Geweldig!!

Echt top service! Vandaag besteld en volgende dag (ochtend) binnen! De maat van het jurkje zit als gegoten! En ze zijn overal uitverkocht, en jullie hadden de jurkjes nog.

Snelle levering, leuk shirtje !

Ik had het de volgende dag al in huis. Shirtje is erg mooi, ga zeker vaker bestellen 😊

Top kleren!

De kleding is van goede kwaliteit, snelle levering en de kleding zit zoals je het verwacht. Ik wist eerst niet wat ik er van moest verwachten maar ik ben fan !!

Leuke shirtjes

Leuke shirtjes van IT. Zitten fijn

Leuke kleding

Top en snel bezorgt

Top, niks op aan te merken

Alles netjes verlopen. Goede kwaliteit van het shirt. Helemaal happy

Super leuk T-shirt van goede kwaliteit!

Bij mij was de bestelling in eerste instantie een dag vertraagd, hier kreeg ik op tijd bericht van. Daarna netjes ontvangen en ik ben erg blij met het shirt. Comfortabel katoen, goede kwaliteit! Veel complimentjes gehad op het t-shirt. Ik ben er blij mee!

Super leuke webshop

Jasje handtasje vind ik een hele fijne webshop om online te shoppen. Ik heb een heel gaaf t-shirt gekocht voor een festival. Het shirt werd snel geleverd en was netjes ingepakt. Ik bestel hier zeker nog een keer!

ik ben zeer tervreden

zeer goed gehandeld

Perfect i love it

Goede kwaliteit, niet 1 x wassen en uitgelubberd. Niet duur Leuke acties En snelle service! Had een mailtje gedaan met een vraag en gelijk reactie terug Zo hoort het! 🥰

Slechte kwaliteit, enorm trage bezorging

Na twee weken uiteindelijk mijn bestelling ontvangen, omdat ze vakantie hadden. Dit stond tijdens het bestellen niet op de site, anders had ik er sowieso niet gekocht. Geen reactie op mijn eerste mail. Na één dag dragen zaten er al gaten in één van de shirts (geen jas aan gehad, geen riem). Wil mijn geld terug zonder dat ik er nog moeite voor hoef te doen, maar dat mag niet van de klantenservice. Jammer, want ze hebben onwijs leuk spul.

Goeie kwaliteit en de volgende dag al geleverd

Super tevreden! Voor de eerste keer besteld. Blijft altijd spannend. Netjes de volgende dag al in huis en ik werd per mail goed op de hoogte gehouden. Shirtjes zijn 100% katoen. Knap voor deze prijs. Ik kan niet wachten tot jullie de collectie gaan uitbreiden. Alleen al de vrolijk gekleurde zak waarin het bezorgd word maakt je dag een stuk leuker.

Super leuke kleren!

Ben super blij met me T-shirtjes! Ook voor een goede prijs. Zou er snel nog wat bestellen.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel naar bestelling thuisgestuurd.

Precies zoals op de foto én snel binnen

Mooie kwaliteit shirtjes en erg snel geleverd! Ben heel tevreden en zal zeker in de toekomst nog een keer wat bestellen.

Snelle levering en goed verpakt!

Ik had 2 zonnebrillen besteld en ze waren de volgende dag al in huis! Super blij mee!

27/7 2 t-shirts besteld. Vandaag 2 augustus nog steeds niet binnen.

Een week geleden 2 t-shirts besteld. Nog steeds niet binnen. Bij contact reageren ze niet.

Mooie producten, communicatie kan iets beter

De producten zijn in orde. Maar de communicatie van de klantendienst kan iets beter. Het is uiteindelijk wel opgelost. Maar het is niet erg leuk dat je als klant het gevoel krijgt dat ze u niet geloven, terwijl ik het nodige kon voorleggen dat ik mijn pakket niet ontvangen had. Na de communicatie met de klantendienst had ik liever mijn geld terug. Maar dit ging niet. Omdat de fout volgens hen bij Postnl lag en niet bij hen. Maar uiteindelijk is wel alles in orde gekomen.

Binnen twee dagen in huis super mooie brillen en goed verpakt!

Snelle service!

---

Goede snelle service

1 T-shirt besteld prijs-kwaliteitverhouding heel erg goed, en snelle service.

Ik heb 2 t-shirts besteld van een hele goede kwaliteit. Ik vond de actie geweldig namelijk 2 shirts voor €35,00. Een geweldige deal. Ik ben heel blij met de shirts en draag ze met plezier, ze zijn makkelijk te combineren.

De t-shirts zijn heel mooi en zitten heerlijk!