Altijd oke

Jullie houden je aan je afspraken. Dat is fijn. Dat wil iedereen toch.

Goede service, snelle levering

Uitgebreide keuze aan producten. Producten worden snel geleverd. Wanneer je via de chat een vraag stelt krijg je een persoonlijk antwoord terug. Heel fijn.

Goede uitleg en snelle service

Ik had best wat vragen en die zijn allemaal goed beantwoord met een duidelijke uitleg. Ook zijn alle producten snel bezorgd!

Pruma eerste ervaring

Niks op aan te merken. Duidelijke website, goede communicatie over status bestelling en de producten zijn heel fijn.

Ik heb online advies gevraagd omtrent mijn huid. Binnen twee dagen had ik hier antwoord op. Producten besteld, binnen 3 dagen had ik deze thuis en ben zeer tevreden. Daadwerkelijk precies het advies en producten gericht op mijn probleem

Snelle levering, goede producten

Ik bestelde kunststof spatels en de volgende dag had ik ze al binnen. Prima service

Goed advies en snelle levering

Snel antwoord op de vraag welke producten ik het beste zou kunnen gebruiken Ook advies gekregen hoe te gebruiken Super snelle levering. Ook handig dat je het pakketje bij een DHL punt in de buurt kan laten afleveren.

Perfecte concealer

Goede concealer, perfecte ingredienten vr je huid!

Sinds enige tijd een vaste klant en zeer tevreden !

Fantastisch, en snel geleverd

Goede producten en een geweldige service

We hadden een speciaal product heel snel nodig en bestelde 2 tubes. Na kort contact besloot de Huidpraktijkshop er 2 leveringen van te maken zodat we tijdig alvast 1 tube in huis hadden en de 2e nageleverd. Fantastische manier van meedenken met de klant.

Top product en service

Ik gebruik product van Lycogel als camouflage therapie... Werkt heel goed en mijn huid is ook verbeterd... Top spul heel erg blij mee... De service is ook super.. Vragen worden snel en duidelijk afgehandeld.

Ik was erg blij dat de producten, die niet meer in de winkel te koop waren, nog wel verkrijgbaar waren in jullie webshop. En ik werd nog blijer van het feit dat mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd werd.

Super snelle service! Had het product de volgende dag al in huis

Super snelle service! Had het product de volgende dag al in huis

Snel en eerlijk advies en goede producten

Via de mail advies gevraagd. Snel en uitgebreid advies gekregen en zeer tevreden over de producten en het passende advies.

betrouwbaar

snel en makkelijk

Goeie, snelle webshop, prima communicatie

Ik had al een keer eerder besteld bij de Huidpraktijkshop. Toen kwam het pakketje niet aan, maar dat werd door hen geweldig opgelost (ook al was het de schuld van de vervoerder). Ze zijn heel servicegericht. Mijn huidige pakketje kwam wel aan en ik ben heel blij met de snelheid en de communicatie. Ook vind ik de kortingsbon een mooi gebaar.

Keurig netjes

Goed en snel

Deskundig en goede producten

Anne weet exact wat ik nodig heb voor mijn huid. Heeft goede producten die echt direct effect hebben. Fijne is dat ik ook voor mijn kinderen hun verzorgingsproducten kan kopen.

Goede snelle service

Het gebruik van de producten staat goed omschreven. En ook hoe te combineren. Ben heel tevreden over het resultaat!

Aanrader

Goed advies gekregen, snelle levering, prodcutrrodukten van dermaceutic nog maar weekje in gebruik, en voel toch wel al zachtere huid

Super webshop en snelle levering

Goed advies op maat

Gemakkelijk te bestellen, supersnelle levering...

De bestelling verliep snel en duidelijk, levering dag nadien met zelfs een cadeautje. Ik bestel zeker en vast terug bij de huidpraktijkshop.

Goede kwaliteit snel geleverd!

Hoe prettig dat ik mijn producten tegen een scherpe prijs snel geleverd krijg. En dan krijg ik daarbij ook nog eens een leuk cadeautje!

Binnen 24 uur in huis. Gewoon top!

Snelle en keurige levering van product, gratis cadeautje.

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen