Levert defecte TV en weigert nieuwe te leveren

Ik had beter reviews moeten lezen, het regent slechte beoordelingen. Alle positieve reacties zijn fictief met een eenmalige gebruikersnaam gemaakt, let op. Reageren niet op mails en via telefoon wordt niet geantwoord.

10 email ontvangen om te beordelen, NIET MOGELIJK!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil niet beordelen. Al 10 keer e-mail ontvangen echt vervelend................! ALS IK WILDE BEORDELEN VAN EERSTE KEER IK ZOU GEDAAN HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!! AUB STUUR NIET MEER EMAIL!!!!!!!

Oplichters

Tv besteld en na een week defect toen begon de ellende 2 maanden bezig geweest om geld terug te krijgen. Uiteindelijk via de rechtsbijstand terug gekregen. Als je geen rechbijstandverzekering hebt kun je waarschijnlijk fluiten naar je geld. Ze beloven van alles maar houden je alleen maar aan het lijntje. Ook erg vreemd dat je exact dezelfde alleen de positieve reviews vindt op trustpilot...die plaatsen ze waarschijnlijk zelf.

Slecht

Te laat geleverd en op al mijn emails worden niet gereageerd.

ONBETROUWBAAR SLECHT BEDRIJF

Super slecht bedrijf Super slecht bedrijf. Tv besteld zou volgende dag geleverd worden. Uiteindelijk belt Tv-Reus dat de tv niet geleverd kan worden en dat er een alternatief model geleverd kan worden (die exact hetzelfde is). Blijkt een veel slechter goedkoper model. Zending natuurlijk geweigerd en wacht nu al 2 weken op mijn geld... Als je telefonisch belt sta je super lang in de wacht. En als je iemand aan de lijn krijgt wordt je totaal ongeïnteresseerd geholpen en wordt het probleem niet opgelost. Nooit iets kopen!

TVReus review Oplichter

LET OP! TVReus: Wij zijn OPGELICHT. Laat je niet oplichten. Wij wisten al welke Tv wij wilden hebben, echter was deze bij Mediamarkt en Coolblue iets duurder. We kwamen via internet terecht bij TV reus. Er werd ook gezegd dat er garanties zijn etc. Het klonk al te mooi om waar te zijn! TV kapot gegaan, contact opgenomen met merk zelf. Monteur kwam langs en reparatie kon niet verricht worden. Ik kon een nieuwe krijgen. Echter keken ze naar TV code/nummer.... Het schijnt dat deze producten niet uit Europa komen en zijn anders geprogrameerd. TV reus koopt gewoon producten uit allerlei verschillende landen en betalen geen belasting! Als er iets kapot gaat geven ze ook geen garantie. Ik heb 8 keer met ze gebeld. Uiteindelijk werd ik gebeld door een MAROKAAN of IRAKEES. Hij zei: Ik ben een OPLICHTER en je kan mij niets doen. Ga maar klagen op FACEBOOK. Ik heb besloten om een review te plaatsen hier. Mensen laat je aub niet bedonderen. Dit bedrijf is niet eerlijk. U kunt beter paar honderd euro meer betalen bij een bedrijf dan dit... Ik ben er helemaal kapot van. Gijs Roshan Karabakh

Zeer slechte service na verkoop.

Verkopen minderwaardige toestellen die ze goedkoop aankopen in het buitenland. In ons geval een Hongaars-model (Samsung). Hierdoor vanaf dag 1 problemen en ze verwijzen direct door naar het contactcenter van Samsung. Samsung wil geen kosteloze herstelling uitvoeren vermits het over een Hongaars-model gaat. Eindigt uw model code met een XX"H" dan betreft het een Hongaars model dat niet bestemd is voor de Belgische/Nederlandse markt. Ondertussen vernomen dat er al verschillende klachten lopen bij Testaankoop en economische inspectie tegen TV-reus.NL.

Bijsterhuizen 2414

6604LL Wijchen