Snel en goede service

Snel en goede service

Geweldige ervaring snel geleverd

Snelle levering en geweldige service.

Satsified customer

Very good service and decent price

Super snelle levering prachtige tv

Tv super snel bezorgd en de tv is helemaal naar wens

Mooi design zowel tv als stand, heel zuiver beeld

+ mooi design + heel intuïtief en gebruiksvriendelijk menu + Heel zuiver beeld - Zie niet echt het verschil met de niet-Neo versies van Samsung

Zeer tevreden over de service en de Samsung Tv.

Na het bekijken van verschillende reviews kwam de Qled TV van Samsung QE43Q60A 2021 als een van de beste uit de test.Prachtig beeld,en een zeer mooi design.Wat opviel is de dikte van de TV ,zo dun als een dvd hoesje.De service van TV reus was uitstekend ,een uur van tevoren wordt er kontakt opgenomen om te kijken of het uitkomt met bezorgen.Top! Een tevreden klant

Snelle levering en mooie prijs voor het product

Snelle levering en mooie prijs voor het product ten opzichte van andere aanbieders

Zaterdag avond besteld, zondag ochtend werd ik netjes gebeld dat de bezorger er over een uur stond. Ook nog even vlak voor hij er was gebeld. Super netjes, lekker snel! Niks mis mee. Super tevreden.

Prima prijs, erg snelle levering!

De prijs die ik vond voor mijn QLED scherm was lager dan bij de concurrenten, de bestelling was snel en makkelijk geplaatst en de volgende dag hing het scherm al aan mijn muur. Complimenten!

Van betaling tot levering, goed.

Beste mensen, omdat ik een nieuwe tv nodig had, en Samsung fan ben was de keuze snel gemaakt. Het is de Samsung UHD 4K tv QE65Q77A 2021 geworden. Hierna komt de keuze naar een dealer en dat is TV-Reus geworden, het was een een goede set. Bestelling en levering, Toppie. De chauffeur hielt zich precies aan de tijd. Na achteraf nog enkele vragen te hebben krijg ik direct een duidelijke antwoord. Leuk toch. Ruud Schaefer

Mooie Samsung TV 50-inch voor een prima prijs !

Mooie Samsung TV 50-inch gekocht bij TV reus, voor een prima prijs. Perfect door een jongedame afgeleverd, en zoals afgesproken een uur van tevoren gebeld dat ze er bijna waren. Alles verder goed, op 1 puntje: Heb ze gemeld op31-01-2022 dat de factuur niet goed was (Foutmelding Adobe reader: kan Factuur_.pdf niet openen, omdat dit bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand beschadigd is). Moet tot op de dag van vandaag (bestelling TV 31-01-2022) een nieuwe (goed werkende factuur_.pdf) van ze krijgen. Zal wel niet meer gebeuren vrees ik...

Snel geleverd! Goede service

Tv reus komt zijn afspraken na. Snel en op tijd geleverd. Prijs ver onder de andere concurrerende grote media winkels.

Zeer te vrede.

Te vrede over de snelle levering en een goede prijs kwaliteit.

Echt mooie service wallahi

Echte guuie mensen. Bezorging was ook echte topservice amk

Goed en snel

Duidelijke communicatie. Goede en snelle levering.

Snelle levering, goede prijzen en nette bezorging

Het bestelproces, de prijzen en het gemak en nette levering geven mij een goede ervaring bij Tvreus.nl. Ik zal daar een volgende keer zeker weer mijn bestelling plaatsen.

Uitstekende service.

Na mijn bestelling is de tv super snel bezorgd. Volgende dag werd ik gebeld om te laten weten hoelaat ik de bestelling kan verwachten. Top service

Prima service en snelle levering/reactie

Er snel geleverd met een eigen dienst.

Geweldige tv

De verschil tussen wat ik eerst had en wat dit tv nu aanbied is legendarisch ik ben echt helemaal blij ermee

Goede, snelle en persoonlijke levering, heel fijn!

Tvreus was een prima keus

's-Middags bestelt en volgende dag in huis. Een uur voor aflevering gebeld en prima op tijd afgeleverd. Uitstekende service.

Goede service snel geleverd

Gewoon goed

Zeer voordelig en een snelle service

Een Samsung Frame QLED TV gekocht, en omdat dit een nieuw systeem is was het wel veel uitzoeken hoe alles werkt, maar uiteindelijk werkt de TV en de frame perfect. De breng service is ook uitstekend verlopen, hou je mobiel wel oprijd aan, ze kunnen vroeg komen.

Enorm goed

Smiddags besteld, volgende dag keurig geleverd. Samen met mijn zoon opgehangen en aangesloten. Geweldig beeld.

Alles perfect gegaan van bestellen tot leveren TOP

Bijsterhuizen 2414 6604LL Wijchen