Beste kwaliteit

“Ik ben dol op mijn recente LASCANA-aankoop! De bh zit als gegoten en biedt precies de juiste ondersteuning. De kwaliteit is top en het ontwerp is zo elegant. Ik ben zeker een fan geworden van dit merk!”

Hoi Hale, Fijn dat je tevreden bent over de BH, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Leuke artikelen en makkelijk te vinden!

Ik krijg af en toe leuke kortingen bij Lascana!

Hoi Jeannette, Fijn om te horen dat je de korting die Lascana aanbiedt zo fijn vindt. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Fijne webwinkel

Grote keuze in badmode

Hoi Annet, Wat een fijne review, bedankt! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mijn favoriete merk!!

Altijd koop ik de jurken en bikini's van Lascana! Het is weer een genot als er nieuwe stofjes en modellen uitkomen. Stof blijft mooi, kleuren blijven mooi....ik kan niets anders zeggen dan ga voor je nieuwe garderobe naar Lascana!

Hoi Petra, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over Lascana. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Lascana heeft verrassende kleding die je nergens anders vindt.

Al jaren winkel ik in het voorjaar (online) bij Lascana. Er is altijd zoveel keuze! En wat ik heel belangrijk vind: de kleding die ik ontvang, komt helemaal overeen met de foto's en omschrijving op de website. De kwaliteit is over het algemeen echt goed en de pasvorm bevalt ook goed. Ik heb Lascana al aangeraden bij een aantal vriendinnen.

Hoi Manon, Wat een fijne review, bedankt! Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van OTTO

Mijn ervaring met Lascana is altijd meer dan goed!

Makkelijke site, snel geleverd, achteraf betalen...als dat nu eens door andere bedrijven ook zo gedaan zou worden...TOP

Hoi Tineke, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met Lascana, wij zijn ook blij met jou 😊. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mooie collectie

Duidelijke website en snel kunnen bestellen!

Hoi Katinka, Goed om te horen dat je graag op onze website besteld. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Geweldige producten. Kwaliteit!!!!

Prima website met prachtige kleding van hoogwaardige kwaliteit

Hoi Marina, Fijn dat je tevreden bent over onze website en kleding, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mooie kleding

Snel keuze kunnen maken en snel geleverd.

Hoi Carla, Het spijt ons dat je problemen het ondervonden met de korting code op je bestelling, dat was niet onze bedoeling. Ik neem contact met je op met een oplossing. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Leuke jurken met mooie materialen en snel besteld

Een aantal jurken uitgezocht voor het nieuwe zomerseizoen. Leuke frisse kleuren en luchtige materialen. Uitzoeken en bestellen gaat heel vlot.

Hoi Karin, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over lascana.nl. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Perfecte service en pasvorm

Altijd tevreden over materiaal, sevice, kwaliteit en pasvorm.

Hoi Carin, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Overzichtelijke site

Mooie, overzichtelijke site en snelle levering. Al een aantal keer iets besteld en nooit teleurgesteld.

Hoi Caroline, Wat een fijne review, bedankt! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Juiste pasvorm, materiaal. Van dit merk nooit iets hoeven terugsturen!

Hoi EPI, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Ik vind het een super fijn merk het zit mijn als een 2de huid!Echt blij MEEen altijd mooie dingen !

Hoi Esther, Goed om te horen dat je zo enthousiast bent over Lascana! Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Ik koop hier al jaren mijn badmode!

Mooie badmode en goede service. Ook geschikt voor de groter maten. Ik slaag altijd bij Lascana! Top!!!

Hoi Hanneke, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Al eerder gekocht en prima service

Al eerder gekocht en prima service

Hoi Margriet, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Lascana. We zien je graag snel terug. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Direct contact en alles goed geregeld!

Had heel snel contact en dingen worden direct geregeld. Fijn!

Hoi Anja, Fijn om te horen dat alles snel is geregeld. We zien je graag snel terug! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Elke bestelling wordt vlot en netjes afgehandeld.

Hoi Ellen, Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Fijn om thuis te passen

Hoi Paula, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je Lascana zo fijn vindt om te bestellen. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Leuke hippe items, fijne webshop

Wat een leuke kleding en strandmode! Fijne webshop, duidelijke afbeeldingen en goede en snelle service.

Hoi Sanne, Bedankt voor je leuke reactie! Fijn dat je zo blij bent met Lascana, wij zijn ook blij met jou 😊! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Dit is mijn merk !

Fijne breed onder de armen dus snijdt niet zo af....

Hoi José, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Je krijgt wat je besteld

Mooie kleding met juiste maten. Goede kwaliteit stof en netjes afgewerkt. Goede levering

Hallo Angelique, Fijn dat je zo tevreden bent, we zien je graag weer terug! Groeten, Germaine van Lascana

Super mooie mode!!

Lascana mode is helemaal top mooie kwaliteit altijd super tevreden!!

Hallo Sandra, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je zo blij bent met Lascana, wij zijn ook blij met jou :-) Groeten, Germaine van Lascana

Opgelost

Bericht ontvangen dat de 5,- alsnog teruggestort gaan worden. Netjes opgelost dus.

Hallo Marieke, Bedankt voor je review! Vervelend dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We willen dit graag met je oplossen. Neem contact met ons op door te mailen naar: [email protected]. Wil je je klantnummer en telefoonnummer noteren? Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Fijne producten

Al verschillende dingen besteld, fijne kwaliteit en goede pasvorm. Top!!

Hallo Elle, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.lascana.nl! Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA