Prima spullen vind wèl bezorgkosten hoog

Mooi assortiment badpakken met grote maat cups.

Prachtig en goede service

"Victoria Secrets" waardige prachtige lingerie by Lascana!!

Persoonlijk vind ik dat je een goede service mag eisen, als een merk zich op de markt wil profileren. Helaas stoot ik daar nog wel eens mijn neus. Dus zo geïrriteerd als ik kan zijn (velen spreken zich niet uit), had ik het gehad met Hunkemöller en heb ca. 20 Bh's naar de kringloop gebracht en startte ik mijn zoektocht naar nieuwe mooie Bh's. Van Triumph, naar Nina von C (Dirndle), naar hele mooie goed passende en lekker zittende voorgevormde Lascana Bh's. De eerste Bh's waren de Nuance Multi strapless Bh's in poederkleur en zwart. Nog nooit heb ik mij zo comfortabel gevoeld in een strapless Bh. Geen enkele keer hoeven te corrigeren! En toch voor een schappelijke prijs. Nu bijna 1,5 jaar verder is mijn lade uitgebreid met tig Lascana Bh's, waardoor mijn lade bijna weer compleet is. Dat Lascana geaffilieerd is met Otto, verraste mij als lang bestaande client van Otto! Ik koop veelal alleen Bh's bij Lascana.

Mooie spullen

Korrecte afronding en goede kwaliteit

Great original models

Good quality-price, trendy models

Eindelijk mooie bh's gevonden in grote maten die betaalbaar zijn.

Na heel lang zoeken ben ik bij Lascana terecht gekomen. Hier zag ik mooie bh's die ook lekker zitten. Was echt blij want elders zag ik allemaal bh's die voor oudere dames zijn. Ik ben 35 jaar en wil er ook nog sexy eruit zien voor mijn man en dat kan met Lascana. Ik heb net weer besteld en het retourneren is ook makkelijk. Bijna nooit gedaan omdat ik weet welke maat ik moet hebben.

Zo goed die lingerie daar ook

Ze zitten heerlijk de minimizers bh enige zaak waar ik goede bhs Koop Dankuwel ook names mijn borsten Veel vrouwen kopen veel te klein of het zit gewoon niet echt lekker Ik raad ze elke vriendin van mij aan . TEVENS STEUN IK PINK RIBON OOK MIJN ZUS is pas overleden aan borstkanker Ook mijn.zus had deze bhtjes

Goede producten

Goede producten, snelle bezorging en fijne kortingen

Dik tevreden met mijn nieuwe nachtkleding

Mooie kwaliteit en vrolijke kleuren. Snelle verzending en duidelijke communicatie. Blij met mijn setje nachtkleding. Door de kortingsactie ook goed betaalbaar.

Mooie collectie ,ik wil altijd katoen goede keuze ,maar....... D.r er verschillende die ik graag zou willen ,maar duurt maanden en maanden. Dat is jammer ,ondanks dat toch blij.

De enige webshop die kon leveren wat ik nodig had.

Geweldig !!

Hallo allemaal, Alles bij Lascana is erg modieus met een super kwaliteit. Iedere keer kijk ik uit naar het bestelde item en nog nooit ben ik teleurgesteld geweest of het gaat om een pyama, rok, trui of jurk, het is gewoonweg genieten van alle complimenten die je krijgt over de kleding van Lascana. Mocht je twijfelen om te bestellen?? Gewoon doen !! Want als het toch niet helemaal is wat je had verwacht of het past niet, dan kun je het retour sturen en get eirdt allemaal keurig afgehandeld. Ik ben een erg tevreden klant.!!

Ideaal

Doordat ik de bikini’s vrij prijzig (maar geweldig) vind, is het ideaal om achteraf te kunnen betalen!

Mooie spullen!

Fantastische modellen!

Altijd perfect

De kwaliteit is altijd zoals het beschreven staat, snelle levering dus voor mij de beste keus en betrouwbaar

Prima gegaan erg vlot

Goed gelukt om mijn bestelling te doen prima gegaan

Eindelijk eens duidelijke taal

Eindelijk eens duidelijke taal

ik blijf hier bestellen, PRIMA

snelle levering, prima producten bestel hier altijd mijn pyjama, wil niets anders

Elegante artikelen voor de vrouw.

Als de reklame van Lascana voorbij komt, altijd even kijken. Zelf kan ik niet tegen synthetische artikelen maar er blijft nog genoeg over. Groetjes marianne

Prima overzicht,makkelijk vinden en bestellen.

Prima levering en goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Ik vind de app heel handig Duidelijk overzichterlijk en altijd de aanbieding meldingen krijgen Makkelijk achteraf betalen Goed overzicht van de rekeningen en retouren Mooi op tijd geleverd Goed verpakt Ben een heel tevreden klant Ga altijd zo door

Ik hou van de spullen van Lascana. Bikini’s nachtkleding alles. Leuke acties snelle levering!

Mooie materialen

Ben op zich heel tevreden, alleen jammer dat de maat BH die ik draag negen van de 10 keer niet op voorraad is. Ook jammer dat bij de bh sets er altijd een witte bij zit en dat het niet mogelijk is om twee van de zelfde kleur te bestellen

Erg duidelijk

Met een paar klikken is de bestelling afgerond, erg klantvriendelijk. Omschrijving van het artikel is duidelijk.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg