Niets op aan te merken

Mijn bestelling kwam zeer snel en in goede staat aan. Daarnaast vond ik de extra kortingscode een super leuke verrassing

Helaas was 1 zonnebril kapot en 1 veel te groot.

Snelle levering, helaas beide artikelen retour. Ik kon er niks mee

Ik ben super blij met mijn aankopen bij jullie! Ik had nog gemaild omdat ik geen tracking link kreeg en meteen 5 minuten later kreeg ik al antwoord. Helemaal super dus! Heel erg tevreden met de service, kwaliteit, aankopen en de leuke site. Heb het weekend heerlijk m’n verjaardag gevierd in een jurkje van jullie! :)

Perfect!

Leuke trui besteld. Past goed en snelle levering!! ;)

Goede ervaring

Voor het eerst wat gekocht goede ervaring top artikel alleen kreeg ik na me bestelling geen track en trace code. Daardoor kon ik niet me pakket volgen.

Heel erg fijn

Ik vond het een fijne samenwerking, maar had liever een track en trace gehad.

Waardeloos

Jas besteld voor 70,00 euro. Kwam dik een maand later dan beloofd. Maat L viel als een XS, waardoor de voering direct is gescheurd. Knopen lagen er ook direct vanaf, dus de jas kon ook niet meer dicht... echt waardeloos voor die prijs.

Ik heb er goede ervaringen mee. Ik had een jas in de pre order besteld. In de week dat het werd geleverd hadden zij een kortingscode op alle artikelen. Omdat ik ervan baalde dat mensen op hetzelfde moment de jas kregen maar wel met korting had ik ze gemaild. Ik heb de korting gekregen en dat werd netjes binnen een aantal dagen gestort. De jas is van goede kwaliteit.

WAARDELOOS

jas besteld, stond aangegeven dat het op maat viel. jas binnen veeeelste klein leek wel een xs. contact opgenomen en gevraagd of ik kon ruilen voor een L. kreeg ik een bot antwoord: nee ik doe niet aan ruilen verkoop de jas maar door dan kan je een nieuwe bestellen. naaaaahh bijdehand gatverdamme bestel hier nooit wat stelletje oplichters en nog bijdehand ook!!!!!!!

Geen goede ervaring

Kleding kwam veel te laat. Ze reageren alleen op mails als het hen uitkomt. Krijg ik eindelijk een track & trace code, is deze niet bekend bij DHL. Ik was bang dat ik m’n geld kwijt was, maar heb gelukkig het pakketje wel ontvangen. Ik ga hier nooit meer bestellen!!!

Slechtste service ooit!

Jas gekocht, maar mouwen veelste klein/krap. Paste er niet eens in met blote armen. Leek op een fabrieksfout. Na een bericht gestuurd te hebben dat ik mijn jas graag retour wilde sturen, bericht terug ontvangen met het verhaal dat dit niet kon vanwege sale. Er is niet eens op mijn opmerking over de fabrieksfout ingegaan. Daarnaast nog meerdere berichten gestuurd met het feit dat dit ze dit wettelijk verplicht zijn. Maar gewoon geen reactie meer.. nu zit ik zonder jas & ben ik 70 euro lichter. Nog nooit z’n slechte service meegemaakt. Wil mijn geld terug! . Echt een oplichters!! Koop hier GEEN kleding!

Zeer slecht en misleidend

Een winterjas besteld die bij het slanke model op de foto nauwsluitend zit en getailleerd. Maat S is de kleinste maat die er is dus koos ik de kleinste maat. Ik kreeg de jas binnen en het leek wel een l/xl. Totaal niet zoals op de foto, pas er 2 keer in zo groot. Ik wilde dit artikel terug sturen maar dit mocht niet omdat het een sale artikel was. Dit wordt helemaal niet vermeld onder het artikel als je besteld. Hier kom je pas achter als je opzoekt hoe je het artikel moet retouren. Wederom weer misleidend. Kreeg het advies de jas maar door te verkopen. Wat een service! Naar je 55 euro kun je fluiten.

Slechte service

Ik heb een bestelling geplaatst in de sale bij de omschrijving van dit product stond er als maat advies dat de jas op maat zou vallen bij twijfel een maat groter bestellen. Ik heb de jas een maat groter (L) gekocht helaas was de jas veel te klein normaal gesproken heb ik een M en de jas kwam ik niet eens in .. ik heb contact opgenomen via de mail dat ik de jas wilde terug sturen zij gaven als antwoord dat dit niet mogelijk was vanwege de sale hier heb ik op geantwoord dat ik het niet terecht vind omdat zij mij verkeerd hebben geadviseerd en ik recht heb op 14 dagen bedenktijd. Helaas hebben ze hier niet op geantwoord dit vind ik een hele slechte service!

Heel lang gewacht op mijn bestelling

Op 22 september bestelde ik de faux fur jas in het groen. Tijdens het bestellen stond er dat ik hem in week 43 zou ontvangen. Enige tijd later kreeg ik een e-mail dat de bestelling was vertraagd en dat de jas in week 46 bezorgd zou worden. Uiteindelijk kreeg ik de jas pas binnen in week 47. Ontzettend lang gewacht dus, en nu ik hem binnen heb blijken de mouwen veel te kort te zijn (terwijl ik dat normaal nooit heb bij kleding). Toen ik op de site van Jasjehandtasje een review wilde plaatsen zodat andere mensen weten dat de mouwen zo kort zijn, werd deze zonder pardon verwijderd. Tot slot moet je ook nog zelf de retourkosten betalen. Geen aanrader dus.

ZEER SLECHT

REAGEREN NIET OP MAILS. AF EN TOE OP INSTA. ALS ZE ZIN HEBBEN OF ZE BLOKKEN JE HOE ZIELIG IS DAT...SNAP OOK NIET WAAR ALLE GOEDE REVIEWS VANDAAN KOMEN. NOOIT HIER GAAN BESTELLEN!

Een zeer lange levertijd, tweemaal over de afgesproken levertijd heen.

Op 29 september een jas besteld, hier stond pre order bij en zou geleverd worden in de week van 24 oktober. In die week kreeg ik een mail dat de jas helaas niet geleverd kon worden dan. Dit zou in de week van 11 november worden. Uiteindelijk kreeg ik de jas op 21 november binnen. Al met al, ik dacht de kou voor te zijn met de jas maar helaas... Over het product zelf ben ik tevreden, een mooie jas en netjes verpakt.

Bestelling gedaan en geen reactie meer op mails

Heb 9 november een pre-order bestelling gedaan en via mail contact gehad. De jas zou eind vorige week binnen komen, maar vervolgens nog geen bericht gehad dat hij verzonden is. Nu de jas nog niet binnen en ook geen reactie meer op mijn mails.

Helaas voor mij onbetrouwbaar

Op 30 september een jas besteld. Tot 2 x toe bericht per mail ontvangen dat levering werd uitgesteld. Zou eind vorige week geleverd worden, maar niks ontvangen. Afgelopen maandag een mail met track and tracecode. In die mail staat dat bestelling daar op 1-1-2019 al geleverd zou zijn maar niks ontvangen. Zojuist DHL gebeld en krijg ik te horen dat de track and tracecode bij hun niet bekend is. Nu al meerdere mailtjes naar jasjehandtasje gestuurd, maar helaas zonder reactie :-(

Slecht

Een trui besteld die op voorraad was , geen melding over vertraging etc.... Het heeft 13 dagen geduurd eer het een keertje binnen was !! Ook op de wachtlijst voor een jas die 69 euro kostte , nog niks gehoord maar wel op de site gezien dat dezelfde jas nu opeens voor 99 euro staat !!!! Ben benieuwd hoe dat gaat , of de oude prijs of echt 30 euro meer moeten betalen Dsan helaas maar geen jas bestellen , want dat gaat me te ver Eens maar nooit meer , helaas

Slecht bedrijf die niet reageert!

Op 9 september een pre-order geplaatst voor een jas die in de week van 24 oktober geleverd zou worden. Op 23 oktober ontving ik een mail dat dit in de week van 4 november zou worden. Die hele week niks gehoord, ondertussen is het 12 november en ze reageren niet meer op mijn mails, en heb nog steeds geen jas! Hoe slecht!!

Bestelling nog steeds niet binnen

Pre order gedaan op jassen, deze zouden de week van 4 november binnen geleverd worden. Bestelling staat echter nog steeds op verwerken.

Geweldig!!

Echt top service! Vandaag besteld en volgende dag (ochtend) binnen! De maat van het jurkje zit als gegoten! En ze zijn overal uitverkocht, en jullie hadden de jurkjes nog.

Snelle levering, leuk shirtje !

Ik had het de volgende dag al in huis. Shirtje is erg mooi, ga zeker vaker bestellen 😊

Top kleren!

De kleding is van goede kwaliteit, snelle levering en de kleding zit zoals je het verwacht. Ik wist eerst niet wat ik er van moest verwachten maar ik ben fan !!

Leuke shirtjes

Leuke shirtjes van IT. Zitten fijn