Komen hun afspraken nu en snellelevering

Komen hun afspraken nu en snelle levering

professioneel en klantvriendelijk

perfecte service, levering heel goed verlopen prima bedrijf

Mijn Samsung the Frame hier gekocht, veel goedkoper dan de concurrentie en volgende dag geleverd.

Absoluut geen zaken doen met deze oplichters!

Absoluut geen zaken mee doen! Ze liegen je voor aan de telefoon. Artikel besteld en betaald (beamer - 3800EUR) en krijg hier conformatie van en is afgeschreven van mijn rekening. 2 dagen later word ik gebeld dat de betaling niet is gelukt (vreemd maar kan) echter is het wel afgeschreven mijn mijn rekening: de bestelling word geannuleerd met de vraag of ik hem opnieuw wil bestellen. Ga ik vervolgens kijken is de prijs 4999EUR (!!), morgen leverbaar. Vervolgens bel ik terug dat ik hem steeds wil kopen maar niet tegen deze verhoogde prijs. Krijg je heel smoesjes verhaal, dat hij nu opeens niet op voorraad leverbaar is, terwijl de site staat morgen leverbaar.. Zegt mevrouw van de klantenservice dat de voorraad niet is aangepast (maar ze kunnen wel de prijs aanpassen, zeer vreemd). Daarnaast staat hij nog steeds als volgende dag leverbaar.. Het ene smoesje onderuit halen komen ze met andere smoesjes. Heel vies spelletje word hier gespeeld door TVReus. Absoluut vermijden!

Prima zaak

Na telefonische informatie over een televisie, heb ik bij de tv reus besteld en de volgende dag had ik hem aan de muur hangen. Top !

super

goede snelle service

Prima service.

TV besteld en volgende dag geleverd. TV werkt prima. Enig puntje van verbetering is de tijd van levering. Ergens tussen 9.00 en 22.00 wat niet echt flexible is. Dat zou nog verbeterd kunnen worden.

Super goeie service

Volgende dag in huis. En ik werd 2 uur van tevoren gebeld om door te geven dat ze over een paar uur de tv kwamen bezorgen

snel en goed geleverd

tv reus heeft mijn mooie tv netjes en optijd geleverd,werd netjes gebeld dat chauffeur er met een uurtje zou zijn!

Wat een drama. Koop hier niks!

Wat een drama. Tv werd volgende dag niet geleverd omdat beiden bezorgbusjes stuk waren. Toen heb ik aangegeven dat ik de tv niet meer wilde. TVReus zou de bestelling annuleren en crediteren. Vervolgens krijg ik melding dat de tv verstuurd ging worden. Toen nogmaals gebeld en gemaild om de zending tegen te houden. Maar dit is niet gedaan. Ik heb de zending geweigerd en is vervolgens retour bij TVReus gekomen. Ze beweren dat ze de tv niet retour hebben ontvangen, tracking geeft aan van wel. Ze beloven nu al weken om te crediteren maar ze voeren het niet uit. Inmiddels Visa ingeschakeld. Rechtsbijstand en politie is de volgende stap. Zonde dat het zo moet. Nog nooit zo’n slechte webshop meegemaakt. Bestel hier dus niks. Het kost je een hoop stress en tijd.

Oplichting

Koelkast besteld, 0 levering op aangegeven dag. En 0 communicatie. Gelukkig nog niet betaald, maar andere reviews liegen er niet om. Zelfde truc, krijg morgen vast een aanbieding voor alternatief slechter model.

Tvreus bedreigd klanten na slechte review

Inmiddels weer 10 dagen verder en nog altijd heb ik mijn bedrag van €1189,00 niet terug van TVreus. Deze oplichting speelt al vanaf 28 mei!! Nadat ik een laatste email had gestuurd (op advies van juridische loket) kreeg ik een email terug van tvreus. Of ik op het meegestuurd document wil aangeven of ik mijn bestelde tv had ontvangen of niet. Niet dat ik dit al eens eerder had gedaan, maar natuurlijk wil ik dat. Dezelfde dag ingevuld en terug gestuurd. Kort erop werd ik door tvreus gebeld. Ze willen tot een oplossing komen. Nou ja zeg, hoera! Daar vraag ik al heel lang om. De man aan de lijn vond het wel erg vervelend dat ik tvreus steeds negatief benoem in reviews. Wanneer ik de reviews had verwijderd, zouden ze snel het geld terugstorten. Eerst dacht ik dat ik het niet goed had gehoord. Vroeg daarom of hij mij nu bedreigde met dit eerst verwijderen en dan pas mijn geld terug? Melde ook dat ik dit en vorige gesprekken had opgenomen. Dit voor een eventueel juridisch vervolg. Ik had het niet goed begrepen zei de man. Het geld wordt sowieso terug gestort. Toen ik later het telefoongesprek terugluisterde, hoorde ik toch echt wat ik de eerste keer ook al meende te horen; De bedreiging dat ik eerst de reviews moest verwijderen en hierna pas mijn geld retour krijg. Deze opmerking gaat vast een vervolg krijgen. Ze durven wel ver te gaan. Des te meer reden voor mij, om opnieuw een waarschuwing tegeven aan mensen die overwegen een tv te gaan kopen bij dit bedrijf. Hoor of zie je de naam Tvreus, rennen!! Tot aan de datum dat een juridische procedure is gestopt zal ik blijven waarschuwen voor de manier waarop tvreus zaken doet en klanten oplicht.

Uistekend!

De beste prijs en uitstekende service. Toestel besteld en zoals beloofd de dag erna geleverd.

Super !

Beste prijs, en de volgende dag geleverd!

Superbedrijf

Ik heb mijn tv bij hun gekocht,ik ben zeer tevreden! Ook n goede klantenservice,ik ben netjes geholpen ga zo door Ps,,TV reus is echt de GOEDKOOPSTE

Super service!

Ik heb de tv besteld door hem in prijs te vergelijken, tv reus had de beste deal met de snelste service!

Het proces verliep soepel en de tv was de volgende ochtend al in huis

Als ik mijn dressoir heb, die komt volgende week. Komt de tv daar op te staan. Hij staat tot die tijd nog ingepakt.

Snelle levering,goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb de 4K UHD SAMSUNG UE55AU8000 tv gekocht. Super blij met mijn tv. Goede prijs kwaliteit verhouding. Super snelle levering!

Levert niet wat het verkoopt! Misleiding!

TVreus zet bewust zaken te koop op hun website die ze achteraf niet of nooit op voorraad hebben of nooit kunnen leveren aan een scherpe prijs, enkel en alleen om te misleiden want ze laten deze dan ook bewust op voorraad geleverd binnen 24u staan op hun website ondanks vele klachten. Ik bestelde en betaalde 1019€ voor een Samsung Amerikaanse koelkast type RS68A8832S9/EF die meer dan 500€ duurder te koop stond bij Coolblue. Deze bestelde ik wegens de gewenste opties van dit specifiek type en vooral wegens energieklasse D voor een lager verbruik. De dag van levering begint het al, krijg ik telefoon dat ze het bestelde toestel niet op voorraad hebben en ze als alternatief, tegen dezelfde prijs de Samsung RS68A8830S9 kunnen leveren die zogezegd exact hetzelfde toestel is volgens hun. Ik had al mijn huiswerk gemaakt en wist dat dit type een goedkoper model is van een nadeligere energieklasse F en jaarlijks 114Kwh meer verbruikt, vandaar dit toestel ook goedkoper en minder voordelig is dan wat ik besteld had. Mocht het nog uit onwetendheid zijn zou ik het nog enigzins begrijpen, maar gezien ik hier en op Trustpilot exact hetzelfde verhaal van verschillende bedrogen klanten met dit type koelkast lees dat TVreus niet levert en stiekem een goedkoper type probeert te slijten aan hun klanten, nijgt dit naar bewuste klantmisleiding waar ze maar al te goed van op de hoogte zijn en na mijn uitleg via mail naar het verschil in deze types, bieden ze NOG STEEDS de Samsung RS68A8832S9/EF op voorraad te koop aan op hun website! Dit nadat ze mij vertelden dat deze niet meer op voorraad bestelbaar komt. De vorige klacht waar de klant pas na levering het ander type had opgemerkt en ze bijgevolg na veel zeuren de koelkast weer zijn gaan ophalen dateert al van december 2021, dus al zeker zolang is deze koelkast al niet meer leverbaar bij hun, maar verkopen ze die zogezegd nog altijd tot op vandaag. Gelukkig besteld met Visa zodat ik vlot en zeker een terugbetaling kon eisen. Nooit meer!

prima site, snelle correcte levering voor goede prijs!

een Samsung 50inch besteld op deze site voor een mooie prijs. correcte en snelle afhandeling. Helaas werd de tv een dag later als vermeld geleverd maar dit lag aan Post.nl en niet aan TVreus. nog telefonisch contact hierover gehad, hierbij netjes geholpen. al met al, goed ervaring dus.

Snel en deskundig geholpen aan een mooi tv

Perfect zeer goede service

Perfect zeer goede service

Snelle levering, goede prijs en bij een probleem wordt het snel opgelost!

Inmiddels al drie tv's besteld bij TVreus omdat we er goede ervaringen mee hebben zoals hierboven is omschreven: Snelle levering Bij problemen een snelle oplossing Goede prijs

Mooie TV

Alles was gemakkelijk om op te stellen er was enkel het probleem dat we niet thuis waren toen ze met het pakket toekwamen we hadden een briefje aan de deur gehangen om bij de buren te leveren doch de tv stond gewoon aan de voordeur dus iedereen kon ze meenemen ! Wat als er dan iets gebeurd !