Prima zakjes

Sinds de gemeente de dispensers met zakjes heeft weggehaald, zelf zakjes aangeschaft maar van slechte kwaliteit. De depodog zakjes zijn prima, sterke kwaliteit, niet doorzichtig en handig dicht te knopen

Beste poepzakjes ever

Nu voor de derde keer hier de poepzakjes besteld. Dit zijn, wat mij betreft, de beste. Snel geleverd en niet duur.

Oké

Dik voor mekaar

Geweldig handig poepzakje!

Handig in gebruik!beter als die abdere dunne merkzakjes op rol!

Snel, eenvoudig en tegen een zeer goede prijs.

Snel, eenvoudig en tegen een zeer goede prijs.

Gewoon goed

Snelle levering, fijne zakjes.

Perfect!

Makkelijk te bestellen, correcte aflevering, goed product.

Uitstekende service, snelle verzending en het zijn prima poep zakjes!

Snel goed eerlijk

Poepzakjes zijn als beschreven. Snelle levering. Prijs ok.

Alles was ok volgens afspraak

Super snelle levering

Snelle leverantie, prima product, zeker voor herhaling vatbaar.

Nog steeds niet ontvangen

Duurde veel te lang !!

Tot nog toe niets ontvangen.

Zit al 2 dagen te wachten op levering.

Goede en snelle levering, chapeau

Goede communicatie en snelle levering.

Mooie zakjes , goede kwaliteit

Erg fijne poepzakjes voor grote honden

De normale poepzakjes zijn te klein en te dun voor hondenpoep van zeer grote honden. Deze zakjes zijn dik, groot, en afbreekbaar.

Super en snel geleverd!

Super zakjes en heel snel geleverd!

Tevreden over het product

Ik ben tevreden over het product echter bestel ik 2x 800 stuk hondepoepzakjes (voor mij en een ander persoon) en krijg 1 doos (waarschijnlijk 1600 stuks) maar dat kan ik nergens zien. Dus op de gok maar delen. Dat is wat ik jammer vind

Prima mooi op tijd geleverd

Snel besteld, traag geleverd

Gemakkelijk te bestellen. Overzichtelijk produktenpakket. Zeer trage aflevering door post.nl

niet practies door grote rol

grote rollen niet prakties, beter als ze in een handzaam rolletje zitten, handiger om mee te nemen.

Gewoon goed niet die rotzooi die je koopt bij een dierenzaak.

Ik kom van oorsprong uit Zoetermeer en ben sinds eind 2014 verhuisd naar Wagenborgen ( Delfzijl ) had in Zoetermeer al ervaring met deze rode zakjes kon je gewoon bij de wijkcentra halen daar kreeg je nog waar voor je hondenbelasting en hier in het hoge noorden moet je hondenbelasting betalen ook niet overal maar waar ik woon wel en krijg je er niets voor terug. Was een flinke bestelling kan er voorlopig weer tegenaan met mijn 2 honden. Snelle afwikkeling en bezorgd dank daarvoor. M.vr.gr. GC vd Bos de oud Zoetermeerder.

Totaal geen op-of aanmerkingen. Alles is perfect verlopen. Zelf de bezorger was oké.

Top. Webshop.

Goede levering en op tijd

Snelle levering alleen had ik de rode zakjes besteld en ik kreeg de zwarte

Snelle levering alleen de verkeerde zakjes geleverd. Deze zakjes zijn ook stevig en ook afbreekbaar. Dus ik heb er geen punt van gemaakt en ze niet terug gestuurd. Qua gebruik vind ik de rode fijner

Over DepoDogshop

DepoDog is de leverancier van het meest bekende en gebruikte hondenpoepzakje in Nederland. De poepzakjes zijn ontwikkeld samen met de gebruiker en voldoen aan de volgende kwaliteitseisen; Extra dik, groot genoeg, met hengsels, ondoorzichtig en makkelijk mee te nemen. Hondenpoepzakjes van DepoDog kunnen ook worden gebruikt in de hondenpoepbak van DepoDog of de zakjesdispenser DepoDog Junior. Hondenpoep opruimen wordt misschien nooit leuk maar met de zakjes van DepoDog heb je er minst last van. Samen houden wij de straten en parken hondenpoepvrij. Bedankt.