Goede service!

Snelle levering en ik had een vraag betreft een levering, dit werd keurig opgelost.

Prima service, snel geleverd

Mijn crème besteld en snel een mail ter bevestiging. Heel fijn! Daarna de volgende dag al in huis! Dat ws helemaal top, want de crème was op. Erg tevreden Gr maartje

Goede site en goede levering

Het begint al met een goede overzichtelijke site. De bezorging en de manier waarop de producten zijn ingepakt is ook top.

Snelle levering, bij een bepaald bedrag altijd een leuk presentje. En erg blij met de nouvital producten.

Een balsem voor mijn huid.

Ik vind alle nodige info betreffende welke type huid, welke producten nodig heeft. Mijn bestellingen komen altijd direct aan. En de producten zijn van topkwaliteit. Hoewel ik een gevoelige huid heb. Dankzij de uitleg op de site zelf, heb ik een crème gevonden die totaal match met mijn type huid. Mvg Roos

Snel en verzorgd

Netjes verpakt; leuke kortingscode; zeer snelle levering! Fijn dat er samples worden verkocht!

Zeer tevreden!

Snelle levering. Ruim assortiment.

Netjes en snel geleverd.

Keurig geleverd. Lekker snel.prima service.

Snelle en nette levering

Prettige ervaring om bij de huidpraktijkshop te bestellen. Geen verzendkosten en nog een leuk cadeautje erbij. Top!

Ik ben heel blij

Het aantal producten dat ze aanbieden is geweldig en ook de kwaliteit! Ik ben zeer tevreden over zowel de aankoop als de levering. Ik zal zeker weer bestellen.

Goede producten voor een redelijke prijs

Heel blij dat ik deze producten heb mogen leren kennen. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Top goed advies snel leverbaar

Mijn ervaring is de snelle actie Leuke cadeautjes Mag altijd om advies vragen.

Altijd fijn

Fijne producten, snelle levering, goede service

Al jaren tevreden klant

Hele fijne site, goede produxten en snelle levering!

Duidelijke website, makkelijk om een bestelling te plaatsen en supersnelle verzending.

Prima en snelle levering!

Prima en snelle levering!

Snelle levering. Tevreden!

Fijne Produkten En snelle levering

Super!!

Jammergenoeg was het dekseltje niet goed op het potje gedraaid!! Zat los in het doosje. Heb een nieuw potje gekregen en stuur het andere potje retour. Super opgelost. Hartelijk dank!

Goedemiddag Nicole, Bedankt voor je beoordeling:) Wat vervelend dat het dekseltje niet goed op het potje zat. We hebben je een mailtje gestuurd hoe we het met je kunnen oplossen. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Gerben - Huidpraktijkshop

Super geholpen door het advies dat ik kreeg

Ik heb een keer een huisadvies laten doen. Hierna heb ik de dagcreme, nachtcreme en gezichtsreiniger gekocht die werden aangeraden. Ik merkte niet direct verschil, maar ik gebruik het nu een aantal maanden en het verschil is duidelijk te zien nu! Heel blij

Goed advies. Reageren snel

Ik had wat vragen over producten en huisadvies nodig. Ik kreeg vrij snel daarna in een eigen omgeving een advies wat ik later nog gemakkelijk terug kon lezen. Geheel vrijblijvend. Heb inmiddels 1 product besteld maar ga zeker vaker bestellen. Met vriendelijke groet Wendy

Heel goed!

Snelle levering, goed advies, fijne producten, leuke cadeautjes:)

Fijn besteld en snel ontvangen

De bestelling was snel gevonden en goed ontvangen. Verder geen ckntact gehad, dat was niet nodig

Mooie producten en een goede service.

De site is gebruiksvriendelijk en daardoor kun je voor verschillende huidproblemen de juiste producten vinden. Bij de producten staan duidelijke beschrijvingen. En een cadeautje bij de bestelling maakt het helemaal af. Zelf heb ik nog geen ervaring om via de site advies te ontvangen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Van a tot z word je op de hoogte gehouden, berichtjes, mails en dan ook nog een leuk kadootje bij je bestelling krijgen. Ik zeg absoluut een aanrader!

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.