De voetschakelaar werkt perfect.

Het afhalen in de dagwinkel ging goed. Wel zelf je pakje uitzoeken, maar dat was geen probleem.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en goede kwaliteit.

Makkelijk zoeken en snel geleverd

Makkelijke website en snelle levering

Snelle levering, snel antwoord.

Iets aan de prijs.

Super tevreden

Snelle verzending en super tevreden over het product

Prima ervaring

Goede prijs product en levering

heel handig

Wij hebben een nieuwe zware lamp van 6 kg, en Snoerenzo leverde binnen een dag een mooi snoer met onzichtbare staaldraad.

Aanrader

Prettige website en supergrote levering. Geen overbodige mail en informatie

Zeer snelle levering

Veel keuze en super snel geleverd en goed verpakt.

Kon beter

De service was prima, maar de kwaliteit van het gekochte snoer vind ik niet meer dan redelijk.

fijne winkel

Blij dat ik deze zaak op internet tegenkwam! Precies de soort snoertjes etc. die je anders nooit ergens anders kunt krijgen. Bovendien altijd snel en goed verpakt verzonden. Staat in mijn favorieten!

perfecte levering

mijn bestelling is netjes aangekomen en het product is ook zoals ik het verwacht had !

Onbehouwen aan de telefoon

Ik belde op om te vragen of mijn bestelling gelukt was. Ik had enkele problemen met mijn computer. Kreeg een zeer sarcastisch en onbehouwen antwoord om eerst in de spam te kijken.

Geweldige servoce

Het artikel, dat moeilijk verkrijgbaar was en dat ik bij snoerenenzo nog op internet kon bestellen en achteraf ook nog telefonisch wijzigde, werd de volgende dag afgeleverd. Beter kan niet. Ik ben dus de koning te rijk.

Voor de eerste keer, dus geen ervaring maar accuraat en snel.

Snelle verzending, product naar verwachting, goede prijs-kwaliteit-verhouding

goede kwaliteit en goedkoop.

Accuraat, en zéér snel!

Breed aanbod, redelijke prijzen, snelle verzending, en goed verpakt!

product voldeed aan mijn verwachtigen

Snel geleverd. Product voldeed aan mijn verwachtingen. Zeer ruime keus

snel en correct

vlotte levering. Kan met minder verpakking (bubbeltjesplastic in envelop om een snoer te verzenden ....)

Correct en snelle levering in degelijke verpakking

Lampen zijn tijdig geleverd en waren goed en grondig verpakt. Fijne ervaring.

Snelle levering en een goed product

Voor het eerst iets besteld bij snoer&zo en we zijn er heel tevreden mee

*****

Jullie hadden wat ik nodig had en netjes aan de prijs .het e-mail verkeer verliep prima en ook de levering.Ik ben uiterst tevreden Een goede aanrader C.Beket

Super snel geleverd

Goed spul en snel geleverd

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.