Mooi product en snel geleverd voor ee prima prijs

Zocht een speciaal product wat ik snel moest hebben. Besteld en supersnel geleverd

Mooi materiaal, oha echt niet duurder dan elders of bij bouwmarkt, goede service, erg fijne zaak waar ik bij elke verbouwing altijd op terugval.

Mooie het producten en snel geleverd

Mooie messing onderdelen die snel geleverd zijn. Het materiaal was degelijk verpakt en ziet er top uit. We zijn er blij mee.

Goed geregeld

Snelle service!

Zonder gedoe snel afgehandeld

Zie boven

Goede service, advies en snelle levering

Prima product, marktconforme prijs

Bestellen is makkelijk, levering vlekkeloos.

Perfect snel geleverd

Perfect, snel geleverd

Redelijk

Heb op 16 januari een pakketje retour gestuurd maar nog steeds geen geld of reactie van uw zijde vernomen.

Prima, zoals gebruikelijk

Prima, zoals gebruikelijk

Goed geregeld

Goed overzichtelijk en snel.

top

Duidelijke site en snelle levering!

Great service

Good product selection and fast delivery

komen afspraken prima na

schanieren voor de kast besteld, kwam er achter dat ik er 1 te weinig had aangegeven na besteld en kon zonder extra porto kosten erbij gevoegd worden. prima service. Erik

Mooie spullen

Super snel geleverd!

Ik had een krukstel besteld en de volgende dag werd hij al bezorgd. Het ging om een klassieke variant met nikkel en (nep)bakeliet. Wat ik dan écht kan waarderen is dat er een extra zakje bij zat met zaagsnede schroefjes van nikkel. En dan geen 4 stuk, maar 5 stuks, want stel dat je er 1 dol draait... Dat is klantgericht meedenken. Klasse!

prettige website met compleet aanbod

Nieuwe knopjes gekocht voor mijn keuken. We hadden overal al gezocht maar slaagden direct op de site van Weijntjes. keurig verpakt en snel geleverd

Goed geholpen in de winkel, online bestelling sneller dan bol.com

Goed geholpen in de winkel, online bestelling sneller dan bol.com

Behulpzaam

Snelle reactie bij vragen , hele goede service , uitgebreid assortiment.

Heel snelle levering.

Binnen 24 uur mijn bestelling ontvangen. Alles zat apart ingepakt. Grote klasse.

Snelle levering en mooie deurknoppen

Mooi afgewerkte knoppen en snel geleverd

Mooie producten en snel geleverd

Product voldoet aan verwachting en wordt snel geleverd. Heb al meerdere malen bij Weintjes besteld en steeds naar wens

DHL heeft nog niet afgeleverd

Helaas stond DHL ondanks de melding niet zaterdag aan de deur.

Snelle levering en top service.

Niets, geen verdere opmerkingen.

Mijn bestelling volgens afspraak correct en tijdig afgewikkeld.

Prima verzorgd. Geen opmerkingen

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.