Snelle levering en goede produkten

Verrassend goed!

Goede producten en uitleg en ook nog betaalbaar

Fantastische webshop

Ik ben zeer tevreden over de producten en vooral ook de service. Altijd heel snel in huis.

Fijne webshop maar de producten worden steeds duurder

Niets te klagen over de producten of de service, maar ik merk wel dat de prijzen elke keer dat ik bestel omhoog gaan in vergelijking met andere merken zonder chemische toevoegingen. Ik ga dus wel op zoek naar een alternatief.

Super goed bedrijf

Ik koop er graag goed team keurig aan de telefoon als je vragen hebt. Zeer goede en snelle service.

Sneller levering en goede producten

Ik bestel altijd de provitamine creme van Meditopics. Beste dagcrème die ik ken

Top Shop voor mijn huid

Altijd tevreden over de producten, prijs, levering en een kadootje gratis!

Via via op deze site terecht gekomen bestel hier nu altijd mijn Dermaceutic producten, fijn dat je ook kleinere tubes kunt bestellen en samples. Snelle levering en je kunt altijd mailen voor advies en hierbij ook snel antwoord.

Superfijn

Met track and trace bezorgd, snel en fijn dat ik ook proefmonsters had zodat ik kan kijken wat ik fijn vind. Duidelijke uitleg en veel keuze en de scherpste prijzen. Ik bestel nergens anders meer voor mijn huid.

Grandioos, groot assortiment en snelle levering

Heel grote keuze, superleuke kortingen en aanbiedingen en snel geleverd bij mij thuis in België

Heb ondertussen al enkele keren bij jullie besteld. Elke keer werden de goederen snel en correct geleverd. Bedankt voor de goede service!

Goede producten en prima levering

De producten zijn voor mij naar tevredenheid. De service en verzending perfect. Dank je

Prima service, snelle levering

Goede producten overzichtelijk op één plek

Heel fijn dat ik alle producten die ik nodig had makkelijk op een site heb gevonden. Beschrijving was duidelijk en goede informatie. Prijzen zijn ook netjes. Alles snel ontvangen. Zeer positieve ervaring. Bedankt

super

super snel de producten in huis.

Hele fijne crème!

Het voedt mijn huid en zorgt er voor dat mijn acné-gevoelige huid rustig blijft. Eventuele puistjes verdwijnen sneller

Zeer tevreden en snelle levering. Ik zal zeker nog vaak een bestelling plaatsen

Gewenste product op voorraad en Snelle levering

Naar zoeken wat mijn kleur zou zijn voor de Image foundation kwam ik op jullie website terecht en zag ik dat jullie samples verkochten om de kleur te testen! Zo wist ik mijn kleur en kon ik de Image foundation bestellen met 5 euro korting!

Snelle levering, goeie aanbieding en fijne Producten

Dermaceutica en dermaquest producten kreeg ik aangeraden van een huidtherapeute een aantal jaar terug. Sindsdien gebruik ik ze en ben dan ook zeer te spreken over de producten. Op huidpraktijkshop zijn de producten het goedkoopst omdat er nog wel is aanbiedingen op zitten en omdat je een kortingsbon krijgt bij de bestelling. De levering is ook super snel. Ben erg te spreken over huidpraktijkshop en ik bestel altijd mijn producten hier. Ook fijn dat ze enkel merken verkopen die van goede kwaliteit zijn. Dat maakt de website erg betrouwbaar.

Het was snel besteld en werd snel geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding. Hetzelfde product was bij de huidpraktijk shop het goedkoopst

Tevreden vaste klant

Vind huidpraktijkshop een fijne site en de bestelling word zeer snel verpakt en verzonden.

Meer dan 5* waard

Ik bezoek een huidkliniek in mijn regio maar de producten koop ik online bij Huidpraktijkshop omdat ze : -Veel goedkoper zijn -Je krijgt een kortingscode van 5% -De verzendkosten zijn gratis -Je krijgt ook nog een cadeautje bij (als ik mij niet vergist bij besteding vanaf €45) -Vandaag besteld morgen de producten in huis Huidpraktijkshop is meer dan 5* waard

Kwaliteit

Een online winkel met een goed assortiment! Producten worden snel geleverd

Super snelle service

Medewerkers denken mee aan oplossing als iets niet leverbaar is. Hebben wat proefflacons er bij gedaan zodat ik niet zonder kwam te zitten en genoeg tot er weer wel geleverd kon worden. Het ging slechts om enkele dagen. Maar toch. Bedankt voor jullie service!!

Overzichtelijke website

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.