Doen wat er beloofd is

Door de duidelijke omschrijving van de lamp nu de juiste led-verlichting in huis op een oud armatuur.

Vriendelijke service

In mijn enthousiasme plafondlampen in de verkeerde kleur besteld. Snel een mailtje gestuurd dat vlot en vriendelijk beantwoord werd. Tevreden klant hier!

Leuke ervaring met deze firma. Bestelling werd donderdag op vrijdag 15/01 nacht geplaatst iets na middernacht, de vrijdagmorgen kreeg ik al de eerste emails binnen en diezelfde dag s'avonds nog een email met Track&Trace nummer. Op zaterdag 16/01 werd mijn bestelling reeds thuis netjes afgeleverd. Zeer tevreden over de snelle service zeker in deze corona tijd alsook over de bestelde producten. Zeker een aanbeveling om hier te kopen !

Beter kan niet

Zeer snelle verzending, kwaliteit is uitstekend.

Prima en snelle levering

Snelheid en goed verpakt.

Snel en correct!

Snel en correct

Correcte levering, materiaal van prima kwaliteit

Goede levering

Ben zeer tevreden met de levering van mijn bestelling Alleen jammer dat er vrij dure leverkosten berekend worden Verders zeer tevreden

Zeer goed en snel

Goed levering en snel. Je krijgt wat je besteld

Fijne communicatie en service

Prima communicatie en snelle service

Super zelfs een halve meter meer kabel

Super zelfs een halve meter draad meer

Snelle levering ,alleen bezorgkosten waren ongeveer net zo duur als t onderdeel en terwijl t brievenbus post was.

Snel en goed geleverd!

Product is precies zoals verwacht. En levering was snel en adequaat.

goed geholpen, goed product

Snel,Goed,goed geprijsd

Snelle levering, mooie producten.

Snelle levering !

Uitstekende informatie tijdens de bestelling en zeer snelle levering. Ook goed verpakt !

Goed en niet te doen.

Hadden voor mij alle spullen die ik nodig had. Nette prijzen en voor de tijd van het jaar snelle levering.

alles prefect verlopen

alles ging perfect, goederen netjes geleverd. product zoals verwacht.

Good product and easy ordering

Good product and easy ordering

Kwalitatief goed

Goed materiaal maar zeer lange levertijd, als dit wat korter wordt zal ik zeker nog wat kopen.

Nog niet ontvangen

Werd in een email gezegd dat spullen opgestuurd waren was niet zo. Daarna NLPost die er een zooitje van maakt. Kan snoerenzo niets aandoen.

Goede berichtgeving en prima bezorging van het product en goed verpakt. SUPER

Mooie producten

mooie producten, netjes op tijd, en goed verpakt! Kortom een tevreden klant.

Goed. Snelle levering

Goed.

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.