12 meter strijkijzersnoer

12 meter groen strijkijzersnoer besteld maar de kleur op de website was beduidend anders dan wat ik thuis kreeg (soort gifgroen). Maar zelf 12 meter (in werkelijkheid was het zelf 13 meter, er was iets ruimer afgemeten) mocht niet retour. Best een groot stuk wat volgens mij best nog te verkopen is...

Prima sevice

De belofte die ze doen. Lossen ze ook in.

Gelukkig kon ik hier mijn speciale lamp nog wel krijgen tegen een goede prijs. Levering zoals afgesproken, iets vertraging vanwege drukte bij pakketbezorgers, maar dat is goed te begrijpen.

Proef samples ontvangen

Ik heb een partijtje proef samples gekocht en ontvangen van hun snoeren collectie. Qua kleur ben ik er nog niet uit maar vond het wel een uitkomst om een setje te mogen bestellen. Alles vlot en soepel, ik ben tevreden.

Prima en snelle levering, top

Snel de bestelling binnen, gebruiksvriendelijke site, helelmaal top dus

De fout werd geweldig hersteld!

Helaas kregen wij een foute levering, maar deze werd razendsnel hersteld!

Super tevreden

Snelle levering, precies wat ik bestelde. Geen enkele klacht. Top!

Geweldig😀

Supersnelle verzending, ik had nog even een vraag gesteld via klantenservice. Kreeg de volgende dag een mail met uitleg betreffende mijn vraag. Ben dus een tevreden mens, ga zo door👍

next day delivery and a lot of alternatives of cables

n/a

Super goede en snelle service! Zeer tevreden!

Super snelle levering en precies ontvangen zoals afgebeeld

Prima afhandeling

Prima afhandeling.

Prima levering, maar geen reactie over de slechte product kwaliteit

- 1,5 jaar geleden 4 mooie bakelieten schakelaars gekocht bij snoerenzo. - 2 van de schakelaars zijn binnen 1,5 jaar kapot gegaan. Bij aankoop van 3 nieuwe schakelaars (1 reserve) melding gedaan van de slechte kwaliteit, aangeboden om deze retour te sturen, maar geen reactie ontvangen.

Waanzinnige snelle levering.

Via zoeken op het Web precies gevonden hetgeen ik zocht. Nadat ik de bestelling had geplaatst werd mijn bestelling snel geleverd. Al met al ben ik dik tevreden.

Het is een degelijk product

Dit product kan ik aanbevelen.

Samen goed en goedkoop

Op zoek geweest naar snoeren en via Google hier gekomen. Bestemming ging snel en waar nog sneller ging was de levering Dank

Het bestelde snoer overtrof mijn verwachting!

De bezorging liet een dag op zich wachten, maar dat zal aan de post liggen. Volgens Track & Trace moest het een dag eerder worden bezorgd.

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering

Vlotte levering en top kwaliteit

De website is duidelijk en de producten van goede kwaliteit. De levering was vlot, kortom niks te klagen.

Zeer snelle levering. Mooi materiaal.

Binnen 1,5 dag in huis. Super.

prima service en snel

ok

Snelle leveringk

Goed assortiment, duidelijke communicatie, super snelle levering via PostNL in optimale en stevige verpakking

Goede en snelle service

Snel geleverd, nette prijzen

Snel geleverd, nette prijzen , goed verpakt alleen die plastic wikkels heb ik een hekel aan, gewoon papier.

Prima afhandeling van bestelling. En inderdaad levering binnen 24 uur met de juiste materialen.

Perfect en Snel

Goede kwaliteit en goede Service