Mijn ervaring was prima

Zij hebben de juiste spullen voor mijn klus

Goed geholpen

Makkelijk besteld en snel verzonden!

Alles goed!

Prima product, goede communicatie en snelle verzending.

Alles snel geleverd. Keurig verpakt. Prachtige scharnieren.

Vriendelijke service en zeer deskundige werknemers

Vriendelijke service en zeer deskundige werknemers

perfecte levering

snelle respons goede service

snelle levering slecht product

Goede snelle levering voor de tweede keer. Heel fijn. Voor de 2de keer wieltjes besteld voor onder de schuifdeur ter vervanging van het origineel. In totaal 4 wieltjes a 40 euro per stuk. We zijn erachter gekomen dat de gleuf waar 2 schroeven in moeten zo ondiep zijn, dat de schroeven er niet in kunnen omdat ze dan even diep zijn als het wieltje zelf en het daardoor krast op de rails. Nu zitten we met 4 wieltjes die allemaal los erin moeten zitten. Ze zitten er nu los in maar voel me wel bedonderd..

PDF-factuur ontbreekt

Keuze en voorraad van Weijntjes is geweldig. Facturering kan beter. Het lijkt mij een verbetering om een factuur als pdf mee te sturen, dit is handiger om in de administratie te verwerken. en een werkreferentie/omschrijving ontbreekt.

Artikel goed

Kwaliteit produkten firma met goede persoonlijke service .

Bekende naam voor sluitwerk (en aanverwante artikelen ) . Nog steeds een meedenkend bedrijf met goede service-verlening.

Super snelle verzending

Artikel zoals vermeld. Duidelijke website. Snelle verzending Top

Altijd goede producten, en snelle bezorging!

Altijd goede producten, en snelle bezorging!

Ondanks problemen bij de vervoerder prima afgehandeld door Weijntjes.

Duidelijke site, snelle levering.

Duidelijke site, snelle levering.

Uitstekend bedrijf

Het artikel dat ik had besteld, was precies zoals het op de website stond. Levering was snel en alles was in goede staat. Top.

Goed en snel. Ga vooral zo door!

Goed en snel. Ga vooral zo door!

Snelle levering van prachtige raamespagnoletten

Goed advies van de vakman in Den Haag. Helaas waren de deurkrukken niet op voorraad maar ze waren snel geleverd via een online bestelling.

Snel goed en helaas prijzig

Top service en vriendelijk.

Uitgebreid assortiment

snelle levering, goed product

Altijd goede service

65 Jaar geleden ging ik als kind al naar de Singel in Amsterdam om de mooie producten. Altijd gezellig, geduldig en heel veel keuze. Nog steeds kopen wij alles voor ons huis bij Weijntjes.

Snel

Goed maar prijzig

Duidelijk, snel en een goede kwaliteit voor een stevige prijs

Amstelveenseweg 1162 1081JW Amsterdam

Over Weijntjes.nl

Sinds 1884 uw specialist in stijlvol hang- en sluitwerk. Inrichting en verfraaiing van uw woning vraagt ook om aandacht voor de details. Met meer dan 130 jaar ervaring in uniek hang- en sluitwerk staan we garant voor gedegen vakkennis. Een bijzonder assortiment met uitsluitend elegant en stijlvol hang- en sluitwerk, van uitmuntende kwaliteit. Specialist in hang- en sluitwerk betekent dat we een prachtig assortiment hebben in: deurbeslag, deurklinken, deurkrukken, rozetten en schilden, veiligheidsbeslag, raambeslag, espagnoletten, meubelbeslag en ijzerwaren. Wij onderscheiden ons met volop keuze dankzij een enorm breed assortiment. In de meeste gevallen leveren we dat ook nog eens uit voorraad. Online en vanuit onze winkels in Amstelveen, Amsterdam-Centrum, Bussum, Den Bosch en Den Haag.