Geen idee

Ik kan het nog niet beoordelen omdat ik het product nog niet ontvangen heb

De zakjes zijn sterk en gemakkelijk in het gebruik. Snelle levering.

Ervaring met deze poepzakjes heeft mij doen besluiten weer een zending te bestellen. Het zijn fijne zakjes, stevig en groot genoeg om de uitwerpselen van de hond hygiënisch op te rapen. Een asnrader

Goede poepzakjes van een goed bedrijf voor een redelijke prijs

Met vier honden neem ik al jaren mijn opruimverplichting door het gebruik van depodog poepzakjes. Makkelijk bruikbare en stevige zakjes voor een redelijke prijs. Voor nog geen euro per week worden de zakjes snel en goed verpakt thuisbezorgd.

Super snelle levering, topkwaliteit

Binnen 24 uur in huis en deze zakjes zijn van topkwaliteit, erg fijn!

Prima stevige zakken ,gebruiken ze al jaren

Prima product, stevig en op handige rol.

Duidelijke info, keurige verzending en super snel. Super fijne zakjes!

goed en snel

Vlot te bestellen, snel geleverd en prima verpakt

Tweede keer besteld en net als vorige keer snel bezorgd en keurig verpakt. Niets op aan te merken en zeker een aanrader.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Tweede keer dat ik hier hp zakjes bestel. Vorig jaar de groene variant besteld. Die voldoen prima. Nu kon ik de groene niet meer kiezen...nu gegaan voor de zwarte op rol. Het is nog afwachten of deze net zo goed zijn als de groene.

Perfekt

Super schneller Versand

Snelle en correcte levering.

Prettige en correcte berichtgeving, snelle levering en goede kwaliteit.

Gewoon TOP service!!

Had te grote zakken besteld, kreeg gelijk een telefoontje dat het geruild kon worden en heb de nieuwe ontvangen! Zijn TOP!

Snel geleverd, prima zakjes!

Fijne zakjes en een prima en snelle service

Dit zijn de beste poepzakjes die er zijn. Wij willen geen andere. Dat de service en snelheid van Depodog zo goed zijn is meegenomen.

Prima zakjes, snelle levering

Snel na de bestelling in huis. Fijn dat er nu ook milieuvriendelijke zakjes zijn, deze heb ik gelijk besteld.

uitstekend

Snelle levering, goed product, goede service.

Gewoon goed

Niets meer over te vertellen

Goede service, fijn product

Aangezien onze gemeente al een paar jaar geen poepzakjes meer verstrekt, ging ik op zoek naar waar ze die dan aangeschaft hadden. Dat was bij jullie. Dus sindsdien bestel ik ze ook hier. Fijne poepzakjes die groot genoeg zijn voor een grote hand en niet scheuren. Snelle levering in een goede stevige doos.

Uitstekend !!

Makkelijk te bestellen Snelle levering Stevige en ruime zakjes Kortom ; UITSTEKEND !

perfecte honden poepzakjes

Ik heb een adoptiepaal waar de zakjes in kunnen. De paal en zakjes werden door de Gemeente verstrekt. Wegens het wegbezuinigen door de gemeente koop ik de zakjes nu zelf! De ervaring leert dat omwonende eerder de poep opruimt als de dispenser gevuld is. Het is een grote zak (rood) dus je kunt ook de wat grotere boodschap makkelijk opruimen.

Prima zakjes, snel geleverd

Prima zakjes, snel geleverd

Goede zakjes en snelle levering

Supersnelle service en goed hanteerbare poepzakjes

Weer blij met mijn bestelling

Over DepoDogshop

DepoDog is de leverancier van het meest bekende en gebruikte hondenpoepzakje in Nederland. De poepzakjes zijn ontwikkeld samen met de gebruiker en voldoen aan de volgende kwaliteitseisen; Extra dik, groot genoeg, met hengsels, ondoorzichtig en makkelijk mee te nemen. Hondenpoepzakjes van DepoDog kunnen ook worden gebruikt in de hondenpoepbak van DepoDog of de zakjesdispenser DepoDog Junior. Hondenpoep opruimen wordt misschien nooit leuk maar met de zakjes van DepoDog heb je er minst last van. Samen houden wij de straten en parken hondenpoepvrij. Bedankt.