Goede producten en een snelle levering

Super blij met mijn twee nieuwe zonnebrillen, super kwaliteit en heel snel geleverd. Hier ga ik vaker bestellen.

Mijn ervaring is goed.

Goeie producten voor een niet al te dure prijs, goeie service en betaalbare verzendkosten.

Slechte brillen

Hele slechte 'goedkope' brillen. Wel snel bezorgd. Nadat ik dit bericht geplaatst heb, het bericht gekregen om dit bericht aan te passen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

de zonnebrillen zijn van goede kwaliteit en kwamen erg snel binnen

het enige minpuntje is dat ze (voor mij) iets wat te groot zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag na bestellen onmiddellijk ontvangen. Zeer tevreden.

Goede kwaliteit snelle levering

Leuke website

Mijn jurkje was er ontzettend snel en was in de sale!!! Ben er heel erg blij mee en kreeg veel complimenten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle reactie op vragen en mooie producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik had mijn bestelling gedaan op Dinsdag en kreeg mijn bestelling binnen op zaterdag. Dat ik vind ik al best snel. Ik kreeg alleen bijna geen mailtjes met de verwachte levertijd en dat vond ik wel jammer. Voor de rest ben ik tevreden over de producten die ik heb binnen gekregen ze waren niet beschadigt en waren goed ingepakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne brillen en goede service

Toen ik de bril kocht was het even de vraag wanneer ik de brillen kreeg. Heb een mail gestuurd en hier een uur later nog een reactie op gehad. Snelle en vriendelijke service. Ben ook erg tevreden met de kwaliteit van de brillen en ik gebruik ze veel!

Mooie artikelen

Ik heb 2 zonnenbrillen besteld en ga hier heel erg van genieten deze zomer heb ik zo het idee!

Duidelijke en fijne site

Ik vond de site duidelijk en werd met vragen goed geholpen.

Niet wat ik verwachte

De zonnebrillen zijn niet wat ik er van verwachte, maar zo heeft ieder zijn eigen smaakt natuurlijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helemaal prima, geen tegenvallers!

Ik kwam vaker op instagram en facebook advertenties van deze zonnebrillen tegen. Ze zagen er ontzettend leuk uit. Ik heb toen gelijk 2 zonnebrillen besteld; 1 voor mij, en 1 voor mijn moeder. (Ze vielen heel erg in de smaak en zitten zodra we de zon zien op ons hoofd!)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle bezorging.

Alles is goed en snel verzonden. Fijne bezorging leuke verpakking. Super fijn dat er schoonmaakdoekjes bij mijn zonnebrillen zitten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superleuke zonnebrillen en perfecte klantenservice!

Ik bestelde 2 zonnebril, hoorde er even niets van en stuurde een mail. Kreeg de dag erna onmiddellijk antwoord en heb de zonnebril een dag later al op men hoofd staan. Ik was een beetje ongeduldig...

Super mooie zonnebrillen!

Onwijs mooie zonnebrillen bij jasjehandtasje vandaag. Goede kwaliteit, snel geleverd en mooie prijs! Gewoon top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goede service.

Misschien de buitenkant van de verpakking iets leuker maken maar dit is zeker niet noodzakelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijk te bestellen, vriendelijk en behulpzame medewerkers via de mail!

De brillen zijn erg ruim en lijken op de foto’s van normaal formaat, uiteindelijk zag ik dat zelfs bij mijn vader de bril te ruim zat. En het is een vrouwen model. Ook een bevestiging mailtje met dat de bestelling onder weg is met track en tracé code zou handig zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering is snel. Producten worden goed omschreven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en zonnebrillen zijn erg stevig voor doe prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Meer foto’s bij zonnebrillen of afmetingen. Had twee zonnebrillen besteld en zijn zeer groot dus staan me totaal niet. Terwijl ik echt op zoek was naar cat eye zonnebrillen, men zus heeft er ook maar zijn zo super groot niet. + je kan zonnebrillen niet retouren dus nu ben ik er niets mee...

prijzen naar beneden

Over Jasjehandtasje