goede producten...goede service

TOP!

Beste Piet, Ook in één woord: Top! Dankjewel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

De plafondlamp die ik had besteld werd vandaag in een stevige doos afgeleverd. Het ziet er allemaal prima uit.

Beste Anthonius, Dank voor je complimenten en de mooie 10 als reviewcijfer, daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Geen enkele klacht

Fijne website en levering ging super snel!

Beste Do, Goed om te horen. Dankjewel. Tot een volgende keer in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goed service en denkt goed mee om een alternatief te voorstellen. Product en bezorging ging vlot en volgens afspraak. Zeker een aanrader voor andere.

Beste Thelly, Graag gedaan, dank voor je positieve feedback hierover. We helpen graag mee in de zoektocht naar de juiste lamp! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Ik heb bij hen een buitenlamp besteld met losse ruitjes. Bij het uitpakken bleek er 1 ruitje stuk te zijn. Met hen contact opgenomen en een dag later had ik al een nieuw ruitje binnen.

Beste Klaas, Defecten komen helaas weleens voor. Wij vinden het belangrijk dat we een goede afterservice bieden aan onze klanten. Fijn dat je de waardering laat blijken in deze mooi review. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goede communicatie en service

Fijn mailcontact over de verlichting. Goede service m.b.t. levering.

Beste Leonde, Goed om te lezen dat je onze service en contact waardeert! We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goed produc en snelle levering

Helaas niet meteen het goede aantal geleverd, maar de afhandeling van mijn klacht was vriendelijk en snel!

Beste Heleen, Dank voor je review. Helaas wordt er weleens een pickfout gemaakt. Gelukkig hebben we je klacht snel op kunnen lossen door de missende exemplaren direct nadat je had gemaild na te sturen. Fijn dat je ondanks de fout tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Mooie lamp, snelle levering.

Goede kwaliteit en prijs.

Netjes geleverd

Alleen helaas niet op de hoogte gebracht van de vertraagde levering

Beste M.D, Dank voor je review. Fijn dat je pakket netjes is geleverd maar vervelend dat je niet tijdig op de hoogte bent gebracht van de vertraging. We streven ernaar om iedere klant altijd tijdig op de hoogte te houden van de voortgang en dus ook vertraging. Dank voor je feedback hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

prima product en prima service

Na het bestellen kwam mijn bevestiging niet, maar op mijn email met die melding aan hun serviceafdeling werd mij onmiddellijk uitgelegd dat ze electriciteits storing hadden gehad, dat mijn bestelling goed was binnengekomen en dat ik snel de bevestiging zou krijgen. En dat is inderdaad zo geweest. Ik heb een tip om nog beter te worden. Ik heb een armatuur gekocht; het zou fijn zijn geweest als er gelijk op de website een advies voor de led bij had gestaan. Nu heb zelf moeten zoeken en dat was niet zo vlotjes.

Beste Irene, Hartelijk dank voor je feedback en je mooi review. Je opmerking nemen we zeker mee in de ontwikkeling van onze shop. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Uitstekend!!!

Bestelling gedaan, maar levering uitgesteld wegens vakantie, geen probleem bij Wildlights. Bestelling werd volgens afspraak afgeleverd!

Beste Kees, Fijn dat we je op deze manier hebben kunnen helpen, dank voor je mooie review. Zien je graag nog nog eens terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Top geregeld. Snel bezorgd!

Beste Nienke, Hartelijk dank voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goede service tegen scherpe prijs

Heel tevreden, super snel geleverd. Prima service!

Beste Jan Rolf, Dankjewel voor deze mooi review! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Service die je niet vaak meer tegenkomt!

Helaas 2 defecte lampjes ontvangen, alles keurig opgelost, helder, snel en zonder gezeur. Service die je niet vaak meer ziet!

Beste Bjorn, Fijn om te lezen dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Mijn klacht is adequaat en prima opgelost

Het geleverde product was helaas uit het assortiment heb alternatief ontvangen. De afhandeling hierna is uiterst correct en naar tevredenheid afgehandeld.

Beste Wim, Dank voor je review. Erg vervelend om te lezen dat je een andere sensor hebt ontvangen in de veronderstelling dat je het juiste type had besteld. We hadden verder nog geen bericht van je ontvangen om het product te retourneren of te ruilen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, we zien graag je reactie tegemoet. Dan lossen we dit zo spoedig mogelijk op. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Vlotte reactie, goede hulp en snel geleverd

De lampen die ik besteld had waren binnen 2 dagen geleverd, na goed geholpen te zijn door de klantenservice.

Beste Anita, Hartelijk dank voor deze mooi review. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Pluspunten

vlotte en zeer adequate service. En ze doen wat ze beloven !!

Pluspunten

Snel reageren

Pluspunten

Goede service, mooi product.

Geen.

Pluspunten

Mooie beelden op site. Hele traject van kijken, kiezen, bestellen, betalen en ontvangen van goederen loopt precies zoals je je wenst.

Heb wel pakbonnen ontvangen maar (nog) geen facturen.

Pluspunten

Ik moest wel wat langer wachten, maar werd ook duidelijk gezegd! Prima web site en kwaliteit spullen

Zou niet weten

Pluspunten

Goede informdtie