Goede en snelle service en mooie produkten

Hoi Anita, Bedankt voor je mooie review. Groetjes, Monique van Lascana

leuke kleding

Het is leuk om bij jullie op de site te shoppen en de keuze is groot voor mij is het zeker een aanrader.

Hoi Lianne, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. We zien je graag weer terug op www.lascana.nl. Groetjes, Monique van Lascana

Ik heb wel al 8 verschillende Lascana badpakken gekocht en ze zitten allemaal heel fijn Kan steeds dezelfde maat bestellen want, de pasvorm wijkt niet af Heel blij mee

Hoi D. Prins, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je badpakken. Ik wens je veel zwemplezier. Groetjes, Monique van Lascana

Hele fijne site met mooie BH's

Al een tijdje op zoek naar goede, mooie BH's die te verkrijgen zijn met een kleine omtrekmaat (70). In winkels altijd moeilijk te vinden en hier ruime keuze aan mooie BH's!

Hoi Maud, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.lascana.nl! Groetjes, Monique van Lascana

Net een mooie bikini gekocht, ging snel eb makkelijk, daar houd ik van. Superwebshop!

Hoi Judith, Wat fijn om te lezen dat je blij bent met je nieuwe bikini. Ik wens je veel zwemplezier. Groetjes, Monique van Lascana

Ik ben benieuwd want ik ben een nieuwe klant

Ik ben nieuw en ben zeer benieuwd of de badkleding net zo mooi is in het echt als op de foto en ik hoop dat het past. Ik vind badkleding altijd zo moeilijk om online te kopen maar ik kon het toch niet laten, zo'n mooie printen en kleuren.

Beste Liesbeth, Wat een fijne review, bedankt! Wij vinden het fijn dat je het gaat proberen om bij LASCANA bad kleding te bestellen. Zoals je al aangeeft hoop je dat het zelfde is als hoe het op de website staat. Wij kunnen bevestigen dat het super mooi is. Wij wensen je heel veel plezier met de badkleding. Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Badkleding

Ziet er allemaal prachtig uit, daar kan je mee voor de dag komen op het strand: dank je wel

Beste mevrouw Nieuwegein, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊 Met vriendelijke groet Marjo van LASCANA

Makkelijke site met mooie producten

Beste Dicky, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Fantastische service

De site werkt heel prettig. Je vindt snel wat je zoekt en levering volgt binnen enkele dagen. Chapeau!

Hallo Carine, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊 Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Zeer goede ervaring . Altijd bij Lascana besteld.

Altijd alleen bij Lascana besteld. Vertrouw gevoel zonder problemen geleverd.

Hallo Lian, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊 Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Geweldige webshop

Ik heb al meerdere keren ondergoed en kleding besteld bij jullie en altijd naar tevredenheid. Kwaliteit is prima en ziet er in werkelijkheid echt zo uit.

Hoi Ilona, Super bedankt voor je fijne review! Hier worden wij helemaal blij van! Dankzij jou schijnt vandaag de zon :) Groetjes, Wesley van OTTO

Fijn en ruim online assortiment

Heerlijke online shop met mooi assortiment lingerie, bad- en slaapgoed, maar ook sportkleding. Kortom Lascana is veelzijdig in een mooie kwaliteit. Makkelijk kopen en nog makkelijker: thuis passen en als het dan toch nodig is: soepel retourneren. Kortom: Lascana kan niet beter

Hi Cobi, Super bedankt voor je fijne review! Blij om te lezen dat alles zo naar wens is! Jij blij, wij blijer blijst! Geniet van je aankopen :) Groetjes, Wesley van LASCANA

Goede service, tevreden klant

De klantenservice van Otto/Lascana is heel correct. De kwaliteit van de kleding is naar mijn zin, evenals de duidelijkheid van de maatvoering Al jaren tevreden klant...

Hoi Jeannette, Bedankt voor je leuke review! Fijn dat je al jaren zo blij met ons bent :) Op naar nog vele jaren er bij! Groetjes, Wesley van LASCANA/OTTO

Snelle service, mooie spullen

Mooi, gevarieerd aanbod, fijne kwaliteit, snel in huis

Hoi Anna, Bedankt voor je leuke review! Altijd goed om te lezen dat je zo blij bent! Dat maakt ons ook weer blij :) Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Goede kwaliteit voor mooie prijs

Als ik iets bestel ,heb ik bijna altijd snel in huis. Men heeft goede kwaliteit voor een leuke prijs

Hi Dita, Super bedankt voor je fijne review! We doen altijd ons best om je te verrassen! Groetjes, Wesley van LASCANA

Duidelijke website, veel keuze

Ik hou eigenlijk niet van online shoppen, maar deze site is prettig en duidelijk

Hoi Tanja, Bedankt voor je review! Super fijn dat wij dit voor elkaar krijgen! Hopelijk zien we je snel weer? Vriendelijke groetjes, Wesley van Lascana

Fantastisch!

De site is overzichtelijk en de service is geweldig!

Hi Marloes, Super bedankt voor de leuke review! Fijn dat alles zo bevalt :) Groetjes, Wesley van Lascana

kortingscode is weer eens onzin

Belachelijk dat de kortingscode niet werkt. Die is voor badmode en als je dan zwembroeken voor heren besteld dan voldoe je niet aan de voorwaarden. Super irritant. Doe dan niks.

Goedemorgen! Oeps? Graag komen we met je in contact! Zou je een mailtje willen sturen naar [email protected]? Dan kunnen we het samen oplossen. Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Unieke uitstraling, ook voor de niet ideale figuren.

Hey Colinda, Bedankt voor je leuke review! Wij vinden dat elk figuur een eigen charme heeft en dat mag gezien worden ;-) Geniet van je aankoop! Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Bestelling verliep soepel

Fijne website! Kijk uit naar mijn bestelling

Hoi Lotte, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Ben zeer tevreden met de bestellingen die ik heb gedaan. Geen problemen gehad met een pakketje terug sturen. Nette aflevering met geld retour,prima service.

Hoi Ria, Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

duidelijke website

makkelijk zoeken op de website, bestellen is duidelijk en keuze in betaalwijze ook.

Hoi Anja, Wat een fijne review, bedankt! Vriendelijke groet, Ahmet van LASCANA

Mooie kleding,snelle levering. TOP

Mooie kwaliteit, goede pasvorm en modieus. Snelle levering. Ben zeer tevreden.

Hoi Agnes, Wat een ontzettende leuke review! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Ahmet van LASCANA

Leuk shoppen

Altijd leuk shoppen. Vrolijke website altijd. Leuke kleding, soms een beetje te duur. Maar het neemt niet weg dat ik altijd ga neuzen in deze webshop als ik niks te doen heb of gewoon als ik iets leuks zoek... en.....ik koop dan altijd toch iets... hahah. Gezellig shoppen in m'n eentje.

Hi Astrid, Wat een ontzettende leuke review! Dankjewel! Normaal is in je eentje shoppen lang zo leuk niet dus we zijn heel blij met je compliment :D Wij zijn super blij met jou! Lieve groetjes, Wesley van LASCANA

Positief

Leuke en mooie kleding en goede kwaliteit

Hoi José, Super bedankt voor de fijne en positieve review! Veel plezier van je kleding gewenst! :) Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Bedrijfsgegevens

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg

088-4651465

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.