Pluspunten

Geconstateerd dat er schade aan de voorkant was met het schadeverleden rapport

Pluspunten

Goed taxatierapport, duidelijk de waardes gezien

Pluspunten

Goed rapport & fijn geholpen met aantal vragen

Pluspunten

Ik vroeg een eigenaarcheck op, maar ik weet nu nog niet wie de eigenaar is. Voor 5 euro is dit dus een beetje diefstal.

Pluspunten

Gevonden wat ik nodig had, voorkomt weer wat problemen

Pluspunten

Super, snel geholpen met goed rapport

Paypal aanbieden als betaalmethode

Pluspunten

Goed rapport met duidelijke inzichten, lekker makkelijk en snel

Ga zo door, prima

Pluspunten

Prima service. Bedankt!

Pluspunten

Direct rapport binnen met leuke inzichten van de historie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bieden bij niet geleverde diensten direkt aan bedrag retour te storten.

6€ betaald voor de kilometercheck en deze wordt niet geleverd! Hoe krijg ik mijn geld terug? Laat betalen na geleverde diensten.

Bedankt voor uw feedback. Helaas komt het voor dat bij sommige kentekens geen data bekend is bij organisaties, waardoor het dus leeg blijft. Dit komt voor bij een aantal voertuigsoorten en met name oudere voertuigen. Daarom bieden wij ook altijd direct het bedrag retour wanneer dit gebeurd. Onze excuses voor dit ongemak. Als u een mail stuurt, heeft u altijd uw geld snel retour. Dit mag naar [email protected]

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Houd je aan je disclaimer en stort het geld terug als je de vraag niet kunt beantwoorden

zeer slecht, onaanvaardbaar

Bedankt voor uw feedback. Helaas komt het voor dat bij sommige kentekens geen waarde bekend is bij organisaties, waardoor het dus leeg blijft. Dit komt voor bij een aantal voertuigsoorten en met name oudere voertuigen. Daarom bieden wij ook altijd direct het bedrag retour wanneer dit gebeurd. Onze excuses voor dit ongemak. Als u een mail stuurt, heeft u uw geld snel retour. Wij reageren altijd binnen 24 uur.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geven de indruk te weten wat de km stand is, dat weten ze dus niet.

Niet liegen