Huid vriendelijke

Bezorging was SUPER SNEL!! Producten hebben zeker een effect op mijn huid. IN de toekomst stap ik ook over naar jullie haar verzorging na volle overtuiging.

gewoon goed

duidelijke website, snelle levering en een leuk cadeautje erbij. Email communicatie ging ook snel. Echter was ik wel verbaasd dat mijn bestelde product binnen een paar maanden 3,50 duurder was geworden, terwijl ik hetzelfde product elders voor de eerdere prijs, 49 euro, kan bestellen.

Topp

Ik heb de dagcreme van image gekocht bij jullie , ik koop vaker bij jullie en het voordeel daarvan is 1 later betalen en je kan er goed uitzien met jullie top producten .Waarom jullie ,omdat de service is top en vriendelijke medewerkers . Gaan het snel oplossen als je iets wilt anuleren heb ik een keer meegemaakt alles ging soepel zonder gezeik of dergelijke. Daarom staan jullie bij mij de nummer 1 en meestal krijg ik dan nog een kortingscode zodat de volgende producten met korting zal ontvangen. Mijn complimenten voor het personeel dat daar werkt heel vriendelijk. Groetjes Latifa Sanhaji

Super webshop!

Mooie producten tegen een mooie prijs.

Klantvriendelijk!!!!

Ik ontving na een bestelling niet het juiste. Ik stuurde een appje en al heel snel hebben ze het opgelost. Er was haast bij dus hebben ze het de volgende dag op mijn werk laten bezorgen. Ze zijn erg flexibel en probleemoplossend. Top hoor!!!

Bestelling prima in orde snel geleverd

Helaas geen antwoord op onze mail voor advies Ook nu na een week nog steeds geen reactie Het was voor ons best belangrijk om een goed advies te krijgen De mogelijkheid was er alleen het antwoord blijft uit Erg jammer

Goedemiddag Annet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vreemd dat je geen reactie van ons hebt gekregen, het lijkt dat er ergens iets mis is gegaan. Naar welk mailadres had je je vraag gestuurd? Ik kan ook geen vraag van je vinden in ons systeem. Je kunt je vraag eventueel nogmaals sturen naar advies@huidpraktijkshop.nl we willen uiteraard graag je vraag beantwoorden:) Met vriendelijke groet, Gebren - Huidpraktijkshop

duidelijke uitleg bij producten

Ik ben tevreden over mijn aankoop, de uitleg bij de producten is heel helder. Ook kon ik vragen welke producten aanbevolen zijn bij mijn huid, waarop ik meteen een lijst met producten kreeg die voor mij geschikt zijn. Tot nu toe tevreden maar op het werking van de producten moet ik nog wat wachten op resultaat.

Snelle service en goede producten

Zoals altijd zeer tevreden. Producten doen hun werk en worden snel bezorgd.

goede webshop, snelle levering

Huidpraktijkshop is een overzichtelijke website waar ik de producten kan bestellen die ik nodig heb. Vaak binnen 2 dagen geleverd en bij vragen kun je altijd advies vragen aan de experts.

Excellente service

Zeer groot aanbod, correct en snel advies, zeer snelle verzending én steeds een leuk te kiezen geschenk bij uw verzending. Daarbovenop; correcte prijzen en soms extra kortingen!

Zeer goede producten ...

Zeer goede service heel erg bedankt ...

top, snelle verzending

top en leuk cadeautje!

Goede producten en snel geleverd.

De producten waren snel geleverd, goed verpakt en de producten zijn van goede kwaliteit, ik ga zeker nog vaker bestellen bij huidpraktijkshop.nl

Helemaal top! Altijd snel verzonden & product beschrijving is accuraat

Ik heb altijd een prettige ervaring, mijn bestelling word snel verzonden en daarnaast word de bestelling nog leuker met een gratis cadeautje!

Heel fijn produkt

Gebruik nouvital moisterising crème al een paar jaar. Een héérlijke vochtinbrengende crème . Een weldaad voor mn huid. En ook nog eens goed betaalbaar. Heel erg tevreden.

Perfect!

Snelle levering met een leuke attentie!

Proffecioneel

Ze hebben kennis van zaken en hoogdtaande kwalitatieve producten

Product doet wst t beloofd

Heel prettig Evt goed advies

Goed advies en snelle levering.

Contact gehad met een van de huid therapeuten bij Huidpraktijkshop. Goed advies en super snelle levering. Aanrader!

Goed en snel advies

Ik kreeg erg snel advies via de mail en de producten had ik snel in huis. Er ging iets mis met de bezorging maar via het whatsapp nummer was het snel opgelost, kreeg snel antwoord.

Snelle bezorging!

Mijn bestelling werd snel bezorgd en was goed verpakt. Het product gebruik ik nog te kort om het te kunnen beoordelen

Snelle en correcte levering. Erg fijn!

Vertrouwen!

Bij een bestelling bij de Huidpraktijkshop is er altijd het vertrouwen dat het proces soepel verloopt. Het product wordt op tijd en netjes afgeleverd. Het is de reden waarom ik al mijn Dermaceutic producten bij deze firma bestel en zal blijven bestellen.

Snelle en goede service

Snelle en goede service. Goede producten, snelle levering. Netjes verpakt.

Goede klantenservice via Instagram

Ik stuurde op zaterdag om 23:15 uur en bericht via Instagram, omdat mijn kortingscode die ik bij mijn vorige bestelling had gekregen niet werkte. Ik kreeg binnen een paar minuten een reactie en werd erg goed geholpen! De code werkte uiteindelijk wel goed! Bedankt Huidpraktijkshop :)

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.