Leugenaars

k bestelde een Samsung-tv en na betaling kreeg ik te horen dat ze deze niet meer op voorraad hadden. Sindsdien probeer ik mijn geld terug te krijgen. Ik heb meer dan 20 keer met hun klantenservice gesproken (als ik er doorheen kon komen! Wat op zich al een moeilijke klus is). Moet meer dan 30 e-mails hebben geschreven waarin TV Reus antwoordt, het zal onmiddellijk worden afgehandeld. Nog steeds aan het wachten en bijna 7 weken later. Vreselijk! Vertrouw ze niet! JP de Jong

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede ervaring bij tv reus met snelle levering, en een tv met prachtig beeld!

Een eerlijke prijs en een snelle levering.

De TV die we hebben besteld was bij andere aanbieders een stuk prijziger. Toen we de TV besteld hadden in de avond, stond hij 2 dagen later voor de deur. In de toekomst komen wij zeker terug bij TVreus!

Runnn away

Ze kennen niet het verschil tussen een vestigingseenheid adres en hoofdzeteladres ... ze willen niet leveren aan onze winkel ... maar enkel naar onze hoofdzetel die natuurlijk tijdens de feesten gesloten zijn ! wij hebben alles opgestuurd als bewijs maar geen enkele moeite ! wat spijtig en helemaal niet professioneel ! geen aanrader dus ! bestel hier zeker niet !

prima behandeld

website is overzichtelijk, product is zoals afgebeeld, snelle levering en goed geïnformeerd

De goedkoopste keus en keurige levering volgens afspraak

TVreus was de scherpste aanbieder van de Samsung Frame 50" (2022). De levering was volgens afspraak de volgende dag en verliep goed. Ik ben blij met de service!

De goedkoopste keus en keurige levering volgens afspraak

Beste prijs, goede communicatie en snelle levering!

Snel en goed maar geen reactie op klantenservice

Heb een Freestyle projector van Samsung gekocht maar had moeite om hem aan te krijgen. Heb naar de klantenservice geschreven en ondertussen meer dan een week later geen reactie. Heb de projector uiteindelijk wel aangekregen na veel prutsen. Goed kwaliteit en was goedkoper dan andere websites. Al bij al tevreden van product

Prima prijs en nette afhandeling

De prijs voor de koelkast die wij kocht was nergens beter! Helaas ging het mis met de aangevraagde leverdatum, maar dat was een aantal dagen later netjes opgelost.

Snel, goed en goedkoop

Hele snelle levering. Beste prijs.

Goede prijs kwaliteit