Mijn klacht is adequaat en prima opgelost

Het geleverde product was helaas uit het assortiment heb alternatief ontvangen. De afhandeling hierna is uiterst correct en naar tevredenheid afgehandeld.

Beste Wim, Dank voor je review. Erg vervelend om te lezen dat je een andere sensor hebt ontvangen in de veronderstelling dat je het juiste type had besteld. We hadden verder nog geen bericht van je ontvangen om het product te retourneren of te ruilen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, we zien graag je reactie tegemoet. Dan lossen we dit zo spoedig mogelijk op. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Vlotte reactie, goede hulp en snel geleverd

De lampen die ik besteld had waren binnen 2 dagen geleverd, na goed geholpen te zijn door de klantenservice.

Beste Anita, Hartelijk dank voor deze mooi review. Met vriendelijke groet, Team Wildlights.nl

Pluspunten

vlotte en zeer adequate service. En ze doen wat ze beloven !!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel reageren

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Een groot assortiment en super snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle reactie op vragen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service en een snelle levering!

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Danny,Dank voor je review en je opmerking. Goed om te weten voor een volgende keer is dat je op de productpagina, bij producteigenschappen, terug kunt vinden of er wel of geen lichtbron(nen) is inbegrepen bij het armatuur. In het geval van de door jouw bestelde armaturen staat hierbij vermeld dat deze niet zijn inbegrepen. We nemen je feedback mee om te kijken of we dit duidelijker kunnen vermelden zodat jij dit niet had kunnen missen. Met vriendelijke groet,Riene | Wildlights.nl