Vlotte afhandeling

snel correct en degelijk

snelle levering, alles gebeurde correct en het bestelde materiaal is degelijk, zoals verwacht!

Snelle en volledige afhandeling van bestelling

Product snel geleverd en via website keurige installatie handleiding.

Toppie

Makkelijk en snelle levering. Fijne handleiding pdf op site.

Prima website en levering

Snoerenzo had alle benodigdheden om mijn vintage lamp te restaureren. Een nabestelling was snel geregeld. Keurige en snelle levering.

Bestelling compleet geleverd. Producten voldoen aan de omschrijving. Kwaliteit ook goed. Enige minpuntje was dat het volgens de website de volgende dag geleverd zou worden en dit niet gebeurde. PostNL was niet het probleem. Ik heb in de middag besteld, dus dat moet goed op tijd zijn. Gevolgd wanneer het verzonden zou worden en dat was pas aan het einde volgende dag. Dan kan het nooit meer op die dag aankomen en het kwam dus ook een dag later. Dit vond ik jammer, omdat ik juist omdat het de volgende dag geleverd zou worden, bij deze webwinkel besteld. Verder heel tevreden.

goed assortiment en snelle levering

Ik was op zoek naar een alternatief voor een lamp die niet meer te krijgen is en ik vond hem bij snoer en zo. Snelle levering!

Bestelling retro snoer, stekker en snoer-dimmer voor oude lamp

Prima kwaliteit, snelle levering. kan niet beter

Snelle levering, prima kabel.

Op mijn oude vintage ventilator zat een harde plastiek kabel. Deze vervangen door een mooie flexibele kabel met stoffen ommanteling. Ziet er weer gelikt uit.

Prima sortering tegen normale prijs

Prima sortering tegen normale prijs van ook kleine onderdelen in verschillende kleuren. Snel geleverd.

Goede produkten. Snelle verzending.

Heeft alles wat nodig is

Super ze hebben alles en snel geleverd

Ik heb me rot gezocht naar een plafondbeugel en overal vertelden ze ‘ja daar komen heel veel mensen voor, maar dat verkopen we niet’. Gelukkig toch een club is op het idee gekomen om ze gewoon wel te verkopen. Niet te duur en snel geleverd. Topwerk1 Blije klant hier!

Uiterlijk 3 dagen na het plaatsen van mijn bestelling was mijn pakje er al. Snoer & zo informeert je duidelijk en correct over de status van je bestelling. Correcte prijzen. Ale duimpjes omhoog.

Prima service!

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Producten werden snel geleverd.

We werden goed op de hoogte gehouden over de levering van onze bestelling, alles is vlotjes verlopen .

Slechte service !

Misleidende publiciteit op de website. " Vóór 16h00 besteld is morgen bezorgd " Ik heb uiteindelijk pas na 5 werkdagen mijn bestelling ontvangen ? Een standaard levering en de bestelde goederen waren allemaal voorradig ? Als men hierover telefonisch contact opneemt om te melden dat deze handelswijze toch niet erg correct is, wordt er op een zeer klantonvriendelijke (zelfs agressieve) wijze door Snoer&Zo gereageerd. Ver van professioneel !

Levering volgens bestelling

Goede feedback qua bestelling, betaling en levering

Bestelling en levering is heel vlot verlopen .

Kwaliteit van het geleverde snoer voldoet aan de verwachtingen . Prijs_kwaliteit : is niet goedkoop : € 18.90 voor één spiraalsnoer incl BTW & levering is DUUR !

prima geregeld

Alles prima geregeld en snel in huis.

Goed snoer en verder makkelijk te bestellen en vlug in huis.

Snelle levering mooie prijzen

Niet veel besteld maar was snel in huis en tegen een mooie prijs tot gedaan

Het product wat ik wilde hebben, tegen een gunstige prijs, en lage verzendkosten. Prima!

Perfect!

Onmiddellijk hulp via mail gekregen. Objecten zoals beschreven. Snelle verzending. Goede verpakking. Alles Ok.

snel leveren en goed product

betrouwbare firma die snel levert en een goed product leverd!

Levering duurt te lang.

Er staat op de website, vandaag besteld morgen in huis, dit klopt niet ik wacht al 4 dagen en nog steeds niets geleverd.

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.