Bestelde artikelen op voorraad en direct geleverd met als extra de bevestigingsmiddelen

Snelle goede service

Via de duidelijke site een set handvatten besteld. Binnen 2 dagen keurig thuis geleverd.

zeer goed

snel geleverd

Het verzenden duurt wel lang voor dat je je spullen hebt

Spullen zijn goed alleen het verzenden duurt lang

klasse

duidelijk op internet, vloeiend lopend proces incl zeker ook de fysieke distributie (levering)

Gemengde gevoelens

Website werkte goed met goede selectie criteria. Echter de hartlijn van artikel 1761 is niet 300 zoals op de site staat vermeld , maar 298. Helaas is voor deze maat niet dezelfde brievenbus verkrijgbaar zodat wat een simpele vervanging had moeten zijn, toch weer een uitgebreidere klus is geworden.

Ik zocht wat ik vond

Ik zocht een slot voor op de badkamerdeur van een zeker tien jaar oude beslagserie. Op basis van de foto werd meteen de juiste gevonden. Levering was daarna zeer snel

Snelle service, prachtig deurbeslag.

Ontbrekende schroefjes na 1 telefoontje de volgende dag direct nageleverd.

Top.

Mooi hang-en sluitwerk.

Snelle fijne service

Fijne site, snelle levering

klasse

Voordat ik het wist was het al geleverd zo snel, en was goed verpakt ook nog. top

jammer

Helaas kreeg in mijn bestelling niet volledig aangeleverd. Hierdoor moest ik nabellen om de bestelling compleet in huis te krijgen.

Ruim assortiment

Gemakkelijk zoeken en vinden op hun website. Vandaag besteld, morgen in huis. Let op dat je de goede maat deurkruklager bestelt, er zijn er vele soorten en maten. Aanbrengen fluitje van een cent.

Snel geregeld

je krijgt wat je besteld

goed op website zie je wat het is

supersnel het juiste goede kwaliteits product

Goede website waar alle informatie op stond over een binnenbrievenbus. Goede kwaliteit en zeer snel geleverd

Niks op aan te merken

Makkelijk gevonden wat ik zocht. Bestellen en daarna snelle levering. Prima.

uistekend

super snel, netjes en goed gereageerd op mijn mails met vragen!

Vlotte en nette levering

Ruime keus en netjes verpakt

Prima.

Duidelijk en snel geholpen.

vlotte levering

Snelle levering, naar wens

Zoals omschreven. Ook telefonisch contact gehad voor advies, keurig geholpen

Gewoon goed

Heel goed als ik weer wat nodig heb kom ik wel weer bij jullie

Prachtig product

Mooi scharnier en kosteloos! bijpassende schroeven geleverd. Geweldige service

Ruim assortiment en veel “losse” spullen te koop en normale prijsstelling