Netjes op tijd geleverd.

Vlot en goed

Prima zakken . Vlot en goed geleverd

Top poepzakjes

Top poepzakjes voor de hond ! Makkelijk en niet zo dun

Prima product en levering

Sterke zakjes op rol. Doos 800 stuks !

Duidelijk bestelproces en snelle levering.

Depodogshop is een heldere webshop met duidelijke processen. Door mij ging er iets fout dat ze heel snel hebben rechtgezet. Ze zijn dus ook zeer responsief. Daarnaast zijn de zwarte poepzakjes prima. Ik heb ze al meerdere keren besteld.

Vlotte levering, prima artikel

We bestellen meestal een paar keer per jaar een doos. zo zitten we nooit zonder zakjes. Ze zijn gemakkelijk te gebruiken en we hebben een gleuf in de doos gemaakt zodat we gemakkelijk een aantal zakjes kunnen afscheuren. We gebruiken de zakjes ook voor het meenemen van de speelbal en als drinkbakje .

Uitstekend product

Juiste grootte, lange hengsels voor stevige knoop.

Precies goed

Goede prijs, en goede hoeveelheid, 800, goede kwaliteit en afmeting. Bestelling kwam vlot.

Snelle levering, goede kwaliteit

De kwaliteit van de zakjes zijn zeer goed en lekker dik zodat je handen schoon blijven. Na bestelling zeer snelle levering.

pakje kwam de volgende dag binnen en de hondenzakjes zijn gewoon super.

fijne ervaring

het zijn goede stevige zakjes

super service

bestelling, levering - alles snel en goed. en een heel goed product!

Nette prijs, vlotte verzending

Zeer concurrerende prijs en zakjes zijn ook biologisch afbreekbaar (voor mij een must in deze tijd van plastic soep). Keurig verpakt en vlotte verzending. Aanrader.

prima bestelservice en vlotte levering

De meest ideale zakjes voor de hond, gemakkelijk te bestellen en een vlotte levering

De beste poepzakjes!

Heb al 50 jaar honden, dus in die tijd veel poepzakjes geprobeerd. De poepzakjes van Depodog werden eerst gratis verstrekt in het Vondelpark, Amsterdam. Deze bevielen mij zo goed dat ik het bedrijf heb opgezocht op internet en besteld. 2 dagen later ontving de zakjes. De enige reden waarom ik geen 10 geef, is de gebruiksonvriendelijke site van Depodog. Het opgeven van je adres zit niet logisch in elkaar en dan ook nog eens aanwijzingen in rood op een groene ondergrond! De persoon die dit heeft ontworpen, moet zijn schoolgeld terug vragen. Of een ander vak gaan uitoefenen.

Betrouwbaar en snel geleverd

Snel geleverd en fijne zakjes

Helemaal tevreden

Snelle levering, uitstekend product.

Handige zakjes, die voldoen aan mijn wensen/eisen.

Handige zakjes, die voldoen aan mijn wensen/eisen.

Snelle levering. Perfecte zakjes.

Snelle levering. Perfecte zakjes.

hele fijne zakjes

Brede stevige zakjes waar je goed je hand in kan stoppen. We gebruiken ze nu 6 jaar voor onze KNGF pups!!

Top en een snelle levering

Snelle en goede levering

duidelijke site , goede mail berichten over je bestelling

Goede producten tegen een eerlijke prijs

Over DepoDogshop

DepoDog is de leverancier van het meest bekende en gebruikte hondenpoepzakje in Nederland. De poepzakjes zijn ontwikkeld samen met de gebruiker en voldoen aan de volgende kwaliteitseisen; Extra dik, groot genoeg, met hengsels, ondoorzichtig en makkelijk mee te nemen. Hondenpoepzakjes van DepoDog kunnen ook worden gebruikt in de hondenpoepbak van DepoDog of de zakjesdispenser DepoDog Junior. Hondenpoep opruimen wordt misschien nooit leuk maar met de zakjes van DepoDog heb je er minst last van. Samen houden wij de straten en parken hondenpoepvrij. Bedankt.