Top merk

Ik heb al diverse badpakken van Lascana, in verschillende modellen, omdat ze me erg goed bevallen. Mooi en fijn materiaal.

Hallo Ingrid, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Fantastische service

Prima service ook met retourneren en achteraf betalen

Hallo Petra, Leuk om deze reactie te lezen! Als je nog verbeter tips voor ons hebt, laat het weten! Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Koop graag bij Lascana !!!

UITSTEKEND !!!

Hallo Riet, Wat een fijne review, bedankt! Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Altijd super service

Altijd snelle levering en prachtige badkleding. Ik ben heel tevreden!

Hallo Lieselotte, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.lascana.nl! Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Ik ben zeer tevreden over Lascana bikini

Ik heb een bikini van Lascana gekocht goede pasvorm blijft mooi en zou iedereen aanraden er ook een te kopen. De bikinislip is Niet te klein maar zeker ook niet te groot

Hallo El, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Aantrekkelijk!

Voldoende keuze, goede beschrijving.

Hallo Els, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm. Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Alleen zonde dat je boven een bepaald bedrag toch verzendkosten moet betalen.

Hallo Anita, Bedankt voor je review. Voor het toesturen vragen we inderdaad verzendkosten. Het terugsturen gaat via een antwoordnummer en is dus altijd gratis. Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Enige website

Veel keuze en veel mogelijkheden

Hallo Suzanne, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊. Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Lascana is een grote WAUW!!!

Lascana is echt geweldig. Ik heb al aardig wat kleding stukken hangen in mijn kast. Mooie kleding voor een redelijke prijs. Ik heb nog heel veel in mijn wensen lijst staan. Elke keer wat. Sommige dingen ingezet voor een bruiloft in September. Kan maar vast staan. Ga zo door Lascana.... Met vriendelijk groet, Diane Smits

Hallo Diane, Bedankt dat je tijd hebt genomen om een review te schrijven. Leuk dat je al kleding hebt gekocht voor een bruiloft in september. Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Een mooi programma

De juiste stoffen voor mijn echtgenote

Hallo Maria. Fijn dat jij en je echtgenote tevreden zijn, we zien jullie graag weer terug op www.lascana.nl. Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

leuke kleding snelle levering

heel veel keuze

Beste Cesca, Bedankt voor je review. Vriendelijk groet, Monique van Lascana

Al meer besteld.

Al eerder besteld en alles was tot tevredenheid...mooi op tijd bezorgt . En een goed product waar voor je geld . Dus door fijne ervaring ook nog andere vriendinnen aanbevolen .

Hoi Janny, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent en dit je vriendinnen laat weten. We zien je graag snel terug. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Geweldige website!!!

Regelmatig bestel ik kleding, en het bevalt me uitstekend ! Past de kleding niet is het geen punt om deze retour te sturen. Verder een prima klantenservice!

Hoi DD, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We hopen je snel weer te zien op lascana.nl. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Prima kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm

Hoi Anita, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze collectie! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Goede smaak en origineel

Ik heb goede ervaringen met Lescana. Ze zijn origineel en er is zeer veel keuze. Wat wil je nog meer?

Hallo Beatrix, Bedankt voor je leuke reactie :-) Fijn dat je zo blij bent met Lascana, wij zijn ook blij met jou. Groeten, Germaine van Lascana

Snelle levering,... goede kwaliteit

Hoi Nicole, Bedankt voor je review over Lascana. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Natuurlijk materiaal

Ik vind het fijn om bij Lascana te kopen omdat deze webshop ook BH's in het assortiment heeft van katoen. BH's van polyamide kan ik niet dragen omdat ik allergisch ben voor dit materiaal. Bij bijvoorbeeld Hunkemöller kan ik niets vinden waar ik tegen kan, bij Lascana wel !

Hoi Marianne, Fijn om te horen dat de Bh's van Lascana zo goed bevallen. We zien je graag snel terug. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Als is zo als er het staat

Hoi Francien, Dank je wel voor je review. We hopen je snel weer terug te zien op onze site. Vriendelijke groet, Wilma van Lascana

Alles overzichtelijk

Alles over goed te overzien. En duidelijk.

Hallo Ria, Leuk om deze reactie te lezen! Als je nog verbeter tips voor ons hebt, laat het weten! Vriendelijke groet, Wilma van Lascana

Goed, leuke, en mooie kleding

Maaaaar ik vind het heel jammer dat je steeds verzendkosten moet betalen, want ik heb in 1 week tijd 3 bestelling gedaan en toch steeds verzendkosten moeten betalen.

Hoi Annie, We begrijpen dat het vervelend is als je steeds verzendkosten moet betalen. Wij adviseren je dan ook de artikelen in één bestelling te bestellen. We wensen je veel plezier met de artikelen. Vriendelijke groet, Wilma van Lascana

Goede kwaliteit en pasvorm

De keren dat ik bij LASCANA bestel heb ik nog geen enkele teleurstelling ondervonden. Ik ben een tevreden blije klant :)

Hoi Ankie, Wij zijn ook blij met een tevreden blije klant! Vriendelijke groet, Wilma van Lascana

Leuke online winkel, vooral de slaap kleding is top :) ruime keuze

Hallo Kim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.lascana.nl! Vriendelijke groet, Wilma van Lascana

Super leuke kleding

Altijd leuk om even leuke vrouwelijke kleding te shoppen

Hoi Miranda, Bedankt voor de mooie review. Heb je al een kijkje genomen bij onze Spring/Summer collectie? Vriendelijke groet, Wilma van Lascana

Super leuke kleding!!!

Trendy kleding, goede prijs/kwaliteit. Ik ben zeer tevreden

Hoi Linda, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm. Vriendelijke groet, Wilma van Lascana

Ga zeker vaker naar jullie site!

Op aanraden van een vriendin bij jullie gaan shoppen wat een relaxte ervaring was, een goeie keuze kunnen maken en de afhandeling ging erg makkelijk (heb wel eens andere ervaringen). Ben nu erg benieuwd naar mijn bestelling! Mvg Irma de Bruin

Hallo Irma, Bedankt voor de review! Wij hopen dat je nog lang met plezier bij ons winkelt. Vriendelijke groet, Wilma van Lascana