Slechte aftersale

Geb een wartel van 5 E gekocht, moest ruim 5 E porto betalen. Wilde het ruilen kon niet langskomen op het adres, moest het terugsturen voor eigen rekening, kreeg een retourformulier gemailed die redelijk klant-onvriendelijk is. Kortom een keer maar nooit meer hier shopen

Goede service, duidelijke website en de dag erna bezorgd.

De volgende lampen bestel ik hier weer!

Goede en snelle service

Makkelijke site, bestelling op tijd, goed product

De website is overzichtelijk en er staan heel veel producten op. De bestelling is afgeleverd op het beloofde tijdstip

Conform verwachting

Levering was niet helemaal compleet

Bestelling van wat kleine onderdelen loopt prima, assortiment is goed. Maar levering van 12 moertjes niet, waren er 10. Kon ik alsnog naar een doehetzelfwinkel.

Bestelling prima geregeld

Mooi lampje

Prachtig lampje, snelle levering.

Precies het juiste item geleverd

Ik heb een fitting ring E14 besteld, deze is precies zoals omschreven

N heel mooi snoer, beantwoord aan mijn wensen. Snelle levering

Snelle levering en producten zijn prima

Super correct

Snelle levering, complete levering, ideale fitting met ingebouwde schakelaar, top.

prima geleverd tegen redelijke prijs

Voor reparatie van pendellamp. Ben blij dat ik dit onderdeel kon vinden bij Snoer&Zo.

Prima webshop

Bestelde bedrading sloot aan bij mijn verwachtingen en kwam volgens planning.

Snelle levering, product zoals aangegeven op website

Geen verdere opmerkingen

Snelle bezorging

Doen wat ze zeggen, vandaag besteld morgen in huis.

Ik had mijn bestelling niet compleet besteld maar jullie hebben toch het onderdeel er gratis bij gedaan. Helemaal super. Wat een service.

Mooie producten, goeie service

Wat je ziet is wat je krijgt, en dat ziet er goed uit :) Daarnaast zijn ze behulpzaam per mail en de levering was ook volgens planning.

Prima product en snelle levering. Het assortiment van onderdelen voor lampen zou nog wat uitgebreider mogen.

Helemaal goed

Beste prijs en perfecte passing, waardoor montage perfect is.

Goed advies en snelle levering

Advies gevraagd en goed geholpen

Snelle levering netjes verpakt goed product

Alles volgens afspraak! Top!

Netjes en correct

Op tijd geleverd

Goed op de hoogte gehouden wat de status was van mijn bestelling.

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.