurd omdat ik bepaalde delen eerder wilde hebben. Top. Vriendelijk personeel.

trage verzending

Na melding dat er begin volgende week zou worden verzonden werd dit pas gedaan nadat ik woensdag een mail had gestuurd wanneer de verzending zou plaatsvinden. De bestelling pas vrijdag ontvangen.

alles super

alles super

Top bedrijf!

Goede site met kwaliteitsproducten. Tevens goede after sale!

Groot assortiment, dus veel keuze en snelle en correcte levering.

Het bestelde product was niet op voorraad, maar toch snel geleverd.

Een mooi assortiment en veel altijd op voorraad!

Na schilderwerkzaamheden was er een van mijn deurrozetten weg, maar bij weijntjes (na 20 jaar!!) nog steeds op voorraad.

Afwachten

Ik heb mijn bestelling retour gezonden, op 2 juli j.l., produkt voldeed niet aan mijn verwachting. Ik kon helaas het retourformulier niet goed uitprinten......dus ik ben in afwachting van de terugbetaling!!!!

Snelle levering, goede kwaliteit. Ik moest wel even nadenken hoe je zo'n ding plaatst. Misschien een beschrijving erbij.

Goed.

Prima service. Mijn vragen werden goed en snel beantwoord.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Mooie zware briefplaat voor onze voordeur besteld, erg tevreden mee.

goede producten

weijntjes heeft een ruim aanbod en de levering is over het algemeen snel

Snel, zorgvuldig!

Goede spullen op een duidelijke website en snel in huis.

Afwijkende foto in catalogus daardoor verkeerde product ontvangen

Dus jammer dat ik nu het verkeerde product heb gekregen

geweldig

gemakkelijke website, snelle leveringen .... mijn deurbel doet het weer.

Kwaliteit

Ontdekte deze winkel op internet bij een zoektocht naar sleutelplaatjes. Besteld en in de Winkel in Den Haag opgehaald. Mooie winkel met zeer uitgebreid assortiment. Zeer vakkundige verkopers. Met plezier rondgekeken. Daarna al verschillende keren teruggekomen om andere ijzerwaren ivm verbouwing oud huis aan te schaffen. Top winkel. Een zeer tevreden klant

goede kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit en snel geleverd

Mooi messing huisnummer besteld. Ik kreeg er gratis schroefjes bij in messing maar die braken allemaal meteen af toen ik ze in het kozjjn draaide. Dat was nogal jammer....

Ook onderdelen zijn leverbaar.

Hoefde gelukkig geen complete espangolet te bestellen, alleen de pomp kan ook.

Weijntjes is een vertrouwd adres voor goede kwaliteit hang en sluitwerk

Weijntjes is een vertrouwd adres voor goede kwaliteit hang- en sluitwerk, dat snel geleverd wordt.

Prima service, netjes verpakt, op tijd geleverd.

Ik heb gevraagd via de mail welk deurbeslag het beste bij elkaar zou passen. Ik kreeg snel een vakkundig advies. Alles besteld. Prima geregeld.

Goed contact, snelle levering.

Toen wij om advies vroegen via de mail kwam de volgende dag al antwoord met een advies voor welke scharnieren het beste zouden passen. Vervolgens bestelling geplaatst en er werd heel snel geleverd. Top!

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.