Top product en service

Ik gebruik product van Lycogel als camouflage therapie... Werkt heel goed en mijn huid is ook verbeterd... Top spul heel erg blij mee... De service is ook super.. Vragen worden snel en duidelijk afgehandeld.

Ik was erg blij dat de producten, die niet meer in de winkel te koop waren, nog wel verkrijgbaar waren in jullie webshop. En ik werd nog blijer van het feit dat mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd werd.

Super snelle service! Had het product de volgende dag al in huis

Super snelle service! Had het product de volgende dag al in huis

Snel en eerlijk advies en goede producten

Via de mail advies gevraagd. Snel en uitgebreid advies gekregen en zeer tevreden over de producten en het passende advies.

betrouwbaar

snel en makkelijk

Goeie, snelle webshop, prima communicatie

Ik had al een keer eerder besteld bij de Huidpraktijkshop. Toen kwam het pakketje niet aan, maar dat werd door hen geweldig opgelost (ook al was het de schuld van de vervoerder). Ze zijn heel servicegericht. Mijn huidige pakketje kwam wel aan en ik ben heel blij met de snelheid en de communicatie. Ook vind ik de kortingsbon een mooi gebaar.

Keurig netjes

Goed en snel

Deskundig en goede producten

Anne weet exact wat ik nodig heb voor mijn huid. Heeft goede producten die echt direct effect hebben. Fijne is dat ik ook voor mijn kinderen hun verzorgingsproducten kan kopen.

Goede snelle service

Het gebruik van de producten staat goed omschreven. En ook hoe te combineren. Ben heel tevreden over het resultaat!

Aanrader

Goed advies gekregen, snelle levering, prodcutrrodukten van dermaceutic nog maar weekje in gebruik, en voel toch wel al zachtere huid

Super webshop en snelle levering

Goed advies op maat

Gemakkelijk te bestellen, supersnelle levering...

De bestelling verliep snel en duidelijk, levering dag nadien met zelfs een cadeautje. Ik bestel zeker en vast terug bij de huidpraktijkshop.

Goede kwaliteit snel geleverd!

Hoe prettig dat ik mijn producten tegen een scherpe prijs snel geleverd krijg. En dan krijg ik daarbij ook nog eens een leuk cadeautje!

Binnen 24 uur in huis. Gewoon top!

Snelle en keurige levering van product, gratis cadeautje.

overzichtelijke site met duidelijke info

Tot nu top

Heb de zonnebrand besteld en werkt heel goed, dus dik tevreden. Mvg Mevr R Boon

Snel en netjes

Goede service en snel en produkt zoals verwacht

Kwalitatieve producten

Ik ben heel tevreden van de producten image skincare, alsook stipte levering en een gratis geschenkje is altijd leuk

Hier vindt ik echt wat mijn huid nodig heeft!

Goeie service!

Kreeg bij de producten een gratis handdoekje bij voor mijn gezicht. Dank jullie wel! Zeker herhaling waard.

Goede producten en service.

Ik gebruik al jaren producten van Nouvital Van Nouvital gebruik ik o.a de Collagen dag en nachtcrème. Daar ben ik heel tevreden over. Meestal is het een snelle levering van de bestelling.

Netjes geleverd en geholpen

Vraag gesteld over producten, snel antwoordt gekregen, en de levering was ook snel. Had wel gehoopt op wat monsters.

Life changing

Ik gebruik het nu bijna een jaar en het heeft echt mijn huid veranderd. Ik heb van mijzelf een vette huid en acne. Door dit product is mijn gezicht niet meer vettig en heb ik geen last van acne meer. Ik gebruik ook een masker van Dermaquest 1x in de week. Daarnaast heeft het product geen parfum en alcohol!!

Heb pigmentvlekken in mijn nek en op mijn gezicht. Tegen de zichtbaarheid hiervan gebruik ik camouflageproducten van Dermacolor. Heb ik vragen dan kan ik mailen en de bezorging is altijd zeer snel en er is nooit wat mis.

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen