Een hele blije dochter

wat een goeie pasvorm hebben jullie bh's, mijn dochter was erg blij want de eerste paste al meteen.

Beste Marja, Wat fijn dat je een blije dochter hebt, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Mooie producten en snel in huis!

Top dat je het mag ruilen omdat niet alle maten vallen zoals je hoopt. Te veel mooie producten om uit te kunnen kiezen.

Beste Marion, Bedankt voor je mooie review. Vriendelijke groet, Monique van Lascana

goede pasvorm

Mooie pasvorm en toch vlot voor de wat oudere vrouw. Blij mee!

Beste Wendy, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Heerlijk zittende kleding

Ik had een aantal kledingstukken voor het eerst via deze site besteld en alles zit als gegoten. De kleuren zijn mooi en de stoffen zijn prettig. Ik ben er super blij mee!!

Beste Inge, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊 Vriendelijke groet, Monique van Lascana

prima pasvorm

mooi glad onder een t-shirt te dragen, jammer dat er alleen zwart en wit is.

Beste Joke, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Beste Henny, Wat een fijne review, bedankt! Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Ik shop alleen nog maar bij Lascana omdat dit op dit moment het beste bij mij past en ik de kleding super goed van kwaliteit vind

Beste Marianne, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Mooie producten

Hele mooie producten.

Beste Yvonne, Bedankt voor je mooie review. Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Duidelijke site. goede filters, mooi aanbod

Mooie artikelen, goede afhandeling qua levering ed

Beste Els, Wat een fijne review, bedankt! Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Charmant

Mooie lingerie die goed blijft zitten en een eventueel buikje charmant kan wegwerken. Groot assortiment met diverse materialen maar ook maten. Ben vooral gecharmeerd van de tops die ervoor zorgen dat je figuur er weer strak uit ziet.

Beste Els, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊 Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Erg mooi

Mooie lingerie die prettig draagt

Beste Lodie, Wat een fijne review, bedankt! Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Super fijne bh zit perfect

Beste Arda, We zijn blij dat je zo tevreden bent over je nieuwe lingerie. Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Leuke bikini's en handig dat je direct meerdere opties te zien krijgt.

Ik kan niet snel een goeie en leuke bikini vinden. Maar hier had ik mijn mandje in no-time vol! Wat ik heel handig vind, is dat je direct te zien krijgt welke broekjes bij een bepaald topje passen, of welke varianten er van datzelfde topje zijn.

Beste Silke, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met Lascana, wij zijn ook blij met jou 😊 Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Geweldig,meer als tevreden klant,heb het vriendinnen ook al aangeraden

Ik heb al zoveel padpakken bij Lascana gekocht,altijd krijg ik te horen,zo mooi,zo een mooie pasvorm,ben heel blij met jullie,koop nergens anders mijn badkleding,toppie, superthanks,mooie zomer

Beste Angelique, We zijn blij dat je zo tevreden bent over je badkleding. Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Beste C, Bedankt voor je mooie review. Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Perfect met alles

Ervaring is top

Hallo Mieke, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊. Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

In 1 woord goede en mooie kwaliteit

Hallo, Wat een fijne review, bedankt! Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Mooie badkleding

Mooie badkleding

Hallo Monique, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

gebruiksvriendelijke site en mooie producten

Ik orienteer mij eerst een beetje in de brochure en dan ga ik met de laptop aan de slag. Lekker scrollen door alle artikelen. Goeie hulpmiddelen voor het vaststellen van de maten en makkelijk in het mandje te deponeren en afrekenen. Er wordt netjes aangegeven als een artikel pas later leverbaar is. Kortom ik shop graag bij Lascana

Hallo Maria, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.lascana.nl! Met vriendelijke groeten, Mariette van LASCANA

Hele prettige service

Fijne website en goede service

Altijd leuke artikelen in de aanbieding

Prima !!

Hoi EHM, We zien je graag weer terug op lascana.nl. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mooi merk.

Fijne service en mooie kwaliteit!

Hoi Willeke, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Fijne site

Fijne badpakken,bestel al jaren. Fijn dat ze ook badpakken met grote cupmaten hebben.

Hoi Frela, Wat een fijne review! Bedankt hiervoor. Heel veel plezier met je badpakken. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mijn favoriete winkel

Jaaren lang ben ik klant van Lascana. Ik blijf by Lascana!

Hoi Irina, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Ben met alles wat ik besteld heb super blij!! Maten kloppen zoals beschreven dus deze bestelling ga ik ook weer met plezier dragen en tonen.

Hoi Esther, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de bestelde kleding. Veel plezier ervan. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana