prima product en prima service

Na het bestellen kwam mijn bevestiging niet, maar op mijn email met die melding aan hun serviceafdeling werd mij onmiddellijk uitgelegd dat ze electriciteits storing hadden gehad, dat mijn bestelling goed was binnengekomen en dat ik snel de bevestiging zou krijgen. En dat is inderdaad zo geweest. Ik heb een tip om nog beter te worden. Ik heb een armatuur gekocht; het zou fijn zijn geweest als er gelijk op de website een advies voor de led bij had gestaan. Nu heb zelf moeten zoeken en dat was niet zo vlotjes.

Beste Irene, Hartelijk dank voor je feedback en je mooi review. Je opmerking nemen we zeker mee in de ontwikkeling van onze shop. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Uitstekend!!!

Bestelling gedaan, maar levering uitgesteld wegens vakantie, geen probleem bij Wildlights. Bestelling werd volgens afspraak afgeleverd!

Beste Kees, Fijn dat we je op deze manier hebben kunnen helpen, dank voor je mooie review. Zien je graag nog nog eens terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Top geregeld. Snel bezorgd!

Beste Nienke, Hartelijk dank voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goede service tegen scherpe prijs

Heel tevreden, super snel geleverd. Prima service!

Beste Jan Rolf, Dankjewel voor deze mooi review! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Service die je niet vaak meer tegenkomt!

Helaas 2 defecte lampjes ontvangen, alles keurig opgelost, helder, snel en zonder gezeur. Service die je niet vaak meer ziet!

Beste Bjorn, Fijn om te lezen dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Mijn klacht is adequaat en prima opgelost

Het geleverde product was helaas uit het assortiment heb alternatief ontvangen. De afhandeling hierna is uiterst correct en naar tevredenheid afgehandeld.

Beste Wim, Dank voor je review. Erg vervelend om te lezen dat je een andere sensor hebt ontvangen in de veronderstelling dat je het juiste type had besteld. We hadden verder nog geen bericht van je ontvangen om het product te retourneren of te ruilen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, we zien graag je reactie tegemoet. Dan lossen we dit zo spoedig mogelijk op. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Vlotte reactie, goede hulp en snel geleverd

De lampen die ik besteld had waren binnen 2 dagen geleverd, na goed geholpen te zijn door de klantenservice.

Beste Anita, Hartelijk dank voor deze mooi review. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Pluspunten

vlotte en zeer adequate service. En ze doen wat ze beloven !!

Pluspunten

Snel reageren

Pluspunten

Goede service, mooi product.

Geen.

Pluspunten

Mooie beelden op site. Hele traject van kijken, kiezen, bestellen, betalen en ontvangen van goederen loopt precies zoals je je wenst.

Heb wel pakbonnen ontvangen maar (nog) geen facturen.

Pluspunten

Ik moest wel wat langer wachten, maar werd ook duidelijk gezegd! Prima web site en kwaliteit spullen

Zou niet weten

Pluspunten

Goede informdtie

Pluspunten

De gegevens op de E-mail site kwamen overeen met het gekochte. Directe afhandeling van de bestelling. Goede verzending: de lamp was heel en correct bezorgd

Houd bovengenoemde aandachtspunten op peil.

Pluspunten

Een groot assortiment en super snelle levering

Pluspunten

Snel verzonden. Nette prijzen. Fijn dat er met de VVV kaart betaald kan worden

geen

Pluspunten

Biedt goede prijs kwaliteitsverhouding

Pluspunten

Snelle reactie op vragen.

Pluspunten

snelle levering en de prijsstelling

geen

Pluspunten

Alles goed geregeld. Komt zn beloften na. Goede verhouding prijs: kwaliteit

Pluspunten

Mooie en kwalitatieve compacte lampen. Prijs/ kwaliteit is goed.

Geen.