Als besteld en op tijd

Snel en een goed product

De beugel zit goed uit maar dit past niet met my plafond aankoppeling maar ik heb dit maakt past sonder modificatie

Snelle Levering.

Doorgaan op de ingeslagen weg.

Uitstekende producten

De site werkt prima, de kwaliteit van de producten is goed en de levering verloopt soepel. Ik ben zeer tevreden

Prachtige bakeliet schakelaars

Top ervaring. Zeer degelijk materiaal. DANK U !

Waar is het pakket

Ik heb het pakketje niet ontvangen terwijl PostNL mailt dat het afgeleverd is

Gevonden wat ik zocht

Makkelijk gevonden wat ik zocht en snel verzonden.

Duidelijk en snel.

Goede service. Bestelling geplaatst en daarna heel het pakketje kunnen volgen. Wel veel emails daarover.

Al is het een kleine aankoop, je wordt serieus genomenl

Een snelle administratieve handeling en vervolgens een snelle levering. Meer wil je toch niet? prima!

snel en behulpzaam

snel en behulpzaam / goed verpakt.

snel

efficient

uiterst correct en snel geleverd

snelle levering en een goed product en betaalbaar .fijn om met jullie zaken te doen

Prima geregeld

Bij Snoer&Zo hebben ze trekontlasters transparant binnendraad, die we nergens anders konden vinden. Alles rondom bestelling en levering goed geregeld. Heel prettig.

Precies wat besteld is.

Bestelde is op tijd en afspraak bezorgd.

Aanbevolen

Uitgebreid assortiment, snelle levering.

Dikke prima

Zoals altijd dik in orde

Gewoon volgens afspraak

Afgeleverd zoals besteld

Goeie lampjes, snelle levering

Goeie lampjes, snelle levering

Snelle en complete levering.

Groot assortiment, snelle levering.

Snoer en zo goed

Snelle goed verpakte levering

Prima en correcte bestelling geleverd.

Goede website + snelle service = zeer tevreden klant!!!

snelle levering!

het ging bij ons alleen maar over een paar gloeilampjes, maar de bestelling,factuur en afhandeling was prima. inderdaad vandaag besteld morgen in huis! toppie!!!

In een woord geweldig.

Zeer snelle levering.

Jan van Gentstraat 116 1171 GN Badhoevedorp

208224107

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.