Top,snel,flex,goedkoopst

Vriendelijke bezorger

Slecht

ik heb een tijdje een tv besteld waarna binnen twee dagen geannuleerd. wij zijn nu inmiddels meer als twee weken verder en mijn geld nog steeds niet gehad wordt elke keer voorgelogen dat het vandaag of morgen op mijn rekening staat wat nog steeds niet is gebeurd. dit is een zeer slecht bedrijf

Tv snel stuk en geen duidelijke oplossing

Beste, Wij kochten een tv aan eind november van 1239euro. Geld genoeg dus. Tv pas in gebruik van begin januari. Midden januari, dus nog geen twee weken in gebruik, al stuk. Tvreus verwijst ons door naar Samsung. Samsung gebeld, hun reparatiedienst servilux kunnen het niet repareren want hebben de juiste onderdelen niet. Gevolg Samsung zegt dat ze tvreus gaan op de vingers wijzen want zij kunnen hun reparatieservice niet langs laten komen aangezien tvreus het toestel in het buitenland heeft ingekocht. Ze vinden dat tvreus dus een oplossing moet bieden. Tvreus contacteert hun zogezegde reparatiedienst, servinter te hasselt. Dus ik opzoekwerk doen. Blijkt servinter de oude naam van servilux te zijn, dus de zelfde reparatiedienst. Wij dus die reparatiedienst bellen. Zegt de reparatiedienst dat ze inderdaad niks kunnen betekenen voor ons want ze hebben geen onderdelen aangezien de tv uit het buitenland komt en dat tvreus een andere oplossing zal moeten geven. Maar ondertussen geen duidelijke oplossing. Een pingpongspel. Wij hebben het gevoel dat tvreus het van zich af schuift. Advocaat van test-aankoop, consumentenbond, is gecontacteerd aangezien we geen duidelijke oplossing krijgen van tvreus. Ze gaan ook andere Vlamingen contacteren die een slechte ervaring hebben met tvreus. Dus wie zich geroepen voelt kan een klacht indienen op test-aankoop.be want samen staan we sterk. Daarnaast staat anders duidelijk op de site van tvreus dat de ondernemer verantwoordelijk is voor de producten die hij verkoopt. Neem dan ook uw verantwoordelijkheid tvreus. Liefst geld terug want wij hebben er stilaan genoeg van. Mvg, Een ontevreden klant Ginger

Oplichters vooral die verantwoordelijke Niels Alias Yousef Ninos

Ik heb nog nooit of nooit in mijn leven zo'n oplichters gezien als tv reus, maar ik had ook niet anders verwacht na onderzoek te doen, eerst een tv gekocht netjes betaald volgende werd die normaal geleverd, er werd niets geleverd was aan de koerierbedrijf geleverd dan kreeg ik excuses, dat de koeriersbedrijf de tv heeft laten vallen, dan werd er een andere tv gestuurd nogmaals een excuus en leugen, dan heeft er mij iemand gebeld die zich voordeed als koerier, die onderweg was voor de 3de keer en weer niets Dan heeft mij een zekere Niels gebeld nader een onderzoek op fb heb ik ontdekt dat hij niet Niels heet maar Ninos Yousef een turkse/syrie dit is een grote frauduleuse bedrijf die mensen belazerd!!!! Oplichters

Slecht

Er word gelogen door dezen dieven. Wacht al anderhalve week op me geld terug.

Slechte service

We hebben 3 jaar garantie op de samsung eu55ru8000 die we besteld hadden nu blijkt dat we zijn besodemieterd en een Hongaars model geleverd gekregen hebben eu55ru8002 ik wil gewoon dat tv reus ons een ander gelijkwaardig model leveren of ons geld terug mensen koop daar niets

WEES GEWAARSCHUW!! BESTEL HIER NIET

De ellende begon al bij de bezorging.. Ik zou de volgende dag tussen 9.00 en 21.00 (lijken mij wel erg brede levertijden) mijn TV ontvangen. Deze werd niet op de dag geleverd dus de dag erna een mail gestuurd waar mijn TV was. Ik had namelijk wel een verzendbewijs gekregen. Antwoord: de bezorger was hem vergeten in te laden dus morgen zou ik hem echt krijgen. Op mijn aandringen kreeg ik een specifiekere tijd (ik kan niet van 9.00 t/m 21.00 thuis zitten wachten), namelijk tussen 12.00 en 14.00. Op die dag gingen de uren voorbij en voorbij en uiteindelijk werd mijn TV om 21.45!! Bezorgd. Prima, veel gedoe maar ik heb mijn TV! Deze haalde ik vervolgens 1,5 dag later uit de doos, waarbij de TV kapot was en het beeldscherm het deels niet deed. Veel gedoe om deze weer op te halen (weer een dag tussen 9.00 en 21.00) thuis blijven. Binnen 3 werkdagen zou ik reactie krijgen van de controle en de vervolgstappen. Zelfs na 9 werkdagen heb ik geen reactie meer gehad wat de uitslag van de controle was, ook na het sturen van een aantal mails vanaf mijn zijde. Het leek alsof zij van de aardbodem verdwenen waren waar ze voorheen snel reageerde. Vervolgens heb ik per mail de koopovereenkomst ontbonden en mijn geld teruggeëist omdat zij niet met een oplossing zijn gekomen (niet eens een reactie). Uiteraard liep deze terugbetaling ook niet probleemloos en kreeg ik uiteindelijk 5 dagen later dan afgesproken mijn geld terug op mijn rekening. Wederom zonder 1 bericht van TVReus zijde en na aandringen van mijn kant. Geen 1 keer "sorry" of "oh wat vervelend dat het zo loopt" gehoord vanuit TVReus. WEES GEWAARDSCHUWD EN BESTEL HIER DUS NIET!! P.s. mocht je nu in problemen met hen zitten. Raadpleeg je rechten als consument, bijv. ontbinding van je koopovereenkomst

Slechte service van tv reus

Mensen koop niets bij tv reus je wordt echt schandelijk behandeld door de medewerkers aan de telefoon ik heb een tv gekocht heb 2 jaar garantie van samsung en 1 jaar van tv reus. samsung heeft mijn tv onherstelbaar verklaart en gezegt dat ik het moet oplossen met de verkoper tv reus dus. maar nu komt het wij zijn erachter gekomen dat tv reus ons een Hongaars model heeft geleverd UE55RU8002UXXH ik wens van tv reus dat wij een goed werkende tv geleverd krijgen en ook wens ik door tv reus niet zo onbeschoft behandeld te worden dus mensen kijk goed uit met wat je koopt bij tv reus als consument hebben de mensen recht op een deugelijk product ik voel me gewoon bedonderd en in de maling genomen door tv reus terwijl zo,n bedrijf toch niet moeilijk hoeft de doen om een omruiling

Komen afspraken niet na, oplichters

Slecht,slecht,slecht. Hoe ben ik erin getrapt? Babbeltruucjes, valse beloften..hoe heb ik mij zo laten naaien. Bijna 1000 euro. Je word misselijk van de slechte reviews. Na jaren,en jaren detentie, word ik ff flink genaaid. Dit ga ik niet pikken. Heel de dag voor jan @#€€# op bestelling gewacht, niemand die iets afzegt, ondanks de belofte,telefonisch dat bestelling tussen 20u en 21u geleverd zou worden. Mijn bloed kookt. Ze hebben aan mij de verkeerde.

Koop hier niet!

Koop hier niet! Verschrikkelijke dienstverlening en klantenservice. Kort na aankoop ging de televisie kapot en is door Samsung garantie gerepareerd. Daarna ging de TV weer kapot en zou onder de garantie van TV Reus vallen. Na een ruime maand wachten en meerdere telefoontjes gaven zij aan dat door een hard-reset de TV niet meer onder de garantie viel terwijl ik dit niet gedaan heb. Maar geen gesprek over te voeren. Oplichterij en een nep garantie. Om nog maar niet te spreken over de klantenservice daar. Goedkoper dan dit krijg je het niet zowel qua dienstverlening en klantenservice!

Beste, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hebben nogmaals naar uw zaak gekeken en daarbij kwam het volgende naar boven. Wij hebben het toestel bij u opgehaald voor een controle zodat wij het probleem van de televisie konden achterhalen en konden controleren of het toestel onder de voorwaarden van het derde jaar garantie viel. Omdat het toestel was hard reset, (wat betekend dat de branduren op 0 komen te staan) hebben wij geweigerd om deze te repareren omdat wij niet kunnen achterhalen hoelang de televisie heeft gespeeld. Om het iets simpeler te maken, als u een auto naar de keuring brengt en de kilometerstand is teruggedraaid. Dan gaat de auto natuurlijk niet door de keuring heen. Om die reden hebben wij het toestel niet gerepareerd en naar u teruggezonden. Daarna hebben wij wel nog aangeboden om het toestel alsnog op te halen en binnen 3 weken te repareren. Maar op dit aanbod bent u helaas niet ingegaan. Wij hopen dat dit iets meer opheldering geeft over de zaak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U geeft aan dat wij misschien het toestel zelf gereset zouden hebben wat zeker niet het geval is. Dit is te zien aan de branduren, deze staan op rond de 2000. Wat betekend dat wij het toestel gereset zouden moeten hebben om deze vervolgens 2000 uur te laten branden. Naast dat wij dat nooit zouden doen is dat praktisch ook onmogelijk. Met vriendelijke groet, Het team van Tvreus

Geen service

Totaal geen service wat betreft levering. Mijn vriend heeft de Samsung Sero televisie gekocht die 33 kilo weegt. Er kwam een vrouw alleen de tv brengen. Ik deed open met de verwachting dat de tv tot aan de voordeur werd gebracht. Nu bevindt onze voordeur zich op 3 hoog, na een wat krap trappenhuis in Amsterdam. De vrouw zei: "ja ik kan hem niet boven brengen". Dus waarop ik zei: "en nu dan? Ik krijg dit nooit alleen naar boven". Dan moest ik maar even aanbellen bij de buren. Het was een covid-beleid en ze had het heel druk. De buren waren niet thuis en bovendien kent men in Amsterdam de buren amper dus ook oncomfortabel om dit verzoek te doen. Sterker nog, het voelt zelfs oncomfortabel om een tv van deze waarde alleen in het trappenhuis te laten staan vanwege diefstal of gemopper dat men er slecht langs kan. En daar stond ik dan, met een gigantische doos in het trappenhuis. Nu heb ik mijn vriend gebeld, die is helemaal door de regen uit zijn werk gekomen en hebben we hem samen met veel moeite naar boven gekregen. Maar wat nu als ik geen vriend had en een oud vrouwtje was? Dit is toch onbehoorlijk. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Alles wat we in dit huis aan meubilair hebben staan is naar boven gebracht, ook tijdens covid, maar zij doen dit niet. Ze konden niets voor me doen ter compensatie. Zeer ontevreden.

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben duidelijk in onze voorwaarden vermeld staan dat het toestel alleen op de begane grond geleverd kan worden. Standaard is het ook bij andere transportbedrijven niet het geval dat een pakket hoger dan de begane grond wordt geleverd. Het pakket was inderdaad 33 KG, dit zou voor een volwassen persoon prima te tillen moeten zijn. Maar het kan natuurlijk dat u in uw geval u niet in staat was het pakket te tillen maar dan zou u er zelf voor moeten zorgen dat er iemand bij u klaarstaat om het pakket mee naar boven te tillen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Het team van Tvreus

laagste prijs, super snelle levering

TV gekocht tijdens de "Black Friday 2020". Ik had vooraf al goed onderzoek gedaan en wist precies welk merk/type/grootte ik wilde hebben. TV Reus was de goedkoopste aanbieder. S 'Avonds besteld en de volgende ochtend was de TV bezorgd. Top service!

Goed opgeloste klacht over wasdroger

In 2018 heb ik een wasdroger aangekocht bij tvreus. Het apparaat heeft het goed gedaan tot een paar weken terug, hij ging uit zichzelf aan en uit en ook was de droogfunctie niet meer optimaal te gebruiken. Wat natuurlijk echt heel erg balen is omdat je bij zo’n aankoop denkt de droger ongeveer een jaar of 10 te gebruiken. Dus ik heb gebeld naar de lijn van tvreus om even te kijken wat er te regelen viel, helaas viel die buiten de fabrieksgarantie en kon hij dus niet meer kosteloos gerepareerd worden. Zij hebben mij aangeraden om voor de reparatie contact op te nemen met samsung. Nadat samsung langs is geweest om te constateren wat het probleem was is er mij per mail een prijsopgave gedaan met wat coulance vanuit samsung. Maar alsnog moest ik een deel zelf betalen wat ik niet eerlijk vond dus daarmee ben ik weer terug naar tvreus gegaan en zij hebben mij het gedeelte wat ik zelf moest betalen voor de reparatie vergoed. Dus dat is wel erg netjes van ze, dus eindelijk toch een tevreden klant.

Een hoop ellende

TV in Oktober 2018 gekocht. Eind December een soundbar Harman Kardon bij de BCC aangeschaft. Deze blijkt niet te werken. Contact gehad net Samsung, die vonden het vreemd. Uiteindelijk meerdere keren werknemers van BCC hier thuis gehad met verschillende soundbars van verschillende merken. Geen een doet het. In de winkel is het inpluggen en het werkt. We zijn er achter gekomen door Samsung zelf dat wij een buitenlandse tv hebben!! De software van soundbar (nederlands) kan niet communiceren met de tv (buitenslands). Daardoor zou er geen een soundbar werken mits deze ook uit het buitenland komt! Nadat wij gebruik wilde maken van onze 3e jaarsgarantie kregen wij te horen dat dat we daar niet voor in aanmerking kwamen. We hebben toen een boze review geplaats. Daarna zijn we telefonisch benaderd dat als we de review weg haalde dat hij opgestuurd ging worden voor reparatie. En nu 3 maanden verder hangt er hier een tv die niet werkend is! Ze hebben ons 3 maanden aan het lijntje gehouden, ze kwam 10 keer niet opdagen terwijl er afgesproken was om tv weer op te halen of te komen leveren. Of als de "monteur" zou komen. Dan stond de monteur met autopech en vervolgens zogenaamd 2 keer geprobeerd te vellen maar geen gehoor. Grote onzin!! Ze hebben onze one connectbox omgeruild met een andere, die bij levering beschadigd was (gelukkig meteen een opname gemaakt) en onze boutjes zouden weken geleden geretourneerd worden maar krijgen we ook niet. Dit is echt niet normaal om zo om te gaan met mensen. Wij gaan ook zeker juridische hulp inschakelen en tv progamma's als radar en opgelicht en kassa! Dus wees gewaarschuwd, snel leveren doen ze voor eigenbelang om geld te incasseren maar als er iets is sta je er alleen voor.

Een mooie aankoop gedaan 5 sterren.

Ik had me al redelijk verdiept in de televisies, dus ik wist precies wat ik wilde. Nou had ik al op iedere site gekeken voor de laagste prijs maar deze prijs zat toch net nog over mijn budget heen. Ongeveer een weekje later was er een mooie aanbieding op de site van tvreus waardoor de prijs in mijn budget viel. Ik heb de televisie direct besteld en de volgende dag al geleverd gekregen en hij is helemaal naar wens. Weer een blije klant erbij voor Tvreus :), 5 sterren.

Wat een toppers

Ik was een beetje opzoek naar een nieuwe tv, kwam ik op de site van TVreus.nl omdat zij zeggen dat ze de goedkoopste zijn. En dat klopt nog ook echt lage prijzen hebben ze. Daarom heb ik een kleine 43 inch besteld omdat ik niet een grote woonkamer heb. Hij doet het echt top voor die prijs en nog een rappe levering ook. Nog bedankt.

Levering op zondag maak je ook niet vaak mee

Op zaterdag avond heb ik een mooie tv besteld waar ik allang naar opzoek was. Tot mijn grote verbazing stond Tvreus zondag al bij mij op de stoep om de televisie af te leveren. Zo'n snelle levering heb ik nog nooit meegemaakt, bedankt voor de goede service.

Goede service na aankoop

Beste lezers, Mijn televisie had een mankement binnen de 2 jaar garantie. Hierover heb ik Tvreus gecontacteerd, zij hebben mij direct de goede weg gewezen in het proces. En zo kon de televisie binnen een week al aan huis gerepareerd worden! Nu kan ik weer met veel plezier weer genieten van mijn 65 inch Qled televisie, echt een aanrader.

Oplichters en dieven

Televisie gekocht bij deze webwinkel, echter werkt deze na enkele maanden al niet meer naar behoren. Na 100 keer contact te hebben opgenomen, loze afspraken als ‘we bellen u morgen terug’ (letterlijk nooit gedaan) en asociaal personeel aan de telefoon eindelijk dankzij samsung zelf een monteur gekregen. Deze moest tot driemaal langskomen zonder succes. Wij wilden de koop ontbinden, iets waar wij wettelijk recht op hadden. Nooit geen reactie. Alles kwam door Samsung. Echter hebben wij Samsung zelf gesproken en die gaven aan dat tv reus NOOIT contact had opgenomen. Wij kregen vanuit Samsung een omruil voorstel, een mindere televisie voor minder geld. Uiteraard gingen wij niet akkoord omdat wij niks meer met de winkel te maken wilden hebben. Zo gezegd zo gedaan kregen wij bericht dat het apparaat opgehaald zou worden ter creditering. Maar omdat tv reus werkt met buitenlandse modellen, waar ze natuurlijk zogenaamd niets vanaf wisten, moest tv reus dit zelf gaan betalen. Tv reus meerdere malen gesproken, maar werken niet mee en willen het bedrag van 2800,- niet terug betalen. Televisie is overigens al bijna 2 maanden opgehaald!! Zij willen dat wij akkoord gaan met de omruil van samsung en dat bedrag aan ons crediteren. Het zijn oplichters en sinds vorige week loopt er dan ook een rechtszaak tegen hen. Ik raad het iedereen ten zeerste af om ook maar iets van een koopovereenkomst met deze asociale mensen af te sluiten.

super goeie en vlotte service !!

super vlot goeie communicatie zondr probleem! dag voordien besteld volgende dag in huis .

BESTEL HIER NIET!!

BESTEL HIER NIET!!! Goedkoop blijkt duurkoop... vorige week heb ik een Samsung 65 Inch TV besteld en deze zou binnen 1-2 werkdagen bezorgd worden aan huis. Erg snel en voor een goede prijs dus waar zou dan het addertje zitten?? Het addertje onder het gras kwam na dag 2 vd bestelling pijnlijk duidelijk naar boven. De bestelde TV was namelijk niet leverbaar, ondanks dat zij deze aanbieden op de website! Hier moet je dan als consument zelf achteraan bellen, TV Reus geeft niet thuis en na 2 dagen is er nog altijd niks geleverd. Vervolgens heb ik contact gezocht met de klantenservice, een passende oplossing komt niet voor in het woordenboek van deze “louche” electronica-site. Uiteindelijk kwamen we samen tot de conclusie dat er niks anders op zat dan mij het geld terug te geven. Even goede vrienden. Maar ook bij het terugbetalen gaat het mis. Het bedrag heb ik tot op heden nog altijd niet ontvangen, ondanks meerdere malen contact gezocht te hebben. Daarom bij deze BESTEL HIER NIET!!! Bespaar je een hoop ellende en trap niet in de scherpe prijzen en snelle levertijden, GEEN ZUIVERE KOFFIE..... Update: inmiddels na aandringen eindelijk mn geld terug gekregen.... beter laat dan...

Pratiques frauduleuses

Commande passée, le 18/01 avec livraison sous 5 à 10 jours. Un mois plus tard je n'ai toujours rien reçu. J'ai demandé un remboursement mais il faut attendre parce qu'ils font d'abord une enquête (je n'en crois pas un traitre mot). En bref, au téléphone on nous rassure. Par mail on ne répond que lorsqu'on parle de faire appel à la défense des consommateurs. Je n'ai toujours pas été remboursée après plus d'une semaine de réclamations par écrit.

• Nous recommanderiez-vous? Non

snelle levering en scherpe prijs

Samsung TV bestelt bij TVReus. Prijs was aanzienlijk lager dan bij andere sites. Volgende dag netjes afgeleverd.

Ik zou iedereen afraden om ook maar iets bij TVReus te bestellen.

KOOP NIET BIJ TVREUS!!!! ZIJ ZIJN ER NIET VOOR DE KLANT. DE EIGENAAR HEEFT HET TE DRUK MET ANDERE BEDRIJFJES DIE HIJ HEEFT EN DE WERKNEMERS NEMEN DE KLANTEN NIET SERIEUS EN LACHEN ZE GEWOON UIT! ZE WILLEN ZOVEEL MOGELIJK GELD UIT HUN KLANTEN HALEN EN ZEGGEN DAAROM NAAR MIJN IDEE DAT TV’S NIET LEVERBAAR ZIJN ZODAT DE KLANT TOCH NOG DE 66 EURO EXTRA BETAALD. KEER NA KEER. ECHT WAAR VOOR IEDEREEN; GA TOCH GEWOON NAAR DE MEDIAMARKT OF EEN ANDERE BETROUWBARE WINKEL TOE. Ik ben al 100'en euros kwijt, heb nog geen producten. alles is na weken wachten toch niet leverbaar, maar andere duurdere producten wel. Tot je weer 66 euro overmaakt en dan is het weer niet voorradig en zo is het bij mij eindeloos gegaan. Ik mis me geld nog steeds en heb nog steeds geen nieuwe TV.

Bijsterhuizen 2414

6604LL Wijchen