Snelle levering!

Snelle levering en goede service!

Ik vind het fijne producten die ik had besteld

Ik heb wat producten besteld die nieuw waren voor mij. Ik ben zeer tevreden over deze producten en kan ze iedereen aanraden. Ook de communicatie is goed vanaf het moment van bestellen totaan bezorging, dat vind ik zelf ook altijd fijn. Gewoon helemaal top!

Helemaal geweldig

Hele snelle levering!!

Snelle levering, goed verpakt, geen verzendkosten!

Prima service.

Dit produkt wordt door mn schoonheidsspecialiste ook gebruikt... Fijn dat er geen verzendkosten bijzitten.

Super service!

Super fijne en snelle service!

De klantenservice is erg goed. Ze reageren snel en zijn oplossingsgericht. De kadootjes zijn geweldig. Ik ben 51 en kreeg de video van Deliaskinmaster te zien met de vraag wat zou je meenemen als je 1 ding mocht meenemen dat was de cleanser. Ik ben er ook blij mee en de Tebiskin hyal. Mijn meeeters spoten eruit. Mijn dochter van 27 gebruikt het nu. Zij was altijd een fan van Delia

Goede Ervaring

Allergische reactie

Mijn huid is na 6 dagen gebruik helemaal onder de acne en bultjes, echt een allergische reactie helaas. Gebruik het product niet meer

Goedemorgen Marinda, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je de Ormedic Balancing Cleanser had besteld en hebt gebruikt. We hebben je aankoopbedrag gecrediteerd. Op onze webshop kun je huidadvies vragen aan onze huidtherapeut welke producten geschikt voor je zijn. https://huidpraktijkshop.nl/advies/ Met vriendelijke groet, Gerben

Goede prijzen en service

Goede prijzen en promo , snelle levering en reageerde snel op mails . Een halve ster minder gegeven daar er stond een gratis sample bij iedere bestelling en ik heb er jammer genoeg geen gehad .

Handige samples

Handige samples om het product uit te proberen

Ik gebruik het al jaren en vind het een prima product

Prima site, en snelle levering.

Product besteld werd snel geleverd. Daarna nog een vraag gesteld via berichten. Werd via mail al snel beantwoord. Kortom prima site. Goede prijzen.

Goede producten en snelle levering

Goede website, uitgebreide omschrijvingen. De chatfunctie werkt ook erg fijn, snelle reactie op mijn vraag.

Top, duidelijk en snel!

Sinds kort bestel ik mijn artikelen bij huidspraktijkshop. Ik ben super tevreden! De artikelen worden duidelijk getoond op de website, alles werkt perfect en de levering is snel. Echt een aanrader!

Dingen passen bij mij

Producten passen bij mij dat is heel mooi.

Bevalt prima

Helemaal tevreden

FANTASTISCH

Ik gebruik deze huidreiniger al jaren zeer succesvol .Ik kocht het altijd bij een huidtherapeute die nu niet meer werkt daardoor ben ik op Uw site gekomen een aanrader je huid word er erg zacht van.

GOED!

overzichtelijk en goede beschrijving van de producten

fijn

snelle bezorging, duidelijke communicatie, altijd een cadeautje

Gemakkelijke website en snel ontvangen

Super snel ontvangst van de artikelen

Jammer dat ik het niet eerder heb ontdekt

Mijn klachten zijn helemaal verdwenen super spul!!😊😊

Erg tevreden over de service Als een product ( tijdelijk) niet voorradig is geven ze een goed alternatief Ik gebruik de producten van medi topic. Bevalt mij erg bij mijn onrustige huid

Ik vond het product van image ageless erg goed op me huid passen.

Fijne producten en snelle levering

Fijne webshop en producten van meditopics.

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Schoonheid- en Huidpraktijk de Heerlijkheid in Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.