Goed product

Iets wat dagelijks gebruikt wordt moet goed zitten!

Hoi Ine, Leuk om deze reactie te lezen! Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mooie kwaliteit.

Hoi Helma, Goed om te lezen dat je onze artikelen fijn vindt. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

altijd tevreden

al meerdere malen hier besteld en elke keer weer tevreden over de kwaliteit.

Hoi A, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mooie producten

Overzichtelijk en mooie kwaliteit artikelen

Hoi Sylvia, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de website en onze artikelen. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Snelle levering en prima kwaliteit

Hoi Sonja, Bedankt voor de mooie review! Vriendelijk groet, Wesley van Lascana

Bh's besteld mooie kwaliteit zit goed! Voel me sinds jaren weer sexy in mijn lingerie. Lang gezocht naar een goede bh. Ivm een grotere cup maat.

Hoi Jill, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met OTTO, wij zijn ook blij met jou 😊 Groetjes Wesley van Lascana

Prachtig aanbod beachwear!

Geweldige bad- en strandmode, moeilijk om te kiezen. Mode van nu, veel soorten en maten en onze bikini's zitten erg fijn.

Beste Simone, Wat een fijne review, bedankt! Vriendelijke groet, Wesley van Lascana

Super goed

Ja super goed

Hoi Carla, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen! Groetjes, Wesley van Lascana

Makkelijk besteling

Makkelijk om te bestelen, duidekijke omschrijving en foto's. Jammer dat bij sommige artikelen levertijd zeer lang is.

Hi Mal, Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. Vriendelijke groet, Wesley van Lascana

Fijne winkelervaring

Duidelijke website, mooie producten. Eerlijke prijzen!

Hoi Carla, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Groet, Wesley van Lascana

Leuke mode

Kwaliteit prijsverhouding is goed.

Hi Linda, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met Lascana, wij zijn ook blij met jou 😊 Groetjes, Wesley van Lascana

Ik heb de laatste jaren al mijn badpakken bij Lascana gekocht en ze zitten erg lekker , Ze blijven mooi , de kleur is ook altijd als op de foto's en de kleuren blijven ook mooi na het wassen. Hier een blije Lascana klant!

Hoi Martha, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.lascana.nl! Vriendelijke groetjes, Wesley van Lascana

Grandioos!

Ik bestel elk jaar voor de vakantie een nieuwe bikini bij Lascana. De mix en match bikini's zijn mijn favoriet omdat je dan kunt kiezen uit verschillende tops en broekjes. Zelf wil ik graag een "normaal" broekje omdat ik tenslotte geen jonge meid meer ben en ik graag de billen bedekt wil hebben:). De website is duidelijk, mooie foto's en het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Ik heb al meerdere keren besteld en het is nooit tegengevallen, vandaar mijn cijfer 10!

Hoi Jitske, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm. Vriendelijke groet, Wesley van Lascana

Heel uitgebreide, vrouwelijke en betaalbare collectie

Ben al jaren naar tevredenheid klant bij Lascana

Beste D.J., Wat een fijne review, bedankt! Groetjes, Wesley van Lascana

Geweldige bh's voor een leuke prijs!

Ik heb zelf een E cup, en dan is het lastig om een goede BH te vinden. Bij Lascana heb je ruime keuze, vriendelijke prijzen en een goede service! Ik blij, mijn borsten blij, en mijn portemonnee blij!!

Hoi Sandra, We zijn blij dat jij en je borsten zo tevreden zijn over onze BH's! Vriendelijke groetjes, Wesley van Lascana

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Een overzichtelijke website waar de gezochte artikelen makkelijk te vinden zijn. Regelmatig kortingsactie en dan is het helemaal de moeite waard om te bestellen

Hi Jos, Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. Groet, Wesley van Lascana

Prettig makkelijk overzichtelijk prima

Eindelijk gevonden wat ik zocht. Heel veel sites bekeken, maar nu pas bij jullie gevonden! Top.

Hallo Marianne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.lascana.nl! Vriendelijke Groetjes, Wesley van Lascana

Mooie kwaliteit badkleding

Al meerdere bikini's gehad van lascana en dit jaar een badpak. Erg tevreden. Kleur en kwaliteit blijven mooi.

Hi Maaike, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met Lascana, wij zijn ook blij met jou 😊 Groetjes, Wesley van Lascana

Zeer tevreden over mijn kleding die ik bij jullie heb gekocht.

Dat de bestelling goed en snel is geleverd. De pasvorm is uitstekend. Ben er heel blij mee!

Hoi Marielle, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm. Groet, Wesley van Lascana

Mooie kleding snel geleverd

Kleding heeft een fijne pasvorm en kwaliteit/prijsverhouding is uitstekend.

Hey Ida, Leuk om deze reactie te lezen! Als je nog verbeter tips voor ons hebt, laat het weten! Vriendelijke groetjes, Wesley van Lascana

Mooi vrouwvriendelijke stoffen

Ervaring met lingerie en nachtkleding. Ontzettend vrouwvriendelijke stoffen. Zacht en comfortabel in een mooi design

Hi Angela, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Groetjes, Wesley van Lascana

Geweldige pasvorm

Goede pasvorm, goed materiaal. Ook voor grotere cupmaten zeer geschikt!!!

Hoi Joke, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goed kan slagen op onze website. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mooi spul

Ben nooit teleurgesteld.

Hoi Cor, Wat een fijne review bedankt! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Top kwaliteit

Heb nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst. De 1e bestelling was een miscommunicatie want stond setje en bij het product aanklikken was het alleen de top. Maar de bandea top is wel super kwaliteit. Nu nog na jaren ziet het er mooi uit. 1 verbeter punt. Zou gratis leveren doen bij een hoog bedrag. Verders top kwaliteit en service.

Hoi Debby, Bedankt voor je feedback, we gaan dit doorzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Goed assortiment

Ik vind het assortiment dat ze bieden onwijs goed. Prachtige dingen. De bikini's zijn wel wat prijzig maar zo ontzettend mooi en er is genoeg keuze. Ben erg blij met deze site!

Hoi Tess, Wat fijn om te horen dat je ons assortiment zo fijn vindt. Wij zijn ook blij met jou! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Bedrijfsgegevens

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg

088-4651465

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.