Alles prima en snel

Alles snel en prima.

Goede service, niets op aan te merken

Beugel besteld voor mijn hanglamp. Snelle levering en product kwam overeen met beschrijving en foto op de website. Zeer tevreden.

Wat je ziet is wat je krijgt

Een soepel bestelproces via de webwinkel, snelle en punctuele afhandeling en de spullen snel in huis, zelfs als je in Belgie woont. Top!

Snelle levering, gemakkelijk, duidelijk

Exact wat we nodig hadden en snel geleverd

Veel keuze en exact wat we wilden hebben en nog sneller in huis dan verwacht!

Snelle en correcte levering

Artikel zoals omschreven

Snelle service en juiste artikel geleverd

Zeer tevreden over het bestelde artikel en de snelle levering.

Een volgende opdracht gaat binnenkort volgen.

Super! Net zoals bij de vorige bestelling.

Zie boven

Goed aanbod, goede communicatie en snelle levering

Hier het juiste product gevonden dat elders niet te koop is.

Snel geleverd.

Het bestelde is de volgende dag geleverd. Het was gewoon brievenbus formaat. Konden we snel weer verder.

Goed en snel

Mooie lampen, strijkijzersnoer en prima stekkers. Snelle levering.

Uitstekend!!!!

Goede webshop.

VLOTTE LEVERING

GEKREGEN WAT IK BESTELDE

Snel geleverd, alleen de prijs van het artikel en verzendkosten voor zo klein stukje metaal veel te hoog.

Zeer goede service!

Gebeld met Snoerenzo om advies te vragen over het vervangen van een vloerdimmer. Vriendelijk te woord gestaan en een goed advies gekregen en het aangegeven product besteld. Volgende dag was mijn bestelling al in huis en kon ik mijn oude vloerlamp weer dimmen.

prima service snel en correct geleverd en prijskwaliteit is ook goed A.v.heerlen

Mooie lampen voor een goede prijs.

Duidelijke en vlotte afhandeling.

Snelle levering ondanks de drukte.

Netjes verpakt en alles klopte.

Goede website, snelle levering

Bijzondere lampen vind je hier!

TOP

Veel keuze, snelle levering, product naar wens.

heel snelle levering

Top met levering

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.