Oplichterij, niet doen

18 euro betaald voor een rapport met info wat ik bijna allemaal gewoon op internet kan vinden. Dat waarvoor ik betaald heb krijg je de melding dat zij er ook niks over kunnen vinden. Erg slecht, niet doen.

Pure oplichterij

Heb betaald voor opvragen van de schaderapport en meldcode. Krijg een pdf bestand geleverd waar deze gegevens niet op staan.

Deze gasten zijn oplichters

Kilometerrapport aangeschaft, blijkt dus alleen in te staan of de stand logisch is of niet. Is gewoon gratis op te halen bij ovi.rdw.nl. 6 euro betaald voor reeds beschikbare informatie. Verwachtte een gedetailleerd rapport met alle kilometerregistraties van de historie van de auto. Zeer teleurgesteld in kentekencheck.nu.

Echt heel erg slecht

Heb een rapport betaald van 7 euro waarin mij beloofd werd de taxatiewaarde van een voertuig te zien zou krijgen. In het rapport was dat gedeelte niet eens opgenomen en kreeg ik een voorbeeldpagina te zien. Wat een grap. Waarschuwing: vraag hier geen rapport aan. Je betaalt voor iets wat je ook gewoon op de RDW site kunt vinden. Reageren niet op mails, kan geen contact worden gezocht. Site werkt niet meer, kan geen contact opnemen. Oplichterij als je het mij vraagt. Skippen dus.

Pure oplichting

7 euro betaald voor een waardebepaling en dan een rapport krijgen waar in staat dat er voor dit voertuig geen waarde informatie gevonden is. Schandalig dat ze daar nog geld voor durven te vragen. Wat mij betreft is dit pure oplichting!!!!!

slecht, oplichterij

Hun hele rapport kan je gewoon gratisbij de rdw ovi opvragen. Ze zeggen dat zij achter de meldcode en chassisnummer kunnen komen, maar dat kunnen zij niet. 12,95 zomaar weggegooid. Laat je niet voor de gek houden door deze mensen. Oplichters. Hun informatie vind je gratis op het internet. En hun zijn niet bereikbaar per telefoon.

"Niet beschikbaar"

Rapport Chassisnummer en meldcode aangeschaft de waarde hiervan was niet beschikbaar. Waarom geven ze de optie dit rapport aan te schafen als er geen gegevens beschikbaar zijn? Ik raad aan hier lekker niets te kopen en je gegevens gewoon bij het RDW op te vragen.

Klote

Waardeloze site ik betaal 5 euro voor een eigenaren check rapport krijg ik het rapport binnen geen eigenaren bekend ???? En je kunt niet terug mailen want die mail komt terug dus weg 5 euro het ging over kenteken mf 69 gl mocht iemand dit op zijn fatsoen willen trekken

Wat een oplichtersbende

Deze info krijg je standaard bij de RDW en de waarde die ik nodig had kan niet geven worden voor mijn motor. Ik zou er niet aan beginnen en ik zal op facebook een waarschuwing uitgeven om niet hiermee in zee te gaan. geld terug krijg je niet want je vind nergens een contact nummer. Het enige wat je zou kunnen doen is via de bank proberen de gegevens op te vragen of de eigenaar achterhalen van deze website op Whois.

Duidelijk rapport met punten

Duidelijk de APK historie in het rapport kunnen zien

Goed rapport

Handig rapport, kreeg iets te zien met het schadeverleden rapport wat de verkoper niet had aangegeven.

Alles handig in een rapportje

Direct het schadeverleden ondekt

Goed rapport, direct alle informatie

Eenvoudig het rapport besteld via iDeal en direct te zien

Waarde berekenen levert 0,- euro op

Rapport gekocht omdat ik de dagwaarde van mijn auto wil weten. Staat het rapport overal op 0,- euro. Waardeloos, het rapport kostte me 7,- euro (meer dan mijn auto waard is blijkbaar). Slechte service, want er staat 'niet goed geld terug' maar nergens op de site is te vinden hoe je dan je geld terug kunt vragen. Waag je hier niet aan!! Zonde van je geld.

ze laten je betalen voor leeg rapport

Ze zeggen gegevens te hebben, laten je betalen voor rapport en vervolgens staat in het rapport dat ze geen gegevens hebben. Oplichterij

Amsterdam

fijn geholpen met het kenteken rapport

super

slecht en misleidend

heb gevraagd om een waarde taxatie. NA betaling meteen een e-mail gehad, waarin staat dat er voor deze motor geen waarde bepaling kon worden toegepast. terwijl DAT nu JUIST is wat gevraagd wordt en waarvoor betaald wordt ! Tevens MOET je informatie openbaar maken over je prive gegevens anders kan je geen review achterlaten ! Bij de AVG gaat het er juist om dat je persoons gegevens VEILIG blijven, OOK als je een review plaatst. ( schending )

als het werkt, is het snel! maar het werkt niet!

Geachte heer/mevrouw, Jouw kentekenrapport voor XJ771X is klaar! Je kunt het rapport downloaden via onderstaande link: Kentekenrapport voor XJ771X Met vriendelijke groet, Kentekencheck.nu De link die ik gekregen heb is niet te openen, en geeft aan dat de pagina niet werkt

niet tevreden want kan bestand niet openen

Ik kan de PDF file niet openen en het rapport dus niet lezen

Slecht

Heb geld betaald om de dagwaarde te weten te komen is er geen informatie beschikbaar voor dagwaarde oftewel heb geld betaalt voor niks

Slecht

Ik vraag een waardebepaling op. Kost me vijf euro. Staat het niet in het rapport!! Waardeloos. Niet doen

Waardeloos

Heb via ideal betaald, kreeg een mail met de zogenaamde rapport er in. Maar is blanco, gewoon leeg geen rapport. Ben opgelicht!

Super, fijn en snel geholpen

Direct geholpen met een voertuig waar ik een aantal vragen over had

perfect, zeker aan te bevelen