prima.

super

snel en precies goed

Goed spul

Fantastisch snel geleverd

Nadat ik de bestelling had geplaatst lag het bestelde na een dag in de brievenbus. Top.

Zoals afgesproken het hoort

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering, trekontlaster hadden ze zelf toegevoegd

Snelle levering.

Prima ervaring

Prima ervaring

Bestelling netjes en tijdig afgehandeld

Product was makkelijk te vinden. Redelijke prijs. Snelle levering binnen verwachting.

zeer goed

vlotte verwerking van order en snel geleverd, fijn dat je een berichtje ontvangt als er een statusupdate heeft plaatsgevonden

uitstekend

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Snelle levering en keurig verpakt.

Supersnelle levering

Leuk assortiment snoeren en stekkers die je in België niet vindt. Een winkel met oog voor details zodat je kan afwerken tot in de puntjes.

Goed en snel geleverd

Snelle levering, prima producten!

Snel en goed verpakt.

Kleine bestelling geplaatst , snel geleverd en nog nooit de spulletjes zo perfect ingepakt geleverd gekregen.

Goed spul en mooi op tijd geleverd.

Snel ontvangen

Snel geleverd , goed verpakt. Netjes met factuur erbij . Gewoon goed

Goede onderdelen

Moest een paar losse onderdelen hebben die slecht te vinden waren. Meteen nog wat meer besteld. Onderdelen van kwaliteit zijn geleverd

Uitstekende afhandeling

Goede service, uitstekende afhandeling

Goed assortiment als je op zoek bent naar een benodigdheid.

Geen mogelijkheid retour na 14dagen, zelfs niet voor deel van geld

Helaas geen tegemoetkoming voor een terugname dag later dan 2 weken. Inflexibel

Goede voorraden alleen wel prijzig.

Ik heb er al eerder besteld en er is erg veel. Mooie snoeren, koppelingen fittingen e.d. Alleen vindt ik het best wel aan de prijs. Maar ja, als je eenmaal een site gevonden hebt ga je ook weer niet veel verder zoeken om een paar euro goedkoper uit te zijn.

Slechte kwaliteit

Draaitjes breken ontzettend snel af en de stekker zelf is ook echt van slechte kwaliteit.. heel fragiel en lipje breekt al af als je ernaar kijkt. Nu was de stekker zelf niet zo duur gelukkig maar alles bij elkaar wel behoorlijk kostbaar en ik had 2x 2 meter besteld maar kreeg 1x 4 meter dus moest zelf thuis nog aan de slag om alsnog 2 snoeren te maken ervan.

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.