Snel en correctie

Snel en goed geleverd

Goed product, zoals in omschrijving

Goede levering

Prijs en levertijd top

Online besteld en de volgende dag als brievenbus pakketje in huis

Ik heb mijn bestelling als zeer prettig ervaren. Een overzichtelijke website, scherp geprijsde producten in vergelijking met andere aanbieders en een perfecte afhandeling en betalingsmethode via ideal.

Overzichtelijke website en supersnelle service

Ik had quadro halogeen lampjes besteld. De levering volgde al een dag later. Ik ben erg blij met deze levering, omdat halogeen lampjes van dit formaat moeilijk te verkrijgen zijn. Jullie hebben ze in alle formaten. echt super.

Zeer ruime keuze in elektramateriaal

Precies het snoer van 1 mm2 wat ik nodig had, netjes verpakt en snel besteld. De prijsstelling is scherp. Overzichtelijke website en rdelijke verzendkosten. Wat wil je nog meer? Ik kom hier zeker terug voor meer materiaal. Aanrader!

Prima ingepakt en snel geleverd

Goede website met nuttige informatie

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Klasse !!

Een top bedrijf die in een blister 2 stuks verpakking mijn benodigde OSRAM 64822 Halopar 16 40 W/ E 14 met diameter 35 heel snel kon leveren.

Gemakkelijk en snel besteld en geleverd

Soepel proces, product ok

No nonsense en efficient.

Snelle en correcte levering

Kabel met staal besteld. Deze is correct en snel geleverd. Product past echter wel in de brievenbus waarvoor de meerkosten eigenlijk niet nodig waren.

Mooie producten en snelle leveribg

De website is overzichtelijk. Er is alleen geen delete mogelijkheid in het winkelmandje. Door het product daar op 0 stuks te zetten lun je het aanpassen. Het zijn mooie producten en snelle levering

correcte en snelle levering

duidelijke website en snelle levering

Gewoon Super !

Was nog iets vergeten te bestellen, mail hierover gestuurd en werd bij m'n bestelling bijgevoegd met aparte factuur. Scheelde weer verzendkosten... top geregeld door Snoer&zo !

PRIMA GOED EN SNEL GELEVERD

PRIMA

Snel, makkelijk in bestellen & betalen

Snelle levering!

Voor herhaling vatbaar!!

Goede service, leuke en bijzondere producten

Een onderdeel voor een lamp bestelt. Was echter door andere oplossing niet met noodzakelijk. Artikel was snel verstuurd, helaas zonder track en trace. Na retourzending met ingevuld formulier en vooraf aankondiging, het geld snel terug gekregen. Top geregeld!

Kwalitatief goede producten en snelle levering

Snelle levering van kwalitatief goede producten.

Voldoen aan de belofte van een snelle levering en goede producten.

Kwaliteit, snel geleverd

Het was een kleine bestelling, maar de kwaliteit van het geleverde is goed; het was perfect verpakt en snel bezorgd. Meer wensen had ik niet.

Precies wat ik zocht

Product was perfect en super snel geleverd.

Geweldig bedrijf

Alles van bestelling t/m levering was perfect

snel correct geleverd

fijn bedrijf veel keuze

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.