Helaas bleken het hele andere scharniertjes dan op mijn foto getoond.

De verzend kosten zijn vrij veel en bij retourzending weer kosten. Het aanbod is heel groot en de service goed.

Prima, service en hoge kwaliteitsproducten.

De service is accuraat en bijzonder snel geleverde producten.

Mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit.

hele goede service

behulpzaam,goede service

Snel verzonden

Het pakje de volgende dag ontvangen , snelle en adequate afhandeling van de bestelling.

Goede service en afhandeling

Helaas was door mijn fout het artikel niet goed.

Snelle levering en goed materiaal

Snelle afhandeling, kwalitatief hoogwaardig

Zeer fraai en uniek hang - en sluitwerk.

Fantastische service en snelle levering!

We zijn heel blij met de messing gordijnnroedes en ringen. Het telefonisch advies was goed en de producten werden op verzoek al de volgende dag geleverd!

Hangwerk voor luiken

Keurige levering en product netjes verpakt toegezonden gekregen. Product was kleiner dan ik had gedacht maar maten stonden erbij op de site dus had ik kunnen weten.

Goed assortiment en behulpzame medewerkers

Alles prima, alleen het aanvragen van de retourformulieren ging niet direct via de website. Een mailtje naar een van de medewerkers en direct bericht terug!

kwaliteit spullen uitstekend levertijd bestelling matig

Via de webshop een bestelling geplaatst en keurig per mail bevestigd gekregen. Vervolgens duurde het ruim een week en had ik nog steeds niets ontvangen. Weijntjes gebeld en het bleek, dat er in hun magazijn iets fout was gegaan, waardoor ze alles opnieuw moesten verzenden. Die bestelling kwam gelukkig wel snel binnen! Als ik niet zelf had gebeld, waarom het zo lang duurde, dan vraag ik mij af of ze dit hadden ontdekt, dat er iets niet goed was gegaan.

Alles goed geregeld top

Besteld via de site en mooi geleverd

Na telefonische hulp het juiste passende deurbeslag verzonden, vlotte en adequate hulp.

Mooi materiaal!

Goede spullen, niet gratis maar top kwaliteit en op voorraad!

Prima producten en snelle levering

Hebben een mooi assortiment en de levering was ook snel. Zeer tevreden!

Snelle Levering

Wij zochten voor ons nieuw huis (oude pastorie) raamhandvaten. Op vele site gekeken, binnen laten komen, maar het pasten allemaal net niet. Toen kwam ik jullie site tegen en jullie hadden ze wel precies dezelfde maat. Binnen laten komen en deze pasten wel. Erg blij mee, prijs was goed en de levering was snel.

De levering was snel.

Het was een snelle levering. Alles prima verlopen. Misschien is het een idee om te kijken of de verpakking wat milieuvriendelijker kan. Karton gebruiken om de ruimte op te vullen.

Helemaal top

Mooi product snel geleverd

Positief gekochte artikelen keurig aangeleverd

Positief gekochte artikelen keurig aangeleverd en voorzien benodigde hulpmateriaal.

Snelle en korecte afhandeling

Prijs-kwaliteitverhouding goed gereageerd op vraag naar andere maat schroeven kapstok ziet er geweldig uit. Met dank Jan Marjan

To the point

Niets aan toe te voegen

Prima, snel en adequate informatie

Goede informatie en snelle afhandeling

Professionele en klantvriendelijke verkoop van het betere stijlvolle hang en sluitwerk. en

Kom al jaren in de vestiging in den Bosch. Wij zijn altijd goed geslaagd voor onze invulling van het landelijke hang en sluitwerk.

Volgens afspraak snel en foutloos geleverd

Volgens afspraak snel en foutloos geleverd

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.