Runnn away

Ze kennen niet het verschil tussen een vestigingseenheid adres en hoofdzeteladres ... ze willen niet leveren aan onze winkel ... maar enkel naar onze hoofdzetel die natuurlijk tijdens de feesten gesloten zijn ! wij hebben alles opgestuurd als bewijs maar geen enkele moeite ! wat spijtig en helemaal niet professioneel ! geen aanrader dus ! bestel hier zeker niet !

Absoluut geen zaken doen met deze oplichters!

Absoluut geen zaken mee doen! Ze liegen je voor aan de telefoon. Artikel besteld en betaald (beamer - 3800EUR) en krijg hier conformatie van en is afgeschreven van mijn rekening. 2 dagen later word ik gebeld dat de betaling niet is gelukt (vreemd maar kan) echter is het wel afgeschreven mijn mijn rekening: de bestelling word geannuleerd met de vraag of ik hem opnieuw wil bestellen. Ga ik vervolgens kijken is de prijs 4999EUR (!!), morgen leverbaar. Vervolgens bel ik terug dat ik hem steeds wil kopen maar niet tegen deze verhoogde prijs. Krijg je heel smoesjes verhaal, dat hij nu opeens niet op voorraad leverbaar is, terwijl de site staat morgen leverbaar.. Zegt mevrouw van de klantenservice dat de voorraad niet is aangepast (maar ze kunnen wel de prijs aanpassen, zeer vreemd). Daarnaast staat hij nog steeds als volgende dag leverbaar.. Het ene smoesje onderuit halen komen ze met andere smoesjes. Heel vies spelletje word hier gespeeld door TVReus. Absoluut vermijden!

Wat een drama. Koop hier niks!

Wat een drama. Tv werd volgende dag niet geleverd omdat beiden bezorgbusjes stuk waren. Toen heb ik aangegeven dat ik de tv niet meer wilde. TVReus zou de bestelling annuleren en crediteren. Vervolgens krijg ik melding dat de tv verstuurd ging worden. Toen nogmaals gebeld en gemaild om de zending tegen te houden. Maar dit is niet gedaan. Ik heb de zending geweigerd en is vervolgens retour bij TVReus gekomen. Ze beweren dat ze de tv niet retour hebben ontvangen, tracking geeft aan van wel. Ze beloven nu al weken om te crediteren maar ze voeren het niet uit. Inmiddels Visa ingeschakeld. Rechtsbijstand en politie is de volgende stap. Zonde dat het zo moet. Nog nooit zo’n slechte webshop meegemaakt. Bestel hier dus niks. Het kost je een hoop stress en tijd.

Oplichting

Koelkast besteld, 0 levering op aangegeven dag. En 0 communicatie. Gelukkig nog niet betaald, maar andere reviews liegen er niet om. Zelfde truc, krijg morgen vast een aanbieding voor alternatief slechter model.

Tvreus bedreigd klanten na slechte review

Inmiddels weer 10 dagen verder en nog altijd heb ik mijn bedrag van €1189,00 niet terug van TVreus. Deze oplichting speelt al vanaf 28 mei!! Nadat ik een laatste email had gestuurd (op advies van juridische loket) kreeg ik een email terug van tvreus. Of ik op het meegestuurd document wil aangeven of ik mijn bestelde tv had ontvangen of niet. Niet dat ik dit al eens eerder had gedaan, maar natuurlijk wil ik dat. Dezelfde dag ingevuld en terug gestuurd. Kort erop werd ik door tvreus gebeld. Ze willen tot een oplossing komen. Nou ja zeg, hoera! Daar vraag ik al heel lang om. De man aan de lijn vond het wel erg vervelend dat ik tvreus steeds negatief benoem in reviews. Wanneer ik de reviews had verwijderd, zouden ze snel het geld terugstorten. Eerst dacht ik dat ik het niet goed had gehoord. Vroeg daarom of hij mij nu bedreigde met dit eerst verwijderen en dan pas mijn geld terug? Melde ook dat ik dit en vorige gesprekken had opgenomen. Dit voor een eventueel juridisch vervolg. Ik had het niet goed begrepen zei de man. Het geld wordt sowieso terug gestort. Toen ik later het telefoongesprek terugluisterde, hoorde ik toch echt wat ik de eerste keer ook al meende te horen; De bedreiging dat ik eerst de reviews moest verwijderen en hierna pas mijn geld retour krijg. Deze opmerking gaat vast een vervolg krijgen. Ze durven wel ver te gaan. Des te meer reden voor mij, om opnieuw een waarschuwing tegeven aan mensen die overwegen een tv te gaan kopen bij dit bedrijf. Hoor of zie je de naam Tvreus, rennen!! Tot aan de datum dat een juridische procedure is gestopt zal ik blijven waarschuwen voor de manier waarop tvreus zaken doet en klanten oplicht.

Levert niet wat het verkoopt! Misleiding!

TVreus zet bewust zaken te koop op hun website die ze achteraf niet of nooit op voorraad hebben of nooit kunnen leveren aan een scherpe prijs, enkel en alleen om te misleiden want ze laten deze dan ook bewust op voorraad geleverd binnen 24u staan op hun website ondanks vele klachten. Ik bestelde en betaalde 1019€ voor een Samsung Amerikaanse koelkast type RS68A8832S9/EF die meer dan 500€ duurder te koop stond bij Coolblue. Deze bestelde ik wegens de gewenste opties van dit specifiek type en vooral wegens energieklasse D voor een lager verbruik. De dag van levering begint het al, krijg ik telefoon dat ze het bestelde toestel niet op voorraad hebben en ze als alternatief, tegen dezelfde prijs de Samsung RS68A8830S9 kunnen leveren die zogezegd exact hetzelfde toestel is volgens hun. Ik had al mijn huiswerk gemaakt en wist dat dit type een goedkoper model is van een nadeligere energieklasse F en jaarlijks 114Kwh meer verbruikt, vandaar dit toestel ook goedkoper en minder voordelig is dan wat ik besteld had. Mocht het nog uit onwetendheid zijn zou ik het nog enigzins begrijpen, maar gezien ik hier en op Trustpilot exact hetzelfde verhaal van verschillende bedrogen klanten met dit type koelkast lees dat TVreus niet levert en stiekem een goedkoper type probeert te slijten aan hun klanten, nijgt dit naar bewuste klantmisleiding waar ze maar al te goed van op de hoogte zijn en na mijn uitleg via mail naar het verschil in deze types, bieden ze NOG STEEDS de Samsung RS68A8832S9/EF op voorraad te koop aan op hun website! Dit nadat ze mij vertelden dat deze niet meer op voorraad bestelbaar komt. De vorige klacht waar de klant pas na levering het ander type had opgemerkt en ze bijgevolg na veel zeuren de koelkast weer zijn gaan ophalen dateert al van december 2021, dus al zeker zolang is deze koelkast al niet meer leverbaar bij hun, maar verkopen ze die zogezegd nog altijd tot op vandaag. Gelukkig besteld met Visa zodat ik vlot en zeker een terugbetaling kon eisen. Nooit meer!

Slecht

ik heb een tijdje een tv besteld waarna binnen twee dagen geannuleerd. wij zijn nu inmiddels meer als twee weken verder en mijn geld nog steeds niet gehad wordt elke keer voorgelogen dat het vandaag of morgen op mijn rekening staat wat nog steeds niet is gebeurd. dit is een zeer slecht bedrijf

Tv snel stuk en geen duidelijke oplossing

Beste, Wij kochten een tv aan eind november van 1239euro. Geld genoeg dus. Tv pas in gebruik van begin januari. Midden januari, dus nog geen twee weken in gebruik, al stuk. Tvreus verwijst ons door naar Samsung. Samsung gebeld, hun reparatiedienst servilux kunnen het niet repareren want hebben de juiste onderdelen niet. Gevolg Samsung zegt dat ze tvreus gaan op de vingers wijzen want zij kunnen hun reparatieservice niet langs laten komen aangezien tvreus het toestel in het buitenland heeft ingekocht. Ze vinden dat tvreus dus een oplossing moet bieden. Tvreus contacteert hun zogezegde reparatiedienst, servinter te hasselt. Dus ik opzoekwerk doen. Blijkt servinter de oude naam van servilux te zijn, dus de zelfde reparatiedienst. Wij dus die reparatiedienst bellen. Zegt de reparatiedienst dat ze inderdaad niks kunnen betekenen voor ons want ze hebben geen onderdelen aangezien de tv uit het buitenland komt en dat tvreus een andere oplossing zal moeten geven. Maar ondertussen geen duidelijke oplossing. Een pingpongspel. Wij hebben het gevoel dat tvreus het van zich af schuift. Advocaat van test-aankoop, consumentenbond, is gecontacteerd aangezien we geen duidelijke oplossing krijgen van tvreus. Ze gaan ook andere Vlamingen contacteren die een slechte ervaring hebben met tvreus. Dus wie zich geroepen voelt kan een klacht indienen op test-aankoop.be want samen staan we sterk. Daarnaast staat anders duidelijk op de site van tvreus dat de ondernemer verantwoordelijk is voor de producten die hij verkoopt. Neem dan ook uw verantwoordelijkheid tvreus. Liefst geld terug want wij hebben er stilaan genoeg van. Mvg, Een ontevreden klant Ginger

Slechte service

We hebben 3 jaar garantie op de samsung eu55ru8000 die we besteld hadden nu blijkt dat we zijn besodemieterd en een Hongaars model geleverd gekregen hebben eu55ru8002 ik wil gewoon dat tv reus ons een ander gelijkwaardig model leveren of ons geld terug mensen koop daar niets

WEES GEWAARSCHUW!! BESTEL HIER NIET

De ellende begon al bij de bezorging.. Ik zou de volgende dag tussen 9.00 en 21.00 (lijken mij wel erg brede levertijden) mijn TV ontvangen. Deze werd niet op de dag geleverd dus de dag erna een mail gestuurd waar mijn TV was. Ik had namelijk wel een verzendbewijs gekregen. Antwoord: de bezorger was hem vergeten in te laden dus morgen zou ik hem echt krijgen. Op mijn aandringen kreeg ik een specifiekere tijd (ik kan niet van 9.00 t/m 21.00 thuis zitten wachten), namelijk tussen 12.00 en 14.00. Op die dag gingen de uren voorbij en voorbij en uiteindelijk werd mijn TV om 21.45!! Bezorgd. Prima, veel gedoe maar ik heb mijn TV! Deze haalde ik vervolgens 1,5 dag later uit de doos, waarbij de TV kapot was en het beeldscherm het deels niet deed. Veel gedoe om deze weer op te halen (weer een dag tussen 9.00 en 21.00) thuis blijven. Binnen 3 werkdagen zou ik reactie krijgen van de controle en de vervolgstappen. Zelfs na 9 werkdagen heb ik geen reactie meer gehad wat de uitslag van de controle was, ook na het sturen van een aantal mails vanaf mijn zijde. Het leek alsof zij van de aardbodem verdwenen waren waar ze voorheen snel reageerde. Vervolgens heb ik per mail de koopovereenkomst ontbonden en mijn geld teruggeëist omdat zij niet met een oplossing zijn gekomen (niet eens een reactie). Uiteraard liep deze terugbetaling ook niet probleemloos en kreeg ik uiteindelijk 5 dagen later dan afgesproken mijn geld terug op mijn rekening. Wederom zonder 1 bericht van TVReus zijde en na aandringen van mijn kant. Geen 1 keer "sorry" of "oh wat vervelend dat het zo loopt" gehoord vanuit TVReus. WEES GEWAARDSCHUWD EN BESTEL HIER DUS NIET!! P.s. mocht je nu in problemen met hen zitten. Raadpleeg je rechten als consument, bijv. ontbinding van je koopovereenkomst

Slechte service van tv reus

Mensen koop niets bij tv reus je wordt echt schandelijk behandeld door de medewerkers aan de telefoon ik heb een tv gekocht heb 2 jaar garantie van samsung en 1 jaar van tv reus. samsung heeft mijn tv onherstelbaar verklaart en gezegt dat ik het moet oplossen met de verkoper tv reus dus. maar nu komt het wij zijn erachter gekomen dat tv reus ons een Hongaars model heeft geleverd UE55RU8002UXXH ik wens van tv reus dat wij een goed werkende tv geleverd krijgen en ook wens ik door tv reus niet zo onbeschoft behandeld te worden dus mensen kijk goed uit met wat je koopt bij tv reus als consument hebben de mensen recht op een deugelijk product ik voel me gewoon bedonderd en in de maling genomen door tv reus terwijl zo,n bedrijf toch niet moeilijk hoeft de doen om een omruiling

Een hoop ellende

TV in Oktober 2018 gekocht. Eind December een soundbar Harman Kardon bij de BCC aangeschaft. Deze blijkt niet te werken. Contact gehad net Samsung, die vonden het vreemd. Uiteindelijk meerdere keren werknemers van BCC hier thuis gehad met verschillende soundbars van verschillende merken. Geen een doet het. In de winkel is het inpluggen en het werkt. We zijn er achter gekomen door Samsung zelf dat wij een buitenlandse tv hebben!! De software van soundbar (nederlands) kan niet communiceren met de tv (buitenslands). Daardoor zou er geen een soundbar werken mits deze ook uit het buitenland komt! Nadat wij gebruik wilde maken van onze 3e jaarsgarantie kregen wij te horen dat dat we daar niet voor in aanmerking kwamen. We hebben toen een boze review geplaats. Daarna zijn we telefonisch benaderd dat als we de review weg haalde dat hij opgestuurd ging worden voor reparatie. En nu 3 maanden verder hangt er hier een tv die niet werkend is! Ze hebben ons 3 maanden aan het lijntje gehouden, ze kwam 10 keer niet opdagen terwijl er afgesproken was om tv weer op te halen of te komen leveren. Of als de "monteur" zou komen. Dan stond de monteur met autopech en vervolgens zogenaamd 2 keer geprobeerd te vellen maar geen gehoor. Grote onzin!! Ze hebben onze one connectbox omgeruild met een andere, die bij levering beschadigd was (gelukkig meteen een opname gemaakt) en onze boutjes zouden weken geleden geretourneerd worden maar krijgen we ook niet. Dit is echt niet normaal om zo om te gaan met mensen. Wij gaan ook zeker juridische hulp inschakelen en tv progamma's als radar en opgelicht en kassa! Dus wees gewaarschuwd, snel leveren doen ze voor eigenbelang om geld te incasseren maar als er iets is sta je er alleen voor.

Oplichters en dieven

Televisie gekocht bij deze webwinkel, echter werkt deze na enkele maanden al niet meer naar behoren. Na 100 keer contact te hebben opgenomen, loze afspraken als ‘we bellen u morgen terug’ (letterlijk nooit gedaan) en asociaal personeel aan de telefoon eindelijk dankzij samsung zelf een monteur gekregen. Deze moest tot driemaal langskomen zonder succes. Wij wilden de koop ontbinden, iets waar wij wettelijk recht op hadden. Nooit geen reactie. Alles kwam door Samsung. Echter hebben wij Samsung zelf gesproken en die gaven aan dat tv reus NOOIT contact had opgenomen. Wij kregen vanuit Samsung een omruil voorstel, een mindere televisie voor minder geld. Uiteraard gingen wij niet akkoord omdat wij niks meer met de winkel te maken wilden hebben. Zo gezegd zo gedaan kregen wij bericht dat het apparaat opgehaald zou worden ter creditering. Maar omdat tv reus werkt met buitenlandse modellen, waar ze natuurlijk zogenaamd niets vanaf wisten, moest tv reus dit zelf gaan betalen. Tv reus meerdere malen gesproken, maar werken niet mee en willen het bedrag van 2800,- niet terug betalen. Televisie is overigens al bijna 2 maanden opgehaald!! Zij willen dat wij akkoord gaan met de omruil van samsung en dat bedrag aan ons crediteren. Het zijn oplichters en sinds vorige week loopt er dan ook een rechtszaak tegen hen. Ik raad het iedereen ten zeerste af om ook maar iets van een koopovereenkomst met deze asociale mensen af te sluiten.

Pratiques frauduleuses

Commande passée, le 18/01 avec livraison sous 5 à 10 jours. Un mois plus tard je n'ai toujours rien reçu. J'ai demandé un remboursement mais il faut attendre parce qu'ils font d'abord une enquête (je n'en crois pas un traitre mot). En bref, au téléphone on nous rassure. Par mail on ne répond que lorsqu'on parle de faire appel à la défense des consommateurs. Je n'ai toujours pas été remboursée après plus d'une semaine de réclamations par écrit.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Ik zou iedereen afraden om ook maar iets bij TVReus te bestellen.

KOOP NIET BIJ TVREUS!!!! ZIJ ZIJN ER NIET VOOR DE KLANT. DE EIGENAAR HEEFT HET TE DRUK MET ANDERE BEDRIJFJES DIE HIJ HEEFT EN DE WERKNEMERS NEMEN DE KLANTEN NIET SERIEUS EN LACHEN ZE GEWOON UIT! ZE WILLEN ZOVEEL MOGELIJK GELD UIT HUN KLANTEN HALEN EN ZEGGEN DAAROM NAAR MIJN IDEE DAT TV’S NIET LEVERBAAR ZIJN ZODAT DE KLANT TOCH NOG DE 66 EURO EXTRA BETAALD. KEER NA KEER. ECHT WAAR VOOR IEDEREEN; GA TOCH GEWOON NAAR DE MEDIAMARKT OF EEN ANDERE BETROUWBARE WINKEL TOE. Ik ben al 100'en euros kwijt, heb nog geen producten. alles is na weken wachten toch niet leverbaar, maar andere duurdere producten wel. Tot je weer 66 euro overmaakt en dan is het weer niet voorradig en zo is het bij mij eindeloos gegaan. Ik mis me geld nog steeds en heb nog steeds geen nieuwe TV.

Slecht

Heb een tv besteld die er binnen max 5/10 werkdagen zou zijn, dit is na 5weken nog steeds het geval.Na meerdere berichten telkens een datum doorgekregen die niet klopte en beloftes die niet negekomen worden. Zeer slecht dit !

TV wordt niet geleverd

Op 28 december TV besteld (Samsung QE43Q60T 2020). Deze was op voorraad, maar levering kon in verband met drukte 5-10 dagen duren. 29 december 2020: mail; tv toch niet op voorraad, dinsdag 5 januari 2021 uitsluitsel wanneer tv geleverd wordt. Na diverse weken bellen met als antwoord (door medewerker die meestal niet al te vriendelijk aan de telefoon was) steeds "volgende week" op 20 januari 2021 bestelling maar geannuleerd. Conclusie: scherpe aanbiedingen, maar leveren gaat dus niet.

Oplichters

Lees Google reviews

Geen service bij gebreken, reageren niet of nauwelijks

Wij hebben enige tijd geleden onze tv bij deze winkel gekocht. Echter kwamen er net na de garantietermijn gebreken aan onze tv. Ondanks dat de garantie verkopen was, is het in Nederland zo dat je wel een bepaalde verwachting van het product mag hebben. Zo'n tv moet b.v. bij normaal gebruik wel zonder problemen 5-6 jaar meegaan. Anders zal de verkopende partij dit ook als het buiten de garantie valt wel moeten repareren of vervangen (met eventueel bijbetaling van de klant). Nu heb ik ruim 2 jaar zorgeloos genoten en verwachtte ik dus geen gratis reparatie of vervanging. Maar TVReus reageert niet of nauwelijks op de klacht. Wanneer ze reageren verwijzen ze door naar de fabrikant. Ik heb met TVReus zaken gedaan en hoef als klant dus helemaal niet contact op te nemen met de fabrikant. Dus niks redelijkerwijs, gewoon niks doen, terwijl je daar toch een behoorlijk prijzig product hebt gekocht. Mijn advies is deze zaak links te laten liggen. Andere bedrijven met wel een goede service en vooral after sales, bieden als je het vraagt het product ook voor een lagere prijs aan. Kan een paar tientjes schelen, maar dan weet je ook dat je in het geval van mankementen (kan altijd voorkomen) je wel de service krijgt die je nodig hebt. Wanneer je geen mankementen krijgt met het product, doe je dus een goede koop hier, maar als het misgaat zit je met de gebakken peren. Neemt u dit risico?

klantenservice 0

Op 18/10 bestelden we tv en soundbar. Tv werd geleverd, soundbar was niet in voorraad (stond wel zo op de website). We werden niet op de hoogte gehouden wanneer deze wel zou geleverd worden. Na een maand en verschillende keren te bellen, met telkens dezelfde boodschap "hij komt overmorgen opnieuw in stock en zal dan opgestuurd worden" hebben we de bestelling geannuleerd. (25/11). Volgens de site worden annulaties ten laatste binnen de 14 dagen terugbetaald. Wij hebben ettelijke keren moeten bellen, met telkens dezelfde boodschap: "we brengen het in orde, we zijn er mee bezig, het staat op mijn lijstje,..". Na 2 weken blokkeerden ze mijn telefoonnummer. Na bijna 20 euro aan beltegoed opgebeld te hebben (want het is een betalend nummer), werd het bedrag op onze rekening gestort een maand na annulatie. We schreven ook in tussentijd een klachtenformulier, hier werd niet op gereageerd. Ook op email werd niet gereageerd.

OPLICHTERS!

BESTEL HIER NIET!!!!!!!! Verkeerde TV geleverd. Meermaals contact gehad. Er worden allerlei beloftes gedaan maar niks nagekomen. Ze leveren een lager type dan op de factuur staat. Ik hoop dat die TV het lang volhoud want ik denk dat je naar garantie al helemaal kan fluiten. En let op: op hun eigen site staat: Als je de geleverde TV langer dan 5 uur aan hebt gehad trekken ze minimaal 20% van het aankoopbedrag af!! Alleen dat is al frauduleus. Ik had beter eerst hun naam kunnen Googlen want dan had ik hier NOOIT besteld. En het gebeurd zo te lezen bij meerdere zo jammer dat ik niet eerst naar reviews had gekeken voordat ik mijn bestelling deed. VOOR ALLE DUIDELIJKHEID MENSEN BESTEL HIER ZEKER NIET!!!!!!!!

Zeer slecht oplichters

BESTEL HIER NIET!!!!!!!! Tv kapot geleverd. Wordt niks mee gedaan wordt niet omgeruild voor een andere.. zogenaamd wordt ie opgehaald en gaan ze kijken of het je eigen schuld is vervolgens krijg je dan te horen dat je hem heb laten vallen. Wat totaal niet het geval is.. dat gebeurd bij meerdere zo jammer dat ik niet eerst naar alle revieuws had gekeken voor ik me bestelling gedaan had.. Maar tvreus kan je bij deze vertellen laat het hier niet bij zitten.. overal wordt dit gemeld. Maak er wel een rechtzaak van. Zal een melding maken bij de fiod. VOOR ALLE DUIDELIJKHEID MENSEN BESTEL HIER NIET!!!!!!!!

Geen service, na verkoop is klant kennelijk niks meer waard.

TV gekocht, maar deze was binnen 3 jaar defect. Dit was volgens hen een kwaliteits tv (LG OLED, € 1.800). Maar ondanks je mag verwachten dat zo'n tv minimaal 6 jaar meegaat zonder problemen, heeft TVReus geen enkele poging gedaan om iets voor mij als klant te beteken, behalve het advies om direct contact op te nemen met fabrikant. Ze reageren niet, ook niet wanneer ze juridisch aangeschreven worden of dat de klacht b.v. via de Consumentenbond ingediend wordt. Ze denken boven de wet te staan en komen er kennelijk mee weg. Advies: koop hier niet!

Oplichters

Verkopen een buitenlands product en antwoorden de vragen via de mail niet. Ik kreeg enen tot nu toe goed werkend product maar er zat geen product sticker op. Die hebben ze daar dus eraf gehaald. Ik denk om te verhullen dat ze een product verkopen die niet volgens specificatie is. De manier hoe ze je te woord staan via de mail is nog wel het ergste. Negeren van mails. Negeren van vragen. Het kan niet op...

Heel slecht, geen klantendienst, bestel niet door deze website

Bestelt niet aan deze site ! 28/10/2020 : Bestelt aangemaakt 28/10/2020 : De levering was aanvankelijk gepland voor 3 tot 5 dagen. 04/11/2020 : Ze zeggen dat de TV zal binnen komen dit week 17/11/2020 : Ze zeggen dat de TV zal binnen komen dit week 20/11/2020 : Ze zeggen dat de TV zal binnen komen dit week en de levering op 21 21/11/2020 : Geen levering wat a verrassing 25/11/2020 : De levering is eindelijk gepland maar de chauffeur heeft niet de TV in het busje 26/11/2020 : Ze zeggen dat de levering vandaag zal zijn Ik vroeg meerdere keren om mijn bestelling te annuleren en vroeg ze mijn geld terug te betalen, maar dat was niet afgesproken. Ze verontschuldigen zich nooit en stellen geen commercieel gebaar voor het ongemak van de situatie voor. Zij geven niet om de klant, gelieve te vermijden om op deze website te bestellen. --------------------------- Avoid to order on this site ! Factual resume : 28/10/2020 : order of a TV 28/10/2020 : Delivery is announced in the 3/5 days 04/11/2020 : They say the TV will arrive in their stock this week 17/11/2020 : They say the TV will arrive in their stock this week 20/11/2020 : They say the TV will arrive in their stock this week and will be delivered on 21/11/2020 21/11/2020 : No delivery, what a surprise ! 25/11/2020 : There was somebody at my place, but the TV is not in the Van 26/11/2020 : they say it will be delivered I asked multiple time to cancel my order and asked they refund my money, the did not agreed on that They never apologize or proposed a commercial gesture for the inconvenience of the situation They do not care about customer, please avoid to order on this website

Bijsterhuizen 2414 6604LL Wijchen