Fijn advies en goede behandeling

Snel geleverd en geweldig product!

Ik had mijn bestelling gedaan en de volgende dag werd de serum al bezorgd!

Altijd tevreden over de Image skincare lijn.

Omschrijvingen van het product komen overeen met mijn ervaringen. Fantastische productlijn

Supersnelle levering ondanks drukke periode

Ik plaatste mijn bestelling online en 2 dagen later had ik mijn bestelling in huis. Ik heb bestellingen geplaatst bij andere webshops en daar duurde het bijna 2 weken!

Fijne producten en fijne levering

Snelle levering. Zeer fijne producten. Heel duidelijke uitleg en omschrijving op de website

Helemaal tevreden

Dit is mijn eerste bestelling bij huidpraktijkshop.nl. Ik kan alleen maar zeggen dat alles naar mijn wens is. Een goede service, originele producten, snel afgehandeld en snelle verzending. Ik ben zeer tevreden. De huidpraktijkshop is TOP. Ik kan iedereen aanraden om de producten bij huidpraktijkshop te bestellen. Bedankt voor de team huidpraktijkshop!

Snelle duidelijke site en levering met twee mooie cadeautjes!

Overzichtelijke site, de levering zoals beloofd snel en twee handige cadeau’s helemaal gratis, top!!

Snel en goede producten

Het zijn goede producten en de bestelling is snel en makkelijk verlopen! Groetjes Petra

Snelle keurige levering

Toen het bestellen niet lukte werd ik gelijk vriendelijk geholpen. Het probleem werd verholpen en mijn bestelling werd snel verzonden. Deze is keurig verpakt en bevat een leuk extraatje. Fijne service!

Product werkt erg fijn en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Werkt prettig; niet vet of sterk geurend. Zeer geschikt voor gevoelige huid op verschillende plekken van het lichaam.

Voelt heerlijk aan en doet echt wat met je huid!

Goed op te brengen. Je gezicht wordt goed rood, het doet echt iets met je huid. Zeer tevreden!

Fijne producten ik gebruik producten van Nouvital. Snelle levering

Duidelijke website, keurige bezorging.

Snelle levering, met een gratis tasje bij de bestelling!

Fijne producten

Goede prijs- kwaliteitsverhouding: jullie hebben een vaste klant erbij:)

Die was prima en goed

Goeie ervaring, zoals het moet zijn. Ik had foutje gemaakt in mijn bestelling. Berichtje gestuurd, kreeg snel bericht dat 't aangepast was! Verder het pakketje binnen gekregen zoals afgesproken, niks geks ofzo. Kreeg zelfs nog een gratis cadeautje! XD GA zo dOor!

Bekwame mensen, heel erg bedankt voor het advies!

Eindelijk naar al die jaren een fijne oplossing voor mijn huid!! Niks leek te werken, ik heb prettig advies gekregen van een huidpraktijk. Ik had het gevoel dat ze echt met mij mee keken en dachten. De producten werden snel geleverd, hele fijne ervaring! Nogmaals bedankt voor het advies!!!

Uitslag en geen reactie

Na hun advies. (Ik twijfelde tussen de lichte variant of de foundation die ik altijd heb) Ben ik voor de andere variant gegaan. Op hun advies. Nu kreeg ik overal uitslag. Gelijk een mailtje gestuurd. Geen reactie. Helemaal niks. 60 euro kwijt en een tube waar je niks mee kan.

Antwort des Geschäftsinhabers

We zagen vandaag je beoordeling van de bestelling, ik heb het even nagekeken en ik zie dat we op je mail hadden gereageerd, misschien is deze in je spambox beland? We gaan het uiteraard netjes met je oplossen. Kun je op dit bericht reageren, dan kunnen we het via deze weg verder bespreken. Excuus voor het ongemak! We hopen hiermee je vraag goed hebben kunnen beantwoorden. Je kunt altijd weer op dit bericht antwoorden mochten er nog vragen zijn.

Top service en snelle levering

Ik heb al meerdere malen hier besteld en elke keer ben ik zeer tevreden over hoe snel ik mijn product binnen krijg!

Probleemloos bestelproces

Makkelijk bestellen, snelle levering en goede informatievoorziening rondom de levering.

Snelle en goede service. Overzichtelijke site!

Zeer snelle levering!

Volgende werkdag al in huis, heel fijn!

Snelle nette bezorging en heel leuke korting

Snelle nette bezorging, heel leuke korting

Overzichtelijke webshop vitamine besteld kan er nog weinig over zeggen goede service snelle bezorging

Goed werkende site, snelle levering

Goede site met een zeer snelle levering. Zat keurig netjes verpakt, niets te klagen.

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden