Top product van uitstekende kwaliteit.

Als service kreeg ik bijpassende zwarte schroeven. Een bijzondere geste die zeer op prijs werd gesteld. Waarvoor dank.

via de mail prima contact gehad. alles duidelijk uitgelegd.

Goed materiaal snelle service

Ik heb de producten goed kunnen vinden. Is goede kwaliteit. Snelle levering.

Twijfelachtig

Ik had greepjes nodig voor onze nieuwe keuken. Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met Den Bosch en met de mededeling dat jullie alles op voorraad hebben ben ik van Nuenen naar Den Bosch gereden. Daar bleek dat jullie wel alles op voorraad hadden maar niet voldoende exemplaren. Van het 1 had ik er 8 nodig en van het andere 12. Toen werd geadviseerd om het online te bestellen daar dit de snelste manier zou zijn. Dit heb ik vervolgens gedaan. Het zou de volgende dag hooguit 2 dagen later binnen zijn. Ook dit klopte niet en was onze bestelling er 6 dagen later (met een weekend ertussen). Gelukkig dat de afspraak met de monteur van de keuken verzet was want anders hadden wij niet op tijd de greepjes en zou de monteur voor niets geweest zijn. Ik ben wel erg aardig geholpen in Den Bosch.

Vriendelijke en hulpvaardige werknemers die mooie producten verkopen!

Zie hierboven

redelijk,

bestellen ging eenvoudig maar kreeg verkeerde product werd geleverd

geen poespas, doen wat er belooft is

Zie boven

Snelle levering!!!

In één woord, geweldig !

snel en goed

zoals vaker vertoond

Grandioos!

Overzichtelijke website met een grote sortering, snelle afhandeling en perfecte verpakking!!!

Mooi, top kwaliteit producten. Netjes verpakt, snel verzonden. Kreeg ook gratis bijpassende messing schroeven erbij.

Gekregen waarom is gevraagd. Prijs wel redelijk stevig

Topspul

Na jaren zoeken in de antiekbranche of mijn stijl nog te krijgen is, toch n klap erop gegeven en n doos vol nieuw deurbeslag besteld. Mooi model goede kwaliteit en is de investering wel waard.

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

Een mooi bedrijf waar je goed geholpen wordt.

mooi materiaal

bijgeleverde schroeven pasten niet allemaal, in nieuw messing moeten boren, zonde!

Duidelijk en correct

Duidelijke telefonische informatie en directe levering

Veel keus en goede service

Ik ben echt lang op zoek geweest naar grepen voor de keukenkasten. Op internet vond ik het moeilijk kiezen van foto’s. Ik was blij dat ik bij Weijntjes de grepen in het echt kon bekijken.Er is veel keus en ben goed geholpen.

redelijk goed.

Over gestelde vragen over product, en levering hier van niets dan lof!! Alleen als je, vind ik je bedrijfs gegevens zo als kvk en btw nummer doorgeeft, je een korting zou moeten krijgen!! Om dat op deze manier het niet kan door verkopen aan een klant.

Was zeer goed, ben heel tevreden

Heb in het verleden al spullen gehad , was daar ook erg tevreden over, mooi materiaal en helemaal mijn stijl, vandaar dat ik opnieuw daar weer besteld heb, zag er weer mooi uit en snelle levering

Snelle levering en kreeg precies wat ik wenste.0

Deskundig en mooi assortiment

Matige voorlichting

Lengte belegschroeven wordt bepaald zónder de kop. Dit is mij vooraf telefonisch niet verteld en staat ook niet op site.

Vlot geholpen met goed spul!

Geweldig assortiment, goed te vinden.

Voor het eerst wat besteld en probleemloos ontvangen.

Ik heb ook anders mee gemaakt.

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.