Een van mijn top-10 winkels in Amsterdam die moeten blijven!

Professionele en uiterst vriendelijke dienstverlening, en een winkel met een bijzonder assortiment!

Goed advies en uitstekend product

Moest nieuwe set deurschilden voor nieuwe buitendeur. De (design) klinken konden gehandhaafd worden. Ik heb gebeld en de persoon van Weijntjes leverde uitstekend advies. Op basis daarvan aankoop gedaan en inderdaad, alles ziet er prima uit met de oude klinken. Top!

Zeer deskundige vaklui

Advies gevraagd, per kerende e-post een goed advies gekregen, en de bestelde artikelen werden snel geleverd. Houden zo

Teleurgesteld in kwaliteit sloten

Acht deurkrukken gekocht van €35, per stuk 6 ervan rammelen die kunnen niet vaster gedraaid worden. De timmerman die ze monteerde heeft ook contact met jullie opgenomen. Ze kunnen niet vaster worden gedraaid.

Goede ervaring

Zeer snel geleverd en product zoals omschreven.

Snel, goede kwaliteit

Nette artikelen en mooi op tijd geleverd.

Na de bestelling bericht gehad wanneer het zou worden bezorgd, en dit klopte exact.

Prettig deskundig personeel, ruimte keuze

We waren op zoek naar penkruk en wervel voor ons jaren 30 huis. In het ruime assortiment vonden we degene die we wilden. We werden vriendelijk en deskundig geholpen.

als vanouds keurig geholpen en goederen ontvangen

Jaren zaken gedaan, na het vertrek uit Utrecht was de loop er niet meer. Maar met internet gaat het prima

Snelle en zorgvuldige bezorging

Slechte service en verkeerde adviezen.. verwacht je niet bij zo’n zaak. Heel jammer!

We hebben voor Weijntjes gekozen met het idee dat het een goede specialist is. We hebben voor echt veel geld hang en sluitwerk uitgekozen en de aanbevelingen en adviezen die gedaan zijn waren slecht/niet kloppend en op maat. Slechte informatie voorziening. Hier ga je als klant niet van uit.. slechte service en afhandeling ook.

goede en duidelijke keuzemoge;ijkheden. snelle bezorging.

Levering naar verwachting

Snel geleverde kwaliteitsartikelen.

Fijne gewinkeld en mooie producten kunnen kiezen. Dit ben ik al jaren gewend. Tot een volgende keer

Mijn bestelling is heel netjes verzorgd

uitstekend

info telefonisch prettig een correct afhandeling eveneens correct

Goeie service

Ik had twee modellen briefplaten besteld. Omdat we wilde vergelijken welke het mooiste en qua maat het beste zou passen. 1 briefplaat duurde iets langer voordat ie uitgeleverd kon worden. Dus na een telefoontje met een medewerker gingen ze al de al wel op voorraad zijnde briefplaat al naar ons versturen. Dat vind ik heel vriendelijk. Want zo kon de klusjesman die onze deur aan het ‘renoveren’ was al kijken of de briefplaat zou passen. Alles was ook netjes verpakt. En uiteindelijk mooi op tijd.

alles is prima verlopen

Exact naar verwachting

Ruime keus, duidelijke webshop, prijs mag wel iets scherper

Kut

Ik had meer automatisch advies verwacht bij de aanschaf van raamopeners Raamopeners zakken door als je ze op een een normale manier vastzet. Het zijn niet de goedkoopste en zit nu ook door verkeerde montage met onnodige gaten in mijn ramen.

Snelle levering van raamkoorden.

Ruim assortiment, op de website goed gerubriceerd per toepassing.

Prettig geholpen en mooie spullen

Prettig geholpen en mooie spullen

Punctueel

Kleine bestelling vlot afgehandeld. Goede kwaliteit.

zeer goede service

Bij een verkeerde bestellen uiterst correct geholpen. Zeer snelle levering. Prachtige producten

Super geholpen bij zoektocht naar de juiste sleutel

In Utrecht is de mooie en vriendelijke winkel van Weijntjes helaas verdwenen. Maar bij de zoektocht naar de passende sleutels voor mijn boekenkast ben ik online door Roy van Weijntjes net zo fijn en goed geholpen. Met vrij weinig informatie wist hij de perfecte sleutels te vinden en besteld. Netjes verzonden en snel hier afgeleverd. Top service, dank je wel Roy en Weijntjes!

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.