Goede qualitie

Goede qualitie

Beste Dalma, Wat een fijne review, bedankt! Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Prachtig lingerie, pasvorm perfect, mooie afwerking, snelle levering

Beste Jolanta, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet Marjo van LASCANA

Goede kwaliteit

Beste Julia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! We zien je graag weer terug op www.LASCANA.nl! Met vriendelijke groet Marjo van LASCANA

Duidelijke site

Alle artikelen zijn goed te vinden. Bestelling plaatsen en daarna word je goed op de hoogte gehouden van de status bestelling. Fijn dat je ook achteraf kunt betalen.

Beste Karin, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊 Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

kwaliteit en prijs zijn echt goed

vooral de badmode van sunseeker spreekt mij erg aan. Niet alleen qua pasvorm maar ook de kwaliteit is erg goed.

Beste mevrouw, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Mooie kleding

Gemakkelijke en grote keus!

Beste mevrouw, meneer Nederweery Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Helemaal goed

Ben erg tevreden over de kwaliteit en levertijd. Altijd keus genoeg om iets leuks te vinden. Maten kloppen en als er iets is wordt je altijd netjes te woord gestaan.

Beste Marga, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊 Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

zeer tevreden

makkelijk en snel weltevreden

Beste mevrouw kampen, Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Leuke kleren

Ik slaag altijd met kopen, mooie kleren en ze zitten fijn. Kopen, betalen en op korte termijn leveren ze. En het retourbeleid, geen poespas, snel en gemakkelijk.

Beste mevrouw/ meneer, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊 Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Mooie duidelijke website

Ik bestel voor het eerst en ik heb het nog niet ontvangen, dus heel veel kan ik er nog niet van zeggen. Maar voor nu kan ik zeggen dat de website mooi is en duidelijk. Leuke welkomskorting meteen, dat is altijd leuk. Nu eerst adwachten totdat het binnen is.

Beste Sabine, -Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we enorm! Wij gaan er vanuit dat je straks ook heel tevreden bent over onze artikelen en zien je graag weer terug op www.LASCANA.nl! Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Goede kwaliteit lingerie en badmode tegen een schappelijke prijs

Beste Petra, Fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug! Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Vorig jaar óók deze bh's gekocht. Dragen heerlijk vandaar weer gekocht.

Beste Ria, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

3 x TOP

TOP voor kwaliteit, TOP voor modellen en TOP van prijs!

Beste Suzette, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Super website

Jaarlijks koop ik een nieuwe bikini. Zo stylvol en ze blijven mooi, zo kan ik elke keer afwisselen, zelfs met me vriendin koop ik dezelfde en gaan we op vakantie samen. Zo blij dat ik deze website via haar heb gevonden.

Beste mevrouw PS, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo blij bent met LASCANA, wij zijn ook blij met jou 😊 Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Altijd mooie producten en goede kwaliteit

Ik koop graag mijn producten bij Lascana, altijd van goede kwaliteit en een goede prijs. Ook altijd een snelle levering, een overzichtelijke website en een goed retourbeleid.

shirts

Lascana bied een grote diversiteit in shirts en niet alleen voor jonge mensen maar ook voor 65 plussers! Ik shop graag bij jullie.

Beste Karin, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Mooi en degelijk mode label

Ik koop sinds kort bij Lascana (ben wel al meer dan 20 jaar bekend met Otto). Op zoek naar mooie, maar bovenal goed zittende lingerie voor grote maten (D85 - E90) is Lascana een Heaven, Webshop duidelijk, Service goed, Account overzichtelijk, Redelijke, gemiddelde tot bovengemiddelde prijs (dat is echter een eigen keuze).

Beste mevrouw Marie-Antoinette, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Geweldig,snelle levering

Prima spullen

Beste Annemarie, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

een duidelijke prettige website

Een schitterende collectie badpakken en tankini's

Beste Nel, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Blij dat ik deze bh Nuance heb gevonden, zo'n heerlijk comfortabel zittende en overal onder passende bh, daar wil je er wel tien van hebben.

Beste mevrouw H, We zijn blij dat je zo tevreden bent over de bh Nuance het is niks zo belangrijk dat het prettig zit. We zien je graag weer terug op www.LASCANA.nl! Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Altijd leuke dingen en goede service

Altijd leuke kleding !

Beste Jem, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm. Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Leuke site !!

Leuke kleding !

Beste Ciska, Hartelijk dank voor deze feedback en je positieve review. We zien je graag weer terug op www.LASCANA.nl! Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Rare website

Ik probeerde een bikini, welke volgens de website voorradig is, in mijn winkelmandje te doen, maar dat lukte niet.

Beste mevrouw Koster, Fijn dat ik je net heb gesproken aan de telefoon. Zoals afgesproken stuur ik je hierbij een bevestiging over de gemaakte afspraken. - je wilt graag wachten op de bikini's die wel gelukt zijn om online te bestellen. Daar zijn wij heel blij mee dat dat wel geleukt is. - wil je alsnog de bikini bestellen die niet in het winkelmandje ging, dan horen wij dat uiteraard graag zodat wij je daarbij kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marjo van LASCANA

Chapeau

Getipt door een collega. Jullie site heerlijk overzichtelijk en vooral fijn dat je alle maten kan en mag combineren. Helemaal happy nu!

Hoi Marloes, Dat was een leuke tip van je collega! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Tot snel! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mooie kwaliteit snelle levering heel veel keus voor iedereen wat wils in de winkels kan ik niks vinden pasvorm niet goed bij Lascana is de pasvorm perfect

Hoi Sylvia, Bedankt voor deze mooie woorden, dat waarderen we enorm. We hopen je snel weer te zien! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg