Helemaal top!

Ik heb al meerdere keren besteld, en alles werd snel verzonden en goed verpakt, ook zijn ze altijd bereikbaar voor advies.

Duidelijke site en snelle levering

Breed assortiment aan producten

Prima, snelle levering

Heel goede klantervaring

Ik had problemen met twee testers, die leeg waren. Het probleem was snel opgelost.

Bedankt voor je reactie. Van Dermaceutic samples hebben we dit nu al een keer eerder gehoord. We hebben het doorgegeven aan onze leverancier, ik kan je verzekeren dat ze niet eerder zijn gebruikt, we hebben ze in deze staat binnen gekregen van onze leverancier. Ik heb ik in ieder geval het aankoopbedrag van al je samples in deze order gecrediteerd. Excuus nogmaals voor het ongemak.

super

snel bestellen en ervaar zelf

Goede snelle service

De producten waren keurig verpakt en snel geleverd. Er zat ook nog een leuk kadootje bij

Helemaal zoals ik hoopte.

Enorm cliëntgerichte. Snelle efficiënte reacties. Zal dit bij een ieder aanbevelen.

Snelle levering van mij product!

Goed verpakt, snelle levering

Duidelijke site, wordt goed op de hoogte gehouden van bestelstatus. Snelle levering en goed verpakt. Zeer tevreden!

ze leveren wel snel en reageren ook snel op advies. Maar helaas zijn de producten veel minder en dan heb je ook nog dure producten (image skincare).. de dagcreme met spf van image laat ook flink witte vlekken achter ook al smeer je het goed uit. Ik heb een droge huid maar dit maakt het niet veel beter erop. Gelukkig had ik eerst testers voordat ik gelijk overging naar de grote verpakking. De nachtcreme is wel beter. Maar ook niet voldoende voor een droge en vochtarme huid!

Goedemorgen Mirr, Bedankt voor je beoordeling. Retourneren is uiteraard geen probleem. Daarom kun je bij ons ook eerst een sample bestellen zodat je kunt testen of het product wel iets voor jou is:)

Image foundation en image zonnecreme met tint besteld. Ze zijn te mengen zodat ik de juiste kleur krijg. Blijft prachtig zitten en voed de huid. Wel goed reinigen savonds. Via WhatsApp advies gevraagd en binnen een paar uur reactie.

Top advies.

Na jarenlang gebruik was de code van het potje camouflage creme uitgewist. Kan niet zonder deze geweldige camouflage creme, was best nerveus of het zou lukken om de goede kleur te krijgen. Veel geduld en creativiteit bij de klantenservice met name Remmert en Gerben, waardoor ik de goede kleur vandaag met de bezorger kreeg. Veel dank, blij mee !

Snelle levering en netjes verpakt!

Uiterst tevreden

op mijn vraag een duidelijk advies gekregen wat aansluit op de produkten die ik al gebruik..zeer tevreden..

Goed, makkelijk en snel!

Fijne website waarop alle producten makkelijk te vinden zijn. Doordat alles op voorraad was, was mijn bestelling snel binnen. De prijzen van mijn producten waren aantrekkelijk in vergelijking met andere sites én ik kreeg er nog een cadeautje bij ook. Als ik weer producten nodig heb, bestel ik deze zeker weer hier!

geweldig spul was heel tevreden

mijn rimpels zijn vermindert geweldig spul. Je huid word zo glad en straalt zo fris prachtig merk

Goed advies

Super goed advies gekregen. Merk na een week al verschil Bedankt

Heel tevreden

Mijn gezicht wordt steeds minder onzuiverheid en donker vlekken wordt minder. Daar ben ik heel erg blij mee

Goede producten en snelle levering

Vind het zijde mondkapje echt super fijn! Kreeg veel puistjes doordat ik elke dag een mondkapje op moet vanwege mijn werk, nu ik de zijde mondkapje draag is mijn huid vele male rustiger en ik kan heel fijn er door ademen! Echt de moeite waard

Snel verzonden..goede service

Product is fijn in gebruik.....

Snelle levering en goede producten.

Ik heb de Image tintes daily dagcrème gekocht bij de huidpraktijkshop.nl en ben heel erg tevreden over het product en het produduct was de volgende dag al in huis! Fijne ervaring met deze webshop!

Goed, duidelijk en snel geleverd

Alleen het pompje van de regenerende creme vind ik minder (ivm artrose)

Goede service & snelle levering

Fijn geholpen met mijn online vraag en de levering op de volgende dag. Tevreden!

Super en snelle service!

Ik had een trialkit besteld en ‘s avonds zag ik dat ze ook samples hebben. Ik mailde dat ik ook graag nog een sample wilde proberen, deze werd zonder moeite aan de rest van de bestelling toegevoegd en een dag later had ik alles in huis!! Mega blij mee!

Over Huidpraktijkshop.nl

Huidpraktijkshop.nl is onderdeel van Huidpraktijk Nieuwkoop. Het is ontstaan uit liefde voor het vakgebied huidtherapie en de mogelijkheden die producten te weeg kunnen brengen. Wij proberen jullie de allerbeste prijs voor de producten te geven.