Super en de bezorging is ook prima geregeld, ben uiterst tevreden.

Anne, Je site is duidelijk, ik kan in een oogwenk mijn producten vinden. Snel besteld, leuk is de kortingscode en een cadeautje. Ik heb je ontdekt en blijf bij je mijn lycogel producten bestellen. Groeten, Margreet

Snel en vriendelijk antwoord geven als je een vraag heeft over een product of advies nodig heeft over je huid.producten worden netjes ingepakt en verstuurd. Ik ben tevreden.

Snelle levering, goede info

Favoriete plekje om mijn producten te bestellen. Snell en betrouwbaar!

Geweldige service

Erg prettig. Fijne website, alle informatie staat er bij. Super gaaf dat ik samples kan aanschaffen! Voor de geur en structuur en alles. Dank jullie wel voor de geweldige service.

Top.

Altijd netjes ingepakt en tijdig bezorgd, blij mee!

Ik had snel mijn gewenste product in huis.

Heldere webshop, snelle levering

Ik heb de retinol 1% besteld en weet nu na een week niet of het resultaat gaat geven. Ik merk nu nog niks van het smeren 1x per dag. Ook geen vlekkerig huid of zo.

Fijne overzichtelihke webshop, snelle levering

Altijd blij met de service van huidpraktijkshop. Super leuk dat je een cadeau uit mag zoeken en levering is heel snel. Heel uitgebreid assortiment.

Op tijd bezorgd en de bestelling was prima in orde.

zeer goed

Goed product ! Een snelle en goed verzorgde levering .

Uitstekend bedrijf

Goede en snelle service en contact. Geven goed advies. Bijna alle merken wat ik gebruik zijn hier te krijgen voor een goede prijs. Leuk dat ze met korting werken, hierdoor bestel je sneller een nieuw product. Mis alleen de mesoestetics in het assortiment.

Alle producten zijn erg makkelijk te vinden op de site met een duidelijke beschrijving en advies! Bedankt voor de sponsdoek die bij mijn bestelling hij is heel erg fijn in gebruik! De gekochte producten gebruik ik nog te kort om een review over te kunnen geven.

Eerlijke producten duidelijke site!

Fijne producten snelle levering heel overzichtelijk zijn goed te bereiken goede service, ik ben heel tevreden!

Heel tevreden

Blij met mijn bestelling, en dankjewel voor de fijne gezichthandoekje,die is zo fijn om te gebruiken. Groetjes van Venu

Snelle service, helemaal top!

Ik gebruik dit product al jaren zou niet anders willen

snelle service!

goede omschrijving van de producten en alles was heel snel en netjes verzonden.

Perfecte en snelle levering.

Voor de tweede keer besteld,uitstekend

Ik had nogal last van jeukbobbeltjes en droge plekjes op mijjn schouders en ru Met dit product heb ik geen kriebel meer En mijn rug is glad,geen droogheid meer!

Gewelidige service!

Je krijgt goed advies,en je bestelling heb je snel in huis alles duidelijk en helder,heel profesdioneel!!

Snelle service, goede prijs en ook nog een cadeau erbij

Erg tevreden over mijn aankoop en mocht tot mijn verrassing ook nog cadeautje erbij uitzoeken. Als een winkel zo attent is dan onthou je dit en ik zal volgende keer mijn produkten hier weer bestellen

Handige website, groot aanbod & snelle levering. Top!

Goed en snel

Op aanraden van mijn dermatoloog besteld. Snelle levering. Wacht nu op de zon.

geweldig

Kreeg me spullen heel snel binnen 2 dagen had echt niet verwacht en wat ik lief vondt is dat ik een kado mog kiezen. Het pakjes was netje ingepakt, ik zal zeker meer spullen bij jullie bestelen. Dank u wel

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden