Zeer snelle levering

Zeer tevreden met de producten. Ze doen wat ze zeggen op het pakje! Huid Praktijk shop en salon kennen echt hun vak. Ik ken vele tevreden klanten in regio Nieuwkoop van jong (acné) tot wat oudere dames. Ik ga zeker weer online kopen.

Vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Mijn vragen per e-mail werden ook vlot en correct beantwoord door de Huidpraktijkshop. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering en goede prijs

Snelle service, perfecte levering naar België en super producten!

Snelle service, perfecte levering naar België en super producten!

Vandaag besteld morgen binnen.

Prima geregelde webshop!

Alles prima en keurig ontvangen. Ben er heel blij mee.

Goede bezorging

goede bezorging

Betrouwbare producten, levering en afhandeling

Duidelijke site, betrouwbaar en goede producten!

Super snel aangekomen. Woo-hoo

Ik ga hier zeker nog kopen. Site is zeer betrouwbaar dus ik ben super tevreden

Snelle bezorging en top producten

Goeie producten en snel in huis

Ik ga voortaan hier mijn favoriete producten van meditopics kopen. Het gezicht handdoekje dat ik erbij kreeg is erg zacht en fijn!

Geeft vertrouwen

Geweldig dat ik zo makkelijk een sample kon bestellen ivm mijn huidproblemen na langdurige chemo. Nu kan ik dit testen op mijn gevoelige huid, en weet dan of ik geen allergische reacties krijg. Hoe mooi is het dat je dit op zo'n simpele manier kan testen. Dank hiervoor!

Blij dat ik de huidshop ontdekt heb .

Goede advies over de gezichtscrème Vlotte aflevering !

Geweldige producten!

Sinds dat ik de producten van Meditopics gebruikt is mijn huid een stuk rustiger. Ik ben erg blij mee. De communicatie met huidpraktijkshop verliep ook erg goed. Al met al een hele tevreden klant hier!

Top producten!

Ik heb een cleanser en een crème besteld en ik ben er echt tevreden over. Ik heb een erg droge huid en ik heb al meerdere producten geprobeerd maar ik merk dat ik bij deze producten echt verschil zie. Mijn huid heeft gewoon een glow gekregen! Echt top dankjewel!

Great!

I called for skin and cream advice for my daughter who is going through chemo. I received some good advice and had a very friendly conversation. A couple of days later I received a package of recommended samples and a makeup bag for her. This was a lovely surprise and much appreciated. Thank you Louis Widmer!!!

Heel erg tevreden

Ik gebruik de producten nu pas een paar dagen en ik krijg nu al complimenten dat mn gezicht er ‘zachter’ en egaler uit ziet. Ik ben er heel blij mij, echt een aanrader!

Helemaal Top!

Pakketje besteld en deze was door de vervoerder beschadigd afgeleverd.... contact opgenomen en de volgende dag werden de producten nogmaals maar nu in goede staat afgeleverd! Wat een service!!! Dank en tot de volgende bestelling!

Erg fijne producten en een ontzettend snelle levering!

Erg prettig

Snel bezorgd en goed product.

Na mijn bestelling werd mijn pakket super snel bezorgd, zelfs in deze coronatijd. Ben erg tevreden over het product en de webshop!

Zeer tevreden met het online advies en de erna bestelde producten

Vorige week heb ik online advies gevraagd en ik kreeg per mail binnen 24 uur uitgebreid antwoord op mijn vragen en advies. Ik heb het advies opgevolgd en de producten besteld. Ik ben zeer tevreden!

top shop

leuk assortiment en producten met echte werkingen, voor herhaling vatbaar!

Goed product en snel bezorgd

Heel snel geleverd in deze coronatijd. Top

In slechts enkele dagen verbetering in mijn huid!

De producten voelen fijn aan aan de huid. Ze trekken snel de huid in en hebben een aangename textuur. Na enkele dagen zie ik reeds verbetering aan mijn probleemhuid!

Tip top. Snel geleverd.

Alles super fijn geregeld. Snelle levering, leuk extra cadeautje. Heel tevreden.

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.