Mooie kwaliteit en met zorg verpakt

Bestelling werd snel geleverd. Goed verpakt.

Helemaal top

Mijn bestelling is helemaal naar wens gegaan

ik wacht nog op het bestelde product, vandaar de aarzeling

ik heb een houten voordeurknop besteld met knoponderschotel, eveneens van hout met metalen schroef. Deze schroef pakte niet in de knop en ik kon niet ver genoeg in de knop kijken om de schroefmaat te schatten. Ik heb vorige week zaterdag de knop met schroef aangetekend retour gestuurd om jullie het probleem te tonen, maar nog niks van jullie vernomen. Dat vind ik erg jammer vandaar de onvoldoende waardering. Dus of mijn geld terug of liever mijn knop terug met een nu passende schroef. met groet Brandje Bakker

Snelle levering ook van producten niet op voorraad.

Goed product, goede service

Goed product snelle levering en redelijke prijzen

Snelle service met goed advies

Op zoek naar handgrepen voor een kastje, weer ik snel en persoonlijk geholpen. Erg gewaardeerd.

Makkelijke duidelijke site, bestelling volgens opgave snel geleverd.

Vakkundig geholpen

Ik heb in Den Bosch beslag voor mijn deur gekocht. Ik ben daar goed geholpen, er werd voldoende tijd voor mij genomen. Helaas ging er met de bon en het product iets mis, maar dat is uitsteken door de medewerker (Alfred) opgelost. Alle lof voor hem!

alles super, top

prima telefonische Beratung, einfacher Onlinebestellvorgang, schnelle Lieferung - und die Qualität der Ware ist großartig.

Heel goed, heel duur, heel veel keus, hier kom ik vaker terug.

Ik woon in Amsterdam en Weijntjes zit ook in Amsteram. Mijn aannemer komt uit Zaandam. Dus die heb ik aan elkaar gekoppeld. We vervangen nu al het hang- en sluitwerk van een woning uit 1930. Bij Weijntjes vond ik alles - tegen idiote prijzen, dat wel. Een messing brievenbus voor €100,= heb ik toch maar gedaan, dan ben ik er weer 100 jaar vanaf.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding + snelle levering

oogstrelend

betreft prachtige zware messing kogelscharnieren

Goede site en snel geleverd en ook het goede.

Slechter dan gebruikelijk.

Bij het plaatsen van een bestelling voor een aantal verschillende artikelen, bleek dat een artikel niet aanwezig was. Daarom bestelling in tweeën gedeeld teneinde de aflevering van de wel aanwezige artikelen niet te vertragen. Uiteindelijk werden alle gewenste artikelen toch in een keer geleverd, maar moest er wel twee keer voor transportkosten worden betaald. Bij navraag bleek dat het vermeende niet aanwezige artikel was samengesteld uit losse onderdelen, die wel beschikbaar waren. Terugkrijgen van eenmaal teveel betaalde transportkosten was niet bespreekbaar. Wellicht in de toekomst toch ook eens bij een andere leverancier gaan kijken.

Super tevreden met de kwalitatieve aankoop.

Verzending van zo een kleine bestelling in aparte onderdelen voor iets wat apart toch niet echt geplaatst kan worden is eigenlijk economisch en ecologisch niet verantwoord… niet dat het mij geld heeft gekost maar wel jullie! Maar het product is schitterend. Zeer tevreden Top. Mvg Koen

Wat een mooi assortiment

Heb mijn spullen nog niet

Dus internet bestellen nooit meer

Bijzonder vriendelijk en competent personeel. Hoogwaardige producten. Absolute aanrader.

Het is een waar genoegen om in een winkel te komen waar je zo vriendelijk wordt bejegend, waar men meedenkt, competent en zeer service-gericht is.

Mooie snelle levering

Goede kwaliteit, goede communicatie, goede service

Zeer goed, niet erg goedkoop....

Goede kwaliteit deurvastzetter en snel geleverd.

De website geeft goede informatie ook wat de voorraad betreft.

Prima spullen, wel net wat te duur

Prima spullen, wel net wat te duur

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.