Mijn levering duurde helaas iets langer dan verwacht door de coronacrisis op dit moment maar ik heb vandaag mijn pakketje ontvangen. Ik ben super tevreden over de producten die zijn binnen gekomen.

Pakketje wordt steeds niet afgeleverd

Had 2 zonnebrillen besteld, kreeg een track&trace code maar werd steeds vertraagd. Heb vervolgens contact met PostNL gehad, zij meldde dat het pakketje mogelijk verdwenen was of nog niet afgeleverd. Heb 2x gemaild naar de klantenservice met de vraag of het pakketje al bij PostNL ondertussen afgeleverd was, hier heb ik 2 standaard mails op terug gekregen. Tot het heden heb ik geen zonnebrillen mogen ontvangen. Ik wacht ondertussen al langer dan 2 weken.

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Nog steeds niets ontvangen

2 dingen besteld maar 1 goed de andere had een pas vorm voor iemand van 12

Andere shirt wel goed maar strak voor een xl heb normaal een L

Goede en snelle service

Ik heb ze een mail gestuurd dat mijn pakketje er niet was op de oorspronkelijke bezorgdatum. Ik kreeg snel een reactie dat het vertraging heeft.

geweldig

de site zag der echt heel leuk uit en alles stond der duidelijk het pakketje was perfect op tijd en ze hadden het leuk ingepakt daarna werd ik nog goed geinfomeerd dus was helemaal top

Hele goede en snelle service

Ik had een vraag over 2 jurkjes die dezelfde dag nog beantwoord is. Daarna heb ik de jurkjes besteld en kreeg ik ze de volgende dag al binnen. Erg blij mee!

Mooi jurkje & snel geleverd!

Super leuk jurkje besteld en hij kwam super snel binnen. Het is een mooie kwaliteit en hij zit heerlijk!

Helemaal top!

Super snelle levering, mooie kwaliteit, mega goede prijs. Helemaal blij.

Bestelling niet binnen gehad

Ik zit al een week op mijn bestelling te wachten. Ik krijg geen reactie via Instagram of Facebook.

Snelle levering en goede prijzen!

Besteld en bezorgt binnen een dag, ondanks dat veel websites langere levertijd hebben deze periode. Heb ik mijn bestelling volgens de beloofde levertijd ontvangen. Het past precies en is net als op de foto’s.

Goede kwaliteit, leuke vrolijke kleding

Bestelling kwam snel binnen en was de goede maat. Ook kwamen de plaatjes goed overeen met de daadwerkelijke producten. Tevreden!

Super mooi jurkjee

Super mooi strak suede jurkje gekocht in het zwart zit harstikke mooi in maatje s super blij mee 👍❤

Zeker een aanrader!

Hele leuke kleding voor een lage prijs. Mijn bestelling was binnen 2 dagen al binnen. Top service en zeker een aanrader om hier kleding te bestellen! :-)

Super kwaliteit en snelle levering!

Ik heb een hoodie gekocht van not your babe en de kwaliteit is super! Ben er erg blij mee!! De levering was ook goed en leuke acties op de website :)

Super goeie service

Super duidelijke website en informatie en super leuke hakken heb ik binnen gekregen!

heel goed

Kwam erg snel en super goede kwaliteit kleding en heel mooi.

Voor het eerst 3 jurkjes bij jullie besteld, wauw!! Ze vallen perfect en van top kwaliteit!!

Erg blij met het leopard jurkje! De gok gewaagt op de maat, omdat ik in verwachting ben maar hij past super! Super kwaliteit ook! Erg blij mee !

Super !

Jurkjes waren super mooi het rokje ook prachtig.

Niet super goed

Ik had woensdags een pakketje besteld en kreeg een mailtje dat mijn pakketje ontvangen was, vervolgens niks meer van gehoord, (geen verzendings of track and trace mail) terwijl er op de site staat dat je dit wel krijgt. Vervolgens heb ik woensdags mijn pakketje pas ontvangen en er stond op dat het meestal de volgende dag bezorgd wordt.

prima levering

ondanks coronacrisis toch nog een snelle levering

Mijn eerste bestelling gedaan bij Jasjehandtasje (en zeker niet de laatste ) Een super leuk trui deze past perfect en valt super mooi! Erg blij mee :)

Super snelle levering en top kwaliteit jurk!

Binnen 1 dag was mijn bestelling binnen, super leuke jurk voor een kleine geldbedrag ! Top service

Snelle, persoonlijke en kwalitatieve service!

Jasjehandtasje heeft een leuke unieke collectie met vaak genoeg leuke acties! Drie jurkjes besteld volgende dag in huis. Goed verpakt en de jurkjes kwamen er kwalitatief super uit. Ontzettend blij mee en mij zien jullie zeker terug in de webshop :) Groetjes Hannah