Mooi snoer gevonden!

Hier heb ik een ontzettend leuk snoer gevonden voor mijn oranje hanglamp. Bestelling en verzending liep perfect. Dank!

Snel, voordelig en op tijd

Helemaal naar verwachting

Ik heb precies ontvangen wat ik had verwacht, helemaal tevreden met de afhandeling.

Fijne website en snelle service

Het bedrijf houd je op de hoogte van de status van de bestelling. Hebben een uitgebreid assortiment. Het product dat ik heb besteld voldoet geheel aan mijn verwachting.

goede service, snelle levering

Correcte levering

Snelle service, groot assortiment.

Snelle service, groot assortiment.

materiaal niet geleverd

Besteld materiaal bevestigd voor uitlevering maar nog niets gezien

Veel keuze, snelle en duidelijke service

Zie boven

De kwaliteit beantwoord aan de vraag

Correcte aflevering, goede producten

Dik tevreden.

Snel de ontbrekende onderdelen gevonden voor de bestaande lampen. Duidelijke website, adequate communicatie.

Great company, great products and highly recommend !

Snoer & Zo is a great company and has great products and I highly recommend them!

Snelle levering en zoals besteld

Webwinkel met ruime sortering voor een redelijke prijs. De levering is zoals afgesproken. Uitstekend!

Super service!

Een extra (na)bestelling kon zonder problemen bijgevoegd worden en was nog vergeten om bepaalde onderdelen te bestellen om een werkbaar geheel te krijgen en dat werd als service (gratis) meegeleverd. Zo fijn!

Wat is dit handig dat je deze kunt bestellen. Ik werk in een bouwmarkt en ga dit aan klant doorgeven.

Kon het alleen bij Snoer&Zo vinden. Top!

Transparant snoer van 3,5 meter met stekker. Kon het alleen vinden bij Snoer&Zo. Goede prijs. Snel besteld en snel in huis, ondertussen goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Helemaal prima! Wat mij betreft een aanrader.

Snelle verzending!!

Maandag besteld, dinsdag ontvangen. En je wordt constant op de hoogte gehouden van de status

tot nu toe geen levering binnen

op de site staat dat op werkdagen voor 16.00 besteld betekent dat de volgende dag geleverd wordt. Ik heb op zaterdag 6-5 besteld, ondertussen is het donderdag 11-5 en heb ik enkel bericht dat mijn bestelling in behandeling is en geen idee of/wanneer die geleverd wordt.

Product is nog niet geleverd 5 dagen na bestelling

Wellicht niet de schuld van snoer en zo, maar ik baal hier enorm van. Kan de klus niet afmaken en heb al 5 dagen troep in de huiskamer.

Goedemiddag heer Giessenburg, Bedankt voor uw bericht en onze excuses dat het afleverproces van uw bestelling niet correct is verlopen. Wij zijn als webshop afhankelijk van PostNL voor de bezorging van onze pakketten en brievenbuspost. Helaas komt het wel eens voor dat door drukte de bezorging door PostNL langer op zich laat wachten dan normaal en een bestelling niet de volgende dag wordt geleverd. PostNL probeert u hier zo goed mogelijk van op de hoogte te houden. Ik heb contact opgenomen met PostNL en melding gemaakt van de slechte dienstverlening. Daarnaast zie ik dat uw bestelling vandaag is bezorgd om 13:11 uur. Ik hoop dat de artikelen naar wens zijn. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Hendrik - klantenservice SNOER&ZO

niet slecht

niet slecht daar het voorwerp heeft wel de maat, maar toch past die niet helemaal in de glazenlampekap gat. Dit is mijn ervaring ; met een beetje wijsheid maakt je het toch.

Helemaal top, lekker snel in huis

Snelle en correcte levering

Enorm uitgebreid pakket aan artikelen voor een goede prijs. Artikelen zijn een dag later al in huis.

Goed product en supersnel geleverd.

Heeft artikelen die nergens anders te krijgen zijn, tegen een redelijke prijs. Binnen een dag reeds in huis. Top !

Snelle service prima product

Jan van Gentstraat 116 1171 GN Badhoevedorp

208224107

Over SNOER&ZO

Wij zijn SNOER&ZO en houden van unieke & zelf gemaakte lampen! Daarom vind je bij ons een veelzijdig assortiment met meer dan 120 vrolijke kleuren en motieven strijkijzersnoeren. Een lamp bestaat natuurlijk niet alleen uit een snoer, dus vind je naast ons strijkijzersnoer een diversiteit aan verlichtingsonderdelen zoals: fittingen, fittinghulzen, plafondkappen, stekkers, schakelaars en aansluitmaterialen om je eigen lamp mee te maken of om een bestaande lamp mee op te knappen.