Goede ervaring,snelle levering

Goede ervaring,snelle levering,helaas telefonisch moeilijk te bereiken

Prima ervaring!

Producten geleverd binnen aangegeven termijn!

Goed advies gekregen en een snelle levering.

Snelle levering en fijne producten

Snelle levering en fijne producten

Advies gekregen, snelle levering

Goed advies gekregen over mijn huid en snelle levering.

Late levering

Snelle klantenservice, maar helaas wacht ik nog op mijn bestelling

Super service!

Omdat ik het sneller nodig had dan dat het bezorgd kon worden, mocht ik mijn bestelling komen ophalen. Ik maakt hierover een opmerking in het bestel formulier en ontving meteen de volgende ochtend vroeg al een reactie. Echt top!

Snelle leverong voor een goede prijs

Goed advies, fijn product en snelle levering

Na advies voor mijn huidprobleem te hebben gevraagd, een product besteld. Snelle bezorging. Fijn product, huid binnen een paar dagen al een stuk rustiger!

Top snelle levering

Heel goed !!! Een aanrader snel geleverd ook !!

Erg duidelijk, goede service en snelle levering!

Tweede keer een bestelling geplaatst en weer erg tevreden! Tevreden over de duidelijkheid, goede service en snelle levering.

De volgende dag al in huis top

Snelle levering goede producten

Fijne producten van Dermaceutic.. een klein setje voor 21 dagen besteld om te kijken of het bevalt.. wel jammer dat er geen samples van andere producten van deze lijn bijgevoegd worden..

Heb het nog steeds niet ontvangen

Heel tevreden

Snelle levering en product voldoet aan verwachting.

Bestelling is snel geleverd, producten van Image zijn goed bevallen.

Snelle levering, duidelijke info

Snelle levering, duidelijke info

Goed snelle levering

De bestelling werd snel geleverd, netjes ingepakt en bezorgd. Ik ben er super blij mee.

Fijne facewash en gezichtscrème

Snelle levering goede producten

Mooie producten en super snelle levering

Einde van de middag besteld en lag volgende dag al in de bus. En ook nog een gratis lippenbalsem erbij en 5 procent korting op volgende bestelling!

Mooie kleuren

Mooie kleuren, maar net iets te licht voor mijn tint.

Goedemiddag Martha, Dat is vervelend om te horen, ik hoop dat je verdere ervaring met onze webshop goed is geweest afgezien van de verkeerde kleuren. We hebben nog veel meer kleuren beschikbaar, je zou hier even kunnen kijken welke kleur beter bij je past. https://huidpraktijkshop.nl/lycogel-kleuren-palet/

Snelle service, fijne producten

Fijne producten en een goede service

Snelle service, verpakking gescheurd

De bestelling werd snel geleverd, incl. cadeautje. De verpakking was echter open gescheurd en het doosje helemaal gekreukt/kapot; ik weet dus niet of het verpakkingsmateriaal (plastic zak) helemaal geschikt is. Gelukkig zat alles er nog in!

kan dit nog niet beoordelen

ik gebruik het 2 dagen, dus kan er nog weinig over zeggen of ik tevreden ben. 1 punt van commentaar, als ik 2 producten besteld en een ervan is nog niet voorradig (drie dagen wachten) vind ik het flauwekul dat je al een product opstuurt. Nu moet er 2 keer gereden worden. ik heb hieronder nee ingevuld omdat ik het product nog helemaal niet kan aanbevelen.

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Schoonheid- en Huidpraktijk de Heerlijkheid in Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.