Er was 1 doosje te weinig mee gestuurd. Toen ik belde viel de lijn weg en werd gewoon teruggebeld. Na 1 telefoontje de dag erna alweer binnen. Super service.

Keurig verpakt en snelle levering

Alles word zorgvuldig ingepakt. Fittingen zijn van zeer goede kwaliteit ook na een aantal jaar blijven de kleuren mooi. Zeer snelle levering.

Probleemloos

Snel, foutloos

Ruim assortiment

Ruim assortiment, goede kwaliteit en super snel geleverd. Een aanrader......

niet complete levering

beste, ik had twee kapjes besteld en er maar een gekregen.

Fijn dat ik de juiste lamp kon vinden en nog snel geleverd ook.

Zie boven

Netjes op tijd het bestelde product geleverd.

Doen wat ze beloven

Snelle levering, producten ok

Alles Ok!

Snelle verzending, leveren de spullen die je hebt besteld

Ze waren de enige die de lampjes had welke ik zocht en ook de volgende dag gelijk geleverd!

Snelle service, mooi materiaal

Keuze gemaakt online. Alles was zoals we ons hadden voorgesteld.

Ik koop mijn lampen spullen al vele jaren bij Snoer&Zo. Altijd snelle en volledige levering. Nooit geen spullen kapot. En prima scherpe prijzen

Snelle service en product zoals beschreven

Duidelijke website en makkelijk bestellen met snelle en correcte levering.

Fijne website

Vlotte afhandeling van de bestelling en snelle aflevering.

Veel keus

Veel keus voor het nieuw maken van je oude lamp. Kwaliteit van de producten is uitstekend. Veel op voorraad en binnen een dag geleverd.

Mooie spullen en snel en netjes geleverd

Mooie spullen en snel en netjes geleverd

Te lang en te kort

Het duurde vier dagen voordat het snoertje bezorgd werd. Vanuit Badhoevedorp naar Haarlem. Te lang. Het snoertje zou 2 meter lang zijn. In werkelijkheid is dit snoertje 1,9 meter lang. En dat bleek net te kort. Te kort dus.

Perfecte dienstverlening!

Zeer duidelijke website. Levering van product waarvan een speciaalzaak hier om de hoek beweerde dat het niet meer te verkrijgen was.

Makkelijke site om te zoeken en snelle levering.

Zie hierboven.

Vlotte levering en goed verpakt

Prima levering volgens verwachting

Eenvoudig bestelling geplaatst en vervolgens snel geleverd.

Netjes verpakt en zeer snel geleverd

groot assortiment en snelle levering

veel verschillende onderdelen, overzichtelijke website, en een goede service

Prima webshop

Groot assortiment ,snelle levering

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.