Snel geleverd niet duur en goeie poepzakjes, dus alles zoals het hoort!

goed product, snelle levering

onze depo dogs zakjes zijn prettig in gebruik. Zeer snelle en correcte levering

Prima poepzakjes!

Veel beter dan diepvries zakjes, lekker dik, makkelijk dicht te knopen en niet geheel onbelangrijk... Biologisch afbreekbaar. Het kost een paar centen maar is me alles waard!

Zeer correcte afhandeling van de bestelling en een goed prijskwaliteit verhouding

uitstekend

besteld, betaald, bezorgd. prima, wat meer kan ik zeggen

Snelle service,goed verpakt met zelfs een kadotje erbij..top

De volgende dag al geleverd..goed verpakt..en er zat een leuke sleutelhanger bij...

Goed produkt en snel geleverd.

Mijn voorraad zakjes was op en ik wilde een flinke nieuwe voorraad hebben. Ik kende de depodog zakjes van de bakken die hier op straat staan maar niet meer worden bijgevuld met de rode zakjes, De zwarte leken mij wat handiger en dat blijkt ook nu ik ze gebruik.

Top poepzakjes

Gewoon goed en correct op tijd

De zakjes van Depodog zijn kwalitatief beter dan het reguliere aanbod

De hondenpoepzakjes van Depodog zijn veel beter dan het reguliere poepzakjes aanbod van heel veel winkels (supermarkten en dierenwinkels). Reguliere zakjes zijn vaak erg dun, wat tot hele vieze ongelukjes leidt waar je niet op zit te wachten. De zakjes van Depodog zijn voldoende stevig en kun je makkelijk dicht knopen met de hengsels. De zakjes zijn ruim qua diepte, waardoor er het nodige kan worden opgepakt. Alleen zou de opening nog net ietsjes breder kunnen worden gemaakt, omdat de écht hele grote hopen soms wat lastig door de opening te manoeuvreren zijn.

Uitstekend goede gebruiksvriendelijke zakjes

Door deze zakjes kan ik mijn handèproper houde ook veel de piep va mijn uit de kluiten gewassen labrador. Zijn handig in het gebruik en milieuvriendelijke. Een aanrader

Ben blij met de depodog zakjes, zeer goede kwaliteit!

Overzichtelijke site

Site is overzichtelijk. Product is Precies wat ik hebben wilde

Zeer snelle levering en stevige zakjes

Snelle levering en de zakjes zijn groot genoeg en stevig. Ideaal!

Zeer goed geholpen

snelle service en goed geholpen. Erg tevreden

Perfecte hondenpoepzakjes

Perfecte hondenpoepzakje, zeer makkelijk in gebruik, hoef niet bang te zijn dat je handen vies worden want het plastic is stevig en dik genoeg zodat je er niet met je vingers door heen steekt. Makkelijk bestellen en snelle levering. Fijn om deze op voorraad te hebben, als ik aan de laatste rol bezig ben dan bestel ik ze opnieuw zodat ik niet zonder kom te zitten, met 3 grote honden gaan er veel zakjes doorheen maar ik wil zeer zeker geen andere poepzakjes meer.

Stevige poepzakken die niet stuk gaan

Groot genoeg voor mijn handen er erg stevig!

Goed product en snelle levering!

Goed product, snel geleverd en een leuke attentie bijgevoegd.

perfecte zak voor honden poep

Snel en soepel verlopen

Service ven depo dog is uitstekend en de zakjes uitmuntend

snel besteld en snel geleverd

Op zoek gegaan naar goede stevige poepzak. Deze hadden wij normaal gesproken gratis via de gemeente. Nu hebben wij er voorlopig genoeg.

Snelle verzending en scherpe prijzen

Volop keuze voor scherpe prijzen n snelle verzending

Snelle levering en goede stevige zakjes

Over DepoDogshop

DepoDog is de leverancier van het meest bekende en gebruikte hondenpoepzakje in Nederland. De poepzakjes zijn ontwikkeld samen met de gebruiker en voldoen aan de volgende kwaliteitseisen; Extra dik, groot genoeg, met hengsels, ondoorzichtig en makkelijk mee te nemen. Hondenpoepzakjes van DepoDog kunnen ook worden gebruikt in de hondenpoepbak van DepoDog of de zakjesdispenser DepoDog Junior. Hondenpoep opruimen wordt misschien nooit leuk maar met de zakjes van DepoDog heb je er minst last van. Samen houden wij de straten en parken hondenpoepvrij. Bedankt.