Superfijn

Volgende dag in huis. Super

Ik was niet bekent met de Huidpraktijkshop. Zag de goede reviews en besloot te bestellen. Mijn product was de volgende dag keurig thuis afgeleverd. Ik ben een tevreden klant.

Super tevreden!

Snelle levering en top service!

Snelle levering en een duidelijke uitleg bij de producten.

Uitstekend!

Super snelle levering en een super fijne klanten service.

Fijne en snelle service

Je wordt netjes op de hoogte gehouden bij het verloop van je bestelling. En via Redjepakketje.nl heb je je spulletjes snel in huis.

Snel en eerlijk

Mijn bestelling was niet compleet omdat een product niet meer aanwezig was. Mat er zat een zakje met gezichtmonstertjes en het geld dat ze me nog verschuldigd waren echt super fijn en eerlijk. Nog een tip. Het zou mooi zijn als je kon zien hoeveel producten er nog op voorraad zijn zodat je niet elke keer opnieuw moet proberen om iets in je winkelmandje te krijgen. Verder erg blij met deze aankoop!

Prima product, zeer snelle levering.

Snelle service en je krijgt er altijd een presentje en kortingscode bij

Het wordt altijd snel bezorgd. Je hebt ook echt altijd wat aan de presentjes en ben super tevreden met mijn image producten en de lipbalm van het huismerk van Huidpraktijkshop.

Perfect!

Snelle levering, goede producten kortom top!

Snelle en goede levering

Maken belofte waar

Mooie producten , goede prijzen

Sturen zelf een cadeautje mee. Super leuk. Fijne prijzen Ik bestel alleen hier mij producten.

Aha 12 % gekocht. Zeer tevreden ( netjes 2-3 keer per week begonnen ) en zeer snel geleverd .

Waar zij voor staan maken ze waar.

Ik ben onder behandeling bij een huidspecialist en zij hanteert de zelfde producten die terug te vinden zijn in de huidpraktijkshop dus ik kon op deze manier een product afnemen die op begon te raken voor mijn nieuwe afspraak dus ik heb het product aangeschaft met een voor mij nieuw product uit de zelfde lijn en dat werkt fantastisch het slaat zo goed aan dat ik mijn specialist er op ga attenderen. Ook de prijzen zijn niet duurder, ik ga nog wel naar mijn huidspecialist maar ik weet waar ik extra kan bestellen. Top !!!

Zeer klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk bedrijf. Had uit verwarring een verkeerd product gekozen, product kon netjes geruild worden met het juiste product. Zeer snel ontvangen uiteindelijk.

Huid vriendelijke

Bezorging was SUPER SNEL!! Producten hebben zeker een effect op mijn huid. IN de toekomst stap ik ook over naar jullie haar verzorging na volle overtuiging.

gewoon goed

duidelijke website, snelle levering en een leuk cadeautje erbij. Email communicatie ging ook snel. Echter was ik wel verbaasd dat mijn bestelde product binnen een paar maanden 3,50 duurder was geworden, terwijl ik hetzelfde product elders voor de eerdere prijs, 49 euro, kan bestellen.

Topp

Ik heb de dagcreme van image gekocht bij jullie , ik koop vaker bij jullie en het voordeel daarvan is 1 later betalen en je kan er goed uitzien met jullie top producten .Waarom jullie ,omdat de service is top en vriendelijke medewerkers . Gaan het snel oplossen als je iets wilt anuleren heb ik een keer meegemaakt alles ging soepel zonder gezeik of dergelijke. Daarom staan jullie bij mij de nummer 1 en meestal krijg ik dan nog een kortingscode zodat de volgende producten met korting zal ontvangen. Mijn complimenten voor het personeel dat daar werkt heel vriendelijk. Groetjes Latifa Sanhaji

Super webshop!

Mooie producten tegen een mooie prijs.

Klantvriendelijk!!!!

Ik ontving na een bestelling niet het juiste. Ik stuurde een appje en al heel snel hebben ze het opgelost. Er was haast bij dus hebben ze het de volgende dag op mijn werk laten bezorgen. Ze zijn erg flexibel en probleemoplossend. Top hoor!!!

Bestelling prima in orde snel geleverd

Helaas geen antwoord op onze mail voor advies Ook nu na een week nog steeds geen reactie Het was voor ons best belangrijk om een goed advies te krijgen De mogelijkheid was er alleen het antwoord blijft uit Erg jammer

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag Annet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vreemd dat je geen reactie van ons hebt gekregen, het lijkt dat er ergens iets mis is gegaan. Naar welk mailadres had je je vraag gestuurd? Ik kan ook geen vraag van je vinden in ons systeem. Je kunt je vraag eventueel nogmaals sturen naar advies@huidpraktijkshop.nl we willen uiteraard graag je vraag beantwoorden:) Met vriendelijke groet, Gebren - Huidpraktijkshop

duidelijke uitleg bij producten

Ik ben tevreden over mijn aankoop, de uitleg bij de producten is heel helder. Ook kon ik vragen welke producten aanbevolen zijn bij mijn huid, waarop ik meteen een lijst met producten kreeg die voor mij geschikt zijn. Tot nu toe tevreden maar op het werking van de producten moet ik nog wat wachten op resultaat.

Snelle service en goede producten

Zoals altijd zeer tevreden. Producten doen hun werk en worden snel bezorgd.

goede webshop, snelle levering

Huidpraktijkshop is een overzichtelijke website waar ik de producten kan bestellen die ik nodig heb. Vaak binnen 2 dagen geleverd en bij vragen kun je altijd advies vragen aan de experts.

Excellente service

Zeer groot aanbod, correct en snel advies, zeer snelle verzending én steeds een leuk te kiezen geschenk bij uw verzending. Daarbovenop; correcte prijzen en soms extra kortingen!

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen