Prima levering en snel ook.

Goede snelle lvering

Lekker snel, en ze hebben ook zomaar iets extra gedaan. Ik vroeg om bepaald soort inbusschroefjes en die hebben ze zomaar gratis geleverd!

100% Tevredenheid

Wat op de side staat is inderdaad waar. Vandaag besteld morgen in huis. Geweldige service.

Kleine bestelling

Heb een kleine bestelling geplaatst, deze werd snel en keurig verpakt geleverd en ook nog tegen een scherpe prijs. Hartelijk dank.

Prima assortiment, bezorging beetje duur

Uitgebreid assortiment. Informatie per product is onvolledig waardoor het lastig is te bepalen wat je precies nodig hebt. Daarnaast mis ik eigenlijk kanteelringen in het assortiment. Tot slot zijn de bezorgkosten hoog. Mijn bestelling had best een briefpakje kunnen zijn. Die kosten zijn de helft van wat er standaard gerekend wordt.

Wat je verwacht, krijg je op tijd

Goede informatie tijdens periode van bestellen en levering

Duidelijke site vlotte levering en keurig verpakt

Duidelijke site en zeer snelle levering

Duidelijke site en zeer snelle levering.

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering

Snelle & goede levering, maar voorraad op site niet betrouwbaar

Order geplaatst met oa een paar speciale fittingen. De volgende dag een mailtje gehad dat de fittingen niet op voorraad waren. Alles laten afsturen en binnen een paar dagen geld van fittingen terug op mijn rekening. Prima levering, goede afhandeling van manco. Maar voorraden op de site kloppen dus blijkbaar niet. Dit zou nog verbeterd kunnen worden.

Snelle levering, goede producten!

Snelle levering, goede producten!

niet alleen klasse-assortiment maar ook snelle levering

ik kan alleen maar zeggen: wat ben ik blij dat ik op het internet over jullie heen struikelde! Een geweldig en zeldzaam compleet assortiment kwam ik op jullie pagina's tegen, dat me al heel wat kopzorgen heeft gescheeld — want ZIE zoiets maar eens elders te vinden. En dan ook nog eens een prima & snelle levering ... Klasse!

Duidelijk, snel en kwaliteit

Duidelijke site, producten worden goed weergegeven. Sneller levering. Artikelen zijn van goede kwaliteit zoals op de foto’s

Heel blij met onze lampjes

We waren op zoek naar 'kleine' flame lampjes (parfumlampje). Besteld bij SNOER&ZO voor een redelijke prijs en ze werden snel geleverd. Heel blij mee.

Snel en netjes geleverd, precies zoals beschrijving op de website

Datgene wat op website staat wordt niet waargemaakt jammer helaas

Slecht , voor 16.00 uur betsekld volgende dag geleverd, absoluut niet , had besteld 17-09-2019 15:03 uur, dus ruim voor 16.00 uur en wirdt pas 20-09-2019 geleverd, jammer

uitstekend

Een mooi goudkleurig snoer zoals ik me dat had voorgesteld. Ook een snelle levering.

Prima en snelle service

Mooie snoer besteld, kleur groen komt ook overeen met de foto

goede spullen, nette prijzen, snel geleverd, klachtverwerking 100%: TOP

ik had wat spullen nodig om een lamp te maken, Snoer&Zo heeft een prima overzichtelijke site om alles bij elkaar te zoeken voor goede prijzen. Nog wat reserve stekkertjes en zo er maar bij gedaan. Na ontvangst bleek een moer een fout in de draad te hebben waardoor het ding vastliep; het was een moer van 75 cent, meer dan portokosten als ik het ding op zou sturen, dus ik had alleen een mail gestuurd met de melding dat de moet het niet deed. Ik kreeg per omgaande een nieuwe moer opgestuurd. TOP, da's Service!

De levering was snel en correct.

Ik vond het heel prettig dat er aangeven is op de website wat je kunt verwachten met betrekking tot de datum van levering. Die kwam overeen met wat er stond. Ook verrassend vond ik na een worsteling met een fitting van een ander bedrijf dat ik me veel ellende had kunnen besparen als ik de info pagina over kindersloten in fittingen had nagelezen op de website. Mijn lampen branden en ik ben blij met mijn snoertjes.

Vriendelijke en duidelijke website. Goederen snel geleverd!

geheel tevreden en zeer aan te bevelen

Het product voldoet geheel aan de verwachtingen en werd precies op de beloofde datum geleverd.

Product is zoals omschreven werkt ok, vlot verzonden. Wel erg prijzig! Maar s een kwestie van vraag en aanbod.

Goed en snel

Goed en snel