duidelijke uitleg bij producten

Ik ben tevreden over mijn aankoop, de uitleg bij de producten is heel helder. Ook kon ik vragen welke producten aanbevolen zijn bij mijn huid, waarop ik meteen een lijst met producten kreeg die voor mij geschikt zijn. Tot nu toe tevreden maar op het werking van de producten moet ik nog wat wachten op resultaat.

Snelle service en goede producten

Zoals altijd zeer tevreden. Producten doen hun werk en worden snel bezorgd.

goede webshop, snelle levering

Huidpraktijkshop is een overzichtelijke website waar ik de producten kan bestellen die ik nodig heb. Vaak binnen 2 dagen geleverd en bij vragen kun je altijd advies vragen aan de experts.

Excellente service

Zeer groot aanbod, correct en snel advies, zeer snelle verzending én steeds een leuk te kiezen geschenk bij uw verzending. Daarbovenop; correcte prijzen en soms extra kortingen!

Zeer goede producten ...

Zeer goede service heel erg bedankt ...

top, snelle verzending

top en leuk cadeautje!

Goede producten en snel geleverd.

De producten waren snel geleverd, goed verpakt en de producten zijn van goede kwaliteit, ik ga zeker nog vaker bestellen bij huidpraktijkshop.nl

Helemaal top! Altijd snel verzonden & product beschrijving is accuraat

Ik heb altijd een prettige ervaring, mijn bestelling word snel verzonden en daarnaast word de bestelling nog leuker met een gratis cadeautje!

Heel fijn produkt

Gebruik nouvital moisterising crème al een paar jaar. Een héérlijke vochtinbrengende crème . Een weldaad voor mn huid. En ook nog eens goed betaalbaar. Heel erg tevreden.

Perfect!

Snelle levering met een leuke attentie!

Proffecioneel

Ze hebben kennis van zaken en hoogdtaande kwalitatieve producten

Product doet wst t beloofd

Heel prettig Evt goed advies

Goed advies en snelle levering.

Contact gehad met een van de huid therapeuten bij Huidpraktijkshop. Goed advies en super snelle levering. Aanrader!

Goed en snel advies

Ik kreeg erg snel advies via de mail en de producten had ik snel in huis. Er ging iets mis met de bezorging maar via het whatsapp nummer was het snel opgelost, kreeg snel antwoord.

Snelle bezorging!

Mijn bestelling werd snel bezorgd en was goed verpakt. Het product gebruik ik nog te kort om het te kunnen beoordelen

Snelle en correcte levering. Erg fijn!

Vertrouwen!

Bij een bestelling bij de Huidpraktijkshop is er altijd het vertrouwen dat het proces soepel verloopt. Het product wordt op tijd en netjes afgeleverd. Het is de reden waarom ik al mijn Dermaceutic producten bij deze firma bestel en zal blijven bestellen.

Snelle en goede service

Snelle en goede service. Goede producten, snelle levering. Netjes verpakt.

Goede klantenservice via Instagram

Ik stuurde op zaterdag om 23:15 uur en bericht via Instagram, omdat mijn kortingscode die ik bij mijn vorige bestelling had gekregen niet werkte. Ik kreeg binnen een paar minuten een reactie en werd erg goed geholpen! De code werkte uiteindelijk wel goed! Bedankt Huidpraktijkshop :)

Altijd oke

Jullie houden je aan je afspraken. Dat is fijn. Dat wil iedereen toch.

Goede service, snelle levering

Uitgebreide keuze aan producten. Producten worden snel geleverd. Wanneer je via de chat een vraag stelt krijg je een persoonlijk antwoord terug. Heel fijn.

Goede uitleg en snelle service

Ik had best wat vragen en die zijn allemaal goed beantwoord met een duidelijke uitleg. Ook zijn alle producten snel bezorgd!

Pruma eerste ervaring

Niks op aan te merken. Duidelijke website, goede communicatie over status bestelling en de producten zijn heel fijn.

Ik heb online advies gevraagd omtrent mijn huid. Binnen twee dagen had ik hier antwoord op. Producten besteld, binnen 3 dagen had ik deze thuis en ben zeer tevreden. Daadwerkelijk precies het advies en producten gericht op mijn probleem

Snelle levering, goede producten

Ik bestelde kunststof spatels en de volgende dag had ik ze al binnen. Prima service

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.