Snel en compleet!

via de chat eerst nog een navraag gedaan en vervolgens besteld op de site. Werkt prima, overzichtelijk en vlg. verwachting.

overzichtelijke site, mooi uitgebreid assortiment, snel besteld, vlot geleverd, netjes verpakt. Ik zocht een scharnier "frans paumelle", die ik in deze uitvoering en met deze afmetingen alleen bij Weijntjes gevonden heb.

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering, de kwaliteit van de spullen is zoals altijd erg goed.

Vlotte correcte levering. Inclusief schroefjes.

moeilijk artikel om te ruilen na dat de bestelling is geplaatst terwijl hij nog niet verstuurd is krijg eerst het verkeerd bestelde product dan goeie artikel weer op de site bestellen verkeerde weer terug sturen erg om moeilijk

Betrouwbaar

Als er iets niet in assortiment zit, dan volgt er contact en overleg.

Hoge kwaliteit deurbeslag

goede ervaring, netjes en snel geleverd

Alles netjes en snel geleverd, goede spullen, kwaliteit

snelle service en ondersteuning bij vragen

snelle service en ondersteuning bij vragen

Wat een fijne winkel en een uitzonderlijk assortiment.

Zoals vanouds

Goed te woord gestaan, service gericht. Duidelijke website.

medewerker aan de telefoon hielp slecht

Als je iets via internet bestelt waarvan je niet weet of het past is het logisch dat je iemand in de winkel belt. Degene die opnam leek er niet zoveel zin in te hebben waardoor wij spullen hebben gekocht die ook niet bij mekaar passen. Al met al kon dit een stuk beter omdat we nu met roedes, knoppen en haakjes zitten die niet passen noch werken.

Verkeerde schroeven bij product geleverd

Uiteindelijk naar de winkel in Amsterdam. Blijkt dat ik de bijpassende schroeven zelf moet afzagen. Klopt niet. Zijn ook nog dure haakjes.

fijne winkel

Snoepwinkel met mooie spullen en prettige mensen die je helpen

Goeie service, snelle levering

uitmuntend service, prima kwaliteit, zeer betrouwbaar adres.

Een perfecte bestelling, alles zeer professioneel, en SNEL geregeld!! Mijn dank daarvoor en op naar de volgend bestelling.

kundig advies en snelle levering

Frontoffice is ter zake kundig en denkt mee in oplossingen

Super service.

Snelle afwikkeling ruil proces

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ruim assortiment en snel gekeverd

Duidelijke website, snelle afhamdelinh

Website maakt zoeken gemakkelijk. Produkt is snel geleverd; trace werkte goed.

Goede en snelle service. Ruime keuze

Goed product, goede begeleiding, goede prijs, snelle levering. Minder was dat de bijgeleverde schroeven niet pasten. Deze schroeven waren gratis maar als t niet past voelt t raar. Ik heb erover gebeld maar kreeg geen andere. Dat is niet erg maar wel een tip ter verbetering

Prima.

1 opmerking. De maten van het slotje wat op de website staat, komt niet overeen met de werkelijkheid. Daardoor moest ik het raampje aanpassen. Dat is jammer.

Prima service en pracht materiaal

Materialen worden snel geleverd. Ook retourneren gaat eenvoudig. Mooie materialen.

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.