Defecte lamp direct vervangen: goede service!!

Een mooie verlichting die al 12 jaar in gebruik is: lamp stuk en niet meer te krijgen. Via S&Z een alternatief gevonden. Opgestuurd en bij uitproberen blijkt opgestuurde lamp stuk! Direct een nieuwe opgestuurd gekregen en twee dagen later was de verlichting weer op orde! Super goede service!

Heel fijn

Heel fijne producten, goede kwaliteit, snelle levering, goed verpakt. Niets op aan te merken!

Top duidelijk snel en correct

Gewoon snel en correct zoals het hoort.

Gewoon goed. Aanrader.

goed en duidelijk

De bestelling ging goed en was snel in huis

Jammer

Ik heb niets ontvangen

goede service

Prima service!

Snelle reactie op een vraag. Ook leveringsafspraken uitstekend nagekomen!

Goede service. Het werd een dag later geleverd dan beloofd. Maar ze stuurden op tijd een bericht, dat het die dag niet zou lukken om te bezorgen.

Vlot

De lampen waren goed verpakt om breuk te vermijden

Perfect materiaal

Goed verpakt en heel goeie beschrijving! Bedankt en levering was zeer vlug! Doe zo voort!

Goef

Snelle service en de kleinste dingen hebben ze

Alles gevonden wat ik nodig had.

Alles gevonden wat ik nodig had voor mn projectje. Snel verstuurd. Perfect in orde allemaal.

2 lampjes defect

2 lampjes werken niet. Verzenden van lampjes is toch te fragiel

Super snelle levering

goed, snel, degelijk materieel. hoge verzendkosten

goed, snel, degelijk materieel, hoge verzendkosten

Product snel geleverd

Ontvangen waarom ik gevraagd had!

Prettig zakendoen met snoer en zo!

Duidelijke website, goed verpakt, vlotte verzending. Product gaat eerdaags uit de handel maar gelukkig nog , voor een mooie prijs, verkrijgbaar bij snoer en zo! Blij mee!

Prima, snelle service

Prima, snelle service

Alles in orde

Snelle verzending en prima beugel.

Ruim keus en snel verzonden

Dit is de eerste keer ik iets bestel wegens sluiting van mijn oude leverancier maar ik ben niet teleurgesteld en kom zeker weer terug voor mijn kleine klusjes. Dankjewel voor de goede service (*_*)

Fantastich

Bij Snoer&Zo vond ik wat ik nodig had voor een hele vriendelijke prijs en een snelle bezorging... Echt een aanrader!!!

Heel fijn!

Solide verpakt, supersnel, meedenkend, vriendelijk!

Gewoon: GOED

Juiste product, correcte prijs, snelle levering!

Jan van Gentstraat 116

1171 GN Badhoevedorp

208224107

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.