Goed advies, snel service & levering!

Super snel!

Super snelle service Ruim assortiment Heul blij mee

Super tevreden!!

Niets aan toe te voegen.....

Goede producten en snelle service

Ik bestel hier altijd mijn dagcreme en serums, altijd de volgende dag al in huis! Vragen via de mail worden ook heel snel beantwoord.

Hele fijne Dagcreme ik gebruik hem al 2 jaar. Is ook heel fijn in de zomer omdat de Dagcreme en mat effect geeft.

Snelle levering, fijne producten!!

Al lang gebruiker van de Tebiskin lijn en bij huidpraktijkshop worden deze producten super snel geleverd en je krijgt bij elke bestelling een leuk cadeautje!!

Snelle levering en communicatie zoals het hoort ga zeker hier nog bestellen .

Ik ben al jaren lang vaste klant van dit merk. Ik kan het in korte woorden omschrijven dat het echt resultaat levert en verbetering. Ik ben zelf schoonheidsspecialiste ben er achtergekomen dat deze producten van nature zijn. Geweldig:)

Snelle levering van de producten, als er iets mis is wordt dit gelijk opgelost. Tevreden klant.

Mooi en netjes verpakt en ook nog eens een extra presentje. Zeer tevreden over de producten en service. Netjes de volgende dag bezorgd.

Vriendelijke klantenservice. Product was de volgende dag geleverd plus een cadeautje!! (Wat een fijne sponsdoek :))

Tevreden :-)

Heel tevreden over het assortiment en het gekochte product.

Snel en goed advies qua producten. Levering snel!

Huidpraktijkshop voor mij de plek om mijn huidverzorgingsproducten te bestellen.

mooi assortiment

Prachtige produkten die wat doen voor je huid in diverse prijsklassen Snelle levering, achteraf betalen en altujd een leuk presentje. Ook voor advies kun je ze benaderen.

Altijd top

Fijne producten voor elke huid wat wils ,en kom je er niet uit,dan kan je altijd op het juiste advies rekenen...

Fijne en goede producten beschikbaar en een snelle levering. Erg tevreden!

Ik ben tevreden met die producten die ik besteld heb en ook met snel ontvangen

heel erg fijn product!!

Top producten

Goeie adviezen voor goeie producten

Uitstekend!

Mijn bestelling is snel en goed geleverd

Jeetje wat een verschil kan een crème maken zeg!!!!

Enorm fijne dagcreme en wat wordt mijn huid er rustig van en enorm zacht.

Altijd snelle levering

Ik bestel al jaren. Pakket altijd snel binnen.

Klant voorop !

Ik bestel al langere tijd bij huidpraktijkshop.nl nadat ik eerder bij andere webshops bestelde. Ik wil nooit meer anders. Bestellingen worden altijd snel verwerkt, er is nog nooit was mis gegaan en ik word altijd verblijd met een gratis cadeautje of leuke korting. Klanten staan echt voorop!

Snelle levering, top!

Zeer snelle levering, erg fijn!

Mijnhuidstraalde gelijk toen ik de product op me gezicht had en kreeg complimenten van mijn vrienden

Product gebruik ik al bijna 10.dagen maar op het eerste dag op een schone gezicht heb ik de product in ochtend en avond gebruikt. Mijn gezicht straalde gewoon ben erg tevreden met deze product.

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen