Gewoon goed

Niets meer over te vertellen

Goede service, fijn product

Aangezien onze gemeente al een paar jaar geen poepzakjes meer verstrekt, ging ik op zoek naar waar ze die dan aangeschaft hadden. Dat was bij jullie. Dus sindsdien bestel ik ze ook hier. Fijne poepzakjes die groot genoeg zijn voor een grote hand en niet scheuren. Snelle levering in een goede stevige doos.

Uitstekend !!

Makkelijk te bestellen Snelle levering Stevige en ruime zakjes Kortom ; UITSTEKEND !

perfecte honden poepzakjes

Ik heb een adoptiepaal waar de zakjes in kunnen. De paal en zakjes werden door de Gemeente verstrekt. Wegens het wegbezuinigen door de gemeente koop ik de zakjes nu zelf! De ervaring leert dat omwonende eerder de poep opruimt als de dispenser gevuld is. Het is een grote zak (rood) dus je kunt ook de wat grotere boodschap makkelijk opruimen.

Prima zakjes, snel geleverd

Prima zakjes, snel geleverd

Goede zakjes en snelle levering

Supersnelle service en goed hanteerbare poepzakjes

Weer blij met mijn bestelling

Goed product, snelle levering

Zakjes zijn stevig en voldoende groot Bestelling wordt snel geleverd

De rode zakjes gebruik ik al jaren tot volle tevredenheid. Bestellen via de site is eenvoudig en de bestelling wordt snel geleverd. Kortom Prima!

Zeer goede zware kwaliteit , perfecte grootte voor een newfoundlander kak..... Correcte prijs, spijtig van de verzendkosten. Vlugge service.

Rampeplan om poepzakjes te bestellen.

Geachte heer mevr/ Het bestellen van de poepzakjes heeft tot enige problemen geleid. De op de poepzakjes vermelde adres www.DepoDog.nl is onjuist om poepzakjes te bestellen. Na enkele telefoontjes bleek ik het adres www. Depogshop.com te moeten gebruiken. Het achteraf betalen bleek ook niet zonder problemen te kunnen. Ik ontving van DepoDog een factuur dat ik reeds betaald had. Na een telefoontje aan Depodog met de eerlijke melding dat ik een factuur ontving met de melding dat ik reeds betaald had welke op dat moment nog niet het geval was. Daarna ontving ik een factuur van Klarna met een Betalingskenmerk welke door de ING app niet als juist kenmerk werd aanvaard. Ik heb de factuur betaald overgemaakt naar Klarna met het order en factuurnr van DepoDog. Ik hoop dat eea nu correct wordt afgehandeld en daar mogelijk nog een melding van ontvang. Vriendelijke groeten rein Hazebroek.

Geachte meneer Hazebroek, Dank voor uw reactie en ik zal kort proberen uit te leggen waarom het bij uw bestelling niet lekker liep. Op de hondenpoepzakjes van DepoDog staat inderdaad depodog.nl. Dit komt omdat wij ook de zakjes leveren aan gemeenten, recreatieparken en campings etc. Sinds ongeveer 10 jaar leveren wij ook aan particulieren maar het is te duur/ingewikkeld om voor deze groep apart een andere bedrukking te voeren. Om deze reden staat dan ook op de website van DepoDog dat particulieren kunnen bestellen via depodogshop.com. Maar als iemand mij een mailtje stuurt dan sturen wij ook gewoon de zakjes toe en vervolgens de factuur. Dan de betaalwijze Klarna. Klarna is een soort makelaar tussen de klant en de leverancier. Wij betalen hiervoor per bestelling ongeveer 2 euro. Deze berekenen wij niet door aan de klant, wij zien dit als service. En hoe het werkt is als volgt; als u bestelt bij DepoDogshop en betaalt via Klarna dan wordt de bestelling betaald door Klarna en u krijgt een betaalverzoek van Klarna om deze aan Klarna te betalen. Dus niet rechtstreeks aan DepoDog. Omdat wij van alle bestellingen facturen sturen (dit zijn wij ook verplicht), kan ik mij voorstellen dat dit verwarrend is. Ik ga vanaf nu, beloofd!, een extra opmerking op de factuur zetten dat als de betaling via Klarna is gedaan, deze via Klarna moet worden betaald. Ik wens u veel fijne wandelingen toe en ik hoop dat u de hondenpoepzakjes van DepoDog prettig vindt Een heel fijn weekend, Joyce Huurman team DepoDog

Gewoon goed

Snelle verzending en goede kwaliteit!

Snelle en goede levering

Mijn 1ste ervaring is erg positief. Snelle en correcte levering.

Duidelijke site geen gedoe snel binnen gekregen

Snelle afhandeling bestellen

Zie boven, goed materiaal,prijs / kwaliteit is o.k

Vlotte levering

Prijs/kwaliteit is goed.

Snelle correcte levering

Super content

Snelle levering. Uitstekend product. Prijs is prima

Perfekte Kacktüten

Unsere 2.Bestellung! Leicht und groß genug um auch einen Knoten mit Männerhänden (-fingern) zu schaffen. Obwohl dünn und leicht kein Geruch. Für uns die Besten!

Wat problemen met aanmaken account

Daarom alleen bestelling als gast geplaatst en dat verliep vlekkeloos. Inmiddels binnengekregen en geheel volgens verwachting

bestellen is niet eenvoudig

Het is niet makkelijk om via de website als klant te bestellen . Als particulier wel.

Geachte meneer, mevrouw, De website waarop u een bestelling hebt gedaan is speciaal voor particuliere hondenbezitters. De recreatieparken, campings, gemeenten etc. worden doorverwezen naar onze zakelijke website www.depodog.com. Hier kunt u heel eenvoudig uw bestelling invullen via het bestelformulier of via een offerteaanvraag. Maar u kunt zelfs via 1 mailtje naar [email protected] uw artikelen doorgeven. Wij hebben al uw gegevens dus als u zelfs vertelt dat u 2 dozen wenst, dan weten wij welke dozen en het afleveradres. Mijn collega heeft met u contact opgenomen en u dit ook uitgelegd. Graag zien wij uw bestellingen voortaan via onze zakelijke website of direct via de mail. Uw negatieve beoordeling betreft dus niet het zakje maar de onduidelijkheid over het bestelproces, hopelijk heb ik die onduidelijkheid nu weggenomen. Ik wens u een fijn weekend, Joyce Huurman DepoDog

zéér goede poepzakjes

Ik gebruik Depodog poepzakjes al vele jaren. Met twee grote Berner Sennen echt wel nodig! Deze poepzakjes zijn lekker dik, scheuren niet en groot genoeg om zelfs een flinke mannenhand te omhullen. Met de 'handvaten' zijn ze ook gemakkelijk dicht te binden. Geeen geurtjes meer....Een goede en goedkope oplossing voor de hondenbezitter!

Levert op tijd en volgens afspraak

Zakjes bevallen uitstekend, groot genoeg (ik heb een aussie), fijne lange handvatten.

Het zakje is dik genoeg, de handvaten lang genoeg. Ideaal om dit klusje te klaren.

goede kwaliteit

Over DepoDogshop

DepoDog is de leverancier van het meest bekende en gebruikte hondenpoepzakje in Nederland. De poepzakjes zijn ontwikkeld samen met de gebruiker en voldoen aan de volgende kwaliteitseisen; Extra dik, groot genoeg, met hengsels, ondoorzichtig en makkelijk mee te nemen. Hondenpoepzakjes van DepoDog kunnen ook worden gebruikt in de hondenpoepbak van DepoDog of de zakjesdispenser DepoDog Junior. Hondenpoep opruimen wordt misschien nooit leuk maar met de zakjes van DepoDog heb je er minst last van. Samen houden wij de straten en parken hondenpoepvrij. Bedankt.