Heel veel keus

Enorme keus, supersnelle levering. Kan het een ieder aanraden

Snelle levering van mooie snoeren

Binnen 1 dag snoer samples ontvangen, een keuze gemaakt en weer binnen 1 dag was mijn keuze geleverd. Echt top!

De bestelling en bezorging verliepen prima.

Ik heb twee dimbare halogeen lampen van Osram besteld. Ik kon ze nergens anders vinden, dus ik was blij dat ik ze bij Snoer en Zo vond. Ik kreeg mails over de status van de bestelling. De lampen kwamen keurig verpakt aan. Ik was alleen verbaasd dat de lampen kleiner zijn dan die ik had. De fitting is hetzelfde, het watt gehalte ook. En ze zijn dimbaar. Blijkbaar zijn ze in de loop der jaren veranderd. Ik had mijn halogeen lamp van Osram namelijk al sinds het najaar van 2013 in de staande lamp! Hij is dus behoorlijk lang meegegaan.

Binnen 24 uur in huis, TOP!

Snel en correcte levering.

Gewoon goed, krijgt wat je besteld. Snelle levering.

ok

snel geleverd

Zeer slechte service en onbetrouwbaar

Bedrijf levert niet wat ze adverteren, kortom, wat ze beloven maken ze niet waar. Hierbij de uitleg van mijn ervaring met dit bedrijf: hun advertentie (september 2020 (letterlijk gekopieerd van hun site): Een simpel en klein scheepslamp armatuur gemaakt van echt messing. Het armatuur is voorzien van mat glas en een venster waardoor het een robuuste uitstraling krijgt. De scheepslamp heeft een IP waarde van 54 en is buiten te gebruiken. Wordt geleverd inclusief G9 20W halogeen lichtbron. Hier gaat het om: "Wordt geleverd inclusief G9 20W halogeen lichtbron." (Duidelijke en heldere taal lijkt mij.) Echter: Na ontvangst lamp: lichtbron ontbreekt. Snoer&Zo gebeld (14 september 2020): deelde mij mede dat de lichtbron al jaren niet meer wordt meegeleverd. Dan rijst de vraag: als men dit al jaren niet meer doet waarom adverteer je er dan nog wel mee. Ik ben door de medewerker of mogelijk eigenaar op arrogante en ongeïnteresseerde wijze te woord gestaan. De enige oplossing die mij door deze medewerker (mogelijk eigenaar) werd geboden was: "als u niet tevreden bent over de lamp dan stuurt u hem maar terug". Ik heb daarop gezegd dat: ik tevreden ben over de lamp maar niet over de service". Ik wens dit bedrijf en haar klanten veel plezier en succes bij hun bestellingen maar mijn persoonlijke ervaring met dit bedrijf is dat ze niet leveren wat ze zwart op wit adverteren. Zielig toch, dat dit bedrijf op deze manier omgaat met mensen.

Snelle levering, goede producten en eerlijke prijs

Soepele levering tegen de beste prijs die ik kon vinden. Het enige minpunt zijn de plastic/piepschuime “chipjes” die waren mee gezonden om de producten te beschermen. Deze zijn niet makkelijk te recyclen, heb liever een kleinere doos of ander opvul materiaal. Voor de rest alleen maar positief.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Prima site, zeer snelle levering, mooie producten, beer kan niet

Ik raad op mijn ervaring deze site ten zeerste aan, kende hem nog niet, had wat nodig en kwam toevallig op deze site. Uitermate snelle levering van een mooi product, dus aanrader.

uitstekende dienstverlening.

Duidelijke website die het bestellen prima deed verlopen. Wij werden van iedere stap in het bestel/bezorgproces op de hoogte gehouden. Bezorging was keurig op schema, pakket en inhoud solide verpakt. Kortom: een webshop om nogmaals te gebruiken.

Uitstekebd

Sneldienst and top producten

Zoals het hoort

Vlugge en correcte opvolging en levering

Zonder gezeur lamp onderdelen bestellen en snel geleverd

Na lang zoeken voor lamp onderdelen bleek de leverancier dichterbij dan ik dacht.

Snel en keurig verzonden

Snoer besteld zonder schakelaar maar na 1 belletje kon dat gelukkig nog worden aangepast, de volgende dag een snoer met schakelaar in de brievenbus, goeie service!

Snelle levering, keurig verpakt, goede kwaliteit

Het pakketje snel en keurig verpakt ontvangen! Blij mee

goede snelle levering

bestelling soepel afgehandeld

Vlotte levering en een goed product

Vlotte levering en een goed product, verzendprijs iets te hoog !

Snelle levering.

Zocht een plafondkap beugel en vond deze bij Snoer & Zo. Volgende dag in huis en kon mijn klus afmaken! Telefonisch ook prima geholpen.

Top service.

Of er miste iets in de doos of ik heb niet goed gekeken maar er wordt kosteloos een nieuwe fitting opgestuurd. Klasse!

Doen wat ze beloven TOP

Ik had 's middags besteld volgende dag afgeleverd. Ik ga hier zeker meer bestellen. Een echte aanrader.

Goed en nette prijzen

gewoon top. Goed en nette prijzen.

vlotte levering

Alles compleet en volgens afspraak geleverd

Vlotte afhandeling

snel correct en degelijk

snelle levering, alles gebeurde correct en het bestelde materiaal is degelijk, zoals verwacht!

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.