Heel snelle levering.

Binnen 24 uur mijn bestelling ontvangen. Alles zat apart ingepakt. Grote klasse.

Snelle levering en mooie deurknoppen

Mooi afgewerkte knoppen en snel geleverd

Mooie producten en snel geleverd

Product voldoet aan verwachting en wordt snel geleverd. Heb al meerdere malen bij Weintjes besteld en steeds naar wens

DHL heeft nog niet afgeleverd

Helaas stond DHL ondanks de melding niet zaterdag aan de deur.

Snelle levering en top service.

Niets, geen verdere opmerkingen.

Mijn bestelling volgens afspraak correct en tijdig afgewikkeld.

Prima verzorgd. Geen opmerkingen

Product nooit ontvangen en Weijntjes reageert niet.

Product is nooit geleverd. DHL kan niet aantonen dat product geleverd is en zegt dat het bij de buren is afgegeven. Ze kunnen alleen niet aangeven bij welk huisnummer. Nagevraagd bij de directe buren en die weten nergens van. DHL verwijst me naar Weijntjes. Email gestuurd maar die reageert niet binnen 10 dagen. Zal er nog eens een sturen.

Service gericht

Prettig contact per email waar men mijn vraag goed beantwoordde. Ook had men de juiste maat schroefjes bij het bestelde opleg slotje gedaan. Dat was een leuke en heel praktische verassing.

Teleurstelling, lossen fouten niet adequaat op

Er worden andere spullen geleverd dan besteld. Vervolgens kost het dan heel veel moeite om dat aan het verstand te krijgen bij weijntjes. Erg vervelend indien je in je spaarzame vrije tijd niet de juiste spullen hebt en dus niet verder kan.

Redelijk

Na 2 keer gevraagd te hebben kreeg ik antwoord waar mijn bestelling bleef. wellicht is er wat anders in het assortiment om uit te keizen WERDT GEZEGD, Sorry hoor ik bestel wat ik op de site zie staan. NU KREEG IK EEN MAIL DAT DE BESTELLING EIND DEZE WEEK BIJ HUN BINNEN KOMT. EN IK DEZE BEGIN VOLGENDE WEEK KAN VERWACHTEN. Is het zo ingewikkeld om gelijk duidelijk te maken dat het product niet op voorraad is.

Slecht geholpen door dame die geen enkel verstand van zaken had.

Slecht geholpen.

Prima service verkeerde onderdeel gratis nageleverd we

goede service , snelle levering

Precies zoals beschreven, vlotte levering

Ervaringen zijn prima

ik ben tevreden over de levering van de kierafstandhouder. Het kostte het bedrijf wat moeite om hieraan te komen vanwege de zwarte kleur die niet voorradig was en de portokosten waren enorm hoog, maar ik ben blij dat ik hem wel heb mogen ontvangen.

Zoals altijd weer een uitstekende ervaring

De bestelling was snel verzonden en is precies de kwaliteit, die we gewend zijn van Weijntjes. Eigenlijk is het altijd makkelijk: gewoon bij Weijntjes kijken om verzekerd te zijn van een goede kwaliteit

Mijn ervaring was prima

Zij hebben de juiste spullen voor mijn klus

Goed geholpen

Makkelijk besteld en snel verzonden!

Alles goed!

Prima product, goede communicatie en snelle verzending.

Alles snel geleverd. Keurig verpakt. Prachtige scharnieren.

Vriendelijke service en zeer deskundige werknemers

Vriendelijke service en zeer deskundige werknemers

perfecte levering

snelle respons goede service

snelle levering slecht product

Goede snelle levering voor de tweede keer. Heel fijn. Voor de 2de keer wieltjes besteld voor onder de schuifdeur ter vervanging van het origineel. In totaal 4 wieltjes a 40 euro per stuk. We zijn erachter gekomen dat de gleuf waar 2 schroeven in moeten zo ondiep zijn, dat de schroeven er niet in kunnen omdat ze dan even diep zijn als het wieltje zelf en het daardoor krast op de rails. Nu zitten we met 4 wieltjes die allemaal los erin moeten zitten. Ze zitten er nu los in maar voel me wel bedonderd..

PDF-factuur ontbreekt

Keuze en voorraad van Weijntjes is geweldig. Facturering kan beter. Het lijkt mij een verbetering om een factuur als pdf mee te sturen, dit is handiger om in de administratie te verwerken. en een werkreferentie/omschrijving ontbreekt.

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.