Snelle levering en goede acties en producten

De producten worden snel geleverd. Het assortiment is groot, er zijn goede omschrijvingen van de producten beschikbaar en er is een mogelijkheid tot het stellen van vragen. Verder leuke acties met gratis producten, die je krijgt bij besteding van een bepaald bedrag. Ik koop altijd producten van Nouvital, zeker aan te raden!

Super producten, snelle levering, helemaal tevreden.

Top producten en top service!

Top advies en producten

Ik heb eind vorig jaar 2021, gevraagd om advies voor huid producten. Ik sukkel al jaren met acne. De meditopics producten die voorgesteld zijn helpen echt! Ik weet als ik suikers eet dat het invloed heeft op mijn huid dus af en toe ga ik weleens de mist in want ja, ik heb af en toe echt trek in een ijsje of een stukje chocola. Maar, met deze producten ben ik in iedergeval af van de hele dikke ontstekingen. Nog wel af een toe een puist als ik even niet heel streng oplet maar wat een verbetering!! Ik gebruik nu ook extra producten voor de littekens en ik merk dat mijn gezicht toch echt minder rood en onrustig eruit ziet. Je moet het wel een kans geven om te werken en daarom heb ik 6 maanden gewacht totdat ik een review ging plaatsen. Ik vind de producten betaalbaar vergeleken met andere merken en ze gaan echt heel lang mee, zeker bijna 3 maanden. Dus mocht je een probleem huid hebben, en twijfel je contact op te nemen, niet doen! Probeer het zou ik zeggen…. Je merkt vanzelf na een paar weken al verschil.

Professioneel en vriendelijk

Zeer fijne website met uitgebreide produktinformatie en ik was heel blij verrast dat ik een proef exemplaar van de crême kon aanschaffen. De afhandeling en verzending ging snel en vlekkeloos. Zeer tevreden met de website en het produkt.

Ik bestel mijn huidproducten altijd via de huidpraktijkshop.

Goede service en ze zijn super snel. Personeel is klantvriendelijk,dat vind ik altijd heel belangrijk.

Snelle verzending en mooie producten

Goede prijs en snelle levering!

2e keer hier besteld en ben erg tevreden! Producten worden de volgende dag al bezorgd en aanbod is groot. Ik blijf hier bestellen!

Hoge kwaliteit producten, snelle levering.

Het producten zijn van hoge kwaliteit. Veel keuzes om te maken ook. Levering zijn altijd de volgende daag.

Great

The products i was recommended are great, and goes well with the treatments i am getting at Huidpraktijkshop

Ik bestel altijd graag bij jullie! Binnen 2 dagen in huis...netjes verpakt en altijd een cadeautje en korting gehad! Ik zal zeker klant blijven! Mvg Jennifer van de vin

Geen twijfel gewoon doen

Vorige week een serum besteld. Vrijdag avond besteld en zaterdag avond gratis geleverd, door een speciale bezorgdienst. Wat een super service!

Top product!

Ik bestel altijd via deze shop helle aal top altijd korting en geweldige mooie producten. Nu had ik de concealer van Image weer besteld. Geweldig product zonder troep erin. Ik heb ook veel producten van Meditopics allemaal gericht op huidverbetering Anita-aging.

Satijnen

Heerlijk satijnen kussensloop en goede kwaliteit heb ik gemerkt :)

Super snelle service en fijne producten!

Ik gebruik verschillende producten van Meditopics! Een No nonsens merk met hele goede ingrediënten waar mijn gevoelige huid erg blij mee is!

Snelle levering, en een leuk extraatje!

Het is de tweede keer dat ik bestel, en opnieuw gewoon top! Leuk dat je bij je bestelling een extraatje kunt kiezen. Zo ook een sample van het product wat ik dagelijks gebruik, ideaal voor in de toilettas!

Zeker aan te raden

Na elke bestelling een kortingscode van 5%, dat doet echt wel veel op een lang termijn vlak. Het is altijd mooi en zorgvuldig ingepakt MET een zelf uitgekozen cadeau. De prijzen zijn van de meeste producten veel goed koper hier, dan op de webshops van het merk zelf. (Bv. Voor een serum +/-€30 betaald hier plus grotere versie gekregen, webshop van het merk zelf was het €80 voor de versie dat ik heb gekozen.)

Overzichtelijke site, super snelle service

Producten zijn goed te vinden, snelle service

Mijn zoveelste bestelling en zal blijven bestellen!

Snelle levering, duidelijker website en genoeg aanbod!

Service is top

1 artikel was niet op voorraad. Huidpraktijk shop heeft persoonlijk telefonisch contact gezocht. En een passende oplossing geregeld. Top!

Snelle levering en duidelijk omschreven wat te verwachten van de producten.

Snel verzonden

Bestellingen was zeer snel binnen. Werk vreemd dat het mailadres van de klantenservice niet werkt, dat deed me eerst wel aarzelen om te bestellen

Super snelle levering!

2 keer besteld en de volgende dag al binnen! Zeer tevreden!

Snelle levering! Acties zouden leuk zijn

Ik koop hier al langere tijd producten! Het zou leuk zijn als er nog wat meer acties komen. Of sample mogelijkheden voor een leuke prijs.

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen