Snelle levering! Top kwaliteit!

goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

product makkelijk online te vinden. Bestelling is snel te doen

Snel en goed verpakt bezorgd

Mijn artikel snel en goed verpakt ontvangen. Ben erg blij met het cadeautje (gezichts reinigings doekje) dat ik als cadeautje erbij uit kon kiezen, dank!

Goede service en snelle verzending!

Ik had een bestelling gedaan en het was gelijk op de post gegaan en de volgende dag gelijk binnen! Volgende keer bestel ik weer hier mijn producten!

Heldere website met goede bestelmodule. De artikelen werden keurig verpakt en op tijd geleverd.

Blij

Leuk om cadeau erbij te ontvangen. Goed kwaliteit!

Super producten!

Meditopics is mijn verzorging

Prima, maar

Bestel en bezorgproces prima, maar de info over de grootte van de samples kan beter. Ik voelde me bij de neus genomen toen ik voor E3,50 een sacherijn van 5x5 cm kreeg met een likje crème erin. Dat kun je niet goed zien, online.... en de testkit van vital c kost 25 euro, maar wanneer je de 5 tubetjes apart besteld ben je 17,50 kwijt.... raar vind ik dat.

Snelle reactie en levering

heb advies gevraagd welke producten ik kon gebruiken vior mijn dochter tegen acne op rug en hier snel advies in gekregen. Bestelling snel geleverd.

Super snelle levering!

Super snelle levering!

Nog geen idd

Ben er pas mee begonnen Dus afwachten

Heerlijke creme

Voor mijn gevoelige huid met rode plekjes is de azulen crème perfect. De zachte crème trekt goed in. Ik heb minder last van jeuk en velletjes.

Aanrader!

Voor het eerst een bestelling geplaatst! De volgende dag al in huis. Ik ga zeker vaker de Nouvital producten hier bestellen!

Veel keus en veel informatie

Blij met jullie!

Prima webshop met goede produkten

Eerder hier besteld. Goede produkten,snelle levering.

goede kwaliteit-prijs verhouding en een mooi product

Levering is snel en in een nette verpakking. Product voldoet aan de verwachtingen: geurloos en niet vettig. Verpakking van het product zelf ziet er beter uit in het echt dan op de foto en is prettig in gebruik.

Goede info over producten en snelle levering. Top

De info over producten is prima en snelle levering

Prettige webshop met uitstekende service

Al een aantal keer bij Huidpraktijkshop een bestelling voor mijn huidproducten geplaatst en altijd erg snel en goed verpakt ontvangen. Bij mijn laatste bestelling miste een artikel dus even een mailtje naar de klantenservice gestuurd. Deze reageerde super snel en het artikel kan ik morgen al nagestuurd verwachten. In één woord TOP!

Eerste bestelling

Dit was mijn eerste bestelling en alles is goed verlopen. Fijne webshop met goede producten die duidelijk omschreven zijn. Ik zal zeker vaker gaan bestellen!

Snelle levering top product

Ben er erg blij mee.

Fijne product, werking gelijk zichtbaar en makkelijk in gebruik

Fijne product, werking gelijk zichtbaar en makkelijk in gebruik

Super.

Het product dat ik zocht, en wat een super rappe levering Bedankt.

Keurig verzorgd.

De levering was zeer snel ! Netjes verpakt en ook nog eens een presentje erbij. Toppie!

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Schoonheid- en Huidpraktijk de Heerlijkheid in Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden