uitstekende dienstverlening.

Duidelijke website die het bestellen prima deed verlopen. Wij werden van iedere stap in het bestel/bezorgproces op de hoogte gehouden. Bezorging was keurig op schema, pakket en inhoud solide verpakt. Kortom: een webshop om nogmaals te gebruiken.

Uitstekebd

Sneldienst and top producten

Zoals het hoort

Vlugge en correcte opvolging en levering

Zonder gezeur lamp onderdelen bestellen en snel geleverd

Na lang zoeken voor lamp onderdelen bleek de leverancier dichterbij dan ik dacht.

Snel en keurig verzonden

Snoer besteld zonder schakelaar maar na 1 belletje kon dat gelukkig nog worden aangepast, de volgende dag een snoer met schakelaar in de brievenbus, goeie service!

Snelle levering, keurig verpakt, goede kwaliteit

Het pakketje snel en keurig verpakt ontvangen! Blij mee

goede snelle levering

bestelling soepel afgehandeld

Vlotte levering en een goed product

Vlotte levering en een goed product, verzendprijs iets te hoog !

Snelle levering.

Zocht een plafondkap beugel en vond deze bij Snoer & Zo. Volgende dag in huis en kon mijn klus afmaken! Telefonisch ook prima geholpen.

Top service.

Of er miste iets in de doos of ik heb niet goed gekeken maar er wordt kosteloos een nieuwe fitting opgestuurd. Klasse!

Doen wat ze beloven TOP

Ik had 's middags besteld volgende dag afgeleverd. Ik ga hier zeker meer bestellen. Een echte aanrader.

Goed en nette prijzen

gewoon top. Goed en nette prijzen.

vlotte levering

Alles compleet en volgens afspraak geleverd

Vlotte afhandeling

snel correct en degelijk

snelle levering, alles gebeurde correct en het bestelde materiaal is degelijk, zoals verwacht!

Snelle en volledige afhandeling van bestelling

Product snel geleverd en via website keurige installatie handleiding.

Toppie

Makkelijk en snelle levering. Fijne handleiding pdf op site.

Prima website en levering

Snoerenzo had alle benodigdheden om mijn vintage lamp te restaureren. Een nabestelling was snel geregeld. Keurige en snelle levering.

Bestelling compleet geleverd. Producten voldoen aan de omschrijving. Kwaliteit ook goed. Enige minpuntje was dat het volgens de website de volgende dag geleverd zou worden en dit niet gebeurde. PostNL was niet het probleem. Ik heb in de middag besteld, dus dat moet goed op tijd zijn. Gevolgd wanneer het verzonden zou worden en dat was pas aan het einde volgende dag. Dan kan het nooit meer op die dag aankomen en het kwam dus ook een dag later. Dit vond ik jammer, omdat ik juist omdat het de volgende dag geleverd zou worden, bij deze webwinkel besteld. Verder heel tevreden.

goed assortiment en snelle levering

Ik was op zoek naar een alternatief voor een lamp die niet meer te krijgen is en ik vond hem bij snoer en zo. Snelle levering!

Bestelling retro snoer, stekker en snoer-dimmer voor oude lamp

Prima kwaliteit, snelle levering. kan niet beter

Snelle levering, prima kabel.

Op mijn oude vintage ventilator zat een harde plastiek kabel. Deze vervangen door een mooie flexibele kabel met stoffen ommanteling. Ziet er weer gelikt uit.

Prima sortering tegen normale prijs

Prima sortering tegen normale prijs van ook kleine onderdelen in verschillende kleuren. Snel geleverd.

Goede produkten. Snelle verzending.

Heeft alles wat nodig is

Super ze hebben alles en snel geleverd

Ik heb me rot gezocht naar een plafondbeugel en overal vertelden ze ‘ja daar komen heel veel mensen voor, maar dat verkopen we niet’. Gelukkig toch een club is op het idee gekomen om ze gewoon wel te verkopen. Niet te duur en snel geleverd. Topwerk1 Blije klant hier!

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.