Mooi assortiment, snel geleverd.

Prima website, met leuke producten die snel geleverd worden.

Product is zoals omschreven

Het product is snel geleverd en is zoals het beschreven stond. Prima dus!

Stekkers zijn gewoon goed en waren netjes verpakt voor verzending. Fijn dat verzending als brievenbus pakketje mogelijk is, dat scheelt in verzendkosten.

Uitstekend(e) verpakking

Ben blij met m'n 15 watt flame lampjes. Lekker ouderwets, maar wel gezellig dat ze er nog zijn.

Goede service en snelle levering!

Groot assortiment en snelle levering

Groot assortiment kleine lamp onderdelen. Levering was al de volgende dag. Top!

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooi strijkijzersnoer en snel geleverd.

niets op aan te merken!

Exact gevonden wat ik zocht voor een correcte prijs. Prima bestel procedure, duidelijk, overzichtelijk. Vlotte en correcte levering.

Wat goed is komt snel

Prima verzorgd, vlotte levering

super support!

Zeer snelle opvolging bij navraag van de voorraad. Snelle verzending ook. 1 van de bollen van de lampen brak omdat hij strak op de fitting zat. Wer dniet moeilijk over gedaan en nieuwe bol direct verstuurd. Fijne shop om zaken mee te doen!

Snel geleverd, goed verpakt

goede service en snelle bezorging

Ruim keuze in het assortiment. Na bestelling via mail goed op de hoogte gehouden over de levering.

Duidelijke informatie op de website en snelle en levering

goede web site goede en veel onderdelen. keurige levering!

Aankoop nog niet in mijn bezit.

Firma is in verlof van 2 Maart tot 10 maart 2024.

nog niets ontvangen

ik kan geen beoordeling geven over iets wat ik nog niet heb gekregen

Heel goed.

Mijn man en ik hadden beiden afzonderlijk dezelfde bestelling geplaatst en betaald. Dezelfde dag werden wij gebeld of dit wel klopte ,omdat ze dit wel vreemd vonden. Door deze oplettendheid was een een retourzending bespaard en alle rompslomp dat dat met zich teweeg brengt. Heel goed. En....... vandaag besteld, morgen in huis. Van mij een 10.

Bestelling is naar tevredenheid afgeleverd.

Artikel gebruikt om een jaren zeventig hanglamp te restaureren. Was blij dat ik hem vond, na twee dagen in huis. De lamp is weer als nieuw.

Goede snelle levering degelijk product.

snel

wel prijzig

Zeer snelle levering

De belofte van snelle levering wordt waar gemaakt.

Zelfs met een minimale bestelling een hele goede service verleend

Vanaf het moment van bestellen heb ik een goede communicatie en aflevering ervaren

Als besteld en op tijd

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.