OLED65CX6LA Besteld -- OLED65CX3LA ontvangen

Goedemorgen, Ik heb gisteravond de OLED65CX6LA ontvangen. Dat heb ik besteld bij webshop TV REUS. Na alles goed hebben geïnstalleerd te hebben, keeK ik in het systeem van de Oled, daar zie ik een ander type nummer , de .OLED65CX3LA Wat is het verschil in deze twee? Ik koop de OLED65CX6LA, en ik krijg de OLED65CX3LA. Ik voel me hierdoor enorm in het ooitje genomen, vandaar dat ik de vraag aan jullie stel, en heb natuurlijk ook de webshop een mail gestuurd, maar daar krijg ik antwoord op. Hoop ik. EN DIT HEB IK AAN LG VERSTUURD OM TE CHECKEN WAT HET VERSCHIL IS, EN WAT BLIJKT NOU IS HET EEN BUITLANDS MODEL EN GEEN NEDERLANDS MODEL, BEN DUS ENORM GENAAID. ER WORD DE TYPE OLED OLED65CX6LA, AANGEBODEN OP DE SITE VAN TV REUS EN JE KRIJGT DE OLED65CX3LA, EEN BUITLANDS MODEL, IK GA GELIJK STAPPEN ONDERNEMEN. WANT WAT ER VEEL GEZEGD WORD OVER DE TV REUS, DAT ZE DE BOEL OPLICHTEN EN NIET HET PRODUCT VERKOPEN ZOALS WORD BESCHREVEN OP DE SITE. Groetjes. Erwin

Tvreus aangifte gedaan van Oplichting / Fraude

Kijk goed of u wel het juiste (TV) model heeft ontvangen en of het niet een Hongaars uitvoering. Kijk naar de sticker, achterop uw TV. Bij diverse webwinkels is die kans namelijk erg groot. Omdat er bij mijn TV aankoop niet eerlijk is aangegeven dat ik niet een Nederlands model maar een Hongaars model geleverd zou krijgen heb ik dit laten aankomen op een rechtszaak, aangezien dit nodig was voor een aangifte (claimde Politie). TVreus heeft mij een Nederlands model verkocht. wat ook op mijn bestelbevestiging en factuur staat, maar heeft vervolgens een Hongaars model geleverd. Zelfs via de chat gaven ze aan dat mijn model een NL model betrof. Daarom had ik contact opgenomen met hun toenmalige keurmerk, Qshops, welke hierna hun keurmerk hebben ingetrokken. Na contact met Samsung bleek dat dit "afwijkende modelnummer" ook problemen kan geven bij garantie aanspraken (volgens Samsung zelf) Het modelnummer op de factuur komt niet overeen met het nummer op de TV. Om een lang verhaal kort te maken, heb ik het tot een rechtszaak moeten laten komen en is Tvreus, bij verstek, veroordeeld zodat ik vervolgens aangifte kon doen van oplichting / fraude. Na veel moeite (en met inschakelen van de Nationale Ombudsman) heb ik hierna dan ook aangifte gedaan bij de Politie. De Politie wilde initieel geen aangifte opnemen omdat ze bang waren voor de hoeveelheid werk die dit zou veroorzaken. Ze zagen dus wel duidelijk het probleem maar ook de grote stroom van gedupeerde. Je zou dan denken dat het juist iets is om wat aan te doen. Niet alleen de Tvreus doet aan deze praktijken. In mijn aangifte staan nog twee andere webwinkels die zich schuldig maken aan deze praktijken. Voor eenieder die ook is opgelicht, vooral door de Tvreus, kunt u bij aangifte verwijzen naar mijn aangiftenummer. Hierin is ook de informatie van mijn rechtszaak opgenomen. Proces-Verbaalnummer: PL1500-2020285531-2

Avoid this store

Unreliable. Sell ​​products that are not available and request supplements for equivalent products.

• Would you recommend us? No

Firma list en bedrog

Alleen maar praatjes en leugens, en geen daden. Elke dag weer een andere smoes waarom ze niet leveren. Nooit ook enige excuses voor alle fouten van ze. Als je je geld terug wilt en de bestelling wilt annuleren omdat ze nooit afspraken nakomen, dan reageren ze opeens niet meer. Onbetrouwbare zaak, onbetrouwbaar en leugenachtig personeel. Stel dieven zijn het. Nooit iets bestellen daar!

Oplichting van TV Reus

Opgelet! Bij een retour houden ze standaard 20% van de aankoopprijs achter voor zogezegde schade aan de verpakking. Gebruik maken van de verzekering is geen optie aangezien ze geen bewijs van de schade hebben en aanleveren. Daarnaast leveren ze nog eens toestellen die niet geschikt zijn voor de BeNeLux markt! Neem contact met mij op indien u in dezelfde situatie zit, documenteer alle communicatie, neem foto's en neem telefoongesprekken op.

Zeer onbetrouwbaar

Al jaar lang wachtend op teruggave bedrag van 489,- euro na retourneren tv. Men beweert beschadigingen die er niet zijn en gebruikt dan foto van ander toestel. Men weigert om dan de tv weer retour te sturen. Kortom geen tv en geld kwijt. Koop gewoon bij een fysieke winkel ipv dit onbetrouwbare bedrijf

Weird company

Weird company. Ordered with them TV, money were blocked on my credit card. Day later received e-mail stating that the payment did not go through and that I must place another order and pay by cash at delivery! Almost 1800 EUR in cash to give at the delivery. I placed another order for the same TV and paid with the credit card. Checked the credit card statement and it was billed 2 times. Called the company and the guy said that another guy who works only from 16.00 will check the payment and that they can deliver my TV next week. Checked the credit card statement 2 hours later and all payments were canceled by the company. Also orders are canceled by the company. Contacted them and they did not reply. Looks like some TV's fell from the truck and they did not want people to pay electronically for them. Cash only. Weird. Will never order with them again.

TV Reus is een shit bedrijf

TV Reus shit bedrijf TV Reus, wat een bagger shop... 18 april 2018 een Samsung gekocht met 3jr garantie.. TV is op 9 mei 2020 opgehaald ivm reparatie en staat daar nog steeds!! Elke maand bel ik en word ik afgescheept met reacties: de onderdelen zijn er nog niet of ik krijg de monteur niet te pakken... Weet u wat? Ik zoek het uit en email of bel... Nou NIETS dus.. wat een triest bedrijf! Op 18-9 belde ik en kreeg ik het voorstel om een nieuwe gereduceerde TV uit te zoeken!!! ECHT niet, waar is mijn Samsung van €950,- gebleven?? wederom geen reactie. Hier moet je dus niets kopen... hier wordt je bedonderd en aan het lijntje

Helemaal ruk

TV staat daar al meer dan een half jaar ter reparatie. Elke keer K*T smoesjes over de reparatie en de tv. Dan is het onderdeel er niet, dan is die persoon op vakantie, dan is de tv volgende week klaar maar uiteindelijk toch weer niet. De mensen die je spreekt weten van niks en iedereen spreekt elkaar tegen.

slechte klantenservice

Blijkbaar zijn ze bij Reus.nl niet in staat op een door hen foutief opgestelde (zakelijke) factuur te corrigeren. Tot tweemaal toe een mail ([email protected]) voor gestuurd, waarop zelfs niet wordt gereageerd!

Totaal geen service!!

Service is echt ver te zoeken bij dit bedrijf. Als ze je niet kunnen oplichten met het aansmeren van een kapotte tv dan grijpen ze direct naar een ander excuus om de klant alsnog te kunnen duperen. Dan doen ze beroep op de beruchte branduren en pakken ze alsnog je geld af. Ik snap echt niet dat ze hun malafide praktijken nog altijd voort kunnen zetten, ongelooflijk!! En dan dit ook nog eens flikken in een land als Nederland, het is hier toch geen bananenrepubliek??? Of wel soms?? De kapotte tv die ze aan mij verkocht hebben, hebben ze vorige week opgehaald. Ik zou uiterlijk dinsdag 8 september mijn geld terugkrijgen. Maar nee hoor, nog steeds niks ontvangen. Ze komen iedere keer met k*t smoesjes om dat niet te doen. Ik word echt gek van hun houding. Ze halen werkelijk alles uit kast om de klanten te ontmoedigen. Als je geld teveel hebt, of het fijn vindt om opgelicht te worden moet je vooral in zee gaan met dit bedrijf. Dan ben je wel aan het goede adres namelijk. Wil je service en waar voor je geld? Dan moet je absoluut niet bij tvreus.nl zijn!!!

Leveren toestellen met transportschade ipv nieuwe toestellen.

Wij kochten een nieuw toestel(A keuze) bij Tvreus en dit werd zoals afgesproken, dat dag later geleverd. Tot dus ver alles ok. Na de levering (leveren enkel tot aan de voordeur zodanig dat je niet in de mogelijkheid bent om het toestel uit te pakken en na te kijken) stelden wij transportschade vast. Wij stelden hun onmiddellijk (binnen het uur na levering zowel telefonisch als schriftelijk en met de nodige foto’s om de schade te kunnen duiden)op de hoogte van deze transportschade en kregen enkel als antwoord, dat ze een tegemoetkoming gingen doen van 20€. Dit hebben wij geweigerd, en vroegen alsnog een omruiling tegen een A keuze toestel. Na enkele mails heen en weer te sturen, gingen ze zelf zover dat wij de schade zelf veroorzaakt hadden. De foto’s werden dan ook naar een expert gestuurd, en deze bevestigde dat het hier wel degelijk te maken hebben met transportschade. Voor hun is hiermee de zaak gesloten en weigeren ze om in te gaan op mijn vraag tot omruilen. Dit terwijl er in hun “ algemene voorwaarden” te lezen staat: dat u binnen de 24 u de schade moet melden, zodat zij de transportschade kunnen claimen bij de vervoerder. Na wat opzoek werk, stelden wij vast dat Tvreus, B keuze toestellen koopt en deze weer verder verkopen als A keuze. Deze frauduleuze praktijken moeten stoppen. Wij hebben dan ook alle mogelijke instanties ingelicht, en eveneens een advocaat aangesteld om zo deze frauduleuze webshop van het web te halen... KOOP NIET BIJ DEZE GANGSTERS !!!!

Slechte ervaring met dit bedrijf.

2.5 jaar geleden een oled tv gekocht. Sinds kort een veeg op het beeld. Met pixel herstel weg kunnen halen, maar komt na tijd weer terug. Bedrijf ingelicht en gaat gelijk in de verdediging met inbrand verhalen en geen garantie. Terwijl dat helemaal niet zeker is dat het een inbrandprobleem is. Bedrijf bied ook totaal geen oplossing terwijl tv nog in het extra derde jaar garantie zit. Probleem ligt nu bij LG om uit te zoeken wat het is. Ook na Fabrieksgarntie heb je nog recht op garantie conform de uneto-vni lijst. Schijnbaar geldt dit niet voor dit bedrijf. Zal er niets meer iets kopen.

Geen enkele garantie bij Tvreus

Tvreus is 0 sterren waard. De tv bestellen en afleveren verliep probleemloos, maar nu de tv defect is geraakt na 2,5 jaar geven ze geen service. Pas na een negatieve review op Trustpilot werd contact met mij opgenomen of ze de tv mogen ophalen. Ik vroeg ze of dw reperatie kosteloos zal, maar kreeg geen antwoord. Na heel lang doordrammen kreeg ik een email met: "lees de voorwaarden". Nou, de voorwaarden van 3de jaar garantie zijn tegen de wettelijke garantie. Na 2.200 branduren vervalt deze garantie, prima maar hoe zit het met de wettelijke garantie dan? Trustpilot helpt dit bedrijf lekker mee door alle negative reviews te verwijderen. Op Google zie je pas hoe slecht dit bedrijf scoort. Mensen een advies, betaal 50,- meer en koop bij een erkend bedrijf nef een echte klantenservice en garantie.

Jammer dat ik geen nul sterren kan geven

Waardeloos bedrijf. LG OLED na 2 jaar met ingebrande logo's (€ 2.000) en verschuilen zich nu achter LG zelf. Die geven dus GEEN garantie op inbranden van logo's. Bovendien ook geen garantie na meer dan 2.200 branduren in 2 jaar. Dat is dus minder dan 3 uur per dag. Op geen enkele manier proberen ze de klant tegemoet te komen. Tip: Koop NIETS bij dit bedrijf en al zeker geen LG OLED.

levering ok materiaal stuk dus slecht

airco besteld word geleverd ok ik pak hem uit en zet aan en lekt water onder het toestel dus is het stuk want kan en mag geen water lekken. wat nu en zoveel betaald??????

Ze leveren niet op tijd.

Zondag besteld, zou maandag gevelerd worden. Daarna dinsdag, daarna woensdag. En nu staat de vrachtwagen "stil" in duitsland. Nu wordt het volgende week dinsdag, maar dat is nog niet met zekerheid te zeggen.

Ze verkopen afgekeurde TV's.

Zoals vele andere reviews hieronder kan je lezen dat er bijzonder veel TVs van Tvreus met defecten worden verkocht. Ook ik had een LG tv gekocht waar krasjes in de glas van de TV zat. Ze vonden dat geen rede om het om te ruilen. Ik gok dat ze een B keus heel goedkoop opkopen en dan als A keus verkopen. Je kan beter wat meer betalen en bij Coolblue,BOL of Wehkamp iets kopen waar je wel goede service krijgt en niet met een raar bedrijf in zee gaat voor een enorm bedrag.

TV kapot, strepen op de samsung. Levensduur nog lang niet voorbij. TV Reus geeft niet thuis.

NB: Deze review is aangepast. TV Reus heeft een advocaat mij laten benaderen vanwege smaad en laster. Zoals door de TV Reus Slachtoffergroep wordt geadviseerd, heb ik deze review aangepast naar enkel een feitelijke weergave van zaken en emotie uit de review gehaald. TV nét buiten de garantie kapot gegaan. Ik heb rechten a.g.v. 'de verwachte levensduur', maar TV Reus geeft niet thuis. Momenteel is er een juridisch dispuut gaande, omdat de TV niet de bestelde TV blijkt te zijn. Op de website en hun factuur aangegeven zou een TV voor de Nederlandse markt (met code LXXN) geleverd moeten worden, maar het blijkt een TV voor de Hongaarse markt (met code TXZT). Deze TV's - bedoeld door samsung voor de hongaarse markt - hebben namelijk géén fabrieksgarantie van Samsung en kunnen (door samsung bevestigd) problemen geven bij o.a. sofwareupdates.

beschadigd product geleverd

Product ter waarde van €1050 werd beschadigd geleverd, toen ik de firma erop attent maakte werd er mij een korting van €20 aangeboden op mijn volgende aankoop. (ronduit belachelijk) Het ging zelfs zo ver dat ze de beschadiging in mijn schoenen schoven. Ik ben zelden zo slecht behandeld geweest als klant.

Prijs goed, geen service/garantie

In eerste instantie blij met de prijs. Blijkt alleen in het geval je problemen krijgt met het product, dit duurkoop blijkt te zijn. Vriendelijkheid verdwijnt dan als sneeuw voor de zon en komt het ware gezicht naar boven: onbeschoft. Ze doen niks voor je, ze verwijzen naar de producent en moet je het zelf maar oplossen. Niet volgens consumentenrecht, maar dat interesseert TVReus niet. Om je recht te krijgen zul je dus moeten procederen. Dat duurt wel een tijdje, maar is het waard. Je kunt wat dat betreft beter naar Coolblue, Bol.com o.i.d. waar ze staan voor de producten welke ze verkopen en ze de service bieden die een klant hoort te krijgen.

Nooit zaken mee doen!!!

Continue valse beloftes dat je je geld retour krijgt bij retourzending. Tot 10x toe mooi verteld dat het geld er vandaag op staat. Dus niet. Inmiddels civiele advocaat er op gezet. Dit bedrijf moet stoppen!!! Doe hier geen zaken mee mensen!!!

Belachelijk slechte communicatie

Slecht/geen communicatie over de leverproblemen van dit model (Samsung QE49Q60R). Besteld op 15 juni en na 16 juni niets meer vanuit TVreus gehoord! Als ik zelf niet had gebeld, wist ik nog steeds niet dat de televisie niet of in ieder geval niet op redelijke termijn geleverd ging worden. De televisie wordt nog steeds aangeboden, trap er niet in!

Pure oplichting

Prijs van de dagaanbieding 379 EUR ipv 499 EUR. Na 2 weken nog niets geleverd. Voorraad op ... Blijkt dan (op mail bevestigd door RV Reus) dat het toestel nooit aan 499 EUR wordt verkocht maar standaard aan 379 EUR. Zogenaamde 'dagaanbieding' gewoon een leugen dus. Bovendien nog steeds in dagaanbieding (2w later) terwijl de voorraad al 2 weken op is ...

Geld kwijt en geen tv door deze tv reus

Tv gekocht bij de tv reus van Philips… Een tv gekocht bij de tv reus van Philips maar het beeld voldeed niet aan de verwachting. Naar de tv reus gebeld of we de tv konden retourneren, twee keer een retour formulier aangevraagd maar niks gekregen . Weer gebeld of ze tv konden ophalen maar daar hadden ze ook geen zin in . Stuur de tv maar met post nl op zeiden ze en dan kijken we je tv na en krijg je geld terug . De tv weer in de originele verpakking gedaan en naar de post gebracht en terug gestuurd naar de tv reus . De tv was daar aangekomen op het post locatie bij hun in Wijchen . Weer maar eens bellen of ze de tv al hadden opgehaald want ik was al beetje ongerust aan het worden want het ging nog al moeilijk met het contact . Na 2 dagen en weer een aantal mails te sturen kregen we te horen dat tv helemaal kapot was aangekomen. Ze stuurde foto’s en ja het beeld scherm was helemaal kapot en ze zeiden enigste wat je nu kan je doen Is de verzekering inschakelen. Maar nu wilde ik graag de kapotte tv terug dus wel 10 keer gevraagd dat ze tv wilde terug sturen en weer geen antwoord meer . Ik had een review op trustpilot geplaatst en opeens antwoordde in een mail dat ik deze moest weg halen en dat ik dan pas mijn tv terug zou krijgen . Ik kreeg ook bericht dat ik maar eens moest stoppen met mails sturen, want ze hadden meer te doen. Nou wat zou u zelf doen als je de tv en ook je geld kwijt bent door deze firma . Nu zeggen ze dat ze tv wel hebben opgestuurd maar dat die waarschijnlijk bij post is kwijt geraakt, zulke pech hebben we dan ook nog . Elke keer kijk ik op de post NL app maar tv is nog steeds niet aangemeld en dat is nu bijna 3 weken geleden . De tv reus doet helemaal niks aan service dus past op als je bij deze site wat koopt .

Bijsterhuizen 2414

6604LL Wijchen