snelle service!

goede omschrijving van de producten en alles was heel snel en netjes verzonden.

Perfecte en snelle levering.

Voor de tweede keer besteld,uitstekend

Ik had nogal last van jeukbobbeltjes en droge plekjes op mijjn schouders en ru Met dit product heb ik geen kriebel meer En mijn rug is glad,geen droogheid meer!

Gewelidige service!

Je krijgt goed advies,en je bestelling heb je snel in huis alles duidelijk en helder,heel profesdioneel!!

Snelle service, goede prijs en ook nog een cadeau erbij

Erg tevreden over mijn aankoop en mocht tot mijn verrassing ook nog cadeautje erbij uitzoeken. Als een winkel zo attent is dan onthou je dit en ik zal volgende keer mijn produkten hier weer bestellen

Handige website, groot aanbod & snelle levering. Top!

Goed en snel

Op aanraden van mijn dermatoloog besteld. Snelle levering. Wacht nu op de zon.

geweldig

Kreeg me spullen heel snel binnen 2 dagen had echt niet verwacht en wat ik lief vondt is dat ik een kado mog kiezen. Het pakjes was netje ingepakt, ik zal zeker meer spullen bij jullie bestelen. Dank u wel

Snelle service en goede kwaliteitsprodukten

Het product kwam goed over.Kwaliteit hoog . Service goed.

Duidelijk, snel, kwaliteit

Duidelijke website en bestelprocedure, snelle levering en kwaliteitsproducten!

Erg behulpzaam en goed advies

Bij vragen krijg je snel reactie en je bestelling wordt super snel bezorgd.

Snelle service en goede prijs/kwaliteit verhouding

Nergens goedkopere exfoliant 2% kunnen vinden. Dus gauw besteld en kreeg het razendsnel geleverd!

goede uitleg en advies

een heel fijn produkt

Na één nacht al resultaat

De kussensloop is geweldig! Het verkoelt, zorgt dat je haren niet erg in de knoop raken en het is echt goed voor de huid. Ik slaap nu bijna een week op de satijnen kussensloop en je ziet dat mijn huid en haar er een stuk rustiger en frisser uitzien. Ik zal niet meer afwijken van een satijnen kussensloop!

Je wordt hier uitstekend geholpen met gedegen advies

Ik kwam hier, omdat ik last heb van melasma vlekken in mijn gezicht en altijd hardnekkige gerstenkorrels heb. Anne geeft goed en fijn advies waar je wat mee kan. Zij denkt met je mee en verkoopt producten die ook echt werken!

Top merk! Top kwaliteit!

Ik geniet elke dag meer van deze gezichts producten!

Producten die echt resultaat laten zien

Ik vindt de producten betaalbaar en effectief!

Geweldige producten met snelle levering

De producten van Image Skincare zijn geweldig en via de huidpraktijkshop kun je je bestelling de volgende dag in huis hebben!

Goede website en snelle bezorging!

De spullen zijn altijd snel in huis. Pakje netjes verzorgd.

Was alleen jammer dat ik mijn kortingcode kwijt was geraakt, voor de rest prima service en snel antwoord op vragen.. dus zeer tevreden.

Huidpraktijkshop.nl is overzichtelijk en duidelijk met de precies de informatie die je wenst. Het verdere bestelproces gaat altijd soepel en ze leveren erg snel! Ik ben meer dan tevreden.

Geweldig product heel natuurlijk met een tintje

Was al bekent met deze product, maar had het voor twee jaar voor het eerst gebruikt in overleg met de Huidkliniek, en nu toch weer besteld en zeer tevreden

Supersnel een topproduct in huis

Fijne dagcrème, zonnebrand en foundation in één gekocht. Erg blij mee. De producten op de site worden heel duidelijk omschreven. Hierdoor kun je de juiste keuze maken voor jouw huid. Daarnaast ook nog eens supersnel geleverd. Tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen met Huidpraktijkshop.nl.

Fijn behandeling, advies en servive

Goede producten en altijd een hele snelle verzending. Ik heb deze website bij diverse mensen aangeraden, ben echt heel tevreden. Het zou wel leuk zijn als vaste klanten punten kunnen sparen voor korting of iets dergelijks.

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.