Prima webshop.

Snelle levering, behulpzame klantenservice, goede producten.

Goed product, snelle levering

Product werkt precies zoals beschreven. Was lang opzoek naar een product zoals dit, zelfs bij de apotheek onvindbaar. Ben er erg blij mee! Levering was super snel en ook nog een attentie bij de bestelling, deze webshop is zeker een aanrader!

Erg snel en goed geholpen via de chat (en dat in de avonduren)!! Pakketje binnen 2 dagen binnen. Top!

Product was goed verpakt en de zending was snel.

Ik vond de zending echt snel.

Prima en correct

Snel vriendelijk en super service!

Gewoon top

1 ste keer besteld..alles prima...

Fijne producten en snelle levering

Veel en fijne producten. Altijd op voorraad wat ik nodig heb, snelle levering. Niks op aan te merken!

Fijne webwinkel met goede uitleg over de producten en het gebruik ervan. Tevens snel geleverd.

Geweldige spullen

Snelle levering en antwoord op je vragen, geweldige producten

Prettig verrast door de producten

Ik kwam toevallig op internet op de producten van meditopics verkocht door de Huidpraktijkshop, producten besteld, direct mail terug met verzend informatie en track and trace. Zeer snelle verzending, goed verpakt. Top!

Goede hulp bij keuze van producten

Via de chat en mail goed ondersteund in de keuze van de juiste producten.

Very happy from the service

Order came on time, excellent service

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Heel blij

Werd erg goed geholpen met mijn bestelling. Snel geleverd en heerlijk product

Super tevreden!

Snelle levering en prima ingepakt. Hartstikke bedankt!

Ik ben zeer tevreden over deze website!! Er ging iets mis met de bezorging van mijn pakketje en ze hebben het supersnel opgelost!

Ik vind de site zeer overzichtelijk, het team is leuk en lief, producten zijn kwalitatief goed en al met al zeer tevreden. Al geruime tijd een vaste klant en de bezorging is super snel. Gratis cadeau, van goed kwaliteit en waar ik ook daadwerkelijk iets aan heb vind ik ook leuk. Zo maak je kennis met de producten van huidpraktijk zelf en zo kan ik ze zelf ook bestellen en aanraden aan anderen.

Ik heb cover crème gekocht en het werkt geweldig

Makkelijk snel en goed!

Super fijn!

Fijne reinigingscreme. Snelle service

Snelle en keurige levering

Snelle en keurige levering

Zeer tevreden over mijn bestelling!

Ik had een meditopics duo pack besteld, wat ik heel fijn vind omdat die best wel duur kunnen zijn! En zelfs een gratis bidon en handdoekje bij gekregen! Zeker tevreden!

Geweldig product

Op advies van mijn schoonheidsspecialiste heb ik deze dag crème gekocht. En mijn ervaring zowel het product als de levering is perfect.

Goede klantenservice

Er was iets verkeerds gegaan met de bezorging van mijn pakketje en nu sturen ze de producten opnieuw op. Erg fijn opgelost!

Altijd heel goed!

Uitstekende producten, snelle levering!

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.