Wat een oplichtersbende

Deze info krijg je standaard bij de RDW en de waarde die ik nodig had kan niet geven worden voor mijn motor. Ik zou er niet aan beginnen en ik zal op facebook een waarschuwing uitgeven om niet hiermee in zee te gaan. geld terug krijg je niet want je vind nergens een contact nummer. Het enige wat je zou kunnen doen is via de bank proberen de gegevens op te vragen of de eigenaar achterhalen van deze website op Whois.

Duidelijk rapport met punten

Duidelijk de APK historie in het rapport kunnen zien

Goed rapport

Handig rapport, kreeg iets te zien met het schadeverleden rapport wat de verkoper niet had aangegeven.

Alles handig in een rapportje

Direct het schadeverleden ondekt

Goed rapport, direct alle informatie

Eenvoudig het rapport besteld via iDeal en direct te zien

Waarde berekenen levert 0,- euro op

Rapport gekocht omdat ik de dagwaarde van mijn auto wil weten. Staat het rapport overal op 0,- euro. Waardeloos, het rapport kostte me 7,- euro (meer dan mijn auto waard is blijkbaar). Slechte service, want er staat 'niet goed geld terug' maar nergens op de site is te vinden hoe je dan je geld terug kunt vragen. Waag je hier niet aan!! Zonde van je geld.

ze laten je betalen voor leeg rapport

Ze zeggen gegevens te hebben, laten je betalen voor rapport en vervolgens staat in het rapport dat ze geen gegevens hebben. Oplichterij

Amsterdam

fijn geholpen met het kenteken rapport

super

slecht en misleidend

heb gevraagd om een waarde taxatie. NA betaling meteen een e-mail gehad, waarin staat dat er voor deze motor geen waarde bepaling kon worden toegepast. terwijl DAT nu JUIST is wat gevraagd wordt en waarvoor betaald wordt ! Tevens MOET je informatie openbaar maken over je prive gegevens anders kan je geen review achterlaten ! Bij de AVG gaat het er juist om dat je persoons gegevens VEILIG blijven, OOK als je een review plaatst. ( schending )

als het werkt, is het snel! maar het werkt niet!

Geachte heer/mevrouw, Jouw kentekenrapport voor XJ771X is klaar! Je kunt het rapport downloaden via onderstaande link: Kentekenrapport voor XJ771X Met vriendelijke groet, Kentekencheck.nu De link die ik gekregen heb is niet te openen, en geeft aan dat de pagina niet werkt

niet tevreden want kan bestand niet openen

Ik kan de PDF file niet openen en het rapport dus niet lezen

Slecht

Heb geld betaald om de dagwaarde te weten te komen is er geen informatie beschikbaar voor dagwaarde oftewel heb geld betaalt voor niks

Slecht

Ik vraag een waardebepaling op. Kost me vijf euro. Staat het niet in het rapport!! Waardeloos. Niet doen

Waardeloos

Heb via ideal betaald, kreeg een mail met de zogenaamde rapport er in. Maar is blanco, gewoon leeg geen rapport. Ben opgelicht!

Super, fijn en snel geholpen

Direct geholpen met een voertuig waar ik een aantal vragen over had

Pluspunten

Geconstateerd dat er schade aan de voorkant was met het schadeverleden rapport

Pluspunten

Goed taxatierapport, duidelijk de waardes gezien

Pluspunten

Goed rapport & fijn geholpen met aantal vragen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik vroeg een eigenaarcheck op, maar ik weet nu nog niet wie de eigenaar is. Voor 5 euro is dit dus een beetje diefstal.