Kwalitatief goede producten en snelle levering

Snelle levering van kwalitatief goede producten.

Voldoen aan de belofte van een snelle levering en goede producten.

Kwaliteit, snel geleverd

Het was een kleine bestelling, maar de kwaliteit van het geleverde is goed; het was perfect verpakt en snel bezorgd. Meer wensen had ik niet.

Precies wat ik zocht

Product was perfect en super snel geleverd.

Geweldig bedrijf

Alles van bestelling t/m levering was perfect

snel correct geleverd

fijn bedrijf veel keuze

Breed en goed programma met goede service

Uitgebreid programma met prima prijzen en snelle accurate service.

Goede producten, correcte prijs, snelle levering

Goede producten, correcte prijs, snelle levering

Zeer tevreden.

Snel geleverd. Product precies volgens beschrijving.

Netjes en snel geleverd

verzendingskosten naar Belgie mochten ietsje lager..

Missende deel werd kostenloos toegezonde. Goede service!!

De eerste bestelling ging niet goed (dat kan natuurlijk). Ik bel op en leg uit wat er miste. Na het doorgeven van het bestelnummer werd me verteld dat het kosteloos werd opgestuurd. Diezelfde dag kreeg ik al de mail dat het pakker verstuurd was en de volgende ochtend had ik het in huis. Goede service dus, waarvoor mijn dank! Daarom bijna 5 sterren (5 sterren als de bestelling in 1x goed was gegaan ;-) M.v.g., Mark

Snel

Verzendkosten van 4,50 euro voor 1 ringetje in een envelop, gefrankeerd met 0,92 cent, vind ik wat veel. Verder snelle en correcte zending en fijne website.

prima firma

duidelijke website en eenvoudig om de bestelling te plaatsen snelle levering

Goed verpakt en snelle levering

Prima site

Prima site, geen onduidelijke dingen wat you see is what you get.

Correct bedrijf

Mijn ervaring met jullie is heel goed. Producten zijn zeer goed verpakt (waren lampen) Ik werd ook goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en vlug beleverd. Top!

Vlotte en zorgvuldig verpakte levering

Al vaker bij SNOER&ZO besteld, ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten die ik heb ontvangen

Perfekt en snel ....

Bestelling sneller binnen dan ik had verwacht....KLASSE !!!!

Snel ontvangen,ged verpakt,zeer tevreden..

Snel ontvangen,goed verpakt..

Super service en super kwaliteit

Aanrader voor de super service en dd kwaliteit van de produkten

Goede producten

De levertijd was prima. Alleen product voldoet niet aan onze verwachting. Maar retour zenden is bijna duurder dan het product. Dus maar gehouden en in de schuur gelegd. Jammer dat retour zenden op eigen kosten is

goed en snel

Super snel

Bestelling was snel geregeld en bezorgd

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.