Leugenaars

k bestelde een Samsung-tv en na betaling kreeg ik te horen dat ze deze niet meer op voorraad hadden. Sindsdien probeer ik mijn geld terug te krijgen. Ik heb meer dan 20 keer met hun klantenservice gesproken (als ik er doorheen kon komen! Wat op zich al een moeilijke klus is). Moet meer dan 30 e-mails hebben geschreven waarin TV Reus antwoordt, het zal onmiddellijk worden afgehandeld. Nog steeds aan het wachten en bijna 7 weken later. Vreselijk! Vertrouw ze niet! JP de Jong

Oplichters vooral die verantwoordelijke Niels Alias Yousef Ninos

Ik heb nog nooit of nooit in mijn leven zo'n oplichters gezien als tv reus, maar ik had ook niet anders verwacht na onderzoek te doen, eerst een tv gekocht netjes betaald volgende werd die normaal geleverd, er werd niets geleverd was aan de koerierbedrijf geleverd dan kreeg ik excuses, dat de koeriersbedrijf de tv heeft laten vallen, dan werd er een andere tv gestuurd nogmaals een excuus en leugen, dan heeft er mij iemand gebeld die zich voordeed als koerier, die onderweg was voor de 3de keer en weer niets Dan heeft mij een zekere Niels gebeld nader een onderzoek op fb heb ik ontdekt dat hij niet Niels heet maar Ninos Yousef een turkse/syrie dit is een grote frauduleuse bedrijf die mensen belazerd!!!! Oplichters

Slecht

Er word gelogen door dezen dieven. Wacht al anderhalve week op me geld terug.

Komen afspraken niet na, oplichters

Slecht,slecht,slecht. Hoe ben ik erin getrapt? Babbeltruucjes, valse beloften..hoe heb ik mij zo laten naaien. Bijna 1000 euro. Je word misselijk van de slechte reviews. Na jaren,en jaren detentie, word ik ff flink genaaid. Dit ga ik niet pikken. Heel de dag voor jan @#€€# op bestelling gewacht, niemand die iets afzegt, ondanks de belofte,telefonisch dat bestelling tussen 20u en 21u geleverd zou worden. Mijn bloed kookt. Ze hebben aan mij de verkeerde.

Koop hier niet!

Koop hier niet! Verschrikkelijke dienstverlening en klantenservice. Kort na aankoop ging de televisie kapot en is door Samsung garantie gerepareerd. Daarna ging de TV weer kapot en zou onder de garantie van TV Reus vallen. Na een ruime maand wachten en meerdere telefoontjes gaven zij aan dat door een hard-reset de TV niet meer onder de garantie viel terwijl ik dit niet gedaan heb. Maar geen gesprek over te voeren. Oplichterij en een nep garantie. Om nog maar niet te spreken over de klantenservice daar. Goedkoper dan dit krijg je het niet zowel qua dienstverlening en klantenservice!

Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hebben nogmaals naar uw zaak gekeken en daarbij kwam het volgende naar boven. Wij hebben het toestel bij u opgehaald voor een controle zodat wij het probleem van de televisie konden achterhalen en konden controleren of het toestel onder de voorwaarden van het derde jaar garantie viel. Omdat het toestel was hard reset, (wat betekend dat de branduren op 0 komen te staan) hebben wij geweigerd om deze te repareren omdat wij niet kunnen achterhalen hoelang de televisie heeft gespeeld. Om het iets simpeler te maken, als u een auto naar de keuring brengt en de kilometerstand is teruggedraaid. Dan gaat de auto natuurlijk niet door de keuring heen. Om die reden hebben wij het toestel niet gerepareerd en naar u teruggezonden. Daarna hebben wij wel nog aangeboden om het toestel alsnog op te halen en binnen 3 weken te repareren. Maar op dit aanbod bent u helaas niet ingegaan. Wij hopen dat dit iets meer opheldering geeft over de zaak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U geeft aan dat wij misschien het toestel zelf gereset zouden hebben wat zeker niet het geval is. Dit is te zien aan de branduren, deze staan op rond de 2000. Wat betekend dat wij het toestel gereset zouden moeten hebben om deze vervolgens 2000 uur te laten branden. Naast dat wij dat nooit zouden doen is dat praktisch ook onmogelijk. Met vriendelijke groet, Het team van Tvreus

Geen service

Totaal geen service wat betreft levering. Mijn vriend heeft de Samsung Sero televisie gekocht die 33 kilo weegt. Er kwam een vrouw alleen de tv brengen. Ik deed open met de verwachting dat de tv tot aan de voordeur werd gebracht. Nu bevindt onze voordeur zich op 3 hoog, na een wat krap trappenhuis in Amsterdam. De vrouw zei: "ja ik kan hem niet boven brengen". Dus waarop ik zei: "en nu dan? Ik krijg dit nooit alleen naar boven". Dan moest ik maar even aanbellen bij de buren. Het was een covid-beleid en ze had het heel druk. De buren waren niet thuis en bovendien kent men in Amsterdam de buren amper dus ook oncomfortabel om dit verzoek te doen. Sterker nog, het voelt zelfs oncomfortabel om een tv van deze waarde alleen in het trappenhuis te laten staan vanwege diefstal of gemopper dat men er slecht langs kan. En daar stond ik dan, met een gigantische doos in het trappenhuis. Nu heb ik mijn vriend gebeld, die is helemaal door de regen uit zijn werk gekomen en hebben we hem samen met veel moeite naar boven gekregen. Maar wat nu als ik geen vriend had en een oud vrouwtje was? Dit is toch onbehoorlijk. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Alles wat we in dit huis aan meubilair hebben staan is naar boven gebracht, ook tijdens covid, maar zij doen dit niet. Ze konden niets voor me doen ter compensatie. Zeer ontevreden.

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben duidelijk in onze voorwaarden vermeld staan dat het toestel alleen op de begane grond geleverd kan worden. Standaard is het ook bij andere transportbedrijven niet het geval dat een pakket hoger dan de begane grond wordt geleverd. Het pakket was inderdaad 33 KG, dit zou voor een volwassen persoon prima te tillen moeten zijn. Maar het kan natuurlijk dat u in uw geval u niet in staat was het pakket te tillen maar dan zou u er zelf voor moeten zorgen dat er iemand bij u klaarstaat om het pakket mee naar boven te tillen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Het team van Tvreus

BESTEL HIER NIET!!

BESTEL HIER NIET!!! Goedkoop blijkt duurkoop... vorige week heb ik een Samsung 65 Inch TV besteld en deze zou binnen 1-2 werkdagen bezorgd worden aan huis. Erg snel en voor een goede prijs dus waar zou dan het addertje zitten?? Het addertje onder het gras kwam na dag 2 vd bestelling pijnlijk duidelijk naar boven. De bestelde TV was namelijk niet leverbaar, ondanks dat zij deze aanbieden op de website! Hier moet je dan als consument zelf achteraan bellen, TV Reus geeft niet thuis en na 2 dagen is er nog altijd niks geleverd. Vervolgens heb ik contact gezocht met de klantenservice, een passende oplossing komt niet voor in het woordenboek van deze “louche” electronica-site. Uiteindelijk kwamen we samen tot de conclusie dat er niks anders op zat dan mij het geld terug te geven. Even goede vrienden. Maar ook bij het terugbetalen gaat het mis. Het bedrag heb ik tot op heden nog altijd niet ontvangen, ondanks meerdere malen contact gezocht te hebben. Daarom bij deze BESTEL HIER NIET!!! Bespaar je een hoop ellende en trap niet in de scherpe prijzen en snelle levertijden, GEEN ZUIVERE KOFFIE..... Update: inmiddels na aandringen eindelijk mn geld terug gekregen.... beter laat dan...

Wacht al weken op geld na annulering.

Ik heb een bestelling geannuleerd. Wacht nu al een aantal weken op een credit (het geld zou binnen 3 dagen teruggestort worden). Inmiddels 8 keer gebeld met de klantenservice. Telkens beloven ze de credit dezelfde dag te versturen en komen met een smoes waarom dit nog niet gedaan is. Ik vrees dat ik mijn geld niet meer terug zie. Ben gewaarschuwd!!!

Fraudeurs oplichters!!!

Ik heb een tv besteld, na 1 dag geleverd. 5 minuten na levering zagen we dat er een interne barst in zit. Maar ze willen ons niet meer helpen! Achteraf alle reviews gelezen gek genoeg hebben heel veel mensen dezelfde soort problemen!! Bestel hier aub niet ! Die 5 sterren reviews worden door het bedrijf zelf geplaatst!!

Schandalig

TV besteld maar niet bezorgd conform afspraak. TV is bij een afhaallocatie in Purmerend bezorgd terwijl het naar Rotterdam moest. Reactie TV Reus: Waarom postnl ervoor heeft gekozen om het pakket in Purmerend af te geven zou ik eerlijk gezegd niet durven te zeggen. U zou de televisie dan daar moeten afhalen. SCHANDALIG en TV is geretourneerd

Nooit meer

Zaterdag besteld....woensdag nog niks gebeld kon volgende week worden dus hen m’n geld teruggevraagd...en nu maar wacht wanneer het geld op m’n rekening staat

Snel geleverd maar service waardeloos!

Qua leveren geen op of aanmerkingen, echter qua service als er iets niet goed is word je gewoon aan het lijntje gehouden en bieden zij een oplossing die niet volgens de voorwaarden is maar alleen goed voor hun eigen belang. Had ik de echte revieuws op Tweaker.net maar eerder gelezen. Dan had ik liever iets meer betaald elders voor goede service en garantie. Blijkt dat ze ook toestellen buiten de Benelux inkopen en leveren maar dit niet vermelden bij de bestelling. Hierdoor kan je fluiten naar garantie bij de Leverancier in de Benelux en duurt alles vele maanden langer mocht je je willen beroepen op garantie. Defect door TV reus word afgewimpeld met dat valt onder de gebruikskenmerken, tv is geleverd met een los scherm in het frame. Met schoonmaken is dit niet wenselijk en hoort zeker niet! Omruilen binnen 14 dagen stond in hun voorwaarden ongeacht de reden maar nee hoor daar doen ze niet aan. Je moet eerst weken dan zonder tv zitten en dan toch vervolgens toch horen dat het zo hoort en dan nog geld moeten betalen om hem terug te krijgen. Nogmaals mensen, trap niet in hun mooie prijzen maar betaal iets meer bij BCC of Coolblue!!!

niet te vertrouwen

Tv gekocht , en dag nadien geleverd ( tot daar alles goed). Bij het uitpakken en installeren, bleek dat er een interne barst was van het toestel. ( uiterlijk niets te zien, ) daar hebben we de foto's van. Dadelijk het nodige gedaan ( 4 hr na levering) TV Reus gecontacteerd. ze vroegen foto's van verpakking ( maar daar was niets aan te zien) . Dus dadelijk al onze schuld. Tv terug sturen, en zij gingen controle doen.. Gisteren resultaat, onze schuld. Wij zouden het toestel laten vallen hebben ( raar want geen enkele valschade) , daarna was het iets tegengevallen, raar want geen enkele kras op scherm( tenzijj hij aanstond) . Nu hebben ze fotos gestuurd waarbij scherm duidelijk stuk is.. ZE willen dus niet tussenkomen. ze hebben ook een keurmerk ( ICT, dat tussenkomt bij geschillen) maar geld niet voor niet ict toestellen, en u raadt het al. Tv toestellen zijn Niet ICT... Bij nazicht achteraf blijkt dat er heel wat gedupeerden zijn. Met kapotte toestellen.. Let dus goed op, 1 advbies!! Niet doen, het is het prijsverschil niet waard. ( goede raad komt steeds te laat).

Niet nakomen van afsrpaken

Waarom wordt er aangegeven binnen 3 dagen geld teruggestort op de rekening??? Mensen, laat je niet in de zeik nemen door online bedrijven. Er zit misschien een enkele tussen die het goed doet, maar over het algemeen zijn ze allemaal hetzelfde als het op het terug storten van je centen aankomt. Voor mijn oom een nieuwe tv besteld, deze vanwege het goedkoopste online, bij TV Reus. Op zich prima en nog geen problemen, totdat er een mailtje volgt waarin wordt aangegeven dat het type Samsung tv momenteel niet leverbaar is en dat het enkele dagen kan duren. Nog niets mis mee, totdat … er weer een mail volgt waarin wordt aangegeven dat er bij Samsung zelf iets verkeerd is gegaan, waardoor er momenteel niet meer kan worden geleverd en ik de keuze kreeg binnen 3 dagen, geen werkdagen, maar dagen, je geld terug op de rekening te hebben staan. Je raadt het al, het geld was afgelopen zondag (dat was namelijk de 3e dag) nog niet terug gestort op de rekening. Afgelopen maandag aan de telefoon gehangen en Bas bood zijn excuus namens TV Reus aan en zou ervoor zorgen dat het geld over 3 dagen op de rekening zou staan. Je mag niet meer raden, natuurlijk stond het er vandaag weer niet op. Mijn vrouw aan de telefoon met ??? en die zegt doodleuk dat het vrijdag of eventueel maandag op de rekening staat. Nee zegt mijn vrouw, vandaag was de afspraak, nadat het er afgelopen zondag al niet op stond. Callcenter medewerker met zijn leidinggevende in gesprek en die zegt gewoon dat ze ergens achterin het magazijn nog een zo’n zelfde tv hebben gevonden en dat deze vandaag kan worden bezorgd. Ik hoef die niet, ik wil geen andere tv of dergelijke, ik wil, zoals al eerder was gezegd, mijn geld terug gestort op de rekening, niet vrijdag, niet maandag, nee vandaag, zoals eerder was aangegeven. Jullie blijven tot 2x toe in gebreken. Het liep hoog op en die tv kunnen ze in het donker plaatsen, maar ben benieuwd of maandag, want geloof nooit dat het er vrijdag op de rekening zou staan, is teruggestort.

slecht

TV kapot afgeleverd, barsten in scherm, direct gebeld. Wisten met door hun "evaring" al direct te melden dat TV bij ons is stuk gegaan, en niets hun fout was. ze konden hem weer ophalen voor onderzoek. Omdat wij zo overtuigd zijn dat er hier in huis niet gebeurd is en geen schade kan zijn ontstaan hebben wij het toestel op laten halen. we hebben namelijk hoop op een eerlijk onderzoek. Tot gisteren een collega mij tipt over de slechte reviews, hier lees je alleen maar dat er kapotte TV worden geleverd en dan schrik je wel. en erg onbetrouwbaar bedrijf dus. Ik heb na raadplegen jurist, laten weten dat ik de koopovereenkomst wil laten ontbinden. TV Reus geeft aan het onderzoek af te willen wachten. Dat snap ik, het onderzoek doen ze namelijk zelf ;) Verzending TV zou donderdag geleverd worden, 1 uur van te voren zullen ze bellen. Om 18.30 gebeld of ze vandaag nog wel komen? ja hoor ze komen vanavond. niet geweest niets gehoord. zelf maar weer gebeld de volgende dag. en dan krijg je een kapotte tv.

Slechte service, onbetrouwbaaar

Verkopen producten welke ze niet hebben. En als je geld terug wilt reageren ze niet. Bespaar de moeite en ga ergens anders wasr je wel gewenst bent. Pure oplichters dit bedrijf

A éviter

J’ai commandé une television Samsung the Frame 2020 le 24/8 Je reçois la télévision le 26/8, sauf qu’il s’agit de l’ancien modèle (2019) et non du modèle 2020 comme spécifié sur la facture et sur le site. Je constate également des anomalies au niveau du packaging : certains éléments ont une étiquette de 2020, certains manuels sont bien benelux alors que d’autres ne sont pas fournis en fr/nl/en, finalement le guide de fixation ne correspond pas au modèle reçu. Ceci est expliqué à TV Reus qui essaye dans un premier temps de me convaincre qu’il s’agit bien du modèle 2020 et qui reconnaît par la suite l’erreur (photos fournies pour le prouver). Dans un premier, il m’est dit que le modèle 2020 n’est pas en stock (alors qu’il est spécifié comme disponible sur internet). Je demande un échange avec le bon modèle ou un dédommage. TV Reus n’accepte pas un échange en une seule transaction mais me propose de récupérer la TV et de faire certaines vérifications et d’ensuite m’envoyer le modèle 2020… malheureusement le service clientèle de TV Reus ne m’a donné aucune confiance et cela a été confirmé par d’autres review trouvés sur internet (clients se retrouvant sans TV pendant plusieurs mois). Bref, la confiance est rompue et je ne veux pas prendre le risque de me retrouver sans rien. La seule compensation offerte est de 50 euro (ce qui est bien en dessous de la différence de modèle et ce que l’on peut trouver sur internet pour le modèle 2019). J’accepte néanmoins cette proposition le 6 septembre : remboursement de 50euro et demande de correction de la facture pour le modèle 2019 (afin d’avoir une facture qui correspond à l’achat : garantie…). Nous sommes le 4 octobre et malgré plusieurs rappels, je n’ai toujours pas reçu mon remboursement et la facture corrigée. En résumé, TvReus m’a livré un repackaging du modèle 2019 et après un échange de 38 mails et un dizaine d’appels téléphonique, j’ai finalement abandonné et accepté un maigre dédommagement de 50euro que je n’ai toujours p

• Nous recommanderiez-vous? Non

Slechte communicatie

De tv zou binnen 1 of 2 werkdagen geleverd worden! Na bijna 2 weken nog steeds niks ontvangen en tv reus neemt ook zelf geen contact op wanneer de tv wel geleverd wordt.

2e hands tv ontvangen ipv nieuw

Ik heb onlangs een tv besteld voor 869 euro bij deze malafide webshop. De tv werd op donderdagavond (27-08-2020. Bezorgd. Echter heb ik een 2e hands (gerepareerd) exemplaar ontvangen. De omlijsting van de tv zat los (met schade), de achterkant van de tv zat los, er zat geen folie op het scherm maar wel een zwart streepje in het scherm. Ik heb deze malafide webshop gisteren gebeld en een mail verstuurd, maar geen reactie hoor. Mensen pas op voor deze lui. Ik ga maandag naar een jurist en ga ook contact opnemen met de consumentenbond. Ik laat me niet oplichten door deze bandieten bende!!! Wat een stelletje schaamteloze mensen zijn het zeg!!

Ik gun ze geen euro meer

De an sich was goed, maar nu heb ik hulp nodig bij fabrieksgarantie en ze geven niet thuis. Waardeloze klantenservice. Komen beloftes niet na. Zo'n partij wil je niet van kopen.

Kluchtzangers

Tv reus heeft in februari vdit jaar mijn Samsung 55 inch curved opgehaald voor reparatie. Na 30 mails en 30 tel mijn toestel noch niet terug. Firma is een ramp

Doe geen zaken met deze partij

Men komt keer op keer afspreken niet na. Bijna dagelijks contact met ze moeten opnemen en tot op vandaag nog steeds mijn geld niet retour. Reviews die hier worden gegeven lijken NEP te zijn!

Tv besteld, slechte service, bestelling geannuleerd

Hier een tv besteld, maar die werd niet geleverd. Er werd mij de dag van levering meerdere malen beloofd dat ie toch zou komen. De volgende dat bleek toch dat de tv niet in de bus meegekomen was. Flink aan het lijntje gehouden dus. Graag hadden ze de tv de dag erna geleverd, maar toen was die ineens uitverkocht en ging het een week duren. De order heb ik meteen geannuleerd en daar bleek dat het terugstorten allemaal wat onduidelijk was. Dit is wel goed gekomen, maar ik zou dit bedrijf niet aanraden! Ze zijn ook niet officieel geregistreerd voor de verkoop van veel TV merken en ze hebben geen webshop keurmerk meer, let daar mee op.

Wat een waardeloze service

Zeer slechte service . De TV binnen een dag terug gestuurd . De medewerker zei dat het mag teruggestuurd worden naar de afzender . Ik heb naar de afzender teruggestuurd . De afzender kiest alleen af te halen . De tv staat bijna 2 weken op afhaalpunt , er is niemand geweest om op te halen . Ik heb in tussen tijd 5 keer gebeld maar tot nu toe niet geholpen .

Slechte service

Het scherm was krom van de nieuwe tv. Ik heb gebeld en fotos gemaild en er wordt gezegd dat ze niks kunnen zien dus niemand komt langs . Ik heb samsung gebeld en die kwamen gelijk langs. Die hebben een ander scherm gemonteerd. Dus service was waardeloos. Probleem verholpen door Samsung.

Bijsterhuizen 2414 6604LL Wijchen