Uistekend!

De beste prijs en uitstekende service. Toestel besteld en zoals beloofd de dag erna geleverd.

Super !

Beste prijs, en de volgende dag geleverd!

Superbedrijf

Ik heb mijn tv bij hun gekocht,ik ben zeer tevreden! Ook n goede klantenservice,ik ben netjes geholpen ga zo door Ps,,TV reus is echt de GOEDKOOPSTE

Super service!

Ik heb de tv besteld door hem in prijs te vergelijken, tv reus had de beste deal met de snelste service!

Het proces verliep soepel en de tv was de volgende ochtend al in huis

Als ik mijn dressoir heb, die komt volgende week. Komt de tv daar op te staan. Hij staat tot die tijd nog ingepakt.

Snelle levering,goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb de 4K UHD SAMSUNG UE55AU8000 tv gekocht. Super blij met mijn tv. Goede prijs kwaliteit verhouding. Super snelle levering!

Levert niet wat het verkoopt! Misleiding!

TVreus zet bewust zaken te koop op hun website die ze achteraf niet of nooit op voorraad hebben of nooit kunnen leveren aan een scherpe prijs, enkel en alleen om te misleiden want ze laten deze dan ook bewust op voorraad geleverd binnen 24u staan op hun website ondanks vele klachten. Ik bestelde en betaalde 1019€ voor een Samsung Amerikaanse koelkast type RS68A8832S9/EF die meer dan 500€ duurder te koop stond bij Coolblue. Deze bestelde ik wegens de gewenste opties van dit specifiek type en vooral wegens energieklasse D voor een lager verbruik. De dag van levering begint het al, krijg ik telefoon dat ze het bestelde toestel niet op voorraad hebben en ze als alternatief, tegen dezelfde prijs de Samsung RS68A8830S9 kunnen leveren die zogezegd exact hetzelfde toestel is volgens hun. Ik had al mijn huiswerk gemaakt en wist dat dit type een goedkoper model is van een nadeligere energieklasse F en jaarlijks 114Kwh meer verbruikt, vandaar dit toestel ook goedkoper en minder voordelig is dan wat ik besteld had. Mocht het nog uit onwetendheid zijn zou ik het nog enigzins begrijpen, maar gezien ik hier en op Trustpilot exact hetzelfde verhaal van verschillende bedrogen klanten met dit type koelkast lees dat TVreus niet levert en stiekem een goedkoper type probeert te slijten aan hun klanten, nijgt dit naar bewuste klantmisleiding waar ze maar al te goed van op de hoogte zijn en na mijn uitleg via mail naar het verschil in deze types, bieden ze NOG STEEDS de Samsung RS68A8832S9/EF op voorraad te koop aan op hun website! Dit nadat ze mij vertelden dat deze niet meer op voorraad bestelbaar komt. De vorige klacht waar de klant pas na levering het ander type had opgemerkt en ze bijgevolg na veel zeuren de koelkast weer zijn gaan ophalen dateert al van december 2021, dus al zeker zolang is deze koelkast al niet meer leverbaar bij hun, maar verkopen ze die zogezegd nog altijd tot op vandaag. Gelukkig besteld met Visa zodat ik vlot en zeker een terugbetaling kon eisen. Nooit meer!

prima site, snelle correcte levering voor goede prijs!

een Samsung 50inch besteld op deze site voor een mooie prijs. correcte en snelle afhandeling. Helaas werd de tv een dag later als vermeld geleverd maar dit lag aan Post.nl en niet aan TVreus. nog telefonisch contact hierover gehad, hierbij netjes geholpen. al met al, goed ervaring dus.

Snel en deskundig geholpen aan een mooi tv

Perfect zeer goede service

Perfect zeer goede service

Snelle levering, goede prijs en bij een probleem wordt het snel opgelost!

Inmiddels al drie tv's besteld bij TVreus omdat we er goede ervaringen mee hebben zoals hierboven is omschreven: Snelle levering Bij problemen een snelle oplossing Goede prijs

Mooie TV

Alles was gemakkelijk om op te stellen er was enkel het probleem dat we niet thuis waren toen ze met het pakket toekwamen we hadden een briefje aan de deur gehangen om bij de buren te leveren doch de tv stond gewoon aan de voordeur dus iedereen kon ze meenemen ! Wat als er dan iets gebeurd !

Snel en goede service

Snel en goede service

Geweldige ervaring snel geleverd

Snelle levering en geweldige service.

Satsified customer

Very good service and decent price

Super snelle levering prachtige tv

Tv super snel bezorgd en de tv is helemaal naar wens

Mooi design zowel tv als stand, heel zuiver beeld

+ mooi design + heel intuïtief en gebruiksvriendelijk menu + Heel zuiver beeld - Zie niet echt het verschil met de niet-Neo versies van Samsung

Zeer tevreden over de service en de Samsung Tv.

Na het bekijken van verschillende reviews kwam de Qled TV van Samsung QE43Q60A 2021 als een van de beste uit de test.Prachtig beeld,en een zeer mooi design.Wat opviel is de dikte van de TV ,zo dun als een dvd hoesje.De service van TV reus was uitstekend ,een uur van tevoren wordt er kontakt opgenomen om te kijken of het uitkomt met bezorgen.Top! Een tevreden klant

Snelle levering en mooie prijs voor het product

Snelle levering en mooie prijs voor het product ten opzichte van andere aanbieders

Zaterdag avond besteld, zondag ochtend werd ik netjes gebeld dat de bezorger er over een uur stond. Ook nog even vlak voor hij er was gebeld. Super netjes, lekker snel! Niks mis mee. Super tevreden.

Prima prijs, erg snelle levering!

De prijs die ik vond voor mijn QLED scherm was lager dan bij de concurrenten, de bestelling was snel en makkelijk geplaatst en de volgende dag hing het scherm al aan mijn muur. Complimenten!

Van betaling tot levering, goed.

Beste mensen, omdat ik een nieuwe tv nodig had, en Samsung fan ben was de keuze snel gemaakt. Het is de Samsung UHD 4K tv QE65Q77A 2021 geworden. Hierna komt de keuze naar een dealer en dat is TV-Reus geworden, het was een een goede set. Bestelling en levering, Toppie. De chauffeur hielt zich precies aan de tijd. Na achteraf nog enkele vragen te hebben krijg ik direct een duidelijke antwoord. Leuk toch. Ruud Schaefer

Mooie Samsung TV 50-inch voor een prima prijs !

Mooie Samsung TV 50-inch gekocht bij TV reus, voor een prima prijs. Perfect door een jongedame afgeleverd, en zoals afgesproken een uur van tevoren gebeld dat ze er bijna waren. Alles verder goed, op 1 puntje: Heb ze gemeld op31-01-2022 dat de factuur niet goed was (Foutmelding Adobe reader: kan Factuur_.pdf niet openen, omdat dit bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand beschadigd is). Moet tot op de dag van vandaag (bestelling TV 31-01-2022) een nieuwe (goed werkende factuur_.pdf) van ze krijgen. Zal wel niet meer gebeuren vrees ik...

Snel geleverd! Goede service

Tv reus komt zijn afspraken na. Snel en op tijd geleverd. Prijs ver onder de andere concurrerende grote media winkels.