Fijne/ duidelijke informatieve site

Kwam per toeval op site terecht. Goede informatie. Duidelijke/ heldere site. Kwam meteen betrouwbaar over. Snelle service. Heel tevreden

Tevreden!

Alles verliep soepel en snel! Top service!

geweldig

de fixeerspray doet echt zijn werk

Zeer tevreden over de producten en heel fijn dat je er een satijnen kussensloop bij krijgt

Producten op voorraad, snelle levering en een leuk kanootje erbij. Wat wil je nog meer?

goede producten vliegensvlug geleverd

Duidelijke beschrijvingen op de website en snelle levertijden.

Nette verzorging

Mijn spullen waren heel snel binnen,de producten zijn heel fijn, mijn huid knapt er zienderogen van op, ik bestel voortaan bij jullie, de producten kende ik al

Zeer fijne producten

Heel tevreden

Snel

Dag na bestelling geleverd . Supersnel!. Alleen jammer dat de bezorger een flesje van €70 door de brievenbus propt, terwijl je gewoon thuis bent.

voldoende producten voor alle huidsoorten

Ik ben via het ziekenhuis onder behandeling voor mijn huid daar zijn we gestart naar de behandeling met de producten van dermaceutic deze zijn ook verkrijgbaar bij de Huidpraktijkshop sindsdien bestel ik deze via deze shop. Zij hebben ook de juiste kennis dat is erg belangrijk mocht men vragen hebben, en wat net zo belangrijk is dat zijn de medewerkers van de klantenservice ik had namelijk een probleem met een product en dit werd keurig afgehandeld binnen een acceptabel tijdsbestek. Ik heb mijn online winkel gevonden en zal er steeds gebruik van blijven maken.

Helemaal fantastisch en top

Ik gebruikte al de microvezel doeken als handdoeken in mijn voetreflexpraktijk, ze zijn zo heerlijk zacht en blijven dat ook. Super fijn om mee te werken!

Oeps reiniger op, besteld en met een dag geleverd, top!

Toppers

Mijn bestelling, is kwijt geraakt tijdens het transport. Totaal geen schuld van de huidpraktijkshop. Zonder enige moeite kreeg ik direct het product opnieuw van hun opgestuurd. Mijn dochter van 15 weer helemaal gelukkig want die had voor het eerst een goede dagcrème van haar eigen verdiende salaris gekocht. Huidpraktijkshop, jullie zijn TOPPERS!

Top service!

Erg goede klanten service ik bestel altijd via deze webshop ze denken goed met je mee.

Perfecte levering

Nouvital moisterizing cream is geweldig voor mijn huid. Dus bestel ik het naar alle tevredenheid bij de Huidpraktijkshop

Geweldige producten en snelle levering

Bestel hier altijd mijn image producten. Producten zijn mooi verpakt, je krijgt er altijd wat leuks bij en snelle levering. Dik tevreden

Fijne service en supersnelle levering!

Mijn vragen over t product werden dezelfde dag nog uitgebreid per mail beantwoord. Heel fijn! De website is duidelijk en de producten worden netjes verpakt en heel snel geleverd (volgende dag). En extra leuk dat je een cadeautje mag kiezen bij je bestelling. Ik raad de Huidpraktijkshop zeker aan!!

Goede producten veel keus snelle service

Professionele fijne producten en groot assortiment. Snelle service . Fijn dat er steeds een kortingscode bij zit!

Te goee

Werd net iets te enthousiast door veel te smeren, bruine vlekken over mij vitiligo. Bewijst maar dat het een goed product is om je “vlekken” te camoufleren als je gewoon een beetje per dag smeert.

Ruim assortiment. Snelle levering en gunstig geprijsde artikelen. Top! Kom hier zeker weer.

Snelle service!

Producten die bijna nergens anders meer te verkrijgen was, heb ik het gelukkig hier op de website kunnen vinden. Volgende dag gelijk in huis!

Snelle en uitstekende service!

Top hoogwaardige producten en snel geleverd. Ik ben fan!

Betaalbare goeie service en producten

Bestel altijd met veel plezier bij Huidpraktijkshop. Dan weet ik altijd dat het goed en snel geleverd word.

Heel erg tevreden!

Über Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.

Kiyoh Bewertungen