Weijntjes weet waarover men praat bij hang en sluitwerk

Altijd supergoed geholpen, Als het niet past, wordt er een niet standaard oplossing gezocht.

Top geregeld

Alles naar wens

Prima, levering duurde een paar dagen

Product zoals beschreven en netjes verpakt

mooi spul

Ik ben heel tevreden over het geleverde. het ziet er mooi uit, heel degelijk spul. Aangezien Weijntjes zo aandrong op een beoordeling om hun website te verbeteren: het kan inderdaad nog beter. Zo bleek de bestelling die ik in eerste instantie had gevonden op de website niet leverbaar meer. Kennelijk is de website niet up-to-date. Vervolgens vergat men de gewijzigde bestelling op te sturen. uiteindelijk is het goed gekomen.

Weer als van ouds super goed.

Heel prettig zaken doen met Weijntjes.

Snel, correct. Hoogste kwaliteit in service en artikelen.

Snelle levering en goede service

Verkeerde schroefjes onmiddellijk de goede nagestuurd gekregen Perfecte service

alles goed geregeld

alles goed en duidelijk geregeld

Mooie greepjes

Fijn webshop en de greepje snel ontvangen

Onmogelijk

Hoe kan ik iets beoordelen, als wij de spullen nog niet ontvangen hebben. De 2de keer al om beoordeling gevraagd, maar nog geen spullen.

Zeer matig

Snelle levering maar eerste bestelling retour gestuurd. De kosten van de eerste verzending is in mindering gebracht op de terugbetaling. Ook de retourzending moest zelf betaald worden. Ondanks dat ik hier 2 keer een mail voor heb gestuurd waarin ik heb aangegeven dat deze kosten voor de webwinkel zijn, heb ik hier geen antwoord op gehad. Momenteel hebben wij een offerte voor een grote levering via Den Bosch maar we overwegen deze Geen doorgang te laten gaan

Fijne webwinkel en goed adviserend, vriendelijk personeel

Fijne webwinkel en goed adviserend, vriendelijk personeel

Duidelijke website en gemakkelijk te bestellen.

Product heel anders dan op foto

Geld wordt niet terug gestort.

Goed geholpen

Snel me goed geholpen

Uitstekend!

Orima website. Eenvoudige bestelprocudure. Snelle levering en goede administratieve afwikkeling!

Groot assortiment en snelle levering

En erg behulpzaam via mail bij vinden van het juiste slotje

voldoet aan verwachting en snelle levering.

Snel en punctueel

!!

Goed assortiment messing deurbeslag

Gelukkig een winkel met veel keuze in messing deur beslag. Snelle verzending met twee dagen.

super gegaan snelle levering

Ben zeer tevreden.

Goed en snelle levering.

Supersnelle levering en afhandeling!

Uitstekend assortiment en prima klantenserice en levering!

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.