Mijn eerste bestelling gedaan bij Jasjehandtasje (en zeker niet de laatste ) Een super leuk trui deze past perfect en valt super mooi! Erg blij mee :)

Super snelle levering en top kwaliteit jurk!

Binnen 1 dag was mijn bestelling binnen, super leuke jurk voor een kleine geldbedrag ! Top service

Snelle, persoonlijke en kwalitatieve service!

Jasjehandtasje heeft een leuke unieke collectie met vaak genoeg leuke acties! Drie jurkjes besteld volgende dag in huis. Goed verpakt en de jurkjes kwamen er kwalitatief super uit. Ontzettend blij mee en mij zien jullie zeker terug in de webshop :) Groetjes Hannah

Snelle levering!! En goede kwaliteit

Zeker vaker shoppen bij jasjeshandtasje!

geweldig!

het bestellen ging gemakkelijk en de prijs kwaliteit verhouding is perfect! Super mooi jurkje en een hele fijne zachte trui binnengekregen. Ben er super blij mee!

Hartstikke prima!

Bestellen ging zeer gemakkelijk. Op tijd in huis en paste precies. Het was exact wat ik verwachtte. Top!

Super toffe trui en goede service

Super gave trui, lekker zacht. Goede, vriendelijke klantenservice.

Erg tevreden !

Het was een snelle levering, en de kleding ziet er super mooi uit en de maten kloppen. Erg blij mee!

Leuk, maar vaak niet mijn maat

Ik heb maat xs en nu past maat s ook wel, maar dat valt wel groot. Ze verkopen leuke dingen, en wat ik besteld had, zag eruit zoals beloofd, alleen was het te groot. Ik vind het jammer dat ze geen maat xs hebben

Een fijne, klantvriendelijke webshop.

Duidelijke foto’s van het product. Erg snelle levering; had mijn pakketje de volgende dag in huis. Maat valt goed en hippe kleding. Wel geven de glitters op mijn jurkje erg af, en dan vind ik €50,- een beetje prijzig.. ga nog wel vaker bestellen!

Bezorging ging mis

Pakketje kwam te laat , Mischien een idee om een telefoonnummer er bij te zetten van de zaak. Via de mail wel contact gehad, medewerkers hielpen ook goed met het vinden van mijn pakketje.

Levering was zeer snel en kleding zit goed en ziet mooi uit

Leuke sales prijzen nu. Mijn dochter is erg blij met haar kleren en dat voor een leuke prijs.

Helemaal super

Sale op de website dus dat betekend meteen bestellen. Leuke kleding van prima kwaliteit. De bestelling is makkelijk geplaatst en je wordt goed op de hoogte gehouden van wanneer je bestelling is geplaatst en wanneer je die binnen krijgt, heel fijn!

Snelle en goede service

Mijn jurkje kwam snel binnen en zag er goed uit! Ze hebben me goed op de hoogte gehouden van wanneer het binnen zou komen! Ik heb er al eerder bij besteld en ook die kledingstukken zijn top! Ga er zeker nog vaker bestellen

Top service, snelle verzending

Mooie kleding, was snel binnen en vind de webshop ook erg mooi

Super blij met de hoodie!

Super fijne hoodie! Snel ontvangen ook.

Trui gekocht

Leuke kleren en leuke prijzen. De verzendkosten maakt het kopen alleen veel minden leuk dat ik gelijk €5,00 euro erbij moet kopen, beetje jammer.

Leuke kleren voor een leuke prijs en snelle bezorging!! Wel een beetje dure verzendkosten

Super mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Erg leuke kleding voor een betaalbare prijs. Goede kwaliteit en mooie pasvorm!

Ik vond ik het een heel mooi product.

Ik had een jurkje besteld in een S (mijn normale maat). Hij paste precies en sloot goed aan. Ook vond ik het een fijne service die jasjehandtasje bood. Na een paar dagen was het al binnen!

Zoals verwachting

Snelle levering en de kledingstukken waren zoals verwachten, heel blij mee!

In de sale een mooie trui besteld, voldoet volledig aan mijn verwachtingen! Goede service, snel geleverd.

mooie jurkje

De jurkjes zijn allebei echt super leuk alleen waren bij maat m de mouwen een beetje kort terwijl ik best korte armen heb. Verder ben ik echt heel tevreden en ik ga ze zeker vaak aantrekken!!

Goede aankoop

Ik kende de site niet, voor het eerst wat besteld zit precies goed de maat en een goede kwaliteit ! :) heel blij mee. Ook erg snel geleverd

Helemaal prima

Jurkje gekocht. Was snel binnen en lijkt van goede kwaliteit. Mooie pasvorm, ik ben tevreden!