Topsnoer en vlot bezorgd

Mooi groen/zwart snoer besteld met zwarte porseleinen fitting. De volgende dag bezorgd.

Makkelijk gevonden, besteld en geleverd.

Online kopen zoals het hoort!

Helemaal goed!

Erg fijn, We zijn er blij mee!

zeer professionele en persoonlijke opvolging, feedback, en verpakking

vlotte levering

De bestelprocedure vind ik zeer belangrijk. Ik ben hier zeer tevreden over.

Eenvoudig en correct

Ik bed even op internet moeten zoeken voor dat ik op deze site kwam maar daar na ging het eenvoudig

Erg goed

Snelle zending, goed product. Kom zeker bij jullie terug.

Snel geregeld en verstuurd !

Apart halogeen lampje gevonden en super snel geleverd!

Lampje kapot van een designlamp, overstappen naar LED ging niet, vanwege andere lengte van het lampje. Gelukkig het originele Halo-lampje gevonden bij Snoer&Zo, voor een 'normale' prijs en supersnel geleverd.

Een zeer betrouwbare website

Mijn ervaring met snoerenzo is zéér positief. De klantenservice is ook top! Ik had 3 lampen besteld, en om geen verzendkosten te hoeven betalen kocht ik nog 2 eenvoudige erbij. Vóór de levering bleek één van de 3 lampen toch niet leverbaar. Jammer, maar de verzendkosten werden desondanks niet in rekening gebracht. Toen ik de lampen kreeg en ze uitprobeerde, constateerde ik helaas, dat er één defect was. Ik hield dus maar 1 lamp over. Heel erg jammer, maar er werd niet moeilijk over gedaan. Mijn geld kreeg ik terug binnen een week. Jammer van de oorspronkelijk bestelde 3 lampen, maar over de service ben ik uitermate tevreden. Ik kan de webshop dan ook zeer aanbevelen.

Snel, goede communicatie

Snelle reactie en snel bezorgd.

Volgende keer weet ik waar ik moet zijn moet top

Alles ging goed

Snel besteld en snel geleverd!

Voor twee lampen van een klant snoeren besteld. De bestelling was zo gedaan en twee dagen later waren de snoeren binnen via de post. Volgende keer bestellen we weer!

Sneller en correcte dienstverlening, kwalitatieve producten

Snelle levering, mooie en kwalitatieve producten.

Alleen lamp na drie brand uren kapot jammer .

Fijn bedrijf

Snelle bezorging. En goed advies gekregen hoe ik een vloerschakelaar moest aansluiten. Ik ga hier naar terug als ik wat nodig heb.

snel geleverd en goede kwaliteit.

Prima product en snel geleverd.

Ik had blindkapjes nodig omdat de lampen op een andere plaats komen. Die blindkapjes zijn hetzelfde als de lampen en mooi compleet met blinddopjes om de ongebruikte draaduitgangen af te dichten. Supermooi.

Snel

Ze leveren de onderdelen die je niet in de bouwmarkt vindt

goede snelle service

goede snelle service

uitstekend voor elkaar

alles correct

Heel mooi lichtroze snoer en snel geleverd

Heel mooi roze snoer en het was snel geleverd. Prima!

Veel keuze en mooie artikelen

Snelle verzending en product zoals ik had verwacht. Zeer tevreden!

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.