Prima webshop

Groot assortiment ,snelle levering

TOP !!!

Niets te klagen ,alles super .

Zeer duidelijke website, artikelen snel gevonden en goede communicatie in het bestelproces

Ik heb voor het eerst iets besteld bij Snoer&Zo. Dit ging heel makkelijk door de duidelijke website en door de duidelijke communicatie tijdens het bestelproces.

Snelle levering en goed verpakte artikelen.

Fijne ervaring

Snelle verzending!

Keurig en goed verpakt plus snelle verzending!

Heel fijn dat ik bij jullie een fitting vond met trektouwtje die ik nergens kon vinden!

Tijdens de verhuizing was een schemerlamp stuk gegaan. Ik had deze ter reparatie bij een "speciaalzaak" gebracht. Maar die kon hem niet repareren omdat ze zeiden dat zij niet aan een dergelijke fitting konden komen. Dus maar zelf googelen en zo kwam ik bij jullie uit! Besteld en inmiddels gerepareerd!

Gewoon goed

Prima snelheid met leveren en goede communicatie

Geen service voor slecht product

Willen geen nieuw exemplaar sturen nadat een lamponderdeel direct stuk ging bij plaatsing. Lijkt dat er al een zwakke plek in zat. Zeer arrogante houding bij vraag naar beetje service. Blijkbaar liever de marge pakken op een slecht product dan klant tevreden maken. Jammer.

Precies wat ik zocht en snel geleverd

De plafond kap was goed te vinden op de site, eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Top assortiment en snel geleverd

Alle keuze uit mooie snoeren. Ik ben er helemaal blij mee.

Snel goed

Duidelijk en snel

Geweldige service

Besteld en dag erna al in huis

Wat ze beloven doen ze ook .

Eenvoudig, snel en makkelijk te bestellen

Overzichtelijke site. Goede kwaliteit en de bezorging van het product is snel.

Afhandeling van de bestelling perfect.

Juiste product geleverd en binnen twee dagen in huis.

Goed product en snelle levering

De site is gebruiksvriendelijk, de levering is snel en een goed product

Goed en snelle levering

Wordt veel materiaal aangeboden ruim assortiment is ook brij snel in huis

Prima webshop

Ik heb wat losse elektromaterialen gekocht. Deze werden de volgende dag vlot afgeleverd. De communicatie over de order was ook goed. Helaas was de bestelling niet bij het PostNL afleverpunt bezorgd zoals ik had aangegeven maar bij de voordeur neergelegd. Het blijft toch moeilijk voor PostNL om een pakket correct te bezorgen.

Snel geleverd en product is goed.

GenietenmetdegroteG!

Super snelle levering en duidelijke communicatie waneer t pakketje verwacht kan worden GenietenmetdegroteG!

Zeer Goed

Een van de weinige webwinkels met een werkend telefoonnummer. Wordt dan ook goed te woord gestaan. Goede produkten!

Prima product ,voldeed aan mijn verwachting

Netjes op tijd geleverd ,en mooie kwaliteit

Mooi snoer gevonden!

Hier heb ik een ontzettend leuk snoer gevonden voor mijn oranje hanglamp. Bestelling en verzending liep perfect. Dank!

Snel, voordelig en op tijd

Helemaal naar verwachting

Ik heb precies ontvangen wat ik had verwacht, helemaal tevreden met de afhandeling.

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.