Fijne winkel, snel geleverd

Ik zocht een bijzonder rooster voor mijn oude huis. Deze heb ik bij Weijntjes gevonden en zij hebben het rooster zeer snel kunnen leveren. Ben er zeer blij mee. Dankuwel.

betrouwbare leverancier

Weijntjes is gekend om zijn brede assortiment. Ik had een raar klein schroefje nodig. Bij anderen niet te vinden. Wel bij Weijntjes. Besteld en binnen 3 dagen geleverd.

Prachtige luikringen. Maar schroeven zijn onvoldoende

Goede en duidelijke website. Prima keuze. Snel geleverd. Kwaliteit luikringen lijkt goed. Bijgeleverde schroeven zijn voor een poppenhuis. Maar makkelijk te vervangen.

Prima productkeuze

Prima webshop en levering van de drukbel. Dus laat er bij iedereen maar een belletje afgaan.

Zocht iets, vond het, bestelling en betaling ging goed.

Vergeleken met mijn ervaring met bijv DHL en UPS, was Weijntjes hemel op aarde.

Prima greep en snelle levering

Weijntjes is een begrip voor mij. Ik zocht overal naar een simpele maar robuuste greep voor op onze barndoors. Ik kwam bij jullie zaak uit en de bestelling was snel geregeld. De levering ook prima.

Heldere communicatie, komen afspraken na.

Vlotte levering, mogelijke mis leveringen worden goed hersteld.

Snel en duidelijk

Goede informatie op de website. snelle levering.

Een vlotte en nette levering!

Prima product, snelle levering

De titel.zegt het al. Precies wat we zochten en de volgende dag in huis!

altijd goed

Al jaren halen wij onze spullen bij hen (meerdere verbouwingen), goede service en advies! Zij snappen alle vragen en geven zinvol advies. Zeer veel keuze, is ook erg prettig. Juist de mogelijkheid om te sparren online/via de mail, of je de juiste combi van spullen hebt is een hele goede service, scheelt het gedoe van terugzenden.

Snelle levering, goede verpakking.

Mooie artikelen; prima service.

Nadat ik eerst de verkeerde artikelen had besteld; ontving ik niet veel later de juiste. Het retourneren van de verkeerde artikelen verliep ook naar wens en het betaalde geld kwam ook netjes terug. Dus alles bij elkaar niets dan lof. Graag nog weer tot een volgende keer.

prima ! Goede snelle Levering!

Alleen de mega doos om 5 vliegenmeppers vinden we wat overdreven.

Keurig bedrijf

De bestelling die ik geplaatst had bleek bij vervoerder zoek geraakt te zijn. Er is meteen actie ondernomen door het artikel opnieuw te verzenden welke ik keurig de dag er na ontvangen heb.

Prima product alleen wordt ook btw gerekend over de bezorgkosten.

Keurig na een dag bezorgd, goede kwaliteit, voldoet aan de verwachting

wij hadden een heel bepaald probleem, maar Weintjes had de oplossing!

wij zochten bepaald hang- en sluitwerk voor achterdeur en balkondeur: deze moesten op een kierstand staan en toch vergrendeld zijn. Weintjes aan het Singel had de oplossing. Later nog 3 bijbesteld via de website. Prima service!

ik ben tevreden

Door de klantenservice goed geholpen. De geplaatste bestelling werd goed afgeleverd.

Duidelijke website

Duidelijk, eenvoudig en correcte afhandeling.

Alles netjes ingepakt en op tijd geleverd

Zelden ontvang je een pakket waar je zo onder de indruk blijft van de nette levering. Alles was netjes ingepakt en snel geleverd. Al betrof het een deellevering, ontving ik na een telefoontje de rest van de artikelen direct erna. Top bedrijf en super bedankt!

Prima ervaring snelle levering.

Alleen erg jammer dat bij de bestelde schuifdeuroverval mat (artikel 004047) geen bijpassende schroeven (4 stuks ) werden geleverd.

correcte afhandeling van een overeenkomst.

correcte afhandeling van een overeenkomst. modern. Scheelt een reisje naar Amsterdam in deze corona-tijd.

Goed spul en vlot geleverd, erg tevreden!

Jammer

Ik heb 6 paumelle geroest gekocht, daarvan zijn er 2 niet volledig in de roestkleur. Dat hebben jullie bij het inpakken gezien en dan toch opsturen. Terug sturen is geen optie omdat ik ze direct nodig heb en het al even duurde voor ik ze ontving. Vandaar jammer!!!!!