Top service en prijzen

Snelle verzending van top producten. Leuke acties, kortingen en cadeautjes maken de huidpraktijkshop de interessantste webwinkel om mijn lievelingproducten te kopen!

Communicatie en producten zoals het hoort.

Heldere communicatie en snelle levering, ook fijn; kleine verpakking, scheelt wee CO2!

Duidelijk en makkelijk te vinden producten waar je naar zoekt met mooie aanbiedingen

Zoals de vorige keer heb ik mijn bestelling snel ontvangen en kon ik deze perfect volgen met de track and trace. Ik gebruik nu de producten al enige tijd en ik ben heel tevreden, ze doen wat ze moeten doen. Ik zal hier zeker nog producten bestellen.

Super snelle levering altijd!

Ik krijg mijn producten altijd snel geleverd en netjes ingepakt. Super fijne service!

Goede producten en snelle levering.

Goede ervaring gehad. Producten helpen echt voor mijn acne.

Goede service en snelle levering

Site is overzichtelijk en geeft een goede omschrijving. Fijn dat de mogelijkheid wordt geboden om samples te bestellen. Bestelling is de volgende dag al in huis, heel fijn!

Deskundig advies en goede producten

Fijn en snel kundig huidadvies gekregen. De levering is supersnel en de ze hebben goede producten.

Snelle verzending en top product

Voor de eerste keer bij jullie besteld en ik ben zeer tevreden! Normaal gesproken koop ik de artikelen bij mijn huidspecialist. En wilde nu een keer online bestellen proberen. Duidelijke webshop, goede uitleg over de producten. Ik heb verschillende producten besteld van het merk Medik8. Op jullie webshop vond ik de uitleg over de producten fijner, dan op de medik8 website. Dat maakte dan ook dat ik bij jullie ging bestellen. Snelle levering. Erg blij met wat ik heb ontvangen! Bedankt.

Top producten

Ruime keus aan top producten en snelle levering!

Mijn bestelling werd snel geleverd en was ook goed verpakt

Goede service en snelle levering

Top, top en nog eens top!

Supersnelle afhandeling en bezorging van top producten!

Prima ervaring

Goede producten, snel geleverd tegen een reeele pris.

Super snel geleverd

Zeer overzichtelijke website en bestelling werd de volgende dag al geleverd.

Kleuren pallet

Kon mijn oude tattoo mooi coveren door de 24 kleuren pallet. Kon zo zelf de juiste kleur bepalen wat beste bij mijn huid past. Zeer blij mee,dekt goed en is waterproef.

Goed geholpen!

Snelle beantwoording van mijn vragen en goed advies!

Superfijn product!

Met onze nieuwe satijnen kussenslopen van Huidpraktijkshop zijn we superblij! Deze kussenslopen zijn van super kwaliteit satijn en waren zorgvuldig verpakt en verzonden. We hopen dat het assortiment snel wordt uitgebreid met meer kleuren satijnen kussenslopen, nu worden ze alleen in wit verkocht. Bij onze bestelling ontvingen we ook nog een cadeautje in het pakketje, heel attent. Kortom, super positieve ervaring met deze webshop!

Goede en snelle service

De producten zijn super , een heel duidelijke webshop snelle service , ben super tevreden

Heel erg goed

Als je besteld zijn je producten heel snel binnen en de producten zijn ook heel goed, mijn huid knapt er zienderogen van op

Betrouwbaar en uitgebreid assortiment

Al enkele jaren bestel ik hier mijn huid producten van Meditopic. Ik vind het fijn dat ze deze producten al jaren in het assortiment hebben. Als ik een vraag heb, bijvoorbeeld omdat de verpakking of naam is gewijzigd dan reageren ze snel, binnen 24 uur. Ik koop vaak voor boven de € 100 aan producten en dan vind ik het belangrijk dat het een betrouwbare webshop is. De levering is ook snel, binnen 48 uur. Kortom je kan hier met een gerust hart je producten bestellen.

Top bedrijf !!!

Goed advies. Producten zijn geweldig doen wat ze moeten doen. Bezorging snel en correct!!!

Ene dag besteld andere dag in huis top

Ene dag besteld andere dag in huis

zeer tevreden

Mooie website, prijzen zijn lager dan de originele prijs wat goed is voor de portemonnee! Goede service en snelle levering. Sandra Scheerman.

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.