Clear cell tonic is voor mij de uitkomst bij acne. Het maakt de huid goed schoon. Snelle verzending. Prima!

Goed geholpen met mijn huidprobleem!

Snelle levering goede producten

Betrouwbare webshop met goede klantenservice.

Goede en snelle levering

Goed en snelle levering, Werkbare site

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit!

goed assortiment

Goed assortiment duidelijke uitleg en snelle levering!

Snelle bezorging fijne producten

Bestelling is prima verlopen

Alle producten die ik besteld heb tijdig ontvangen, netjes verpakt en verstuurd. Goede prijs met leuke korting. In het begin wat technische problemen via de chat, maar dit is uiteindelijk ook goed opgelost.

Snel en zeer vriendelijk

Volgende dag al in huis!

Goed!

Vandaag besteld en dezelfde dag verstuurd. Jammer alleen dat er geen ophaal punt beschikbaar is voor je bestelling. Netjes verpakt. Ik zal zeker weer bestellen via huidpraktijkshop.

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag Bedankt voor je beoordeling. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een afhaalpunt om je pakketje daar af te halen:)

Heel erg blij mee!

Mijn huid wordt duidelijk gladder. Ook heb ik het idee dat nog wat littekentjes van acne minder zichtbaar worden. Ik ben hier erg blij mee.

Overzichtelijk webshop !

Voor de eerste keer heb ik bij de huidpraktijkshop.nl besteld mijn producten. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de communicatie. Ze verkopen mijn lieveling producten van Ik-Skin Perfecion . Wat nog aantrekkelijker maakt is : geen verzend kosten .

Snelle reactie op bestelling en snelle levering

Had iets meer azuleen verwacht in het product

Snelle en nette levering

De bestelling is snel geleverd. Duidelijke website en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Ook netjes verpakt dus zeker aan te bevelen deze website!

Prrima

Snelle levering uitgebreid assortiment.

Prettige website en super snelle levering. Ga er zeker vaker bestellen

Super goed!!

Duidelijke informatie, snelle verzending

Ik kocht het product Salicylzuur 2% na aanleiding van een artikel. Omdat ik veel had geprobeerd, had ik verwacht dat het niet ging werken. Na 1 keer proberen direct opgelost!!

Prima webshop

Mijn favoriete huidproducten hier besteld tegen een scherpe prijs. Snelle verzending en leuk extraatje erbij. Ik kom graag terug.

Fijn dat online levering van deze produkten mogelijk is

Precies wat ik nodig had en zeer snel geleverd

Vlugge en snelle levering

Transparant en betrouwbaar

Volledige en duidelijke uitleg bij alle producten. Fijn shoppen op de website van de huidpraktijkshop. Goede prijzen en snelle levering. De enige verbetering die ik nog zie is een uitgebreidere zoekfilter.

Netjes en snel geleverd.

Nach Sprache filtern

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Schoonheid- en Huidpraktijk de Heerlijkheid in Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen

• Alle Kunden dürfen
• Bewertungen müssen den Allgemeinen Geschäftsbedingungen und den Datenschutzbestimmungen
• Überprüft, um gefälschte Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden: Lesen Sie mehr
• Bewertungen mit einer Punktzahl unter 6 sind 7 Tage nach ihrer Einreichung sichtbar