gave lamp

Gave degelijke lamp! Mijn dochtertje liet hem per ongeluk van de tafel vallen en hij is gelukkig nog helemaal heel. Maar dit zegt wel wat over de kwaliteit! Hopelijk kunnen we hem deze zomer nog op de camping gaan gebruiken!

Response from the business owner

Beste Erica, Goed om te lezen dat je bestelde lamp tegen een stootje kan, vinden wij ook belangrijk. Dank voor je mooie review en inderdaad hopelijk veel plezier ermee op de camping komende zomer. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Top!!

Super blij mee

Response from the business owner

Beste Hans, Dank voor je compliment en fijn dat je zeer tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Duidelijke, leuke website, Snel geleverd, top!

Ik mocht van mijn werkgever voor de kerstgratificatie iets uitzoeken bij diverse winkels online. Er zat een maximum bedrag aan vast. De lamp, die ik uitgezocht heb vond ik erg leuk, er moest nog iets bij betaald worden. Dit was geen probleem bij het afrekenen. Het ging vlot en binnen een paar dagen was de lamp gebracht. Enige punt: de maten zouden wat duidelijker genoemd kunnen worden. Hij bleek iets ieler, dan ik had verwacht.

Response from the business owner

Hallo Astrid, Fijn dat je bij ons een product naar wens hebt kunnen vinden en hierop je kerstgratificatie hebt kunnen verzilveren. En dank voor je feedback over de maatvoering, dit is voor ons als webwinkel ook een punt van aandacht om dit te verbeteren voor onze klanten. Veel plezier met je lamp. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Mooie lamp, snel geleverd

Snelle reactie van de klantenservice op mijn vraag, daarna makkelijk besteld en snel geleverd.

prachtlamp

Ik ben zeer tevreden werd snel bezorgd

Response from the business owner

Beste Laura, Dank voor je complimenten! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Alles goed geregeld

Het bestelproces en het product zijn goed, niks negatiefs aan te merken.

Response from the business owner

Hallo Nynke, Dank voor je mooie review! Nog veel plezier met je verlichting. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Overzichtelijk en snelle levering

Overzichtelijke webshop met duidelijke productomschrijvingen en afbeeldingen. snelle levering en juiste communicatie met de klantenservice.

Response from the business owner

Beste Rick, Dank voor je complimenten en fijn om te horen dat de communicatie met onze klantenservice als prettig is ervaren. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Uitstekend service

Lamp stuk aangekregen. 2 dagen later al een nieuwe. top

Response from the business owner

Beste Hugo, Goed om te horen dat je tevreden bent over het 'herstellen' van je bestelling! Veel plezier met je verlichting! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

goede producten...goede service

TOP!

Response from the business owner

Beste Piet, Ook in één woord: Top! Dankjewel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

De plafondlamp die ik had besteld werd vandaag in een stevige doos afgeleverd. Het ziet er allemaal prima uit.

Response from the business owner

Beste Anthonius, Dank voor je complimenten en de mooie 10 als reviewcijfer, daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Geen enkele klacht

Fijne website en levering ging super snel!

Response from the business owner

Beste Do, Goed om te horen. Dankjewel. Tot een volgende keer in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goed service en denkt goed mee om een alternatief te voorstellen. Product en bezorging ging vlot en volgens afspraak. Zeker een aanrader voor andere.

Response from the business owner

Beste Thelly, Graag gedaan, dank voor je positieve feedback hierover. We helpen graag mee in de zoektocht naar de juiste lamp! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Ik heb bij hen een buitenlamp besteld met losse ruitjes. Bij het uitpakken bleek er 1 ruitje stuk te zijn. Met hen contact opgenomen en een dag later had ik al een nieuw ruitje binnen.

Response from the business owner

Beste Klaas, Defecten komen helaas weleens voor. Wij vinden het belangrijk dat we een goede afterservice bieden aan onze klanten. Fijn dat je de waardering laat blijken in deze mooi review. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goede communicatie en service

Fijn mailcontact over de verlichting. Goede service m.b.t. levering.

Response from the business owner

Beste Leonde, Goed om te lezen dat je onze service en contact waardeert! We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goed produc en snelle levering

Helaas niet meteen het goede aantal geleverd, maar de afhandeling van mijn klacht was vriendelijk en snel!

Response from the business owner

Beste Heleen, Dank voor je review. Helaas wordt er weleens een pickfout gemaakt. Gelukkig hebben we je klacht snel op kunnen lossen door de missende exemplaren direct nadat je had gemaild na te sturen. Fijn dat je ondanks de fout tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Mooie lamp, snelle levering.

Goede kwaliteit en prijs.

Netjes geleverd

Alleen helaas niet op de hoogte gebracht van de vertraagde levering

Response from the business owner

Beste M.D, Dank voor je review. Fijn dat je pakket netjes is geleverd maar vervelend dat je niet tijdig op de hoogte bent gebracht van de vertraging. We streven ernaar om iedere klant altijd tijdig op de hoogte te houden van de voortgang en dus ook vertraging. Dank voor je feedback hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

prima product en prima service

Na het bestellen kwam mijn bevestiging niet, maar op mijn email met die melding aan hun serviceafdeling werd mij onmiddellijk uitgelegd dat ze electriciteits storing hadden gehad, dat mijn bestelling goed was binnengekomen en dat ik snel de bevestiging zou krijgen. En dat is inderdaad zo geweest. Ik heb een tip om nog beter te worden. Ik heb een armatuur gekocht; het zou fijn zijn geweest als er gelijk op de website een advies voor de led bij had gestaan. Nu heb zelf moeten zoeken en dat was niet zo vlotjes.

Response from the business owner

Beste Irene, Hartelijk dank voor je feedback en je mooi review. Je opmerking nemen we zeker mee in de ontwikkeling van onze shop. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Uitstekend!!!

Bestelling gedaan, maar levering uitgesteld wegens vakantie, geen probleem bij Wildlights. Bestelling werd volgens afspraak afgeleverd!

Response from the business owner

Beste Kees, Fijn dat we je op deze manier hebben kunnen helpen, dank voor je mooie review. Zien je graag nog nog eens terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Top geregeld. Snel bezorgd!

Response from the business owner

Beste Nienke, Hartelijk dank voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Goede service tegen scherpe prijs

Heel tevreden, super snel geleverd. Prima service!

Response from the business owner

Beste Jan Rolf, Dankjewel voor deze mooi review! Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Service die je niet vaak meer tegenkomt!

Helaas 2 defecte lampjes ontvangen, alles keurig opgelost, helder, snel en zonder gezeur. Service die je niet vaak meer ziet!

Response from the business owner

Beste Bjorn, Fijn om te lezen dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl