Snelle levering en goed persoonlijk advies

Snelle levering van de producten en goed persoonlijk advies

voordeliger en snelle service

Ik gebruik regelmatig met tevredenheid een camouflage creme van Lygogel, en creme van Tebeskin South. Deze producten zijn voordelig verkrijgbaar bij de Huidpraktijkshop en de levering is snel.

Betrouwbaar en goed

Product snel te vinden op de site. Snelle levering. Gewoon goed!

Snelle bezorging en erg fijn product

Ik heb last van eczeem in mijn gezicht en verdraag daarom weinig tot niets. De lijn van nouvital azulen en de sensitive verdraag ik wel en ik ben dus zeer tevreden.

Duidelijke website

Goede producten met duidelijke omschrijving. Fijne producten met goede werking voor de huid!

zeer tevreden,

Goed advies en snelle levering

Goed advies gekregen en mooi, veel goedkoper alternatief gevonden voor mijn retinol crème. Producten waren de volgende dag in huis met een mooie toilettas.

Supersnel

Een supersnelle maar vooral correcte levering.

Niks ontvangen

16 juni besteld en nog niks ontvangen. Jammer als je neerzet dat 1 a 2 dagen duurt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. We hadden je bestelling (samples) met de brievenbuspost verstuurd. Helaas is er onderweg bij de vervoerder iets mis gegaan, en is je pakketje zoek geraakt. We hadden het heel graag nogmaals willen versturen. Alleen is het bestelde sample niet meer leverbaar. Het aankoopbedrag hebben wij terug gestort! Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Gerben van Huidpraktijkshop

Snelle levering en goede prijzen

Producten worden snel geleverd. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice omdat alles naar behoren is verlopen. Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Niet irriterend voor mij

Nog niet lang aan het gebruiken, dus voorlopig ian ik niet zeggen dat het product werkt bij mij...

Fijne en snelle levering

Producten van super kwaliteit

De producten zijn fantastisch. Ik word hier heel blij van

Snelle verzending van de samples, zo kan ik thuis een goede beslissing maken.

Ik heb 3 verschillende samples van de lycogel besteld zodat ik thuis op mijn gemak kan uitproberen wat de juiste kleur is. Momenteel ben ik ze aan het testen zodat ik straks de goede kleur kan bestellen, met de 5 euro korting natuurlijk!

Fijne producten en snelle levering!

Een mooi assortiment met een uitgebreide beschrijving bij ieder product. Makkelijk bestelproces en snelle levering. Heel tevreden! Een gratis toilettasje ontvangen bij mijn bestelling, mogelijk zit daar een verbeterpunt: fijn zo'n tasje maar er staat dat hij bij iedere bestelling wordt mee verzonden. Misschien een duurzamere optie om hem alleen bij een eerste bestelling mee te sturen?!

Makkelijk besteld snel geleverd

Goede produkten

Is nog een tekort bij mijn bestelling ! Wanneer wordt deze geleverd ? Vr Gr Christa

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen Christa, Bedankt voor je bericht. Dat klopt, als het goed is heb je hier bericht over gehad. We verwachten het product deze week weer binnen en zullen het gelijk naleveren. Excuus voor eventueel ongemak! Met vriendelijke groet, Gerben van Huidpraktijkshop

Goede service en snelle levering!

Tijdens het bestellen kreeg ik steeds een foutmelding. Ik heb vervolgens de klantenservice benaderd en werd goed geholpen. Het probleem werd direct opgelost en ik kon vederr met mijn bestelling. De volgende dag werd mijn bestelling netjes thuis afgeleverd.

Gewoonweg goed. Aanrader.

Fijne online winkel. Belangrijker: de producten die ik gebruik helpen goed.

Zeer slechte ervaring

Product nog steeds niet ontvangen! !!! Ook geen mail ???? Wachtende op bestelling!!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Heidi, Je product is onderhand bezorgd volgens de track en trace. Heb je deze in goede order ontvangen? Excuus voor de vertraging.. Met vriendelijke groet, Gerben van Huidpraktijkshop

Geweldig. Ondanks de slechte bezorging van DHL de service van jullie kant nogmaals geweldig!

Prachtig product

Mooie dekkende camouflage die i.c met de fixeerpoeder de hele dag mooi blijft zitten. Zeer geschikt voor de vitiligo huid in het gezicht en hals. Zeer natuurlijke look!!

Uitstekend product en online shop met veel keuze!

Ben erg blij met het product dat ik had besteld, goede uitleg waar het voor is en hoe je het moet gebruiken. Ben zeer tevreede over mijn ervaaring met de online shop. Zal zeker in de nabije toekomst meerdere producten bestellen die goed voor mijn huid zijn. Daarbij snelle levering en ben echt blij dat hij bij een ophaalpunt opgehaald kan worden inplaats dat hij perse thuis gestuurt wordt. Altijd leuk om iets extras te krijgen bij je bestelling. Uitstekend en en echt een aanrader om hier te bestellen!

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Schoonheid- en Huidpraktijk de Heerlijkheid in Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden