Snel en compleet geleverd, `top

Ik had per ongeluk het verkeerde besteld en had dit zelf niet door. De medewerker die mijn bestelling inpakt, had dit wel door omdat diverse artikelen niet bijelkaar paste qua maat en belde mij en heeft mijn bestelling aangepast en meteen juiste artikelen opgeatuurd. Helemaal goud dat er nog medewerkers zijn die met een klant meedenken!

Top zoals altijd.

Altijd alles op voorraad en Levering altijd volgens belofte op de website.

Perfect in een zin !!!

Gevonden bij hun en besteld tot mijn verrassing volgende dag al binnen terwijl ik het laat had besteld , in een woord Perfect , Bedankt....

we zijn tevreden over SNOER&ZO

We zijn tevreden over SNOER & ZO, alleen over het postorder bedrijf zijn we minder tevreden. Woensdag werd het pakketje op huisnummer 5 afgeleverd. Daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen, het is slordigheid van het postorder bedrijf.

Enorm assortiment, snelle levering

Zocht een 'strijkijzer snoer' en die waren er in alle denkbare varianten en kleuren. Prima dus. Ook een goede handleiding hoe je zo'n snoer stript. De stekker die ik kocht was niet heel bijzonder.

TOP

Ruime assortiment voor een mooie prijs, goede kwaliteit.

prima webshop

Zeer goede ervaring.

Zeer tevreden.

Voor de eerste keer bij u besteld. Zeer snelle levering. Mijn dank hiervoor.

Over de ganse lijn tevreden

prima service en kwaliteit

De online bestelling verliep prima, het telefonisch contact vond ik niet vriendelijk.

Het geleverde artikel is prima, maar zoals gezegd vond ik het elefonisch contact niet prettig.

Zeer goede kwaliteit wandlamp porselein zwart

Erg mooi product, keurig afgewerkt en heel mooi verpakt. Kost wel iets meer dan de goedkopere versies maar is het zeker waard. Snoer&zo leverde vrij snel uit, had het pakketje in 3 dagen in huis wat ok is.

Geweldige service

Geweldige service en snelle levering.

Gewoon zoals het hoort

Prima transactie. Snelle levering

precies wat ik zocht

Ketting prcies de kleur en grote....

uitstekende service en materiaal

mooi op tijd geleverd en product ok

Beter kan het niet!

Ook nog 24 uur eerder dan geschreven stond!

super B kwaliteit en met zorg verpakt

De kwaliteit van de bestelde producten overtrof mijn verwachting en de verpakking was met uiterste zorg uitgevoerd. Het enige - puntje was in de administratieve sfeer. Nadat de betaling was gelukt, zou het fantasties zijn geweest als je direct een automatisc gegenereerde bevestiging van het bedrijf zelf zou ontvangen met we gaan aan de slag. Toen ik het pakket ontving was ik zo blij met de hoge kwaliteit van de producten. Dat is het wachten waard en je wordt tenminste niet teleurgesteld. Mijn reactie was zo van uitbndigheid en daarom kan ik SNOER & ZO bij een ieder aanbevelen. Echt een Aanrader!

Snel en voordelig

Snel en voordelig.

Netjes snel en correct geleverd voor de juiste prijs.

Netjes snel en correct geleverd voor de juiste prijs.

Service was goed

Ok

Correcte afhandeling , goede info !

Geleverd product kwam overeen met afgebeelde op de site. Levering correct met opgegeven levertermijn en goede info over verloop van levering.

Snelle en goed

Uitgebreid assortiment; gebruiksvriendelijke website en snelle levering.

CORRECT

HET PRODUCT IS PERFECT MOOISTE KABEL DIE IK GEVONDEN HEB OP HET WEB MESSING HEEL MOOI GEWEVEN INFO GEKREGEN VAN LUMINOT IK BEN NOG OP ZOEK NAAR DE EEN ZUIVER MESSING SOCKET E27 VINTAGE NIET VEKLEURD DIE PERFECT PAST BIJ DE KABEL ZUIVER MESSING SOCKET NIET VEROUDERD OF VERBRONST MET BIJPASSENPLAFONDPLAAT ;

Goed product snel geleverd

Goed product snel geleverd

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.