Precies zoals het hoort

Ik kon de producten (pendelsnoer met staaldraad en staaldraad klemmen) makkelijk vinden. Het plaatsen en afrekenen van de bestelling is duidelijk en eenvoudig. Prima status updates over het verloop van mijn bestelling. Snelle levering en keurig verpakt. De 2 staaldraad klemmetjes zaten netjes in een zakje en vastgemaakt aan het snoer. Kortom; alles gegaan zoals het hoort

Groot assortiment duidelijke site

Prima afhandeling van bestelling. Alleen de mails kwamen in de ongewenste mail terecht. Prima kwaliteit.

Zeer tevreden, oede prijs en vlotte leverin van kwaliteitsproduct

had een onderdeeltje nodig om dit te vermaken voor een antiek lampje wat door de vlotte levering prima geslaagd is.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Zeer tevreden:)

Precies geleverd wat besteld

Precies geleverd wat besteld

Uitstekend.

Supersnel geleverd

Wat een onwijs snelle service, echt super!

prima, snel, juiste artikel

jammer dat er weer een enquête volgt,

Ik had wat snoertjes, fitting en schakelaars besteld. Levering ging snel. Heel tevreden mee.

Ok

Snelle goeie levering van top product

Zie hierboven

Keurige levering

Alle bestelde onderdelen zijn netjes en op tijd geleverd

Overzichtelijke, uitgebreide webshop en snelle levering. Echt top!

Ik heb nu 2 keer een bestelling geplaatst en in beide gevallen had ik mijn spullen netjes verpakt binnen 2 dagen in huis. Ook vond ik snel wat ik nodig had in de webshop en werd ik prima geïnformeerd over de status van de order.

ruime keuze, snelle levering

ruime keuze, snelle levering

Slecht

1e en laatste keer Vrijdag snoer besteld “Vandaag besteld morgen in huis” nou het is nu dinsdag en heb nog niets !!! Wel bericht dat het verzonden is maar als ik die open staat er :niet gedownload van ……

Beste mevrouw Keijzer, Bedankt voor uw (helaas negatieve) review. Wij leveren bestellingen die vóór 16 uur zijn geplaatst dezelfde dag af bij PostNL voor verwerking. U heeft uw bestelling geplaatst op vrijdag om 16:02 uur. Uw bestelling wordt, zoals op onze website staat vermeld, dan op maandag in behandeling genomen en zal dezelfde dag worden aangeboden bij PostNL. Levering door PostNL vindt normaal gesproken de volgende werkdag plaats. Helaas bent u dus net te laat geweest met het afronden van uw bestelling om uw zending op zaterdag te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groet, Hendrik - Snoerenzo.nl

Tja, ik heb nog niets mogen ontvangen

Wel al zo'n verzoek om een beoordeling ontvangen maar daar schiet ik niet veel mee op hè.

Duidelijke website met prima levering

Jullie hadden het artikel wat ik zocht en het kon snel geleverd worden.

Onvoldoende productspecificaties op site

Ik kon nergens op de site vinden welke dikte mijn kabel had en of er aarding voorzien was. Jammer.

Simpel te bestellen en snel geleverd

Prima geregeld, prijs ietsje te hoog

Voorbeeld voor anderen

Website overzichtelijk en foutloze bestelling. Snelle verzending en ontvangst. Geleverde goederen prima kwaliteit.

Zo als het hoort.

Super snel geleverd

Het product voldoet geheel aan mijn verwachting.

Snelle levering en perfect verpakt

Snelle levering, keurig verpakt.

matige kwaliteit

het elektriciteitssnoer met ijzerdraad is wel erg summier (ijzerdraad is wel erg dun) en ook de kwaliteit van het rubber is heel matig.

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.