Fijne webshop

Fijne webshop, mooi aanbod van producten. Levering duurde dit keer wel langer dan gebruikelijk

Prima service en een duidelijke website.

Nu een paar keer besteld bij deze website en altijd snelle service. Erg tevreden

Top service!

Super snelle levering en ook als je een vraag/probleem of advies nodig hebt dam ook een snelle reactie en goede service dus echt een top bedrijf!!

Mijn bestelling is vlug en met alle zorg geleverd geweest.

Super snelle levering

Had geen ervaring met de webshop. Kwam jullie tegen en veel keuze, duidelijke website en dag erna was het al geleverd. Ik bestel hier vanaf nu standaard!

Eerste maal besteld, snelle correcte levering

Goede opvolging informatie ivm bestelling

Wat een opvolging.

De bestelling verwerking aflevering verloopt 100% correct en dynamisch snel. De verpakking is net en milieuvriendelijk. De aanspreek kaart heeft een persoonlijke kracht. Topper!

Goede service en zeer klantvriendelijk Als er een probleem is wordt gelijk opgelost Super !!!

Professioneel

Ik bestel al enige tijd hier. Erg tevreden over de producten, snelle levering en zonder moeite contact met de huidtherapeuten krijgen. Ik ben heel tevreden.

Fijne en snelle communicatie en de producten worden snel opgestuurd. Mijn pakket kwam niet aan en zij sturen nieuwe producten op en starten zelf het onderzoek bij DHL!

heel fijn om te gebruiken!

Bij zonnig weer gaat het op mijn gezicht. Bij 30 graden zit het erop maar zweet het snel eraf. Dat is wel jammer. Is daar wat aan te doen?

Geeft goede adviezen. Ik bestel hier altijd de producten van Nouvital. Levering is ook altijd snel.

Goed assortiment en snelle levering

In verband met mijn vakantie had ik nog gauw wat huidverzorgingsproducten nodig. Het assortiment is uitgebreid en de levering is snel. Bestelling had ik de volgende dag in huis.

Goede online winkel met persoonlijk advies.

De producten die ik bij jullie bestel bevallen goed en ze worden altijd snel geleverd. Achteraf kunnen betalen is ook fijn. En de kortingen worden erg gewaardeerd. Maar een levering via post nl zou ik liever hebben dan DHL. Bij de weinige DHL ophaalpunten heb ik vaak een lange discussie voor ze mijn pakketje vinden in het magazijn. (in dit geval een hema winkel).

Super service!!!!!

Pluspunten: * Groot assortiment van merken. * Deskundig advies. * Als je vragen hebt worden die zeer snel beantwoord per mail. * Zeer snelle levering. En Minpunten, tja die zijn er niet, gewoon een super shop!

Behulpzaam en vriendelijk

Ik had een kortingsbon en die kon ik nergens meer vinden ik de bestelling toch geplaatst met in de opmerking balk mijn verhaaltje. Uiteindelijk werd alsnog mijn korting berekend. De service van dit bedrijf is echt heel goed. De reden dat dit mijn vaste winkel is voor mijn producten.

Fijne webshop, snel geleverd.

Mooie overzichtelijke webshop met goede producten voor een goede prijs. De bestelling wordt ook nog eens snel geleverd, TOP!!

Perfecte levering van het bestelde product tegen een goede prijs

Precies het product dat ik zocht, mooie prijs, geen verzendkosten, snel geleverd met cadeautje. Niks meer aan doen

Kreeg heel snel een eactie op mijn vraag per mail met goede info. Ook de bestelde producten de volgende dag keurig bezorgd. Ook leuk dat je bij je bestelling kunt kiezen uit een kadootje en je een kortingsbon krijgt.

Heel erg tevreden!

Ik vind huidpraktijkshop een fijne webshop! Altijd producten van I-mage met korting! En ook altijd een extra cadeau bij m'n bestelling! Helemaal tevreden

Fijne webshop, producten heel rap thuis geleverd.

Kwalitatief goede producten

Bij de Huidpraktijkshop bestel ik kwalitatief goede huidproducten die verzorgend zijn, de huid niet verstoppen en kalmerend werken voor ontstekingen in de huid.

Snelle levering en top producten

Super snelle levering en de producten werken erg goed voor mijn huid. Blij mee!

Zeer goed zooals service als producten

Snelle levering!

Snel geleverd! In de ochtend (8:30) besteld en had het die avond al thuis! Super!

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen